Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
07.09.2015 20:25:35
|
|
|
erick, tahitil 16 queued ei olnud? 2 ace, 8 queued each.
edit:
on jah. isegi amd enda 7900 seeria specide leht ütleb: Dual Asynchronous Compute Engines (ACE)
elik, su enda jutu järgi ei kõlba üldse kuskile.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
08.09.2015 10:11:47
|
|
|
londiste, 15 queued rohkem kui Titanil või GTX 680-l (kummalgi 1 graphics ja 1 compute queue). Tulemust võid graafikult vaadata.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
08.09.2015 10:35:56
|
|
|
erick, source? hyperq oli juba kepleris, ehk siis 32 queued.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
08.09.2015 10:49:16
|
|
|
londiste kirjutas: |
erick, source? hyperq oli juba kepleris, ehk siis 32 queued. |
Ainult TESLA kaartidel: Hyper-Q (Hyper-Q's MPI functionality reserve for Tesla only) <- Wikipedia
Õigem oleks siis öelda, et Hyper-Q oli tavaprogrammeerijale kergesti kättesaadav ainult TESLA kaartidel. Tavakaartidel see võis sees olla, aga ilma tõsiste pingutusteta keegi seda funktsiooni sealt välja võluda ei suudaks.
viimati muutis erick 08.09.2015 11:22:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
08.09.2015 11:04:12
|
|
|
Hyper-Q for CUDA streams vs Hyper-Q for MPI connections?
esimest titan toetab, teist mitte. mpi on mingi supercomputerite asi.
ma ei suuda kuskilt kiire guugeldamise tulemusena välja lugeda titani piiranguid.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
08.09.2015 11:28:25
|
|
|
erinevad allikad pakuvad numbreid 4-32.
proovi järgi
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
08.09.2015 11:43:48
|
|
|
londiste, mina mingi CUDA progeja pole, aga kui doktorikraadiga inimene kes uurib graafikatehnoloogiat ütleb, et ta üle 8 striimi pole käima saanud Titani peal, siis ma kaldun teda uskuma.
Muidugi kui sul on mingi lihtne programm millega seda testida, siis võin proovida.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
08.09.2015 11:52:46
|
|
|
üldiselt läheb see juba väga teemast mööda.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
gl0be
HV vaatleja
liitunud: 12.08.2007
|
09.09.2015 00:46:03
|
|
|
yall snickers need to get laid.
Rääkige asjast, Millal tuleb ja kas asja saab (kuulduste järgi) ?
Kas RWEd on olnud ahhetama panevad või pigem keskpärased? tehke rumalale nüüd mingi kokkuvõte, lõpetage sõdimine.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
09.09.2015 07:02:10
|
|
|
gl0be kirjutas: |
yall snickers need to get laid.
Rääkige asjast, Millal tuleb ja kas asja saab (kuulduste järgi) ?
Kas RWEd on olnud ahhetama panevad või pigem keskpärased? tehke rumalale nüüd mingi kokkuvõte, lõpetage sõdimine.
 |
ahhetama panevat ei tule enam midagi. progress on niivõrd aeglane ja toimub nii pisikeste sammudena, et jääb pea märkamatuks. DX12 toob parimal juhul veidi effektiivsemat ressursside kasutust ja see on ka kõik. visuaalselt midagi olulist ei muutu peale fps, kui on sama mäng, korraliku dx12 toega kaart ja võimalus mängu käivitada eraldi dx11 või dx12 rezhiimis.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.09.2015 10:48:32
|
|
|
"Veidi efektiivsem" on ikka understatement of the century. Oluliselt efektiivsem multi-core CPU kasutus (räägitud on numbritest +50% fpsile), lisaks async compute lubab suurusjärgus 30-50% paremat fps-i sõltuvalt kaardist. Kahjuks nagu ilmneb on vanematel ja isegi praegustel nVidia kaartidel vähe tolku async computest, aga AMD omanikud alates HD7800 seeriast peaksid küll sillas olema.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.09.2015 11:19:44
|
|
|
erick kirjutas: |
"Veidi efektiivsem" on ikka understatement of the century. Oluliselt efektiivsem multi-core CPU kasutus (räägitud on numbritest +50% fpsile), lisaks async compute lubab suurusjärgus 30-50% paremat fps-i sõltuvalt kaardist. Kahjuks nagu ilmneb on vanematel ja isegi praegustel nVidia kaartidel vähe tolku async computest, aga AMD omanikud alates HD7800 seeriast peaksid küll sillas olema. |
Sa oled lately hüsteerilisem kui Taavi Rõivas. Just maybe ootaks ära esimesed actual DX12 real-world tulemused?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
09.09.2015 11:38:44
|
|
|
erick, amdst räägid? sul on õigus, seni ainsa ashesi testitulemused näitavad amd kaartidel umbes +50% fpsile.
