Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
31.10.2015 14:30:39
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
laurx, milleks kuhugi minna? Paberivabas saad ka omanikuvahetuse protseduuri algatada. Oli vist teavitus sõiduki omaniku vahetusest vms. Digiallkirjastatud avaldus sinna ja kui uus omanik ümber ei vormista teatud päevade jooksul võetakse sõiduk arvelt maha. |
Kui arkis ära käid ostu-müügi lepinguga, siis masin läheb su nimelt maha.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
31.10.2015 14:33:11
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
hmm, kui riik või mis iganes asjapulgad räägivad, et naastud on pahad, lõhuvad teid, siis miks mendimasinatele pannakse alla naelad mitte lamellid? |
Et lammelli mehed-naised eest ära ei sõidaks
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
31.10.2015 14:44:09
|
|
|
ma olen selle lepinguga käinud tegelikult argis peale müümist aga see oli vist isegi enne kohustusliku aja möödumist. mutu veel ütles,et "ah, eks ta ikka kirjutab oma nimele" aga käis selle lepinguga ära kuskil. hetkel ka sõidukite all seda pole aga teavituse ma sain miskipärast. kuna see roikakindlustamine hakkas, võib sama teed pidi tulla ka mingi kohustuslik poliis selle eest, on targem ära käia.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
31.10.2015 15:09:04
|
|
|
laurx kirjutas: |
ma olen selle lepinguga käinud tegelikult argis peale müümist aga see oli vist isegi enne kohustusliku aja möödumist. mutu veel ütles,et "ah, eks ta ikka kirjutab oma nimele" aga käis selle lepinguga ära kuskil. hetkel ka sõidukite all seda pole aga teavituse ma sain miskipärast. kuna see roikakindlustamine hakkas, võib sama teed pidi tulla ka mingi kohustuslik poliis selle eest, on targem ära käia. |
5 päeva peab ootama jah. Ma enda ühe roika müüsin maha, lubas ümber kirjutada, ei teinud seda, läksin kulutasin arkis tund aega ja saingi autost oma nimelt lahti.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
31.10.2015 17:47:47
|
|
|
Kust ma teada saan kas mingi kindlustus on mu aiaäärsele rondile külge hakanud? E-arkis on variant kas on ise registrist maha läind ja sai ka käsitsi võtta. Aga see sai tehtud pärast tähtaega nii et ma ei teagi nüüd kas või mis.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 187 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
31.10.2015 19:30:50
|
|
|
https://eteenindus.mnt.ee/main.jsf lehel peab olema kas: Liikluskindlustus pole vajalik (Sõiduk on registrist ajutiselt kustutatud kuni...) või Liikluskindlustus puudub (Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist). Viimane siis kui autol ei ole vähemalt kaks aastat olnud ei ülevaatust ega kindlustust.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
31.10.2015 19:37:52
|
|
|
Skoda on imelik autu. Octavia MK2. 2011 vist. Mu 98 aasta Audi A3 tundub ka parema kvaliteediga... Sisu on plastik täielik, Ford on ka parem... Istmed on nii kõvad, et kõik hakkab valutama 300km sõidu peale, enda autoga sõidan põhim ühe jutiga poola lõppu välja, kohvipausid ainult, ei saa arugi... Vasakut jalga pole kuskile panna, jalatugi on liiga ees, lükkad piduripedaali alla jala, automaat kast, nagunii pidurdad paremaga, las olla seal.
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska, naelad ka all, kas ei lähe või käib ratas ringi. Paned S peale siis liigub. Ja muidugi hoiab pöördeid 3000+ peal. Linnas hea sõita Võiks ju aru saada, kui ma gaasi juurde ei pane ja lahti lasen siis pangu järgmine käik juba...
Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...Aga kütusekulu tänu kastile maanteel 5.5l, koguaeg 7 käik sees kah.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
weasel
HV Guru

liitunud: 27.08.2003
|
31.10.2015 20:58:01
|
|
|
Kas kellelgi on auto24ringi GPS tracki? Sooviks selle raja gt6te importida.
