Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 247, 248, 249  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 04.12.2015 19:13:58 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
RustyZ kirjutas:
Tagasiside ongi see, et te lähtusite mingist enda loogikast ja tegite asja mille pidite jälle eemaldama. Korralik PR aps icon_smile.gif Lisaks mustasite siin ka konkurente päris korralikult.


Turu ja teenuse arendamiseks on vaja proovida erinevaid variante. Kuid startupina me saame siiski kuulata kasutajate tagasisidet ja vajadusel kiiresti reageerida.
Konkurentide mustamisest - see ei ole kindlasti meie eesmärk. Kui meie kommentaarid kedagi solvasid, siis vabandame siiralt.
Oleme valmis avatult rääkima - tulge lõunale ja räägime, päriselt icon_smile.gif

Meie eesmärk on muuta taksoturgu efektiivsemaks ja läbipaistavamaks - lõpuks võidavad ju kliendid ja taksojuhid.


Turuuuringutest olete midagi kuulnud? Saab ka teha ilma suurema rahata. Lisaks turuolukorra analüüs. Ma usun et ka startupi puhul ei tohi huupi peksta.

Mark0 thumbs_up.gif

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 04.12.2015 21:26:44 vasta tsitaadiga

Uue tähistuse juures on kavalalt mainimata jäetud, et valge märgiga piraatidel jookseb ajatariif pidevalt koos km tariifiga.

Kui juht lahkub Taxifysse, siis pole tal õigust kasutada ka vana firma kaubamärki ja ei saa öelda siis et ta sõidab sõbras/revalis vms. Ja kui kibestunud taxify ilma loata seda kaubamärki edasi eksponeerib ja selle abil ennast reklaamib, siis on tegemist ebaesteetiliste kauplemisvõtetega.

95% : 5% suhe ei vasta tõele, sest taxify pole lahkunud taksosid süsteemist kustutanud. Ka linnapilt näitab piraatide märgatavalt suuremat osakaalu.

Seda et delfi, postimees ja ekspress piraattaksodega sõidavad on muidugi huvitav teada.

"Taksojuhtidele meeldib taxify" - ma ei ole lubanud enda nimel sõna võtta ega arva nii, linnapeal kuuldu põhjal on enamik juhte minuga samal arvamusel.

See "pidime peatama revaliga lepingu" on üsna kibestunud takkajärgi vale, et Reval sel kuupäeval lahkub oli ammu teada.

Tagasiside taxifyle on üsna mõttetu, see ei muuda midagi, ei hoolita klientidest ega juhtidest, juttu aetakse ja kõvasti lubatakse ainult küll(koe: valetatakse näkku). Siin iseloomulik näide: http://geenius.ee/uudis/nägemispuudega-noormees-pärast-rohkem-kui-aastast-ootamist-mulle-aitab-taxifyst-edaspidi

Kui hiljuti sõimati taksofirmasid taksode rentimise eest, siis nüüd tegeldakse ise autode rentimisega, lisada sinna veel oma kaubamärgi all sõitvad autod ja tööde vahendamise, saamegi kokku lihtsalt ühe järjekordse taksofirma.


napoleon kirjutas:


hakka selliseks, siis saad soliidsesse firmasse tööle, oma valge logo ja puha icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler



Erinevalt laulust mul litsents on ja turbanit mitte aga muidu üsna täppi icon_biggrin.gif

_________________
Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 04.12.2015 22:55:20 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
crackpot kirjutas:
mtakso, 95% litsenseeritud - mida silmas peate? Et 95% masinaid omab sõidukikaarti, seega ka taksomeetrit ja printerit või mida?

Just nii!

Kindel? Sest täna on läbivalt (vaja olnud 3x sõita) pakutute hulgas olnud pooled valged märgid (või tõesti on nõudlus nende järgi nii pisike, et kõik taksod on reeglina sõidus?).
Südalinn kella 5 kandis, Mustamäe tagumine ots ~7, ~21 pirita kose.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 05.12.2015 04:21:03 vasta tsitaadiga

Proovisin konkurenti Taxigo, toimis tip-top.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 05.12.2015 11:28:05 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:
crackpot kirjutas:
mtakso, 95% litsenseeritud - mida silmas peate? Et 95% masinaid omab sõidukikaarti, seega ka taksomeetrit ja printerit või mida?


