Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 830, 831, 832 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega
29%
 29%  [ 77 ]
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada
20%
 20%  [ 55 ]
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus)
18%
 18%  [ 48 ]
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus)
31%
 31%  [ 83 ]
hääli kokku : 263

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 31.10.2015 14:30:39 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
laurx, milleks kuhugi minna? Paberivabas saad ka omanikuvahetuse protseduuri algatada. Oli vist teavitus sõiduki omaniku vahetusest vms. Digiallkirjastatud avaldus sinna ja kui uus omanik ümber ei vormista teatud päevade jooksul võetakse sõiduk arvelt maha.

Kui arkis ära käid ostu-müügi lepinguga, siis masin läheb su nimelt maha.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 31.10.2015 14:33:11 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
hmm, kui riik või mis iganes asjapulgad räägivad, et naastud on pahad, lõhuvad teid, siis miks mendimasinatele pannakse alla naelad mitte lamellid?

Et lammelli mehed-naised eest ära ei sõidaks icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2015 14:44:09 vasta tsitaadiga

ma olen selle lepinguga käinud tegelikult argis peale müümist aga see oli vist isegi enne kohustusliku aja möödumist. mutu veel ütles,et "ah, eks ta ikka kirjutab oma nimele" aga käis selle lepinguga ära kuskil. hetkel ka sõidukite all seda pole aga teavituse ma sain miskipärast. kuna see roikakindlustamine hakkas, võib sama teed pidi tulla ka mingi kohustuslik poliis selle eest, on targem ära käia.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 31.10.2015 15:09:04 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
ma olen selle lepinguga käinud tegelikult argis peale müümist aga see oli vist isegi enne kohustusliku aja möödumist. mutu veel ütles,et "ah, eks ta ikka kirjutab oma nimele" aga käis selle lepinguga ära kuskil. hetkel ka sõidukite all seda pole aga teavituse ma sain miskipärast. kuna see roikakindlustamine hakkas, võib sama teed pidi tulla ka mingi kohustuslik poliis selle eest, on targem ära käia.

5 päeva peab ootama jah. Ma enda ühe roika müüsin maha, lubas ümber kirjutada, ei teinud seda, läksin kulutasin arkis tund aega ja saingi autost oma nimelt lahti.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 31.10.2015 17:47:47 vasta tsitaadiga

Kust ma teada saan kas mingi kindlustus on mu aiaäärsele rondile külge hakanud? E-arkis on variant kas on ise registrist maha läind ja sai ka käsitsi võtta. Aga see sai tehtud pärast tähtaega nii et ma ei teagi nüüd kas või mis.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 187 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 31.10.2015 19:30:50 vasta tsitaadiga

https://eteenindus.mnt.ee/main.jsf lehel peab olema kas: Liikluskindlustus pole vajalik (Sõiduk on registrist ajutiselt kustutatud kuni...) või Liikluskindlustus puudub (Sõiduk kantakse registrisse peale tehnoülevaatuse läbimist ja kindlustuslepingu sõlmimist). Viimane siis kui autol ei ole vähemalt kaks aastat olnud ei ülevaatust ega kindlustust.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2015 19:37:52 vasta tsitaadiga

Skoda on imelik autu. Octavia MK2. 2011 vist. Mu 98 aasta Audi A3 tundub ka parema kvaliteediga... Sisu on plastik täielik, Ford on ka parem... Istmed on nii kõvad, et kõik hakkab valutama 300km sõidu peale, enda autoga sõidan põhim ühe jutiga poola lõppu välja, kohvipausid ainult, ei saa arugi... Vasakut jalga pole kuskile panna, jalatugi on liiga ees, lükkad piduripedaali alla jala, automaat kast, nagunii pidurdad paremaga, las olla seal. icon_smile.gif
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska, naelad ka all, kas ei lähe või käib ratas ringi. Paned S peale siis liigub. Ja muidugi hoiab pöördeid 3000+ peal. Linnas hea sõita icon_smile.gif Võiks ju aru saada, kui ma gaasi juurde ei pane ja lahti lasen siis pangu järgmine käik juba...
Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...Aga kütusekulu tänu kastile maanteel 5.5l, koguaeg 7 käik sees kah.
thumbs_up.gif

