praegune kellaaeg 21.06.2025 14:59:42
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
04.12.2015 19:13:58
|
|
|
mtakso kirjutas: |
RustyZ kirjutas: |
Tagasiside ongi see, et te lähtusite mingist enda loogikast ja tegite asja mille pidite jälle eemaldama. Korralik PR aps Lisaks mustasite siin ka konkurente päris korralikult. |
Turu ja teenuse arendamiseks on vaja proovida erinevaid variante. Kuid startupina me saame siiski kuulata kasutajate tagasisidet ja vajadusel kiiresti reageerida.
Konkurentide mustamisest - see ei ole kindlasti meie eesmärk. Kui meie kommentaarid kedagi solvasid, siis vabandame siiralt.
Oleme valmis avatult rääkima - tulge lõunale ja räägime, päriselt
Meie eesmärk on muuta taksoturgu efektiivsemaks ja läbipaistavamaks - lõpuks võidavad ju kliendid ja taksojuhid. |
Turuuuringutest olete midagi kuulnud? Saab ka teha ilma suurema rahata. Lisaks turuolukorra analüüs. Ma usun et ka startupi puhul ei tohi huupi peksta.
Mark0
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
04.12.2015 21:26:44
|
|
|
Uue tähistuse juures on kavalalt mainimata jäetud, et valge märgiga piraatidel jookseb ajatariif pidevalt koos km tariifiga.
Kui juht lahkub Taxifysse, siis pole tal õigust kasutada ka vana firma kaubamärki ja ei saa öelda siis et ta sõidab sõbras/revalis vms. Ja kui kibestunud taxify ilma loata seda kaubamärki edasi eksponeerib ja selle abil ennast reklaamib, siis on tegemist ebaesteetiliste kauplemisvõtetega.
95% : 5% suhe ei vasta tõele, sest taxify pole lahkunud taksosid süsteemist kustutanud. Ka linnapilt näitab piraatide märgatavalt suuremat osakaalu.
Seda et delfi, postimees ja ekspress piraattaksodega sõidavad on muidugi huvitav teada.
"Taksojuhtidele meeldib taxify" - ma ei ole lubanud enda nimel sõna võtta ega arva nii, linnapeal kuuldu põhjal on enamik juhte minuga samal arvamusel.
See "pidime peatama revaliga lepingu" on üsna kibestunud takkajärgi vale, et Reval sel kuupäeval lahkub oli ammu teada.
Tagasiside taxifyle on üsna mõttetu, see ei muuda midagi, ei hoolita klientidest ega juhtidest, juttu aetakse ja kõvasti lubatakse ainult küll(koe: valetatakse näkku). Siin iseloomulik näide: http://geenius.ee/uudis/nägemispuudega-noormees-pärast-rohkem-kui-aastast-ootamist-mulle-aitab-taxifyst-edaspidi
Kui hiljuti sõimati taksofirmasid taksode rentimise eest, siis nüüd tegeldakse ise autode rentimisega, lisada sinna veel oma kaubamärgi all sõitvad autod ja tööde vahendamise, saamegi kokku lihtsalt ühe järjekordse taksofirma.
napoleon kirjutas: |
hakka selliseks, siis saad soliidsesse firmasse tööle, oma valge logo ja puha
Spoiler 
|
Erinevalt laulust mul litsents on ja turbanit mitte aga muidu üsna täppi
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
04.12.2015 22:55:20
|
|
|
mtakso kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
mtakso, 95% litsenseeritud - mida silmas peate? Et 95% masinaid omab sõidukikaarti, seega ka taksomeetrit ja printerit või mida? |
Just nii! |
Kindel? Sest täna on läbivalt (vaja olnud 3x sõita) pakutute hulgas olnud pooled valged märgid (või tõesti on nõudlus nende järgi nii pisike, et kõik taksod on reeglina sõidus?).
