Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 862, 863, 864 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega
29%
 29%  [ 77 ]
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada
20%
 20%  [ 55 ]
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus)
18%
 18%  [ 48 ]
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus)
31%
 31%  [ 83 ]
hääli kokku : 263

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 15.11.2015 13:18:18 vasta tsitaadiga

Teie palveid on kuulda võetud. Nüüd pannakse suhkrut thumbs_up.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 13:31:06 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
Anti kirjutas:
Diislitel 17" miinimum. OPC kohta ei tea..

No mu omale ei lähe küll 17" kuidagi, sai isegi üle mõõdetud.
Mul on ka 18", samas on mobile.de täis 17" veljega 118kW diisel insigniasid ja 16" veljega väiksemaid bensukaid. Kuidas sa üldse mõõtsid seda?
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 15.11.2015 13:37:44 vasta tsitaadiga

Proovisin reaalselt oma 17" Eta-Beta velgedega.
Supportid jäävad ette
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 14:15:47 vasta tsitaadiga

sellest oleks tulnud alustada, et aftermarket velge proovisid. Need ei pruugigi sobida, sest velje sisekuju osas pole supportidega arvestatud. Oem velgedest läheb insigniale dislale 17" min ja väiksele bensukale 16".
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PQ
HV vaatleja

liitunud: 21.02.2005




sõnum 15.11.2015 14:28:21 vasta tsitaadiga

mario20031 kirjutas:
madoc kirjutas:
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler Spoiler Spoiler


tsiteerin skoda klubist:
tsitaat:
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG.


Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.

Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole icon_lol.gif Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 14:44:16 vasta tsitaadiga

Niimoodi, hea sõber tegi selle A8 W12 autoga proovisõidu ära. Tavarezhiimis nagu auto ikka, sportrezhiimis eriline rakett. Seest ka lai ja avar.
Istmed olid üsna pargipingi moodi kõvad istmed, tundus, et sellised sportliku suunitlusega. Vead end rihmaga kinni istmesse ja oled üsna korralikult kinni. See selleks, maitse asi rohkem.
Aga aparaadil kogu proovisõidu vältel mootorituli põles. Väidetavalt lambda andur, mida juba kaks korda vahetatud. Pikema sõidu peale kaduvat see veatuli ära. Ja esisillas oli olnud mingi tugevam kriuks aukudest läbi sõites. Väidetavalt puksid-amordid kõik kontrollitud ja midagi ei loksu. Aga kriuks olemas. Oh jah, Volvo pealt on see koliseva veermiku jama siiamaani nii kenasti meelest, et see teeb ettevaatlikuks. Ja põleva mootoritule osa jättis selle isendi puhul ostusoovi ära seekord. Kui on lihtne asi aga korda ei saada esinduses, siis kuidas mina peaks selle korda saama.
Vaatan edasi.

_________________
www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.11.2015 14:50:14 vasta tsitaadiga

yerba, kas sa V8 või W12 mootoriga Phaetonit oled kaalunud?
http://www.mobile.ee/et/list?searchId=JdUz3lJUqoKpZtDT7dAx6w151115#4

Näiteks: http://www.mobile.ee/et/car?id=218081340

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator


viimati muutis Tanel 15.11.2015 14:59:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mario20031
Kreisi kasutaja
mario20031

liitunud: 21.10.2003




sõnum 15.11.2015 14:54:37 vasta tsitaadiga

Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.

PQ kirjutas:
mario20031 kirjutas:
madoc kirjutas:
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler Spoiler Spoiler


tsiteerin skoda klubist:
tsitaat:
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG.


Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.

Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole icon_lol.gif Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus.
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elka
HV kasutaja
elka

liitunud: 30.12.2005




sõnum 15.11.2015 15:04:20 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
Niimoodi, hea sõber tegi selle A8 W12 autoga proovisõidu ära. Tavarezhiimis nagu auto ikka, sportrezhiimis eriline rakett. Seest ka lai ja avar.
Istmed olid üsna pargipingi moodi kõvad istmed, tundus, et sellised sportliku suunitlusega. Vead end rihmaga kinni istmesse ja oled üsna korralikult kinni. See selleks, maitse asi rohkem.
Aga aparaadil kogu proovisõidu vältel mootorituli põles. Väidetavalt lambda andur, mida juba kaks korda vahetatud. Pikema sõidu peale kaduvat see veatuli ära. Ja esisillas oli olnud mingi tugevam kriuks aukudest läbi sõites. Väidetavalt puksid-amordid kõik kontrollitud ja midagi ei loksu. Aga kriuks olemas. Oh jah, Volvo pealt on see koliseva veermiku jama siiamaani nii kenasti meelest, et see teeb ettevaatlikuks. Ja põleva mootoritule osa jättis selle isendi puhul ostusoovi ära seekord. Kui on lihtne asi aga korda ei saada esinduses, siis kuidas mina peaks selle korda saama.
Vaatan edasi.