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
weasel
HV Guru
weasel

liitunud: 27.08.2003




sõnum 31.10.2015 20:58:01 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi on auto24ringi GPS tracki? Sooviks selle raja gt6te importida.
_________________
PSN: weaselEST
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 31.10.2015 21:36:20 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska

see on üldiselt öko suunitlusega mootorite ja dsg kasti eripära. mitte ainult VAGi teema. minu kia DCT-ga on sama ja proovitud ka renaulti EDC-ga (ka topeltsidur).
täpselt sama diagnoos
automaatrezhiimis vahetab esimese jube kiiresti ära teisele, nii, et teine käik alustab täitsa põhjast ja jõuetult. ja teiselt vahetab kolmandale ka samuti liialt vara ja täpselt sama lugu. lihtsalt ei lase pöördeid piisavalt tõsta ja kui järgmise käigu lülitab, siis pole mingit jõudu võtta. kusjuures teiste käikudega nii ei paista. bensukaga on isegi hästi. diislil asi veel hullem.

mu enda kial eriti totter. paprite järgi max vääne alates 1750-st, max HP on 3K juures.
autorezhiimil vahetab raibe 1se käigu teisele 1500rpm juures! icon_evil.gif icon_lol.gif ja no vaene teine käik alustab jälle kilo pealt. ja jälle, 1500 täis ja käiguvahetus kolmandale. TRAMAIVÕI. no miks.
renaulti EDC toimetas täpselt samamoodi.

käsitsivalimisel kõik korras. vahetad märksa hiljem, normaalsetes pööretes.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 31.10.2015 23:23:02 vasta tsitaadiga

Kas sul mingi power nuppu ei ole siis ? Mul masinal on selline, kui sisse paned, siis lastakse kõik käigud redlineni. Aga mul on muidugi päris kast ka ja suhteliselt intelligentne, saab kaasipedaali kasutamise järgi aru, mida teha vaja on, et, kui ikka vajutad, siis on vaja kiirendada, ka tavareziimis.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 31.10.2015 23:28:15 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Kas sul mingi power nuppu ei ole siis ? Mul masinal on selline, kui sisse paned, siis lastakse kõik käigud redlineni. Aga mul on muidugi päris kast ka ja suhteliselt intelligentne, saab kaasipedaali kasutamise järgi aru, mida teha vaja on, et, kui ikka vajutad, siis on vaja kiirendada, ka tavareziimis.

Tiptronicu võib ka väga uimaseks sõita... A6-ga sõitsin käsitsi (üles-alla) kuna ei tahtnud omaniku seadeid ära rikkuda.
Selles osas võiks nupp olla jah.
DSG-ga pole sõitnud.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 00:01:58 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kas sul mingi power nuppu ei ole siis ?

turboboost..

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 00:16:30 vasta tsitaadiga

Mina jällegi Skoda DSG kasti üle küll ei kurda - isegi tavarezhiimis on igati mõistlik ja vilgas toimetama. Ning S rezhiimis on veel eriti hea toimetaja. Pigem ütleks, et Volvo S80 automaatkast on aeg-ajalt arusaamatuses, mida ja kuidas teha. Kuigi Volvol on paberite järgi kW ja Nm suhe Skoda omast parem, siis tunde järgi on S80 tunduvalt uimasema talitamisega.

High-Q kirjutas:
iir kirjutas:
1.4T DSG
Kast on uimane, kohalt ära minna ei oska

see on üldiselt öko suunitlusega mootorite ja dsg kasti eripära. mitte ainult VAGi teema. minu kia DCT-ga on sama ja proovitud ka renaulti EDC-ga (ka topeltsidur).
täpselt sama diagnoos
automaatrezhiimis vahetab esimese jube kiiresti ära teisele, nii, et teine käik alustab täitsa põhjast ja jõuetult. ja teiselt vahetab kolmandale ka samuti liialt vara ja täpselt sama lugu. lihtsalt ei lase pöördeid piisavalt tõsta ja kui järgmise käigu lülitab, siis pole mingit jõudu võtta. kusjuures teiste käikudega nii ei paista. bensukaga on isegi hästi. diislil asi veel hullem.

mu enda kial eriti totter. paprite järgi max vääne alates 1750-st, max HP on 3K juures.
autorezhiimil vahetab raibe 1se käigu teisele 1500rpm juures! icon_evil.gif icon_lol.gif ja no vaene teine käik alustab jälle kilo pealt. ja jälle, 1500 täis ja käiguvahetus kolmandale. TRAMAIVÕI. no miks.
renaulti EDC toimetas täpselt samamoodi.

käsitsivalimisel kõik korras. vahetad märksa hiljem, normaalsetes pööretes.


