Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega
29%
 29%  [ 77 ]
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada
20%
 20%  [ 55 ]
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus)
18%
 18%  [ 48 ]
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus)
31%
 31%  [ 83 ]
hääli kokku : 263

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 25.09.2015 20:36:23 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
http://www.auto24.ee/used/1983458
DSG või Tiptronic? Mis vahet?
DSG selle aja kast probleemne?
Mootor sama mis R32 peal, peaks töökindel olema?
icon_rolleyes.gif


Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.

Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.


Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada.


viimati muutis Pätu 25.09.2015 20:38:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Morten
HV vaatleja
Morten

liitunud: 30.10.2008




sõnum 25.09.2015 20:37:09 vasta tsitaadiga

haldexist ei tea suurt midagi.
Kui dsg kast laili lendab siis üldjuhul uus kast jah.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
markedmen
HV kasutaja
markedmen

liitunud: 25.09.2009




sõnum 25.09.2015 20:37:59 vasta tsitaadiga

Morten kirjutas:
Kõik räägivad nii erinevat juttu ,pole siiani aru saanud kuidasi kõigil nii eri arvamus kütusekulu kohta.
Minu 200kw 3.0 twin turbo bensukas auto võtab linnas 13l sajale-Maanteel 120-ga sõites 7,5 sajale
Minu 160kw 3.0 turbodiisel auto võtab linnas 13 sajale -maanteel 120-ga sõites 8 sajale
Mõlema auto pöörded samasse klassi.
Bensuka eeliseks see ,et talvel sigakiirelt läheb soojaks+on vaiksem.
200kw autol 440nm @1700rpm
160kw diislil 510nm@1900rpm

Hoolduskulud samasse klassi ,nüüd palun seletage miks peaks diisli valima?


mis masin see 3 liitrine twin-turbo bensukas on?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Morten
HV vaatleja
Morten

liitunud: 30.10.2008




sõnum 25.09.2015 20:38:39 vasta tsitaadiga

Volvo T6


markedmen kirjutas:
Morten kirjutas:
Kõik räägivad nii erinevat juttu ,pole siiani aru saanud kuidasi kõigil nii eri arvamus kütusekulu kohta.
Minu 200kw 3.0 twin turbo bensukas auto võtab linnas 13l sajale-Maanteel 120-ga sõites 7,5 sajale
Minu 160kw 3.0 turbodiisel auto võtab linnas 13 sajale -maanteel 120-ga sõites 8 sajale
Mõlema auto pöörded samasse klassi.
Bensuka eeliseks see ,et talvel sigakiirelt läheb soojaks+on vaiksem.
200kw autol 440nm @1700rpm
160kw diislil 510nm@1900rpm

Hoolduskulud samasse klassi ,nüüd palun seletage miks peaks diisli valima?


mis masin see 3 liitrine twin-turbo bensukas on?
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2015 20:39:11 vasta tsitaadiga

ok, oletame et ostes saab kontrollida ja töötab ja hooldan kah nagu peab siis peaks nagu kestma? Pole kunagi kogemusi olnud sellise kastiga...
Pätu kirjutas:
iir kirjutas:
http://www.auto24.ee/used/1983458
DSG või Tiptronic? Mis vahet?
DSG selle aja kast probleemne?
Mootor sama mis R32 peal, peaks töökindel olema?
icon_rolleyes.gif


Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.

Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.


Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada.

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Morten
HV vaatleja
Morten

liitunud: 30.10.2008




sõnum 25.09.2015 20:41:55 vasta tsitaadiga

Mina julgeks küll osta sellise kastiga auto.
Muidugi tuleks kasutada kvaliteetseid õlisi .
Ükskõik mis autot sa korralikult hooldad,kestab päris-päris kaua.
Tüüpvigasi on kõikidel autodel.

iir kirjutas:
ok, oletame et ostes saab kontrollida ja töötab ja hooldan kah nagu peab siis peaks nagu kestma? Pole kunagi kogemusi olnud sellise kastiga...
Pätu kirjutas:
iir kirjutas:
http://www.auto24.ee/used/1983458
DSG või Tiptronic? Mis vahet?
DSG selle aja kast probleemne?
Mootor sama mis R32 peal, peaks töökindel olema?
icon_rolleyes.gif


Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.

Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.


Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2015 20:44:19 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
tahaks ära vahetada küll uuema vasta. aga pole müügis üldse selliseid, 3.2 ... saksast tooma... probleem enda praeguse autoga, maha müües ei saa jälle mitte midagi, koguaeg hooldand ja remontinud... tuleb uus auto liisingusse võtta ja pärast tagasi anda. kõige kergem.
aga muidu jah, selline konkreetne A3 meeldib, veidi jurde saaks S3, aga rajal nagunii ei käi...

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway


viimati muutis iir 25.09.2015 20:44:54, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 25.09.2015 20:44:21 vasta tsitaadiga

Jah. Ja kui peaks vahetama hooratast, siis need ka enam väga kallid ei ole. Ja ega neid iga 5k km tagant vaheta. Käi lase auto üle kontrollida, vaata, et kõik toimetaks ilusti. Väga okei kombo minu arust iir
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 25.09.2015 21:57:24 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Huvitav on see, et just Toyota on nii kaua viivitanud miskise väikse kubatuuri turbo mootori väljatulekuga.