4.2 v8 oodil oli sama probleem lambdadega, kokku oli neid vist 4 tk ja üks tagumine pidevalt jamas. Kolm korda olevat vahetatud, kui minul sama jama uuesti hakkas siis lasin 120€ eest jõujaamas tagumised lambdad välja programmeerida ja probleem kadus.

_________________
ei toeta õigekirja
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online

sõnum 15.11.2015 15:12:54 vasta tsitaadiga

https://et.wikipedia.org/wiki/Potjomkini_k%C3%BCla
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PQ
HV vaatleja

liitunud: 21.02.2005




sõnum 15.11.2015 15:14:30 vasta tsitaadiga

mario20031 kirjutas:
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.

PQ kirjutas:
mario20031 kirjutas:
madoc kirjutas:
Sõitis siis auto 110kw kohaselt või lootsid sealt 150kw auto liikumist?
Või mine sõida sellisega, 29k ja 132kw liigub küll.
Spoiler Spoiler Spoiler


tsiteerin skoda klubist:
tsitaat:
1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle 250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI 132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole, sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
nii et ei ole erilist vahet kumb jalgratas see nüüd on kas 1.4 110kW DSG või 1.8 132kW DSG.


Mul on tööauto 103kW manuaal 250Nm ja isiklik 132kW 250NM DSG ning kiirenduse vahe on märgatav 1.8TSI kasuks nii maantee kiirusel kui kui ka paigalt startides. HMB (hall-metallik-bensiin) jaoks piisab ka 250Nm.

Samas hinnaklassis kahjuks kellelgi VAGi mootori võimekusele/säästlikusele vastu pakkuda ei ole icon_lol.gif Jabur on oodata, et autotootja peab panema komponentidesse suure varu, kui turul puudub selline nõudlus.
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole


Kui vaadata tehnilisi andmeid, siis tegelikult on manuaalil kiirendus parem kui DSG'l mõlema mootori puhul.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 15.11.2015 15:50:58 vasta tsitaadiga

mario20031 kirjutas:
kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.

Ju sa pumpasid jõusaalis muskleid kui mõistust jagati.
Jälgi ikka kiirusepiiranguid, pole vaja jälle ühte avariid.
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mario20031
Kreisi kasutaja
mario20031

liitunud: 21.10.2003




sõnum 15.11.2015 15:56:38 vasta tsitaadiga

Õnnetuste põhjuseks pole mitte kiiruse ületamine vaid valesti valitud sõidukiirus.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 15.11.2015 16:49:11 vasta tsitaadiga

Sõidad maanteel 70 alad sirgeks või võtad hoo maha ja kihutad vaid sirgetel lõikudel?
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 17:23:23 vasta tsitaadiga

ajuNolk kirjutas:
Sõidad maanteel 70 alad sirgeks või võtad hoo maha ja kihutad vaid sirgetel lõikudel?

Kihutan kurvides, sest seal ei mõõdeta kiirust. Sirgel venin nagu tigu.
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 18:12:25 vasta tsitaadiga

mario20031 kirjutas:
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades.

Aga tore näha, et mario in da action jälle beer_yum.gif
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 18:16:42 vasta tsitaadiga

Anti kirjutas:
mario20031 kirjutas:
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades.