Just nii!


Vist ise püstitasin küsimuse valesti - arvestades, et Taxify tegutseb ka mujal kui Tallinnas või üldse Eestis, võib ju andmebaasis rippuvast autopargist tõesti 95% olla takso.


Mai 2015:

tsitaat:
«Praeguse seisuga on meil Tallinnas ennast kirja pannud juba sadu juhte, seega eeldan, et suve lõpuks on meil tõenäoliselt rohkem end kirja pannud erajuhte kui on Tallinnas üldse taksolitsentse välja antud,» ütles Taxify asutaja ja juht Markus Villig.

http://tarbija24.postimees.ee/3206863/taxify-erajuhte-saab-olema-rohkem-kui-litsentsiga-taksosid

"Sajad" Tallinnas on mis? Ütleme, et 250 ja kui see on 5%, siis peaks Tallinnas 5000 Taxify-ga liitunud sõidukikaarti omavat masinat olema; see ei ole võimalik.

Kas Taxify oleks nõus avaldama andmed eraldi a) Tallinna ja b)kogu Eesti kohta seisuga nov 2015 - palju on erajuhte, palju taksosid?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2015 11:41:16 vasta tsitaadiga

Eile ühe taksojuhiga rääkisin, et ta sõber taksojuht töötab Taxify all ilma igasuguse litsentsita jms (ehk siis piraatakso) ja teenib korralikult.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 05.12.2015 12:16:01 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Eile ühe taksojuhiga rääkisin, et ta sõber taksojuht töötab Taxify all ilma igasuguse litsentsita jms (ehk siis piraatakso) ja teenib korralikult.


Arvatavasti pole too sõber end ettevõtjana arvele võtnud, kuigi pidev teenuse osutamine tasu eest on ettevõtlus ja ainult eraisiku tuludeklaris tulu kajastamisest ei piisa (kui sedagi tehakse).
Samas - millena end arvele võtta, reisijavedu on ju keelatud teatud dokumentideta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2015 12:19:49 vasta tsitaadiga

crackpot, mitte mingeid dokumente ei pidavat olema, kõik käib sulas, kulud on all.
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 05.12.2015 12:49:08 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
crackpot, mitte mingeid dokumente ei pidavat olema, kõik käib sulas, kulud on all.


Kaarditerminali eraisikul olla ei saagi, a huvitav, kas Taxify mobiilimakse on, millega nn firmaklient Eesti Ekspress maksta saab?
Kes siis oleks juriidiline teenuseosutaja EE-le ja kuidas seda teenust must-valgel paberil nimetatakse...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2015 15:46:19 vasta tsitaadiga

Teenuse osutaja võib juriidiliselt Taxify ju olla(kuigi neil pole vist ka luba taksoteenuse osutamiseks), aga konks on selles, et arve peale ei läheks ju kirja kas teenust pakkus legaalne takso või "sõidujagaja".
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2015 15:58:11 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Tanel kirjutas:
crackpot, mitte mingeid dokumente ei pidavat olema, kõik käib sulas, kulud on all.


Kaarditerminali eraisikul olla ei saagi, a huvitav, kas Taxify mobiilimakse on, millega nn firmaklient Eesti Ekspress maksta saab?
Kes siis oleks juriidiline teenuseosutaja EE-le ja kuidas seda teenust must-valgel paberil nimetatakse...


Firmaklient maksab arvega. Vähemalt Tallinkis on küll nii.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 06.12.2015 13:39:23 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:

Kui juht lahkub Taxifysse, siis pole tal õigust kasutada ka vana firma kaubamärki ja ei saa öelda siis et ta sõidab sõbras/revalis vms. Ja kui kibestunud taxify ilma loata seda kaubamärki edasi eksponeerib ja selle abil ennast reklaamib, siis on tegemist ebaesteetiliste kauplemisvõtetega.

95% : 5% suhe ei vasta tõele, sest taxify pole lahkunud taksosid süsteemist kustutanud. Ka linnapilt näitab piraatide märgatavalt suuremat osakaalu.