Südalinn kella 5 kandis, Mustamäe tagumine ots ~7, ~21 pirita kose.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
05.12.2015 04:21:03
|
|
|
Proovisin konkurenti Taxigo, toimis tip-top.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
05.12.2015 11:28:05
|
|
|
mtakso kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
mtakso, 95% litsenseeritud - mida silmas peate? Et 95% masinaid omab sõidukikaarti, seega ka taksomeetrit ja printerit või mida? |
Just nii! |
Vist ise püstitasin küsimuse valesti - arvestades, et Taxify tegutseb ka mujal kui Tallinnas või üldse Eestis, võib ju andmebaasis rippuvast autopargist tõesti 95% olla takso.
Mai 2015:
tsitaat: |
«Praeguse seisuga on meil Tallinnas ennast kirja pannud juba sadu juhte, seega eeldan, et suve lõpuks on meil tõenäoliselt rohkem end kirja pannud erajuhte kui on Tallinnas üldse taksolitsentse välja antud,» ütles Taxify asutaja ja juht Markus Villig. |
http://tarbija24.postimees.ee/3206863/taxify-erajuhte-saab-olema-rohkem-kui-litsentsiga-taksosid
"Sajad" Tallinnas on mis? Ütleme, et 250 ja kui see on 5%, siis peaks Tallinnas 5000 Taxify-ga liitunud sõidukikaarti omavat masinat olema; see ei ole võimalik.
Kas Taxify oleks nõus avaldama andmed eraldi a) Tallinna ja b)kogu Eesti kohta seisuga nov 2015 - palju on erajuhte, palju taksosid?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
05.12.2015 12:16:01
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Eile ühe taksojuhiga rääkisin, et ta sõber taksojuht töötab Taxify all ilma igasuguse litsentsita jms (ehk siis piraatakso) ja teenib korralikult. |
Arvatavasti pole too sõber end ettevõtjana arvele võtnud, kuigi pidev teenuse osutamine tasu eest on ettevõtlus ja ainult eraisiku tuludeklaris tulu kajastamisest ei piisa (kui sedagi tehakse).
Samas - millena end arvele võtta, reisijavedu on ju keelatud teatud dokumentideta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
05.12.2015 12:49:08
|
|
|
Tanel kirjutas: |
crackpot, mitte mingeid dokumente ei pidavat olema, kõik käib sulas, kulud on all. |
Kaarditerminali eraisikul olla ei saagi, a huvitav, kas Taxify mobiilimakse on, millega nn firmaklient Eesti Ekspress maksta saab?
Kes siis oleks juriidiline teenuseosutaja EE-le ja kuidas seda teenust must-valgel paberil nimetatakse...
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
05.12.2015 15:46:19
|
|
|
Teenuse osutaja võib juriidiliselt Taxify ju olla(kuigi neil pole vist ka luba taksoteenuse osutamiseks), aga konks on selles, et arve peale ei läheks ju kirja kas teenust pakkus legaalne takso või "sõidujagaja".
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
05.12.2015 15:58:11
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
crackpot, mitte mingeid dokumente ei pidavat olema, kõik käib sulas, kulud on all. |
Kaarditerminali eraisikul olla ei saagi, a huvitav, kas Taxify mobiilimakse on, millega nn firmaklient Eesti Ekspress maksta saab?
Kes siis oleks juriidiline teenuseosutaja EE-le ja kuidas seda teenust must-valgel paberil nimetatakse... |
Firmaklient maksab arvega. Vähemalt Tallinkis on küll nii.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
06.12.2015 13:39:23
|
|
|
elukas kirjutas: |
Kui juht lahkub Taxifysse, siis pole tal õigust kasutada ka vana firma kaubamärki ja ei saa öelda siis et ta sõidab sõbras/revalis vms. Ja kui kibestunud taxify ilma loata seda kaubamärki edasi eksponeerib ja selle abil ennast reklaamib, siis on tegemist ebaesteetiliste kauplemisvõtetega.
95% : 5% suhe ei vasta tõele, sest taxify pole lahkunud taksosid süsteemist kustutanud. Ka linnapilt näitab piraatide märgatavalt suuremat osakaalu.
