Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
25.09.2015 18:04:17
|
|
|
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
Ja kui diislit on peetud mingil kindlal mudelil kõige töökindlamaks ja paremaks mootoriks, siis why not eelistada seda?
Kõik ei keerle alati selle müstilise tasuvuse ümber. Vaadake asja natuke laiemalt vahepeal...
viimati muutis Anti 25.09.2015 18:04:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
25.09.2015 18:04:21
|
|
|
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
Ja kui diislit on peetud mingil kindlal mudelil kõige töökindlamaks ja paremaks mootoriks, siis why not eelistada seda? Kõik ei keerle alati selle müstilise tasuvuse ümber...  |
No keda sa petad! Igal diislimehel on häbi masuudipressiga sõita!
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
25.09.2015 18:05:55
|
|
|
ma ei peta kedagi. Ma lihtsalt sõidan ja kogu lugu. Ei lappa higistades käike, ei arvuta paberi peal tasuvust, ei vaheta mingeid pumpasid ja pihusteid ja tahma ka tagant välja ei tule
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
25.09.2015 18:07:12
|
|
|
Anti kirjutas: |
ma ei peta kedagi. Ma lihtsalt sõidan ja kogu lugu. Ei lappa higistades käike, ei arvuta paberi peal tasuvust, ei vaheta mingeid pumpasid ja pihusteid ja tahma ka tagant välja ei tule  |
Siin teemas on kõikidel ideaalses korras autod. Isegi Laurxi roikad on head korras.
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.09.2015 18:17:12
|
|
|
Ta ju keevitas 700.- eest. peabki olema.
Ma ei saa aru miks ront peaks halvas korras olema? Ok roostetada ju võib, aga kõik muu. Jäägu see pigem neile kes viimase raha eest mingi lagunema hakkava vähesõitnud auto ostavad
Neid uuemad kui 10a on ikka päris palju mis suitsevad, logisevad ja sõidavad aastaringselt naeltega (ok on üritatud enamik välja tõmmata).
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
25.09.2015 18:21:05
|
|
|
Äkki on vaja teha Anonüümsete Autoomanike klubi kus omanikud saavad ausalt rääkida kui palju kulub. Mul on Ford Galaxy tumesinine ja diisel mootoriga,sellel autol oleks bensiini mootor küll väga kulukas.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.09.2015 18:36:38
|
|
|
Kolmesel bemmil ees nii
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
25.09.2015 19:31:13
|
|
|
Roigas on ju nime poolest juba roigas, see ei küsi margist-mudelist ega aastaarvust. Kui 1987 aasta auto on sile, käib nagu kell ja kõik funktsioonid töötavad ja 2005 auto suitseb, käigud ei lülitu, roostetab, siis kumb neist nüüd ront on?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 19:41:56
|
|
|
Anti112 kirjutas: |
Diisel vs bensiin kütusekulu vahe tulebki ennekõike linnasõidul esile.
Maanteel ongi vahed väiksed. |
No ikka pole see värk nii lihtne küll.
Kõik hakkab pihta mootori kubatuurist ,seejärel kas auto on vabalthingav või turboga või kompressoriga,siis oleneb mitme käiguline käigukast on ning kas see on aut või manuaal.
Rääkimata sellest milline mis pöördest hakkab turbo puhuma,tänapäeval on ka el. turbod juba.
automass ,rehvilaius jne..
Kui ma sõidan maanteel 120km/h ja pööre on umbes 3000rpm siis on kulu sama mis linnasõidul põhimõtteliselt -olenemata diislist või bensiini mootorist .
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
25.09.2015 19:58:18
|
|
|
Morten kirjutas: |
No ikka pole see värk nii lihtne küll. |
Kaks VW läbi käinud.
Bensukal olid maanteel (~100km/h spido järgi) pöörded 3000 ringis ning kütuse kuluks tuli 7-8 sajale, diislil pöörded 2500 ning kuluks ~5 sajale. Linnas kulu ikka suurem, eriti bensukal.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
25.09.2015 19:59:37
|
|
|
Morten kirjutas: |
Anti112 kirjutas: |
Diisel vs bensiin kütusekulu vahe tulebki ennekõike linnasõidul esile.
Maanteel ongi vahed väiksed. |
No ikka pole see värk nii lihtne küll.
Kõik hakkab pihta mootori kubatuurist ,seejärel kas auto on vabalthingav või turboga või kompressoriga,siis oleneb mitme käiguline käigukast on ning kas see on aut või manuaal.
Rääkimata sellest milline mis pöördest hakkab turbo puhuma,tänapäeval on ka el. turbod juba.
automass ,rehvilaius jne..