Aga tore näha, et mario in da action jälle beer_yum.gif


no antud juhtumi puhul igati õigustatud risk ma ütleks icon_lol.gif peaasi, et kedagi teist kaasa ei võta icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2015 18:23:49 vasta tsitaadiga

kuigi ma ei saa aru. Kui taksojuht oled, miks siis kiirustad? Venitades just saad rohkem raha. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 15.11.2015 18:44:15 vasta tsitaadiga

No kiirust ületades võidab tegelikult oluliselt aega, aga see eeldab et teed kiirelt möödasõidud ära. Näiteks tsikliga võidab kiirust ületades ikka metsikult aega, kuna naljalt kusagil toppama ei jää. Samas viimane kord oleks äärepealt lubadest ilma jäänud, aga piirdus õnneks pea kuu suuruse palgaga, nii et jah. Kahe otsaga asi. Nende ~100kW sõiduautodega on muidugi keeruline aru saada, kuidas on võimalik aega võita. Samas, rahulikult tiksuda ja siiski mõnusam, eriti kui saad kellelgi teise rooli panna. icon_smile.gif Seepärast pisike diisel ongi hea, et kaob vajutamise isu ära icon_biggrin.gif
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 15.11.2015 18:44:21 vasta tsitaadiga

oisu on siin ainuke, kes peaks kiire olema
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 15.11.2015 18:54:52 vasta tsitaadiga

Oisu pole ainus, kes palju sõidab. Rekkajuhi vastu muidugi naljalt keegi ei saa. Minu selleaastane läbisõit jääb kuskil ~50 000km kanti. Eks kui palju sõidad, siis annab tunda see ajavõit. Gps järgi keskmine kiirus oli ~80kmh. Tüütu on see sõitmine muidugi.
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 15.11.2015 19:02:23 vasta tsitaadiga

mario20031 kirjutas:
DSG on ilmselgelt kiirem,kuna alati on õige käik sees ja käiguvahetus niivõrd kiire, aga sa veel võrdled lahjemat manuaali vs võimsamat dsg'd. Kui mõlemad on dsg kastiga, siis erilist vahet ei ole

DSG on igapäevaelus kiirem, aga persetunde järgi aeglasem. Tunduvalt sujuvam vs manuaal. Samas manuaal lõbusam ja jätab mootorist võimsama mulje. DSG ei kasuta automaatrežiimis turbot sama käiguga 100%, vaid pigem vahetab käigu alla. Kui ikka kaas põhjas, siis on 22kw võimsam auto kiirem, siin ei pea vaidlema hakkama.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online

sõnum 15.11.2015 19:23:02 vasta tsitaadiga

ranel kirjutas:
Oisu pole ainus, kes palju sõidab. Rekkajuhi vastu muidugi naljalt keegi ei saa.

Sellel aastal vaid 76123 km rekka roolis. Laisk olen olnud icon_redface.gif Räägi veel 125 tkm aastas icon_redface.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 15.11.2015 19:25:14 vasta tsitaadiga

nii vähe icon_eek.gif Mõtlesin, et ikka rohkem sõidetakse.
Vaatan, et tööl 2 autot kokku ka umbes 80-90K
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mario20031
Kreisi kasutaja
mario20031

liitunud: 21.10.2003




sõnum 15.11.2015 21:55:02 vasta tsitaadiga

Anti kirjutas:
mario20031 kirjutas:
Ma siiani siiralt arvasin, et ma sõidan migni 10000-15000 km aastas ning viimati arvutasin seda mingi 5 aastat tagasi. Täna otsustasin veidi arvutada, et palju tegelikult on - viimase kolme kuu keskmine on 4000km/kuus...veidi rohkem, kui siiani arvasin. Kui ma nüüd jälgiks iga seda "numbrit ümmarguses märgis", mis tee ääres vedelevad, siis ma veedaks ikka kuradi palju aega rooli taga.
tee nüü väike arvutus (kui on matemaatikatunnist midagi meeles) ja arvuta, palju su selle 4000km/kuus (oled vist taksojuht?) ajakulu vahe on kiirust ületades vs kiirust mitte ületades.
Minu põhimarssuudil google maps näitab ühe otsa sõiduajaks 1h42min, ma sõidan seda keskmiselt 1h4min (58min-1h10min). Oleneb kas statist võtta kohv või mitte. Minu jaoks on see väga suur ajavõit ning see toimub ilma mingeid liigseid riske võtmata, lihtsalt kiirus vastavalt teeoludele.

Anti kirjutas:
Aga tore näha, et mario in da action jälle beer_yum.gif
mis in da action ja mis jälle?

viimati muutis mario20031 15.11.2015 22:02:59, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 862, 863, 864 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.