Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
15.11.2015 13:18:18
|
|
|
Teie palveid on kuulda võetud. Nüüd pannakse suhkrut
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
15.11.2015 13:31:06
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Anti kirjutas: |
Diislitel 17" miinimum. OPC kohta ei tea.. |
No mu omale ei lähe küll 17" kuidagi, sai isegi üle mõõdetud. |
Mul on ka 18", samas on mobile.de täis 17" veljega 118kW diisel insigniasid ja 16" veljega väiksemaid bensukaid. Kuidas sa üldse mõõtsid seda?
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
15.11.2015 13:37:44
|
|
|
Proovisin reaalselt oma 17" Eta-Beta velgedega.
Supportid jäävad ette
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
15.11.2015 14:15:47
|
|
|
sellest oleks tulnud alustada, et aftermarket velge proovisid. Need ei pruugigi sobida, sest velje sisekuju osas pole supportidega arvestatud. Oem velgedest läheb insigniale dislale 17" min ja väiksele bensukale 16".
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
PQ
HV vaatleja
liitunud: 21.02.2005
|
15.11.2015 14:28:21
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
madoc kirjutas: |
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler 
|
tsiteerin skoda klubist:
tsitaat: |
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam. |
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG. |
Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.
Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003
|
15.11.2015 14:44:16
|
|
|
Niimoodi, hea sõber tegi selle A8 W12 autoga proovisõidu ära. Tavarezhiimis nagu auto ikka, sportrezhiimis eriline rakett. Seest ka lai ja avar.
Istmed olid üsna pargipingi moodi kõvad istmed, tundus, et sellised sportliku suunitlusega. Vead end rihmaga kinni istmesse ja oled üsna korralikult kinni. See selleks, maitse asi rohkem.
Aga aparaadil kogu proovisõidu vältel mootorituli põles. Väidetavalt lambda andur, mida juba kaks korda vahetatud. Pikema sõidu peale kaduvat see veatuli ära. Ja esisillas oli olnud mingi tugevam kriuks aukudest läbi sõites. Väidetavalt puksid-amordid kõik kontrollitud ja midagi ei loksu. Aga kriuks olemas. Oh jah, Volvo pealt on see koliseva veermiku jama siiamaani nii kenasti meelest, et see teeb ettevaatlikuks. Ja põleva mootoritule osa jättis selle isendi puhul ostusoovi ära seekord. Kui on lihtne asi aga korda ei saada esinduses, siis kuidas mina peaks selle korda saama.
Vaatan edasi.
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
15.11.2015 14:54:37
|
|
|
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
PQ kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
madoc kirjutas: |
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler 
|
tsiteerin skoda klubist:
tsitaat: |
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam. |
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG. |
Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.
Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus. |
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
elka
HV kasutaja

liitunud: 30.12.2005
|
15.11.2015 15:04:20
|
|
|
yerba kirjutas: |
Niimoodi, hea sõber tegi selle A8 W12 autoga proovisõidu ära. Tavarezhiimis nagu auto ikka, sportrezhiimis eriline rakett. Seest ka lai ja avar.
Istmed olid üsna pargipingi moodi kõvad istmed, tundus, et sellised sportliku suunitlusega. Vead end rihmaga kinni istmesse ja oled üsna korralikult kinni. See selleks, maitse asi rohkem.
Aga aparaadil kogu proovisõidu vältel mootorituli põles. Väidetavalt lambda andur, mida juba kaks korda vahetatud. Pikema sõidu peale kaduvat see veatuli ära. Ja esisillas oli olnud mingi tugevam kriuks aukudest läbi sõites. Väidetavalt puksid-amordid kõik kontrollitud ja midagi ei loksu. Aga kriuks olemas. Oh jah, Volvo pealt on see koliseva veermiku jama siiamaani nii kenasti meelest, et see teeb ettevaatlikuks. Ja põleva mootoritule osa jättis selle isendi puhul ostusoovi ära seekord. Kui on lihtne asi aga korda ei saada esinduses, siis kuidas mina peaks selle korda saama.
Vaatan edasi. |
4.2 v8 oodil oli sama probleem lambdadega, kokku oli neid vist 4 tk ja üks tagumine pidevalt jamas. Kolm korda olevat vahetatud, kui minul sama jama uuesti hakkas siis lasin 120€ eest jõujaamas tagumised lambdad välja programmeerida ja probleem kadus.
_________________ ei toeta õigekirja |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
PQ
HV vaatleja
liitunud: 21.02.2005
|
15.11.2015 15:14:30
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
PQ kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
madoc kirjutas: |
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler 
|
tsiteerin skoda klubist:
tsitaat: |
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam. |
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG. |
Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.
Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus. |
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole |
Kui vaadata tehnilisi andmeid, siis tegelikult on manuaalil kiirendus parem kui DSG'l mõlema mootori puhul.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
ajuNolk
HV veteran

