Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
25.09.2015 20:36:23
|
|
|
Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.
Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.
Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada.
viimati muutis Pätu 25.09.2015 20:38:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:37:09
|
|
|
haldexist ei tea suurt midagi.
Kui dsg kast laili lendab siis üldjuhul uus kast jah.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
markedmen
HV kasutaja

liitunud: 25.09.2009
|
25.09.2015 20:37:59
|
|
|
Morten kirjutas: |
Kõik räägivad nii erinevat juttu ,pole siiani aru saanud kuidasi kõigil nii eri arvamus kütusekulu kohta.
Minu 200kw 3.0 twin turbo bensukas auto võtab linnas 13l sajale-Maanteel 120-ga sõites 7,5 sajale
Minu 160kw 3.0 turbodiisel auto võtab linnas 13 sajale -maanteel 120-ga sõites 8 sajale
Mõlema auto pöörded samasse klassi.
Bensuka eeliseks see ,et talvel sigakiirelt läheb soojaks+on vaiksem.
200kw autol 440nm @1700rpm
160kw diislil 510nm@1900rpm
Hoolduskulud samasse klassi ,nüüd palun seletage miks peaks diisli valima? |
mis masin see 3 liitrine twin-turbo bensukas on?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:38:39
|
|
|
Volvo T6
markedmen kirjutas: |
Morten kirjutas: |
Kõik räägivad nii erinevat juttu ,pole siiani aru saanud kuidasi kõigil nii eri arvamus kütusekulu kohta.
Minu 200kw 3.0 twin turbo bensukas auto võtab linnas 13l sajale-Maanteel 120-ga sõites 7,5 sajale
Minu 160kw 3.0 turbodiisel auto võtab linnas 13 sajale -maanteel 120-ga sõites 8 sajale
Mõlema auto pöörded samasse klassi.
Bensuka eeliseks see ,et talvel sigakiirelt läheb soojaks+on vaiksem.
200kw autol 440nm @1700rpm
160kw diislil 510nm@1900rpm
Hoolduskulud samasse klassi ,nüüd palun seletage miks peaks diisli valima? |
mis masin see 3 liitrine twin-turbo bensukas on? |
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
25.09.2015 20:39:11
|
|
|
ok, oletame et ostes saab kontrollida ja töötab ja hooldan kah nagu peab siis peaks nagu kestma? Pole kunagi kogemusi olnud sellise kastiga...
Pätu kirjutas: |
Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.
Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.
Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada. |
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:41:55
|
|
|
Mina julgeks küll osta sellise kastiga auto.
Muidugi tuleks kasutada kvaliteetseid õlisi .
Ükskõik mis autot sa korralikult hooldad,kestab päris-päris kaua.
Tüüpvigasi on kõikidel autodel.
iir kirjutas: |
ok, oletame et ostes saab kontrollida ja töötab ja hooldan kah nagu peab siis peaks nagu kestma? Pole kunagi kogemusi olnud sellise kastiga...
Pätu kirjutas: |
Tiptronic is an automatic transmission, that can be controlled. Dsg is a dual clutch automated manual.
Vag grupil on tegelikult DSG kastidega siiani probleemid. Kui need hakkasid siin 2005 ja üles autodel tulema, siis hoorattaid vahetati garantii korras päris paljudel. Jah mugav on. Töötab ka suht hästi, kui hooldada. R32 on stockis 177 kw. See audi 184kw on sama mootor. Lihtsalt näpitud natuke. See 3.2 peaks suht pommikindel olema. R36 passatitel pruugitud 3.6 oli õlipumba teema. Rihmaratta polt tuli lahti, rullik ei vedanud enam pumpa ringi ja mootor jäi kuivale.
Kui nüüd väga puusse ei pane siis, DSG ja Haldexil tuli õli iga 60k tagant vahetada. |
|
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
25.09.2015 20:44:19
|
|
|
tahaks ära vahetada küll uuema vasta. aga pole müügis üldse selliseid, 3.2 ... saksast tooma... probleem enda praeguse autoga, maha müües ei saa jälle mitte midagi, koguaeg hooldand ja remontinud... tuleb uus auto liisingusse võtta ja pärast tagasi anda. kõige kergem.
aga muidu jah, selline konkreetne A3 meeldib, veidi jurde saaks S3, aga rajal nagunii ei käi...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
viimati muutis iir 25.09.2015 20:44:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
25.09.2015 20:44:21
|
|
|
Jah. Ja kui peaks vahetama hooratast, siis need ka enam väga kallid ei ole. Ja ega neid iga 5k km tagant vaheta. Käi lase auto üle kontrollida, vaata, et kõik toimetaks ilusti. Väga okei kombo minu arust iir
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
25.09.2015 21:57:24
|
|
|
tsitaat: |
Huvitav on see, et just Toyota on nii kaua viivitanud miskise väikse kubatuuri turbo mootori väljatulekuga. |
Toyota on hübriidiusku ja väikesed turbomootorid ei kesta, järgmine fopaa 5 aasta pärast, kui need 1.2 liitrised octaviad vms lagunema hakkavad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
25.09.2015 21:59:56
|
|
|
Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
25.09.2015 23:03:33
|
|
|
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
26.09.2015 00:02:42
|
|
|
Kõik on nii praktilised ja ajavad kütusekulu komakohti taga... Ma aga mõtlesin, et universaal ja mahtuniversaal juba maja ees on,
ostaks õige midagi täiesti ebapraktilist. Lincoln Mark VIII läks loosi, 4,6L V8, 209kw, '97a. Ammu juba midagi sellist endale tahtnud
Nüüd on mul kah vana fordiront nagu laurxil.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.09.2015 08:56:21
|
|
|
tsitaat: |
Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas |
Ei tea, esimesed priused on üle 10a vanad, akut veel on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
26.09.2015 09:05:37
|
|
|
softis kirjutas: |
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
|
Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead. |
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
Ehk siis veelkord: alati ei maksa diisli vs bensiini võrdluses hakata kinni tasuvusnumbrist. Esiteks on auto nii või naa rõvedalt kahjumlik ettevõtmine ja teisek võib tihti olla disla näol tegu lihtsalt parimat dünaamika/kütusekulu/ülalpidamiskulutusi pakkuv mootor.
viimati muutis Anti 26.09.2015 09:07:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
26.09.2015 09:09:10
|
|
|
Esimene Priuse põlvkond on ikka üsna mõttetu ka va. linnas. Maantee osas võiks selle lisaraskuse välja visata ja võtta võimsama bensuka.
Vähemalt see akupack on odav neile, samas see eeldab et oled suutnud säästa 3500-5000L kütet vs tava diisel/bensiin.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
26.09.2015 09:21:47
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Viie aastaga on need toyota mikromootorite akud ammu surnud ja tõeline fopaa olemas |
Ei tea, esimesed priused on üle 10a vanad, akut veel on. |
lausa 18 aastat. eks ma 3 aasta pärast annan teada kui läbi peaks olema.
_________________
viimati muutis rtfm99 26.09.2015 09:23:39, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
26.09.2015 09:23:20
|
|
|
kes siin vitas " isegi laurxi rondid on korras". mul on täpselt nii korras, et TÜVi vana käe alla paneks + oma huvid. escortil töötab kõik, mis tehas külge on pannud. makki pole testinud.
focusel ei tööta istmesoojendused, sest kaitse on plokist väljas ning asendada pole praeguse soojaga mõtet + vasak tagumine elektriaken.
kes siin praalivad, et nad ei loe raha, ma ütlen veelkord: miks te olete kasutajad kohas nimega HINNAVAATLUS? mul on endiselt roika reaalne kilomeeter ca 15 senti. (mu eelmistes arvutustes, mis andsid tulemuseks 38-39 senti oli valemiviga)
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
26.09.2015 10:13:03
|
|
|
hinnavaatlus ei tähenda, et pead sente lugema.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
26.09.2015 10:19:25
|
|
|
Anti kirjutas: |
softis kirjutas: |
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
|
Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead. |
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
Ehk siis veelkord: alati ei maksa diisli vs bensiini võrdluses hakata kinni tasuvusnumbrist. Esiteks on auto nii või naa rõvedalt kahjumlik ettevõtmine ja teisek võib tihti olla disla näol tegu lihtsalt parimat dünaamika/kütusekulu/ülalpidamiskulutusi pakkuv mootor. |
Just hiljuti sõitsin rendikast 1.4 Turbo Škoda Superbiga. Sõidu keskel keris 190 000 number odole ette. Mootor küll sellist häält ei teinud, et kohe-kohe nüüd laiali kukub Muidugi eks sõltub ka hooldusest ja muudest faktoritest. Kuigi võib oletada, et keskmine rendiauto saab ilmselt rohkem vatti kui tavakasutuses auto...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007