"Taksojuhtidele meeldib taxify" - ma ei ole lubanud enda nimel sõna võtta ega arva nii, linnapeal kuuldu põhjal on enamik juhte minuga samal arvamusel.
See "pidime peatama revaliga lepingu" on üsna kibestunud takkajärgi vale, et Reval sel kuupäeval lahkub oli ammu teada.
Tagasiside taxifyle on üsna mõttetu, see ei muuda midagi, ei hoolita klientidest ega juhtidest, juttu aetakse ja kõvasti lubatakse ainult küll(koe: valetatakse näkku). Siin iseloomulik näide: http://geenius.ee/uudis/nägemispuudega-noormees-pärast-rohkem-kui-aastast-ootamist-mulle-aitab-taxifyst-edaspidi
|
Räägime jällegi faktidest, mitte emotsioonidest.
1) Juhid maksavad Revalile, Tulikale või kolmandale taksofirmale iga kuu nende logo kasutamise eest 100-300€. Kui nad seda logo Taxifys kasutada ei saa (kust tuleb 60% nende tööst) siis mis tolku maksmisest üldse on?
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.
2) Tore kuulda ka taksofirma omaniku seisukohta. Kordame seda mis tegelikult turul toimub - taksofirma omaniku ja Taxify vahel koostöö lõppemine ei tähenda kuidagi seda, et neid juhte enam Taxifys pole. Iga juht liitub Taxifyga otse ning seetõttu jäävad ka nende kontod alles.
3) Meil on viimasel nädalal üle 1000 taksojuhi, kes kasutavad Taxifyd edasi ja lisame neid iga nädal juurde. Nad saavad meie käest 60-100% oma tellimustest ning maksavad 2x vähem kui taksofirmale. Teeme iga kvartal juhtidele tagasiside küsitluse ja enamus on väga rahul. Miks nad muidu ka oma sõpru liituma kutsuvad?
4) Me ei soovi taksofirmasid mustata ja oleme mainitud teema reaalsetest rahalistest põhjustest juba rääkinud.
5) Viidatud artiklis mainitud noormees Jakob on Taxify testijate grupis, teenusega rahul ning oleme kõik parandused vaegnägijatele sisse viinud. Ootame selles osas tagasisidet, et appi veel parandada.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
haha20
HV kasutaja
liitunud: 29.04.2003
|
06.12.2015 16:36:18
|
|
|
Siiamaani olen 3x taxify kasutanud ja on mind ajahädast välja aidanud.
Takso tuli kohale nii nagu app näitas.
Mind ei huvita logod, võiks olla 1.hind 2.taksojuhi nimi 3.auto mudel/aasta.
Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
06.12.2015 18:33:36
|
|
|
haha20 kirjutas: |
Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem. |
See reitingusüsteem ei ole tegelikkuses adekvaatne. Ühest küljest ei näita 1 tärn mis probleemiks on. Teiselt poolt saab probleemklientidelt ka 1 tärni hindeid, ehkki kliendi rahatu olemine, ohtlik käitumine, jms ei näita taksojuhi kvaliteeti kuidagi.
mtakso kirjutas: |
Räägime jällegi faktidest, mitte emotsioonidest. |
Tegelikult ma lootsin kuulda kommentaari piraadikates pidevalt jooksva ajatariifi teemal ka.
mtakso kirjutas: |
1) Juhid maksavad Revalile, Tulikale või kolmandale taksofirmale iga kuu nende logo kasutamise eest 100-300€. Kui nad seda logo Taxifys kasutada ei saa (kust tuleb 60% nende tööst) siis mis tolku maksmisest üldse on?
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta. |
Enda logo kohta küll, kuid kõne all on taksofirmade kaubamärkide kasutamine ja siin on piirangud.
