kui on suurem kui kõikide gta kaardid + vms jura kokku pandud siis tuleks arvatavasti üks viletsam grindfest mäng mida isegi bethesda ei suuda troonilt lüüa. Ei usu, et ükski firma suudaks seda kaardi sisukalt sellise ajavahemiku vältel sisustada ilma, et asi oleks sisutühi ja igav.
Pigem eeldaks, et kaart tuleb suurem kui witcher 2'es või 1'es oli. Parem sisukas ja tegevus variatsiooniga väike kaart kui üks suur 3dmark kaart _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
kui on suurem kui kõikide gta kaardid + vms jura kokku pandud siis tuleks arvatavasti üks viletsam grindfest mäng mida isegi bethesda ei suuda troonilt lüüa. Ei usu, et ükski firma suudaks seda kaardi sisukalt sellise ajavahemiku vältel sisustada ilma, et asi oleks sisutühi ja igav.
Pigem eeldaks, et kaart tuleb suurem kui witcher 2'es või 1'es oli. Parem sisukas ja tegevus variatsiooniga väike kaart kui üks suur 3dmark kaart
Dev'id on öelnud, et kaart on 30x suurem kui Witcher 2.
Raske ennustada, kui sisutihe ta tuleb. Tundub vähemalt, et hobune on enamat, kui lihtsalt harv kaaslane vaid pigem peamine meetod vahemaade läbimiseks. Ilmselgelt nii suurt maatükki paksult teguvusi täis panna ei kannata, kuid nii mõneski mõttes on see ka hea. Elder Scrollide kaartide avastamine käis ausalt öeldes vahest närvi, kui ei saanud vahest isegi kahte sammu astuda ilma, et mingi questi vms otsa ei komistaks.
Eks näis kuidas asi lahendatud on. Meestel on mängu tegemiseks palju aega olnud ning uuem tehnoloogia võimaldab aina enam selliseid suuri kaarte adekvaatse sisuga täita.
GTA V map peaks kindlalt suurem olema (see peaks skyrimi kaardist ka 2x suurem olema). Samas GTAs on tühjasi alasi ka rohkem, kuna nagunii autoga rallid läbi või lennukiga lendad, ei pea iga rohulible taga tegevust leidma (vs hobesega oleks suht tüütu läbi kõrbe näiteks jalutada 30 minti, niiet absull midagi ei toimu).
Ei tea kas paika peab, aga on netis juba mõned päevad ringlenud.
see silma järgi näha juba et väga mööda, sealt paistab witcheri linn sama suur kui GTA linn, kuigi 1 maja on umbes 2 mm läbimõõduga, mis kataks GTA kaardi peal pool tänavat
kui on suurem kui kõikide gta kaardid + vms jura kokku pandud siis tuleks arvatavasti üks viletsam grindfest mäng mida isegi bethesda ei suuda troonilt lüüa. Ei usu, et ükski firma suudaks seda kaardi sisukalt sellise ajavahemiku vältel sisustada ilma, et asi oleks sisutühi ja igav.
Pigem eeldaks, et kaart tuleb suurem kui witcher 2'es või 1'es oli. Parem sisukas ja tegevus variatsiooniga väike kaart kui üks suur 3dmark kaart
Dev'id on öelnud, et kaart on 30x suurem kui Witcher 2.
Raske ennustada, kui sisutihe ta tuleb. Tundub vähemalt, et hobune on enamat, kui lihtsalt harv kaaslane vaid pigem peamine meetod vahemaade läbimiseks. Ilmselgelt nii suurt maatükki paksult teguvusi täis panna ei kannata, kuid nii mõneski mõttes on see ka hea. Elder Scrollide kaartide avastamine käis ausalt öeldes vahest närvi, kui ei saanud vahest isegi kahte sammu astuda ilma, et mingi questi vms otsa ei komistaks.
Eks näis kuidas asi lahendatud on. Meestel on mängu tegemiseks palju aega olnud ning uuem tehnoloogia võimaldab aina enam selliseid suuri kaarte adekvaatse sisuga täita.
tegu pole runescapega, kus iga ruutmeeter on mingit paska täis topitud. kui maailm on realistlik, siis võiks vahemaad kah realistlikud olla.
Lugesin siis oli kirjutatud et pole risustatud questidega et parajalt. Oma 100h vist kui arvestada kõigi questide läbimiseks minevat aega. Eks näis. _________________
Ei tea kas paika peab, aga on netis juba mõned päevad ringlenud.
see silma järgi näha juba et väga mööda, sealt paistab witcheri linn sama suur kui GTA linn, kuigi 1 maja on umbes 2 mm läbimõõduga, mis kataks GTA kaardi peal pool tänavat
Täpselt.
Ise praegu arvan, et kaart just selline paras. Mitte liiga suur, ja mitte liiga väike. See 40min kaardi läbimiseks on kindlasti mõeldud koos Skelligega (mis on põhikaardist eraldi), siis võibolla tuleks selline number välja (kui hinnata mänguvideode ja nende kes mänginud järgi).