Kui ma sõidan maanteel 120km/h ja pööre on umbes 3000rpm siis on kulu sama mis linnasõidul põhimõtteliselt -olenemata diislist või bensiini mootorist . |
Ei saa aru mida sa nüüd öelda üritasid.
Loomulikult tuleks võrrelda sama automudeli sarnase võimekusega diisel versiooni bensiiniga. Juba tehaseandmetes on üldjuhul linnakulu vahe mitmeid liitreid.
|
|
Kommentaarid: 127 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
25.09.2015 20:08:34
|
|
|
Anti kirjutas: |
Ma enda näitel saan öelda, et diislile lihtsalt ei ole häid alternatiive, kui ühte kindlat marki/mudelit taga ajada.
Antud juhul on Jõuetud ja 1.6 ja 1.8 (85-103kW) vabalthingavavad bensukad, mille kütusekulu on jaburalt suur võrreldes minekuga ja iseloomiga ja mida järelturul sisuliselt ei liigugi ja edasi on juba 2.0-2.8 turbo bensukad (184-239kW), mille kütusekulud ja kaskomakse on laias laastus 2-3x kõrgemad, kui diislil ning mille töökindlus ja hoolduskulud on samuti üksjagu kõrgemad võrreldes diisliga
|
Opelist räägid? Need sinu näited on siis vanemad mootorid kui sa bensukaid silmas pead.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:11:32
|
|
|
Kõik räägivad nii erinevat juttu ,pole siiani aru saanud kuidasi kõigil nii eri arvamus kütusekulu kohta.
Minu 200kw 3.0 twin turbo bensukas auto võtab linnas 13l sajale-Maanteel 120-ga sõites 7,5 sajale
Minu 160kw 3.0 turbodiisel auto võtab linnas 13 sajale -maanteel 120-ga sõites 8 sajale
Mõlema auto pöörded samasse klassi.
Bensuka eeliseks see ,et talvel sigakiirelt läheb soojaks+on vaiksem.
200kw autol 440nm @1700rpm
160kw diislil 510nm@1900rpm
Hoolduskulud samasse klassi ,nüüd palun seletage miks peaks diisli valima?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
25.09.2015 20:17:33
|
|
|
Hmm endal 1.4 92kiluwatine TSi. Maanteel saab ideaalselt alla 5 hakkama.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:20:03
|
|
|
Taneliga nõus, tõsi on aga see veel ,et kõik oleneb automargist ja mootorite valikust .
Opeliga on võib-olla tõesti mõistlikum sõita diisel mootoriga kuna bensiini mootorite valik on kehv.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
25.09.2015 20:22:32
|
|
|
Ja kütuseteema lõpetuseks võtame kokku viimaste lehtede jutu: "Kütusekulu oleneb mootorist, automargist, juhist, auto seiskuorrast ja teeoludest."
Nii, uus teema?
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
25.09.2015 20:24:02
|
|
|
Huvitav on see, et just Toyota on nii kaua viivitanud miskise väikse kubatuuri turbo mootori väljatulekuga. 1.2 85kw vms mis see uus on neil nüüd. Ennem ikka olid need Valvematic jms.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
25.09.2015 20:26:43
|
|
|
Palju neil bensukatel reaalselt 100km/h või 110km/h maanteel kulu on?
70km/h lastes on ürgaegne 1.8T A4 ka julm ökopill aga kiirema hooga liigeldes on dislaga ikka korralik vahe.
Eks bensukal saab ka alla kui pöördeid vähemaks lükata aga siis ei liigu need ju samuti üldse
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
25.09.2015 20:27:01
|
|
|
http://www.auto24.ee/used/1983458
DSG või Tiptronic? Mis vahet?
DSG selle aja kast probleemne?
Mootor sama mis R32 peal, peaks töökindel olema?
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Morten
HV vaatleja

liitunud: 30.10.2008
|
25.09.2015 20:32:39
|
|
|
Selleaja DSG tahab saada õlivahetust 60tkm tagant .Kui õli korralikult vahetada siis kestab.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
25.09.2015 20:32:57
|
|
|
Ja ma ei tea, mu EcoFlex läheb küll kiirelt soojaks.. Samas tal eest enamus kinni ka, seetõttu väiksem tuuletakistus jne.
Iga päev ~150km liigeldes võtsin küll prooviks disla.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
25.09.2015 20:34:33
|
|
|
Õlivahetus pole probleem, haldexiga kah vist sama asi?
Aga kui eelnevalt pole hooldatud? Siis läheb uus kast/haldex?
Morten kirjutas: |
Selleaja DSG tahab saada õlivahetust 60tkm tagant .Kui õli korralikult vahetada siis kestab. |
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
|