nvidia kaardid millegipärast on dx11 all samapalju ees ja dx12 all üsna võrreldavas olukorras.
dx11 osas on ilmselt oma osa sellel jutul: http://www.anandtech.com/show/2716/3
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
09.09.2015 11:49:19
|
|
|
erick, visuaalsest küljest oli juttu ja seal vallas ei toimu suuri muudatusi. esiteks seda on näidanud ajalugu, et graafika ei arene nii järsult, et see kohe yõsiselt wow effekti tekitaks ja teiseks, on ürgaja tehnoloogiaga konsoolid jälle piiduriks visuaalse külje arengule.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003

|
09.09.2015 12:00:26
|
|
|
NATAS999, kui su eelmise posti ja viimase posti esimese poolega võib nõus olla, siis konsoolide kommentaariga ilmselt mitte.
gcn on amd kaartides siiani ja konsoolides peaks täiendatud gcn 1.2 olema, mis on täiesti state-of-the-art, täna ja kindlasti lähema aasta-paari jooksul. jõudlus võib olla probleem, aga mitte tehnoloogia.
dx12 teeb eelkõige parema optimeerimise võimalikuks (seejuures mitte tingimata lihtsamaks). uusi efekte on läbi aegade juurde tilkunud aga mingit murrangulist muudatust dx12 oodata ei tasu. nii amd kui nvidia on näidanud, et nende puudujääkidest saab võrdlemisi väikse vaeva (ja jõudlushitiga) ümber ja midagi tegemata ei jää.
jõudluse ja uuemate-paremate efektide osas on kuigi aeglustunud aga siiski jätkuval väiksemale tootmisprotsessile minekul palju suurem osa. võimaldab kasutatad rohkem transistoreid suuremate gpu-de puhul ja väiksemaid (odavamaid) kive ja vähem voolu väiksemate puhul.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.09.2015 15:34:35
|
|
|
Scart kirjutas: |
erick kirjutas: |
"Veidi efektiivsem" on ikka understatement of the century. Oluliselt efektiivsem multi-core CPU kasutus (räägitud on numbritest +50% fpsile), lisaks async compute lubab suurusjärgus 30-50% paremat fps-i sõltuvalt kaardist. Kahjuks nagu ilmneb on vanematel ja isegi praegustel nVidia kaartidel vähe tolku async computest, aga AMD omanikud alates HD7800 seeriast peaksid küll sillas olema. |
Sa oled lately hüsteerilisem kui Taavi Rõivas. Just maybe ootaks ära esimesed actual DX12 real-world tulemused? |
Et Päikest ei saa enne kuumaks tunnistada, kui oma jalaga peale astutud? DX12 tehnoloogiat lahkavaid artikleid liigub kümneid, minu toodud numbrid on üldlevinud.
NATASel on selles osas õigus, et muus mõttes mingit graafikahüpet ei tule, kui et korraga ekraanil kuvatavate objektide limiit tõuseb nt DX9 6000 pealt DX12ga 600 000 peale. Mida see mängudele juurde annab, sõltub juba arendajatest.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
09.09.2015 15:39:04
|
|
|
londiste kirjutas: |
NATAS999, kui su eelmise posti ja viimase posti esimese poolega võib nõus olla, siis konsoolide kommentaariga ilmselt mitte.
gcn on amd kaartides siiani ja konsoolides peaks täiendatud gcn 1.2 olema, mis on täiesti state-of-the-art, täna ja kindlasti lähema aasta-paari jooksul. jõudlus võib olla probleem, aga mitte tehnoloogia.
dx12 teeb eelkõige parema optimeerimise võimalikuks (seejuures mitte tingimata lihtsamaks). uusi efekte on läbi aegade juurde tilkunud aga mingit murrangulist muudatust dx12 oodata ei tasu. nii amd kui nvidia on näidanud, et nende puudujääkidest saab võrdlemisi väikse vaeva (ja jõudlushitiga) ümber ja midagi tegemata ei jää.