"Taksojuhtidele meeldib taxify" - ma ei ole lubanud enda nimel sõna võtta ega arva nii, linnapeal kuuldu põhjal on enamik juhte minuga samal arvamusel.

See "pidime peatama revaliga lepingu" on üsna kibestunud takkajärgi vale, et Reval sel kuupäeval lahkub oli ammu teada.

Tagasiside taxifyle on üsna mõttetu, see ei muuda midagi, ei hoolita klientidest ega juhtidest, juttu aetakse ja kõvasti lubatakse ainult küll(koe: valetatakse näkku). Siin iseloomulik näide: http://geenius.ee/uudis/nägemispuudega-noormees-pärast-rohkem-kui-aastast-ootamist-mulle-aitab-taxifyst-edaspidi


Räägime jällegi faktidest, mitte emotsioonidest.
1) Juhid maksavad Revalile, Tulikale või kolmandale taksofirmale iga kuu nende logo kasutamise eest 100-300€. Kui nad seda logo Taxifys kasutada ei saa (kust tuleb 60% nende tööst) siis mis tolku maksmisest üldse on?
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.

2) Tore kuulda ka taksofirma omaniku seisukohta. Kordame seda mis tegelikult turul toimub - taksofirma omaniku ja Taxify vahel koostöö lõppemine ei tähenda kuidagi seda, et neid juhte enam Taxifys pole. Iga juht liitub Taxifyga otse ning seetõttu jäävad ka nende kontod alles.

3) Meil on viimasel nädalal üle 1000 taksojuhi, kes kasutavad Taxifyd edasi ja lisame neid iga nädal juurde. Nad saavad meie käest 60-100% oma tellimustest ning maksavad 2x vähem kui taksofirmale. Teeme iga kvartal juhtidele tagasiside küsitluse ja enamus on väga rahul. Miks nad muidu ka oma sõpru liituma kutsuvad?

4) Me ei soovi taksofirmasid mustata ja oleme mainitud teema reaalsetest rahalistest põhjustest juba rääkinud.

5) Viidatud artiklis mainitud noormees Jakob on Taxify testijate grupis, teenusega rahul ning oleme kõik parandused vaegnägijatele sisse viinud. Ootame selles osas tagasisidet, et appi veel parandada.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
haha20
HV kasutaja

liitunud: 29.04.2003




sõnum 06.12.2015 16:36:18 vasta tsitaadiga

Siiamaani olen 3x taxify kasutanud ja on mind ajahädast välja aidanud.
Takso tuli kohale nii nagu app näitas.
Mind ei huvita logod, võiks olla 1.hind 2.taksojuhi nimi 3.auto mudel/aasta.
Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 06.12.2015 18:33:36 vasta tsitaadiga

haha20 kirjutas:

Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem.


See reitingusüsteem ei ole tegelikkuses adekvaatne. Ühest küljest ei näita 1 tärn mis probleemiks on. Teiselt poolt saab probleemklientidelt ka 1 tärni hindeid, ehkki kliendi rahatu olemine, ohtlik käitumine, jms ei näita taksojuhi kvaliteeti kuidagi.


mtakso kirjutas:

Räägime jällegi faktidest, mitte emotsioonidest.


Tegelikult ma lootsin kuulda kommentaari piraadikates pidevalt jooksva ajatariifi teemal ka.

mtakso kirjutas:
1) Juhid maksavad Revalile, Tulikale või kolmandale taksofirmale iga kuu nende logo kasutamise eest 100-300€. Kui nad seda logo Taxifys kasutada ei saa (kust tuleb 60% nende tööst) siis mis tolku maksmisest üldse on?
Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.



Enda logo kohta küll, kuid kõne all on taksofirmade kaubamärkide kasutamine ja siin on piirangud.
Mina olen lihtsalt taksojuht, Teie teete taksoäri, Te peaks ju neid asju une pealt ka teadma et esiuksepeal on juriidilises mõttes kaubamärk:
ÜTS § 64. (2) Taksoveol kasutatava sõiduki parempoolsel välisküljel peab olema nähtav vedaja nimi või kaubamärgiseaduse § 5 tähenduses õiguskaitset omav vedajale kuuluv või talle lepingu alusel kasutada antud kaubamärk.
ja et
Kaubamärgiseadus§ 14. Ainuõigus
(1) Kaubamärgiomanikul on õigus keelata kolmandatel isikutel kasutada äritegevuses:
1) õiguskaitse saanud kaubamärgiga identseid tähiseid kaupade või teenuste puhul, mis on identsed kaupade või teenustega, mille suhtes on kaubamärk kaitstud;