Ma ei muretseks ka sisutiheduse kohapealt. Kui kaarti vaadata, siis on see väiksemaid külasid täis, olen päris kindel et paljudes neist sellised asjad nagu notice boardid ja kindlasti muid ülesandeid nii külades kui nende vahepeal. Vähemalt selline mulje on mänguvideodest jäänud. Minule endale pakub vähemalt hetkel huvi ka mängusisene kaardimäng Gwynt - olen aru saanud et kuskil 150 kaarti on maailmas laiali, ja pead neid leidma (parandage kui olen valesti aru saanud), ja tegelastega mängida. Vähemalt mulle tundub palju huvitavam kui seni olnud täringupokker, kuid eks kui mäng välja tuleb siis paistab kui palju ma neid kaarte viitsin otsida ja mängida.
Ma ise Game of Thronesi pole vaadanud (üks vähestest usun ), kuid mulle on Charles Dance meelde jäänud sarjast Bleak House. Tema Mr. Tulkinghorn oli väga võimas (kiidusõnad ka kogu sarjale). Selle promovideo põhjal tundub et sobib suurepäraselt siia mängu.
et siis mängida kõik põhjas peab olema i7-4790,16gb ram ja GTX 980 ? Kas ma eksin palju, kui väidan et GTX970 ja 980 vahe ei ole väga suur ?
Arvan, et Prose req. pole nii pingeline, saab ka tunduvalt vanema rauaga, eriti kui OC'da veidi. RAM küll suht odav upgrade neile kel vaja, kuid pakun, et ka siin pole 16GB vajalik, vaid pigem mugavam. Kui enamus protsessid OS's kinni panna, siis peaks ka 8GB olema piisav. GPU nõue tundub loogiline. Isegi, kui max. sätted konsoolikate arenduse tõttu piiratud on, siis antud generatsiooni kõrgeima otsa kaardid on uusima AAA mängu max. sätedel mängimiseks suht oodatud vajalikkus.
Mis puutub GTX 970 ja 980 vahesse, siis on see vahe siiski tuntav. Kuid korralikult 970't overclockides peaks 980'le suht lähedale saama.
Usun, et niivõinaa on mängus posu graafikasätteid mille visuaalne kasutegur on pea olematu, kuid mis söövad meeletult võimu. A'la 8x MSAA vms. Pakun, et kes targalt sätteid näpib ning teab milliseid asju maha kruttida, kuna praktilist kasutegurit eriti pole, see saab väga ilusti ka 970'ga hakkama ning miks mitte ka 960'ga, kui paar kärbet veel lisada.
Ning suht kindel on see, et kiirelt saab Nvidia ka uute optimiseeritud driveritega valmis, mis annavad tavaliselt ikka ca. 10% ekstra perffi.
Muidugi kui mäng piisavalt moditav/INI editav on, või Dev'id enam PC master-race graafika vingu välja ei kannata, siis võib oodata sellel rindel igasugu eye-candy lisandumist, mis võib küll nõuded meeletult suuremaks ajada.
Archangel, ära aja jama. MSAA on üldse üks kõige suurema "visuaalse kasuteguriga" seade. ilma MSAA'ta mina mängida ei suuda, lihtsalt silmad hakkavad valutama sakkidest. 8K pildi puhul 26-27" monitori peal võibolla seda tarvidust enam vaja pole, aga see vajab veelgi enam võimsust, kui FHD resol 8xMSAA.
Ma ise loodan et minu GTX 670 kuidagi mediumi välja veaks (ilma igasuguste MSAAdeta). Kindel pole, vaim on valmis ka selleks et tuleb detailid maha keerata (parem hoian ootused madalal et mitte pettuda).
Archangel, ära aja jama. MSAA on üldse üks kõige suurema "visuaalse kasuteguriga" seade. ilma MSAA'ta mina mängida ei suuda, lihtsalt silmad hakkavad valutama sakkidest. 8K pildi puhul 26-27" monitori peal võibolla seda tarvidust enam vaja pole, aga see vajab veelgi enam võimsust, kui FHD resol 8xMSAA.
Pidasin pigem silmas kõrgema otsa MSAA'd, mis sööb absurdselt palju ressurssi ning millega liialdades võid ka 10 aastat vana mängu mängides oma 980'e kooma tõmmata. Lükkad 2x MSAA peale, kui sakid häirivad ning sellega on 90% probleemist enamus mängude puhul lahendatud. Iga järgnev nõks sööb nii palju ressurssi ning visuaalne muutus on vähemalt minu meelest küll liiga väike, et seda ressurssi õgimist õigustada.
Õigem oleks öelda, et visuaalne mõju on tuntav, kuid visuaalse kasu ja ressurssi vajalikkuse suhe on totaalselt paigast ära. Selles suhtes pole ta absoluutselt praktiline.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.