jõudluse ja uuemate-paremate efektide osas on kuigi aeglustunud aga siiski jätkuval väiksemale tootmisprotsessile minekul palju suurem osa. võimaldab kasutatad rohkem transistoreid suuremate gpu-de puhul ja väiksemaid (odavamaid) kive ja vähem voolu väiksemate puhul. |
PS4 on GCN 1.1, Xbox One siiski 1.0. See arhitektuur ei oma mingit tähtsust, seal võib Nvidia Pascal ka olla, kui konsoolil on jõudlust 7850 kanti ja nõrk CPU on pudelikaelaks siis konsoolid hoiavad mänge tagasi ja kõik.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.09.2015 17:12:13
|
|
|
Nii palju siis Nvidia async compute võimekusest:
Extremetech kirjutas: |
According to Beyond3D user Ext3h:
“There were claims originally, that Nvidia GPUs wouldn’t even be able to execute async compute shaders in an async fashion at all, this myth was quickly debunked. What become clear, however, is that Nvidia GPUs preferred a much lighter load than AMD cards. At small loads, Nvidia GPUs would run circles around AMD cards. At high load, well, quite the opposite, up to the point where Nvidia GPUs took such a long time to process the workload that they triggered safeguards in Windows. Which caused Windows to pull the trigger and kill the driver, assuming that it got stuck.
“Final result (for now): AMD GPUs are capable of handling a much higher load. About 10x times what Nvidia GPUs can handle. But they also need also about 4x the pressure applied before they get to play out there capabilities.” |
AMD on seega võimeline hakkama saama 10x suurema async compute workloadiga kui Maxwell 2, kusjuures Maxwell 2 jääb sama koormuse all nii aeglaseks, et driver crashib...
kaspar737 kirjutas: |
PS4 on GCN 1.1, Xbox One siiski 1.0. See arhitektuur ei oma mingit tähtsust, seal võib Nvidia Pascal ka olla, kui konsoolil on jõudlust 7850 kanti ja nõrk CPU on pudelikaelaks siis konsoolid hoiavad mänge tagasi ja kõik. |
No siinkohal saab ainult mööndustega seda väita - DX12 ilmselgelt leevendab ju mõlemat probleemi: nõrk, aga 6 threadiga CPU saab kõva boosti sellest, et DX overhead jaotub ühe threadi asemel üle 6 threadi. Samamoodi saab kõva boosti GPU tänu async computele (vähemalt PS4 puhul siis).
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
09.09.2015 17:14:56
|
|
|
Viimase aja mänge vaadates tekib küsimus, et kus kohast seda visuaali veel kenamaks kruttida saakski? Kui FPS takistama ei tuleks, siis on mängud juba ilusamad ja detailsemad kohati kui päris elu(Crysis 3 Ultra peal).
Paljukirutud Witcheri optimiseerimine tuli ka FPS arvelt arvatavasti, kui seal ka FPS poole kõrgem oleks olnud, siis poleks seal ka millegi üle enam nuriseda olnud.
Kus nuriseda annab on füüsika, inimeste liikumine jne...
Ja ma ei räägi mingitest suitsu liikumise mustritest või mingi väikse detaili varju kuvamisest selle pimedasse nurka 1cm2 suurusele alale. Madistamise ajal seda nagunii tähele ei pane. Nagu see demo, kus aegluubis võib märgata erinevust, vean kihla, et kui 10 sellist mängus tuld annaks mängija pihta, siis need varjud oleks viimane asi mida märgata;) https://www.youtube.com/watch?v=rd4DE-RG_jw
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.09.2015 17:33:24
|
|
|
Vael, no otse peast asju mida DX12 võimaldab oluliselt paremini teha:
1. Palju suurem draw distance
2. Palju suurem AI juhitud tegelaste arv
3. Palju suurem hulk autosid/lennukeid/kaste/füüsikaliste omadustega detaile
4. Detailsem füüsika
5. Parem valgustus
6. Paremad eriefektid ilma kohutava slowdownita (post processingu abil, nt Bokeh)
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
09.09.2015 18:20:21
|
|
|
erick kirjutas: |
Nii palju siis Nvidia async compute võimekusest:
Extremetech kirjutas: |
According to Beyond3D user Ext3h:
“There were claims originally, that Nvidia GPUs wouldn’t even be able to execute async compute shaders in an async fashion at all, this myth was quickly debunked. What become clear, however, is that Nvidia GPUs preferred a much lighter load than AMD cards. At small loads, Nvidia GPUs would run circles around AMD cards. At high load, well, quite the opposite, up to the point where Nvidia GPUs took such a long time to process the workload that they triggered safeguards in Windows. Which caused Windows to pull the trigger and kill the driver, assuming that it got stuck.