Seega ei ole õigus kasutada taxifyl võõraid kaubamärke. Ja see näitab Taxify ebaesteetilist käitumist. Tegelikult on see ebaesteetiline käitumine ka ilma juriidikata.
Too küsitav 60% töid tuleb nüüd teisest äpist. kindlasti mõni Taxify oma jääb tegemata, selle arvelt saab täita Taxigo või helistaja tellimuse. Elu läheb edasi ja iga klient saab valida oma eelistuste järgi.


mtakso kirjutas:
2) Tore kuulda ka taksofirma omaniku seisukohta. Kordame seda mis tegelikult turul toimub - taksofirma omaniku ja Taxify vahel koostöö lõppemine ei tähenda kuidagi seda, et neid juhte enam Taxifys pole. Iga juht liitub Taxifyga otse ning seetõttu jäävad ka nende kontod alles.


Enne olin Taxigo omanik, nüüd juba taksofirma omanik icon_lol.gif
Iga juht ei liitu Taxifyga, allesolevate kontode puhul saate lihtsalt näidata tegelikust suuremat liitunud taksode arvu.

mtakso kirjutas:
3) Meil on viimasel nädalal üle 1000 taksojuhi, kes kasutavad Taxifyd edasi ja lisame neid iga nädal juurde. Nad saavad meie käest 60-100% oma tellimustest ning maksavad 2x vähem kui taksofirmale. Teeme iga kvartal juhtidele tagasiside küsitluse ja enamus on väga rahul. Miks nad muidu ka oma sõpru liituma kutsuvad?


See 100% Taxifys tundmatu kahtlase taksona on oluliselt vähem kui 100% korralikus firmas.
Olen olnud taxifys vist umbes poolteist aastat, mingit tagasiside küsitlust pole kordagi olnud, nii et järjekordne vale icon_neutral.gif


mtakso kirjutas:
4) Me ei soovi taksofirmasid mustata ja oleme mainitud teema reaalsetest rahalistest põhjustest juba rääkinud.


Väga konkreetselt mustas Taxify nii esimesena lahkulöönud Tallink/Tulikat kui ka nüüd lahkunud Revalit.

mtakso kirjutas:
5) Viidatud artiklis mainitud noormees Jakob on Taxify testijate grupis, teenusega rahul ning oleme kõik parandused vaegnägijatele sisse viinud. Ootame selles osas tagasisidet, et appi veel parandada.


Lihtsalt see 1,5 aastat tühje lubadusi tuli tuttav ette. Hetkel tundub et pole ta nii rahul midagi ja https://twitter.com/jakobrosin/with_replies kasutab uberit pigem

_________________
Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 20:17:03 vasta tsitaadiga

elukas kirjutas:
haha20 kirjutas:

Ülejäänud peaks ära tegema reitingusüsteem.


See reitingusüsteem ei ole tegelikkuses adekvaatne. Ühest küljest ei näita 1 tärn mis probleemiks on. Teiselt poolt saab probleemklientidelt ka 1 tärni hindeid, ehkki kliendi rahatu olemine, ohtlik käitumine, jms ei näita taksojuhi kvaliteeti kuidagi.


Siia võiks veel juurde lisada, et lihtsalt tärnidena üks hinnang pole informatiivne.... näiteks mina olen pannud alati 5 tärni kuigi samas ei saa öelda, et iga kord taksoga sõites teenus nüüd täpselt sama kvaliteediga oleks. Aga kui paneksin madalama hinde, siis peaksin(või vähemalt viisakas oleks) hakkama kommentaari kirjutama, mis siis oleks võinud paremini olla. Kui oleks natuke rohkem valikuid a'la hinda sõidukit, juhi viisakust, hinna/kvaliteedi suhet jne., siis oleks lihtsam hinnata. Vaevalt Taxify reitingute kohta mingit statistikat avaldab, aga millegipärast arvan, et 95% hinnangutest on seal ka 1 või 5 ehk midagi vahepealset antakse üsna vähe.... icon_wink.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 20:21:59 vasta tsitaadiga