_________________ PSN: weaselEST |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
31.10.2015 21:36:20
|
|
|
iir kirjutas: |
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska |
see on üldiselt öko suunitlusega mootorite ja dsg kasti eripära. mitte ainult VAGi teema. minu kia DCT-ga on sama ja proovitud ka renaulti EDC-ga (ka topeltsidur).
täpselt sama diagnoos
automaatrezhiimis vahetab esimese jube kiiresti ära teisele, nii, et teine käik alustab täitsa põhjast ja jõuetult. ja teiselt vahetab kolmandale ka samuti liialt vara ja täpselt sama lugu. lihtsalt ei lase pöördeid piisavalt tõsta ja kui järgmise käigu lülitab, siis pole mingit jõudu võtta. kusjuures teiste käikudega nii ei paista. bensukaga on isegi hästi. diislil asi veel hullem.
mu enda kial eriti totter. paprite järgi max vääne alates 1750-st, max HP on 3K juures.
autorezhiimil vahetab raibe 1se käigu teisele 1500rpm juures! ja no vaene teine käik alustab jälle kilo pealt. ja jälle, 1500 täis ja käiguvahetus kolmandale. TRAMAIVÕI. no miks.
renaulti EDC toimetas täpselt samamoodi.
käsitsivalimisel kõik korras. vahetad märksa hiljem, normaalsetes pööretes.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
31.10.2015 23:23:02
|
|
|
Kas sul mingi power nuppu ei ole siis ? Mul masinal on selline, kui sisse paned, siis lastakse kõik käigud redlineni. Aga mul on muidugi päris kast ka ja suhteliselt intelligentne, saab kaasipedaali kasutamise järgi aru, mida teha vaja on, et, kui ikka vajutad, siis on vaja kiirendada, ka tavareziimis.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
31.10.2015 23:28:15
|
|
|
Markos kirjutas: |
Kas sul mingi power nuppu ei ole siis ? Mul masinal on selline, kui sisse paned, siis lastakse kõik käigud redlineni. Aga mul on muidugi päris kast ka ja suhteliselt intelligentne, saab kaasipedaali kasutamise järgi aru, mida teha vaja on, et, kui ikka vajutad, siis on vaja kiirendada, ka tavareziimis. |
Tiptronicu võib ka väga uimaseks sõita... A6-ga sõitsin käsitsi (üles-alla) kuna ei tahtnud omaniku seadeid ära rikkuda.
Selles osas võiks nupp olla jah.
DSG-ga pole sõitnud.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003
|
01.11.2015 00:16:30
|
|
|
Mina jällegi Skoda DSG kasti üle küll ei kurda - isegi tavarezhiimis on igati mõistlik ja vilgas toimetama. Ning S rezhiimis on veel eriti hea toimetaja. Pigem ütleks, et Volvo S80 automaatkast on aeg-ajalt arusaamatuses, mida ja kuidas teha. Kuigi Volvol on paberite järgi kW ja Nm suhe Skoda omast parem, siis tunde järgi on S80 tunduvalt uimasema talitamisega.
High-Q kirjutas: |
iir kirjutas: |
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska |
see on üldiselt öko suunitlusega mootorite ja dsg kasti eripära. mitte ainult VAGi teema. minu kia DCT-ga on sama ja proovitud ka renaulti EDC-ga (ka topeltsidur).
täpselt sama diagnoos
automaatrezhiimis vahetab esimese jube kiiresti ära teisele, nii, et teine käik alustab täitsa põhjast ja jõuetult. ja teiselt vahetab kolmandale ka samuti liialt vara ja täpselt sama lugu. lihtsalt ei lase pöördeid piisavalt tõsta ja kui järgmise käigu lülitab, siis pole mingit jõudu võtta. kusjuures teiste käikudega nii ei paista. bensukaga on isegi hästi. diislil asi veel hullem.
mu enda kial eriti totter. paprite järgi max vääne alates 1750-st, max HP on 3K juures.
autorezhiimil vahetab raibe 1se käigu teisele 1500rpm juures! ja no vaene teine käik alustab jälle kilo pealt. ja jälle, 1500 täis ja käiguvahetus kolmandale. TRAMAIVÕI. no miks.
renaulti EDC toimetas täpselt samamoodi.
käsitsivalimisel kõik korras. vahetad märksa hiljem, normaalsetes pööretes. |
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
01.11.2015 07:59:20
|
|
|
No sul pole 1.4 kah arvatavasti. Mul oli honda, üle kolme liitri 150 kw ja at kast ning töötas ka hästi.. ju siis nendele mikromootoritele ei sobi ikka selline kast.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
PQ
HV vaatleja
liitunud: 21.02.2005
|
01.11.2015 09:47:27
|
|
|
Vanema põlvkonna 1.4TSI mootor (90kW ja 200Nm) ongi uimane koos DSG kastiga ja see ei tulne mitte kasti nõrkusest, vaid pigem mootori jõuetusest. Praeguse põlvkonna (110kW ja 250Nm) seda probleemi ei esine (0-100km 9,7s vs 8,2).