liitunud: 10.07.2003
|
15.11.2015 15:50:58
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga. |
Ju sa pumpasid jõusaalis muskleid kui mõistust jagati.
Jälgi ikka kiirusepiiranguid, pole vaja jälle ühte avariid.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
15.11.2015 15:56:38
|
|
|
Õnnetuste põhjuseks pole mitte kiiruse ületamine vaid valesti valitud sõidukiirus.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
ajuNolk
HV veteran

liitunud: 10.07.2003
|
15.11.2015 16:49:11
|
|
|
Sõidad maanteel 70 alad sirgeks või võtad hoo maha ja kihutad vaid sirgetel lõikudel?
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
15.11.2015 17:23:23
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
Sõidad maanteel 70 alad sirgeks või võtad hoo maha ja kihutad vaid sirgetel lõikudel? |
Kihutan kurvides, sest seal ei mõõdeta kiirust. Sirgel venin nagu tigu.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
15.11.2015 18:12:25
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
|
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades.
Aga tore näha, et mario in da action jälle
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
15.11.2015 18:16:42
|
|
|
Anti kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
|
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades.
Aga tore näha, et mario in da action jälle  |
no antud juhtumi puhul igati õigustatud risk ma ütleks peaasi, et kedagi teist kaasa ei võta
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
15.11.2015 18:23:49
|
|
|
kuigi ma ei saa aru. Kui taksojuht oled, miks siis kiirustad? Venitades just saad rohkem raha.
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
15.11.2015 18:44:15
|
|
|
No kiirust ületades võidab tegelikult oluliselt aega, aga see eeldab et teed kiirelt möödasõidud ära. Näiteks tsikliga võidab kiirust ületades ikka metsikult aega, kuna naljalt kusagil toppama ei jää. Samas viimane kord oleks äärepealt lubadest ilma jäänud, aga piirdus õnneks pea kuu suuruse palgaga, nii et jah. Kahe otsaga asi. Nende ~100kW sõiduautodega on muidugi keeruline aru saada, kuidas on võimalik aega võita. Samas, rahulikult tiksuda ja siiski mõnusam, eriti kui saad kellelgi teise rooli panna. Seepärast pisike diisel ongi hea, et kaob vajutamise isu ära
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
15.11.2015 18:44:21
|
|
|
oisu on siin ainuke, kes peaks kiire olema
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
15.11.2015 18:54:52
|
|
|
Oisu pole ainus, kes palju sõidab. Rekkajuhi vastu muidugi naljalt keegi ei saa. Minu selleaastane läbisõit jääb kuskil ~50 000km kanti. Eks kui palju sõidad, siis annab tunda see ajavõit. Gps järgi keskmine kiirus oli ~80kmh. Tüütu on see sõitmine muidugi.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
madoc
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
15.11.2015 19:02:23
|
|
|
mario20031 kirjutas: |
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole |
DSG on igapäevaelus kiirem, aga persetunde järgi aeglasem. Tunduvalt sujuvam vs manuaal. Samas manuaal lõbusam ja jätab mootorist võimsama mulje. DSG ei kasuta automaatrežiimis turbot sama käiguga 100%, vaid pigem vahetab käigu alla. Kui ikka kaas põhjas, siis on 22kw võimsam auto kiirem, siin ei pea vaidlema hakkama.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
15.11.2015 19:23:02
|
|
|
ranel kirjutas: |
Oisu pole ainus, kes palju sõidab. Rekkajuhi vastu muidugi naljalt keegi ei saa. |
Sellel aastal vaid 76123 km rekka roolis. Laisk olen olnud Räägi veel 125 tkm aastas
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
15.11.2015 19:25:14
|
|
|
nii vähe Mõtlesin, et ikka rohkem sõidetakse.
Vaatan, et tööl 2 autot kokku ka umbes 80-90K
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
15.11.2015 21:55:02
|
|
|
Anti kirjutas: |
mario20031 kirjutas: |
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
|
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades. |
Minu põhimarssuudil google maps näitab ühe otsa sõiduajaks 1h42min, ma sõidan seda keskmiselt 1h4min (58min-1h10min). Oleneb kas statist võtta kohv või mitte. Minu jaoks on see väga suur ajavõit ning see toimub ilma mingeid liigseid riske võtmata, lihtsalt kiirus vastavalt teeoludele.
Anti kirjutas: |
Aga tore näha, et mario in da action jälle  |
mis in da action ja mis jälle?
viimati muutis mario20031 15.11.2015 22:02:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|