Mina olen lihtsalt taksojuht, Teie teete taksoäri, Te peaks ju neid asju une pealt ka teadma et esiuksepeal on juriidilises mõttes kaubamärk:
ÜTS § 64. (2) Taksoveol kasutatava sõiduki parempoolsel välisküljel peab olema nähtav vedaja nimi või kaubamärgiseaduse § 5 tähenduses õiguskaitset omav vedajale kuuluv või talle lepingu alusel kasutada antud kaubamärk.
ja et
Kaubamärgiseadus§ 14. Ainuõigus
(1) Kaubamärgiomanikul on õigus keelata kolmandatel isikutel kasutada äritegevuses:
1) õiguskaitse saanud kaubamärgiga identseid tähiseid kaupade või teenuste puhul, mis on identsed kaupade või teenustega, mille suhtes on kaubamärk kaitstud;
Seega ei ole õigus kasutada taxifyl võõraid kaubamärke. Ja see näitab Taxify ebaesteetilist käitumist. Tegelikult on see ebaesteetiline käitumine ka ilma juriidikata.
Too küsitav 60% töid tuleb nüüd teisest äpist. kindlasti mõni Taxify oma jääb tegemata, selle arvelt saab täita Taxigo või helistaja tellimuse. Elu läheb edasi ja iga klient saab valida oma eelistuste järgi.
mtakso kirjutas: |
2) Tore kuulda ka taksofirma omaniku seisukohta. Kordame seda mis tegelikult turul toimub - taksofirma omaniku ja Taxify vahel koostöö lõppemine ei tähenda kuidagi seda, et neid juhte enam Taxifys pole. Iga juht liitub Taxifyga otse ning seetõttu jäävad ka nende kontod alles. |
Enne olin Taxigo omanik, nüüd juba taksofirma omanik
Iga juht ei liitu Taxifyga, allesolevate kontode puhul saate lihtsalt näidata tegelikust suuremat liitunud taksode arvu.
mtakso kirjutas: |
3) Meil on viimasel nädalal üle 1000 taksojuhi, kes kasutavad Taxifyd edasi ja lisame neid iga nädal juurde. Nad saavad meie käest 60-100% oma tellimustest ning maksavad 2x vähem kui taksofirmale. Teeme iga kvartal juhtidele tagasiside küsitluse ja enamus on väga rahul. Miks nad muidu ka oma sõpru liituma kutsuvad? |
See 100% Taxifys tundmatu kahtlase taksona on oluliselt vähem kui 100% korralikus firmas.
Olen olnud taxifys vist umbes poolteist aastat, mingit tagasiside küsitlust pole kordagi olnud, nii et järjekordne vale
mtakso kirjutas: |
4) Me ei soovi taksofirmasid mustata ja oleme mainitud teema reaalsetest rahalistest põhjustest juba rääkinud. |
Väga konkreetselt mustas Taxify nii esimesena lahkulöönud Tallink/Tulikat kui ka nüüd lahkunud Revalit.
mtakso kirjutas: |
5) Viidatud artiklis mainitud noormees Jakob on Taxify testijate grupis, teenusega rahul ning oleme kõik parandused vaegnägijatele sisse viinud. Ootame selles osas tagasisidet, et appi veel parandada. |
Lihtsalt see 1,5 aastat tühje lubadusi tuli tuttav ette. Hetkel tundub et pole ta nii rahul midagi ja https://twitter.com/jakobrosin/with_replies kasutab uberit pigem
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.12.2015 20:17:03
|
|
|
elukas kirjutas: |
haha20 kirjutas: |
Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem. |
See reitingusüsteem ei ole tegelikkuses adekvaatne. Ühest küljest ei näita 1 tärn mis probleemiks on. Teiselt poolt saab probleemklientidelt ka 1 tärni hindeid, ehkki kliendi rahatu olemine, ohtlik käitumine, jms ei näita taksojuhi kvaliteeti kuidagi.
|
Siia võiks veel juurde lisada, et lihtsalt tärnidena üks hinnang pole informatiivne.... näiteks mina olen pannud alati 5 tärni kuigi samas ei saa öelda, et iga kord taksoga sõites teenus nüüd täpselt sama kvaliteediga oleks. Aga kui paneksin madalama hinde, siis peaksin(või vähemalt viisakas oleks) hakkama kommentaari kirjutama, mis siis oleks võinud paremini olla. Kui oleks natuke rohkem valikuid a'la hinda sõidukit, juhi viisakust, hinna/kvaliteedi suhet jne., siis oleks lihtsam hinnata. Vaevalt Taxify reitingute kohta mingit statistikat avaldab, aga millegipärast arvan, et 95% hinnangutest on seal ka 1 või 5 ehk midagi vahepealset antakse üsna vähe....