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
01.11.2015 10:29:33
|
|
|
Enda 1.4 92kw tsi küll uimane ei ole.Neid on veel 103 ja 110kw astmetes.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
01.11.2015 10:40:23
|
|
|
Lihtsalt kõigile teadmiseks, et autotootjad käigukaste ei tooda. Maailmas on kaks suuremat tegijat - ZF ja GM. On väiksemaid ka, aga üldjuhul on need kaks levinud. See tähendab siis seda, et väga erinevatel autotootjatel võivad väga erinevatel automudelitel olla vägagi samasugused kastid ja vice versa.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
01.11.2015 11:45:29
|
|
|
Need nn. igavesed.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
01.11.2015 13:19:08
|
|
|
yerba kirjutas: |
Pigem ütleks, et Volvo S80 automaatkast on aeg-ajalt arusaamatuses, mida ja kuidas teha. Kuigi Volvol on paberite järgi kW ja Nm suhe Skoda omast parem, siis tunde järgi on S80 tunduvalt uimasema talitamisega. |
tf80sc ei ole jah kõige teravam pliiats kui on vaja kiirelt toimetada, rahuliku sõiduga on väga hea kast
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
249 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
01.11.2015 13:38:01
|
|
|
Tõlgenduse küsimus, aga tulenevalt sellest lausest olen mina just alati arvanud, et DSG ei ole siiski VAG omatoodang, vaid outsource'tud:
tsitaat: |
In simple terms, a DSG is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit. It was designed by BorgWarner, and is licensed to the Volkswagen Group, with support by IAV GmbH. |
Aga mis puutub 1.4 TSI DSG uimasusse, siis ise olen omanud Golf Varianti selle kombinatsiooniga (90kW/250Nm) ja ei kurdaks küll kuidagi uimasuse üle, eriti kui võrrelda oma klassi rivaalidega (Auris, Civic omavad väga kohutavaid automaatkaste, samuti pole sugugi parema dünaamikaga nt Focus, Astra, Megane ega ka muidugi mitte korealased).
PQ kirjutas: |
Vanema põlvkonna 1.4TSI mootor (90kW ja 200Nm) ongi uimane koos DSG kastiga ja see ei tulne mitte kasti nõrkusest, vaid pigem mootori jõuetusest. Praeguse põlvkonna (110kW ja 250Nm) seda probleemi ei esine (0-100km 9,7s vs 8,2). |
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
01.11.2015 13:43:34
|
|
|
tsitaat: |
Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...
|
elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
01.11.2015 13:58:11
|
|
|
tsitaat: |
Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.
|
lisaks näiteks vigased sarniiripuksid jms. kui gaasi andmisel kuskile hoidma või kiskuma hakkab, tuleb silda kontrollida. tagaveolisel on asi isegi hullem kui tagasild reguleerimata on või silikoonpuksid otsa on saanud.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
01.11.2015 14:21:16
|
|
|
elektrooniline roolivõim, jah, mitte drive by wire, on selline rool üldse olemas? Kuulnud küll pole... Ju siis on asi minus, harjunud tavalise võimuga. tagasiside on täiesti erinev...
mTim kirjutas: |
tsitaat: |
Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...
|
elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud. |
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
01.11.2015 14:26:35
|
|
|
iir kirjutas: |
elektrooniline roolivõim, jah, mitte drive by wire, on selline rool üldse olemas? Kuulnud küll pole... Ju siis on asi minus, harjunud tavalise võimuga. tagasiside on täiesti erinev...
mTim kirjutas: |
tsitaat: |
Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...
|
elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud. |
|
Infiniti Q50
Spoiler 
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
|