napoleon, eraviisilises vestluses olen reitingusüsteemi täiustamist korduvalt rõhutanud, ei peetud vajalikuks. icon_neutral.gif
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Taux007
HV veteran
Taux007

liitunud: 27.08.2005




sõnum 06.12.2015 21:53:39 vasta tsitaadiga

Aastalõpp hakkab tulema. Tavaliselt on vabakalt taksot saada suhteliselt kerge (neid seisab seal rivis ropult), kuid hinnad on 2-3x kõrgemad kui tavalisel nädalavahetuse õhtul. Kuidas nendes taksoäppides sellist asja reguleeritakse, et igal ajal on väljakuulutatud hind? S.t. kas süsteemi on võimalik üle mängida, et siiski kasseerida sisse tavapärasest rohkem?
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 06.12.2015 21:55:56 vasta tsitaadiga

Nojah, minult saavad ka kliendid 5, et ma ettekaranud hindamisaknast lahti saaks. Sh sellised, kes vihastavad, et ma ei oska täpselt öelda, millised on mumpsi tüsistused või kust kell 2 öösel värsket torti osta saab.

Kolm ühte ka jaganud - nende teenimiseks peab kallale tulema, külma arve tegema või autot rikkuma-reostama.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 21:56:11 vasta tsitaadiga

2-3x kõrgem hind oleks aastavahetusel pohh.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PitBull
HV kasutaja

liitunud: 31.10.2003




sõnum 06.12.2015 22:00:42 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:

Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.

Sellist õigust neil vaevalt on, kuna sellele logole kehtivad tõenäoliselt nii kaubamärgi kui ka autoriõigused.
Ma teie asemel võtaks nii kaubamärgi kui ka autoriõigustega seonduvad tõsiselt, sest neid rikkudes võite jääda ilma nii Apple kui ka Google play kontost. Ma arvan, et taxify väärtus ongi paljuski just Apple/Google store konto. Mõelge sellele, kui sellest ilma jääksite. See, et keegi teine selle logo sinna lisas teid ei päästa, sest app-i sisu eest vastutab siiski app-i omanik. https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2985822?hl=en
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 06.12.2015 22:07:55 vasta tsitaadiga

Ikka on, sest seaduslikult kehtib uksel olev hind, aga, siis saab juht ühed ja lepingud lõpetatakse.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 22:25:00 vasta tsitaadiga

PitBull kirjutas:
mtakso kirjutas:

Iga juht saab ise otsustada kus ta enda logo kuvab ning taksofirma omanikul pole juriidiliselt mingit õigust logosid Taxifyst eemaldada, kui juhid soovivad seda alles jätta.

Sellist õigust neil vaevalt on, kuna sellele logole kehtivad tõenäoliselt nii kaubamärgi kui ka autoriõigused.
Ma teie asemel võtaks nii kaubamärgi kui ka autoriõigustega seonduvad tõsiselt, sest neid rikkudes võite jääda ilma nii Apple kui ka Google play kontost. Ma arvan, et taxify väärtus ongi paljuski just Apple/Google store konto. Mõelge sellele, kui sellest ilma jääksite. See, et keegi teine selle logo sinna lisas teid ei päästa, sest app-i sisu eest vastutab siiski app-i omanik. https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/2985822?hl=en


Tundub, et nad vist natuke ongi selle peale mõelnud. Isegi imestasin, et miks Tallink Takso ja Takso24 logod kuidagi kummalised on. Nimelt Taxify's eksisteerivad logod vastavalt tekstidega "TLNK" ja "T24". Pole sellist tähistust nende taksofirmade endi kodulehtedel vms kohanud. Aga võimalik, et see ongi Taxify lähenemine sellele, et kui taksofirmad oma logode kasutamise keelavad, siis Taxify loob enda disainiga analoogid, mis kliendile ikkagi sõnumi kohale viivad, mis firma autoga tegu on?
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 07.12.2015 00:15:12 vasta tsitaadiga

Taux007 kirjutas:
Aastalõpp hakkab tulema. Tavaliselt on vabakalt taksot saada suhteliselt kerge (neid seisab seal rivis ropult), kuid hinnad on 2-3x kõrgemad kui tavalisel nädalavahetuse õhtul. Kuidas nendes taksoäppides sellist asja reguleeritakse, et igal ajal on väljakuulutatud hind? S.t. kas süsteemi on võimalik üle mängida, et siiski kasseerida sisse tavapärasest rohkem?