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taux007
HV veteran

liitunud: 27.08.2005
|
06.12.2015 21:53:39
|
|
|
Aastalõpp hakkab tulema. Tavaliselt on vabakalt taksot saada suhteliselt kerge (neid seisab seal rivis ropult), kuid hinnad on 2-3x kõrgemad kui tavalisel nädalavahetuse õhtul. Kuidas nendes taksoäppides sellist asja reguleeritakse, et igal ajal on väljakuulutatud hind? S.t. kas süsteemi on võimalik üle mängida, et siiski kasseerida sisse tavapärasest rohkem?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
06.12.2015 21:55:56
|
|
|
Nojah, minult saavad ka kliendid 5, et ma ettekaranud hindamisaknast lahti saaks. Sh sellised, kes vihastavad, et ma ei oska täpselt öelda, millised on mumpsi tüsistused või kust kell 2 öösel värsket torti osta saab.
Kolm ühte ka jaganud - nende teenimiseks peab kallale tulema, külma arve tegema või autot rikkuma-reostama.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.12.2015 21:56:11
|
|
|
2-3x kõrgem hind oleks aastavahetusel pohh.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
PitBull
HV kasutaja
liitunud: 31.10.2003
|
06.12.2015 22:00:42
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.
|
Sellist õigust neil vaevalt on, kuna sellele logole kehtivad tõenäoliselt nii kaubamärgi kui ka autoriõigused.
Ma teie asemel võtaks nii kaubamärgi kui ka autoriõigustega seonduvad tõsiselt, sest neid rikkudes võite jääda ilma nii Apple kui ka Google play kontost. Ma arvan, et taxify väärtus ongi paljuski just Apple/Google store konto. Mõelge sellele, kui sellest ilma jääksite. See, et keegi teine selle logo sinna lisas teid ei päästa, sest app-i sisu eest vastutab siiski app-i omanik. https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2985822?hl=en
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
06.12.2015 22:25:00
|
|
|
PitBull kirjutas: |
mtakso kirjutas: |
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.
|
Sellist õigust neil vaevalt on, kuna sellele logole kehtivad tõenäoliselt nii kaubamärgi kui ka autoriõigused.
Ma teie asemel võtaks nii kaubamärgi kui ka autoriõigustega seonduvad tõsiselt, sest neid rikkudes võite jääda ilma nii Apple kui ka Google play kontost. Ma arvan, et taxify väärtus ongi paljuski just Apple/Google store konto. Mõelge sellele, kui sellest ilma jääksite. See, et keegi teine selle logo sinna lisas teid ei päästa, sest app-i sisu eest vastutab siiski app-i omanik. https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2985822?hl=en |
Tundub, et nad vist natuke ongi selle peale mõelnud. Isegi imestasin, et miks Tallink Takso ja Takso24 logod kuidagi kummalised on. Nimelt Taxify's eksisteerivad logod vastavalt tekstidega "TLNK" ja "T24". Pole sellist tähistust nende taksofirmade endi kodulehtedel vms kohanud. Aga võimalik, et see ongi Taxify lähenemine sellele, et kui taksofirmad oma logode kasutamise keelavad, siis Taxify loob enda disainiga analoogid, mis kliendile ikkagi sõnumi kohale viivad, mis firma autoga tegu on?