Toyota on hübriidiusku ja väikesed turbomootorid ei kesta, järgmine fopaa 5 aasta pärast, kui need 1.2 liitrised octaviad vms lagunema hakkavad.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 25.09.2015 21:59:56 vasta tsitaadiga

Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 25.09.2015 22:43:36 vasta tsitaadiga

Volksul uus juht Porschest icon_arrow.gif http://mashable.com/2015/09/25/matthias-muller-ceo-volkswagen/
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 25.09.2015 23:03:33 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2015 00:02:42 vasta tsitaadiga

Kõik on nii praktilised ja ajavad kütusekulu komakohti taga... Ma aga mõtlesin, et universaal ja mahtuniversaal juba maja ees on,
ostaks õige midagi täiesti ebapraktilist. Lincoln Mark VIII läks loosi, 4,6L V8, 209kw, '97a. Ammu juba midagi sellist endale tahtnud icon_smile.gif

Nüüd on mul kah vana fordiront nagu laurxil. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 26.09.2015 08:56:21 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas


Ei tea, esimesed priused on üle 10a vanad, akut veel on.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2015 09:05:37 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Anti kirjutas:
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.

Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga



Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead.
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.

Ehk siis veelkord: alati ei maksa diisli vs bensiini võrdluses hakata kinni tasuvusnumbrist. Esiteks on auto nii või naa rõvedalt kahjumlik ettevõtmine ja teisek võib tihti olla disla näol tegu lihtsalt parimat dünaamika/kütusekulu/ülalpidamiskulutusi pakkuv mootor.


viimati muutis Anti 26.09.2015 09:07:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 26.09.2015 09:09:10 vasta tsitaadiga

Esimene Priuse põlvkond on ikka üsna mõttetu ka va. linnas. Maantee osas võiks selle lisaraskuse välja visata ja võtta võimsama bensuka.
Vähemalt see akupack on odav neile, samas see eeldab et oled suutnud säästa 3500-5000L kütet vs tava diisel/bensiin.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rtfm99
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2007




sõnum 26.09.2015 09:21:47 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas


Ei tea, esimesed priused on üle 10a vanad, akut veel on.

lausa 18 aastat. eks ma 3 aasta pärast annan teada kui läbi peaks olema.

_________________


viimati muutis rtfm99 26.09.2015 09:23:39, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.09.2015 09:23:20 vasta tsitaadiga

kes siin vitas " isegi laurxi rondid on korras". mul on täpselt nii korras, et TÜVi vana käe alla paneks + oma huvid. escortil töötab kõik, mis tehas külge on pannud. makki pole testinud.
focusel ei tööta istmesoojendused, sest kaitse on plokist väljas ning asendada pole praeguse soojaga mõtet + vasak tagumine elektriaken.

kes siin praalivad, et nad ei loe raha, ma ütlen veelkord: miks te olete kasutajad kohas nimega HINNAVAATLUS? mul on endiselt roika reaalne kilomeeter ca 15 senti. (mu eelmistes arvutustes, mis andsid tulemuseks 38-39 senti oli valemiviga)

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2015 10:13:03 vasta tsitaadiga

hinnavaatlus ei tähenda, et pead sente lugema.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 26.09.2015 10:19:25 vasta tsitaadiga

Anti kirjutas:
softis kirjutas:
Anti kirjutas:
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.

Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga



Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead.
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.

Ehk siis veelkord: alati ei maksa diisli vs bensiini võrdluses hakata kinni tasuvusnumbrist. Esiteks on auto nii või naa rõvedalt kahjumlik ettevõtmine ja teisek võib tihti olla disla näol tegu lihtsalt parimat dünaamika/kütusekulu/ülalpidamiskulutusi pakkuv mootor.

Just hiljuti sõitsin rendikast 1.4 Turbo Škoda Superbiga. Sõidu keskel keris 190 000 number odole ette. Mootor küll sellist häält ei teinud, et kohe-kohe nüüd laiali kukub icon_rolleyes.gif Muidugi eks sõltub ka hooldusest ja muudest faktoritest. Kuigi võib oletada, et keskmine rendiauto saab ilmselt rohkem vatti kui tavakasutuses auto...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 26.09.2015 11:07:20 vasta tsitaadiga

Šveits keelas kahtlaste VW diislite müügi

http://www.bbc.co.uk/news/business-34365794
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007



Online

sõnum 26.09.2015 11:38:15 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Šveits keelas kahtlaste VW diislite müügi

http://www.bbc.co.uk/news/business-34365794

Uuudis tuli ka, et EU teadis sellest. EU -st ja VW saaks korraliku lüpsimasina teha.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2015 12:08:08 vasta tsitaadiga

Anti kirjutas:
softis kirjutas:
Anti kirjutas:
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.

Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga



Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead.
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
.
See on küll kõva väide. Järelturul pole = sitt
Aga äkki on hoopis nii hea, et keegi pole nõus loovutama?

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.09.2015 12:35:17 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Anti kirjutas:
softis kirjutas:
Anti kirjutas:
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.

Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga



Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead.
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
.
See on küll kõva väide. Järelturul pole = sitt
Aga äkki on hoopis nii hea, et keegi pole nõus loovutama?


Minu meelest ka tulevad järelturule need aparaadid, mida keegi enam väga ei taha peale garantii lõppemist. Head näited kunagi mööda esindusi- või autoaedasid käies olid ( nii 2010 aasta kanti ) : ausõna, need moodustasid tihtipeale lausa kolmandiku kogu masinatest antud esinduses või platsil:
- VW Touareg
- VW Passat
- Citroen C4
- Citroen Berlingo

Tõenäoliselt oli neid siiski selle pärast na palju, et neid masinaid keegi pikemalt enda käes hoida ei soovinud, mitte sestap et nad oleks jube head masinad.


Kommentaarid: 1191 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 883
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 26.09.2015 12:39:48 vasta tsitaadiga

No berlingod on enamasti vast liisingutagastused jms. Teisi jah võibolla niiväga ei taheta.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.3 (Lisatud küsitlus: "Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada?") mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 763, 764, 765 ... 1063, 1064, 1065  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.