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 07:59:20 vasta tsitaadiga

No sul pole 1.4 kah arvatavasti. Mul oli honda, üle kolme liitri 150 kw ja at kast ning töötas ka hästi.. ju siis nendele mikromootoritele ei sobi ikka selline kast.
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PQ
HV vaatleja

liitunud: 21.02.2005




sõnum 01.11.2015 09:47:27 vasta tsitaadiga

Vanema põlvkonna 1.4TSI mootor (90kW ja 200Nm) ongi uimane koos DSG kastiga ja see ei tulne mitte kasti nõrkusest, vaid pigem mootori jõuetusest. Praeguse põlvkonna (110kW ja 250Nm) seda probleemi ei esine (0-100km 9,7s vs 8,2).
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 01.11.2015 10:29:33 vasta tsitaadiga

Enda 1.4 92kw tsi küll uimane ei ole.Neid on veel 103 ja 110kw astmetes.
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 10:40:23 vasta tsitaadiga

Lihtsalt kõigile teadmiseks, et autotootjad käigukaste ei tooda. Maailmas on kaks suuremat tegijat - ZF ja GM. On väiksemaid ka, aga üldjuhul on need kaks levinud. See tähendab siis seda, et väga erinevatel autotootjatel võivad väga erinevatel automudelitel olla vägagi samasugused kastid ja vice versa.
_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 10:54:51 vasta tsitaadiga

Rasmus, probleemne DSG vist ikkagi VW grupi poolt valmistatud icon_arrow.gif https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 01.11.2015 11:45:29 vasta tsitaadiga

Need nn. igavesed. icon_razz.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 01.11.2015 13:19:08 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
Pigem ütleks, et Volvo S80 automaatkast on aeg-ajalt arusaamatuses, mida ja kuidas teha. Kuigi Volvol on paberite järgi kW ja Nm suhe Skoda omast parem, siis tunde järgi on S80 tunduvalt uimasema talitamisega.


tf80sc ei ole jah kõige teravam pliiats kui on vaja kiirelt toimetada, rahuliku sõiduga on väga hea kast
Kommentaarid: 310 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 13:38:01 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Rasmus, probleemne DSG vist ikkagi VW grupi poolt valmistatud icon_arrow.gif https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox


Tõlgenduse küsimus, aga tulenevalt sellest lausest olen mina just alati arvanud, et DSG ei ole siiski VAG omatoodang, vaid outsource'tud:
tsitaat:
In simple terms, a DSG is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit. It was designed by BorgWarner, and is licensed to the Volkswagen Group, with support by IAV GmbH.


Aga mis puutub 1.4 TSI DSG uimasusse, siis ise olen omanud Golf Varianti selle kombinatsiooniga (90kW/250Nm) ja ei kurdaks küll kuidagi uimasuse üle, eriti kui võrrelda oma klassi rivaalidega (Auris, Civic omavad väga kohutavaid automaatkaste, samuti pole sugugi parema dünaamikaga nt Focus, Astra, Megane ega ka muidugi mitte korealased).

PQ kirjutas:
Vanema põlvkonna 1.4TSI mootor (90kW ja 200Nm) ongi uimane koos DSG kastiga ja see ei tulne mitte kasti nõrkusest, vaid pigem mootori jõuetusest. Praeguse põlvkonna (110kW ja 250Nm) seda probleemi ei esine (0-100km 9,7s vs 8,2).
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 01.11.2015 13:43:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...

elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 13:58:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.

lisaks näiteks vigased sarniiripuksid jms. kui gaasi andmisel kuskile hoidma või kiskuma hakkab, tuleb silda kontrollida. tagaveolisel on asi isegi hullem kui tagasild reguleerimata on või silikoonpuksid otsa on saanud.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2015 14:21:16 vasta tsitaadiga

elektrooniline roolivõim, jah, mitte drive by wire, on selline rool üldse olemas? Kuulnud küll pole... Ju siis on asi minus, harjunud tavalise võimuga. tagasiside on täiesti erinev...
mTim kirjutas:
tsitaat:

Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...

elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 01.11.2015 14:26:35 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
elektrooniline roolivõim, jah, mitte drive by wire, on selline rool üldse olemas? Kuulnud küll pole... Ju siis on asi minus, harjunud tavalise võimuga. tagasiside on täiesti erinev...
mTim kirjutas:
tsitaat:

Rool. Vist elektrooniline võim... Tundub ka nagu oleks pikad juhtmed... oled keeramise lõpetanud ta ikka keerab veel juurde, või ei saanudki aru. Kuidagi jube tundetu... Maanteel nagu ujuks koguaeg, mingit tunnetust pole...

elektrooniline võim ei tähenda seda, et sul on rool "by wire", lihtsalt roolivõimu pump on elektri pealt, mitte ei aeta ringi mootoririhmaga. Mul Zafiral ka selline süsteem.
Minul näiteks oli harjumatu alguses tagaveolisega pikalt sõitnuna, esiveolisega roolimine. Kõik see torque steering jms. Algul oli harjumatu. Esiveolisel imo mõjutab see ka rohkem, kui sillad ei ole korrektselt reguleeritud.

Infiniti Q50
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 830, 831, 832 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.