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
07.12.2015 00:15:12
|
|
|
Taux007 kirjutas: |
Aastalõpp hakkab tulema. Tavaliselt on vabakalt taksot saada suhteliselt kerge (neid seisab seal rivis ropult), kuid hinnad on 2-3x kõrgemad kui tavalisel nädalavahetuse õhtul. Kuidas nendes taksoäppides sellist asja reguleeritakse, et igal ajal on väljakuulutatud hind? S.t. kas süsteemi on võimalik üle mängida, et siiski kasseerida sisse tavapärasest rohkem? |
Uber tõstab automaatselt hinda sõitudel kui ühes piirkonnas tellimuste arv üle nö kriitilise kasvab. Eks Taxify'gi millalgi sama teed läheb.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
07.12.2015 00:17:48
|
|
|
Kuidas Uber dünaamiline hinnastus toimib http://newsroom.uber.com/estonia/en/2015/12/surge/
tsitaat: |
Kas oled tähele pannud, et just siis kui transporti on kõige rohkem vaja, on seda kõige raskem saada? Olgu see vihmane nädalavahetuse õhtu, hetk peale suure kontserdi lõppu või aastavahetus – tundub, et kõik autod on võetud ja sul ei jää muud üle kui lõputult oodata või kõndima hakata.
Uberi eesmärk on see, et saaksid nupule vajutades mõne minutiga transpordi. Ja seda isegi siis kui tellimusi on kõige enam. Selle jaoks oleme välja mõelnud dünaamilise hinnastamise.
Kui nõudlus ületab pakkumist, lülitub sisse dünaamiline hinnastamine ja hind tõuseb. Rakendus annab teada kui palju hinnad kõrgemad on ja palub enne auto tellimist oma nõusolekuga kinnitada, et olete kallima hinnaga nõus.
Kui ühes linnajaos nõudlus ületab pakkumist siis hinnad tõusevad. Kõrgemad hinnad motiveerivad juhte linna tulema ja linnas optimaalsemalt paiknema. Kui pakkumine ja nõudlus tasakaalustuvad, langevad hinnad tagasi. Dünaamiline hinnastamine tagab selle, et te saaksite transpordi ka kõige kiiremal ajal.
Sõitjad, kes on nõus ootama kuni hind langeb, on teretulnud seda tegema. Rakendus annab sellest teada. Samal ajal liiguvad autojuhid sinna, kus nõudlus on kõige suurem. Nõudlus ja pakkumine tasakaalustuvad ja hinnad langevad tagasi.
Näiteks – aastavahetusel nõudlus kasvab hüppeliselt. Ilma dünaamilise hinnastamiseta ainult 25% tellimustest saavad täidetud ja autot peab ootama oluliselt kauem. Dünaamiline hinnastamine võimaldab sõitjate ja juhtide käitumist muuta. Kõrgem hind toob rohkem autojuhte linna ja motiveerib neid sõitjaid ootama, kellel on aega oodata kuni hinnad tagasi langevad.
See tähendab, et teil on kergem transporti saada just siis kui teie seda vajate. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
07.12.2015 11:21:19
|
|
|
Uber on meil õigusalane anomaalia, ja selliselt hinna osas toimida ei tohi, seega ma väga kahtlen, et Taxify, ammugi Taxigo midagi sellist võiks pakkuda.
Hinna oma teenusele tohib määrata/määrab vedaja, st veoluba omav juriidiline isik (või füüsilisest isikust ettevõtja). Teenust vahendav pool siin sõnaõigust ei oma (kuigi nt Taxify ikkagi püüab vedajate hindu alla suruda oma nõuete, märkide, kategooriatega).
Põhjus, et Uber dikteerib oma juhtidele nõuded autodele ning määrab hinna e kaotab autot omavalt/juhtivalt inimeselt ettevõtjatunnused, tingis ju nt Californias kohtuotsuse, millega leiti, et Uber peab nad palgale võtma. Maksma töötasu, tööjõumaksud ja tervisekindlustust.
Samas isiklikult mulle muidugi meeldiks, et kasvõi samasel aastavahetuse ööl tööl olemine, sotsiaalsest elust loobumine ja alkomarinaadis rahva teenindamine vähemalt tavapärasest pisut kõrgemalt tasustatud oleks. Õnneks viisakamad kliendid taipavad argipäevast rohkem jotsi jätta, seegi hää.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|