Uber tõstab automaatselt hinda sõitudel kui ühes piirkonnas tellimuste arv üle nö kriitilise kasvab. Eks Taxify'gi millalgi sama teed läheb.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2015 00:17:48 vasta tsitaadiga

Kuidas Uber dünaamiline hinnastus toimib icon_arrow.gif http://newsroom.uber.com/estonia/en/2015/12/surge/

tsitaat:
Kas oled tähele pannud, et just siis kui transporti on kõige rohkem vaja, on seda kõige raskem saada? Olgu see vihmane nädalavahetuse õhtu, hetk peale suure kontserdi lõppu või aastavahetus – tundub, et kõik autod on võetud ja sul ei jää muud üle kui lõputult oodata või kõndima hakata.

Uberi eesmärk on see, et saaksid nupule vajutades mõne minutiga transpordi. Ja seda isegi siis kui tellimusi on kõige enam. Selle jaoks oleme välja mõelnud dünaamilise hinnastamise.

Kui nõudlus ületab pakkumist, lülitub sisse dünaamiline hinnastamine ja hind tõuseb. Rakendus annab teada kui palju hinnad kõrgemad on ja palub enne auto tellimist oma nõusolekuga kinnitada, et olete kallima hinnaga nõus.

Kui ühes linnajaos nõudlus ületab pakkumist siis hinnad tõusevad. Kõrgemad hinnad motiveerivad juhte linna tulema ja linnas optimaalsemalt paiknema. Kui pakkumine ja nõudlus tasakaalustuvad, langevad hinnad tagasi. Dünaamiline hinnastamine tagab selle, et te saaksite transpordi ka kõige kiiremal ajal.

Sõitjad, kes on nõus ootama kuni hind langeb, on teretulnud seda tegema. Rakendus annab sellest teada. Samal ajal liiguvad autojuhid sinna, kus nõudlus on kõige suurem. Nõudlus ja pakkumine tasakaalustuvad ja hinnad langevad tagasi.

Näiteks – aastavahetusel nõudlus kasvab hüppeliselt. Ilma dünaamilise hinnastamiseta ainult 25% tellimustest saavad täidetud ja autot peab ootama oluliselt kauem. Dünaamiline hinnastamine võimaldab sõitjate ja juhtide käitumist muuta. Kõrgem hind toob rohkem autojuhte linna ja motiveerib neid sõitjaid ootama, kellel on aega oodata kuni hinnad tagasi langevad.

See tähendab, et teil on kergem transporti saada just siis kui teie seda vajate.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 07.12.2015 11:21:19 vasta tsitaadiga

Uber on meil õigusalane anomaalia, ja selliselt hinna osas toimida ei tohi, seega ma väga kahtlen, et Taxify, ammugi Taxigo midagi sellist võiks pakkuda.

Hinna oma teenusele tohib määrata/määrab vedaja, st veoluba omav juriidiline isik (või füüsilisest isikust ettevõtja). Teenust vahendav pool siin sõnaõigust ei oma (kuigi nt Taxify ikkagi püüab vedajate hindu alla suruda oma nõuete, märkide, kategooriatega).

Põhjus, et Uber dikteerib oma juhtidele nõuded autodele ning määrab hinna e kaotab autot omavalt/juhtivalt inimeselt ettevõtjatunnused, tingis ju nt Californias kohtuotsuse, millega leiti, et Uber peab nad palgale võtma. Maksma töötasu, tööjõumaksud ja tervisekindlustust.

Samas isiklikult mulle muidugi meeldiks, et kasvõi samasel aastavahetuse ööl tööl olemine, sotsiaalsest elust loobumine ja alkomarinaadis rahva teenindamine vähemalt tavapärasest pisut kõrgemalt tasustatud oleks. Õnneks viisakamad kliendid taipavad argipäevast rohkem jotsi jätta, seegi hää.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 247, 248, 249  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.