“Final result (for now): AMD GPUs are capable of handling a much higher load. About 10x times what Nvidia GPUs can handle. But they also need also about 4x the pressure applied before they get to play out there capabilities.” |
AMD on seega võimeline hakkama saama 10x suurema async compute workloadiga kui Maxwell 2, kusjuures Maxwell 2 jääb sama koormuse all nii aeglaseks, et driver crashib...
kaspar737 kirjutas: |
PS4 on GCN 1.1, Xbox One siiski 1.0. See arhitektuur ei oma mingit tähtsust, seal võib Nvidia Pascal ka olla, kui konsoolil on jõudlust 7850 kanti ja nõrk CPU on pudelikaelaks siis konsoolid hoiavad mänge tagasi ja kõik. |
No siinkohal saab ainult mööndustega seda väita - DX12 ilmselgelt leevendab ju mõlemat probleemi: nõrk, aga 6 threadiga CPU saab kõva boosti sellest, et DX overhead jaotub ühe threadi asemel üle 6 threadi. Samamoodi saab kõva boosti GPU tänu async computele (vähemalt PS4 puhul siis). |
Usun, et konsoolimängud juba üsna hästi ära multithreaditud, muidu ei jookseks need üldse nii hästi. Lihtsalt et paraku on olemas koodi, mida ei saa jagada mitme threadi peale ja siin pole midagi teha.
Async compute koha pealt, PS4 ei kasuta ju DirectX, ehk async compute saab juba praegu kasutada.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.09.2015 18:25:18
|
|
|
erick kirjutas: |
AMD on seega võimeline hakkama saama 10x suurema async compute workloadiga kui Maxwell 2, kusjuures Maxwell 2 jääb sama koormuse all nii aeglaseks, et driver crashib... |
Well hello there, spindoktor. Mida Extremetech ise reaalselt artiklis kirjutas:
Right now, the smart thing to do is wait and see how this plays out. I stand by Ashes of the Singularity as a solid early look at DX12 performance, but it’s one game, on early drivers, in a just-released OS. Its developers readily acknowledge that it should not be treated as the be-all, end-all of DX12 performance, and I agree with them. If you’re this concerned about how DX12 will evolve, wait another 6-12 months for more games, as well as AMD and Nvidia’s next-generation cards on 14/16nm before making a major purchase.
If AMD cards have an advantage in both hardware and upcoming title collaboration, as a recent post from AMD’s Robert Hallock stated, then we’ll find that out in the not-too-distant future. If Nvidia is able to introduce a type of asynchronous computing for its own hardware and largely match AMD’s advantage, we’ll see evidence of that, too. Either way, leaping to conclusions about which company will “win” the DX12 era is extremely premature. Those looking for additional details on the differences between asynchronous compute between AMD and Nvidia may find this post from Mahigan useful as well. If you’re fundamentally confused about what we’re talking about, this B3D post sums up the problem with a very useful analogy.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.09.2015 18:29:43
|
|
|
Scart, kui sa lähed viimases lauses viidatud postitusele, siis sa loed sealt sama juttu mida ma kirjutasin, kenasti arusaadava metafoori kujul (seinapesijad vs seinamaalrid). Loomulikult on kõigil mängutootjatel mõistlik "vana" rendering path sisse jätta, nVidia jaoks. Aga mis puudutab async computet, siis korralike workloadide puhul pole Nvidial mitte mingit lootust Nii lihtsalt on ja ükski driver ei suuda luua olukorda, kus CPU teeb sama töö ära kiiremini kui GPU enda peal olev pisiprotsessor.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
09.09.2015 18:30:38
|
|
|
erick kirjutas: |
Scart, kui sa lähed viimases lauses viidatud postitusele, siis sa loed sealt sama juttu mida ma kirjutasin, kenasti arusaadava metafoori kujul (seinapesijad vs seinamaalrid). Loomulikult on kõigil mängutootjatel mõistlik "vana" rendering path sisse jätta, nVidia jaoks. Aga mis puudutab async computet, siis korralike workloadide puhul pole Nvidial mitte mingit lootust Nii lihtsalt on ja ükski driver ei suuda luua olukorda, kus CPU teeb sama töö ära kiiremini kui GPU enda peal olev pisiprotsessor. |
Tore, et sa tead rohkem kui kõik teised, sealhulgas ka Oxide
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
|