|
26.09.2015 11:38:15
|
|
|
Uuudis tuli ka, et EU teadis sellest. EU -st ja VW saaks korraliku lüpsimasina teha.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
26.09.2015 12:08:08
|
|
|
Anti kirjutas: |
softis kirjutas: |
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
|
Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead. |
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
. |
See on küll kõva väide. Järelturul pole = sitt
Aga äkki on hoopis nii hea, et keegi pole nõus loovutama?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003

|
26.09.2015 12:35:17
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Anti kirjutas: |
softis kirjutas: |
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
|
Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead. |
jah, need väikse kubatuuriga turbokad tulid oluliselt hiljem, aga siiski on järelturg nendest peaaegu tühi ja ainuvalitsejaks on diisel. Ja sesmõttes tuleb MarkoS-ga nõustuda, et ilmsetl väga pikaks ajaks nenden 1.4 turbokatel jaksu ei ole, sellest ka olematu valik järelturul. Eks see ka omamoodi statistika, milline see parim mootor on.
. |
See on küll kõva väide. Järelturul pole = sitt
Aga äkki on hoopis nii hea, et keegi pole nõus loovutama? |
Minu meelest ka tulevad järelturule need aparaadid, mida keegi enam väga ei taha peale garantii lõppemist. Head näited kunagi mööda esindusi- või autoaedasid käies olid ( nii 2010 aasta kanti ) : ausõna, need moodustasid tihtipeale lausa kolmandiku kogu masinatest antud esinduses või platsil:
- VW Touareg
- VW Passat
- Citroen C4
- Citroen Berlingo
Tõenäoliselt oli neid siiski selle pärast na palju, et neid masinaid keegi pikemalt enda käes hoida ei soovinud, mitte sestap et nad oleks jube head masinad.
|
|
Kommentaarid: 1191 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
883 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
26.09.2015 12:39:48
|
|
|
No berlingod on enamasti vast liisingutagastused jms. Teisi jah võibolla niiväga ei taheta.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
|