Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 29.03.2015 19:59:57 vasta tsitaadiga

Eelpool oli juttu, et ketti peab vahetama 1000 km järel. Paar tuhat versta on 2133,6 km, mitte 15000 km.
_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.03.2015 20:11:35 vasta tsitaadiga

http://tv.delfi.ee/digi/exo-neutrino-on-eesti-esimene-muukijoudnud-elektriroller?id=71101881
Rollerid sõidavad ju tavaliselt ~70 km/h. Huvitav kas sel ka mingi piiraja on ja palju ilma selleta sisse võtaks icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JOKKER666
HV veteran
JOKKER666

liitunud: 21.09.2002




sõnum 29.03.2015 21:46:17 vasta tsitaadiga

http://exo-bikes.eu/specifications/
Motor power Nominal 2.0 kW, maximum 3.8 kW

Ringvaates oli ka sellest juttu. Jutust sai aru, et võimalik asja telefoni rakendusega "häkkida" ja võimsusega mängida. Tavaseades piiratud mopeediks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kirssand
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2011




sõnum 29.03.2015 21:46:38 vasta tsitaadiga

Tere. Kas 24V/200W mootoriga elektriratas jääb 100-kilosele mehele nõrgaks ? Aku 10 Ah. Panen igaks juhuks lingi ka http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Sahkopolkupyora-/Sahkopolkupyora-28-Miehille-271306/
Pärast saab ju vajadusel võimsama aku ka panna, või kuidas ? Sõidan enamjaolt linnas+harva ka kerge maastik
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 30.03.2015 07:36:23 vasta tsitaadiga

Jutu mõte oli see et kui sõidetakse paar tuhat kilomeetrit aastas siis pole mõtet elektrikat hankidagi... kui sõidad tõsisemalt ei jõua seda ketti iga kuu vahetada.

250W mootor ilma väntamata on ilmselgelt lahja... kui aga väntate siis abiks ikka.

von Wu kirjutas:
Eelpool oli juttu, et ketti peab vahetama 1000 km järel. Paar tuhat versta on 2133,6 km, mitte 15000 km.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 30.03.2015 10:02:20 vasta tsitaadiga

Xaltotun kirjutas:
Servus

Idee oleks soetada omale keskmootor Bafang 8fun 750w. Idee siis sõita mööda kruusateid, metsateid ja ka heinamaal/põllul... yldse looduses liikumiseks ja kalal käiguks

http://www.aliexpress.com/item/Hot-sale-BBS02-8fun-bafang-48v-750w-mid-crank-drive-motor-ebike-kit-48v-11ah-Samsung/32282087344.html

Kas kellelgi on sellistega siinmail kogemusi?

Ja kas osta koos akuga nagu seal, või aku eraldi?
Bafangi mootoreid müüvad ja paigaldavad ja kasutavad oma toodangus särtsuratta mehed - https://www.facebook.com/pages/S%C3%A4rtsuratas/475677072509113?fref=ts Ilmselt tasub nõu küsida neilt ja mine tea, äkki neil on võimalik sulle ka odavamalt müüa, kui ise tellides, kuna nad peaks neid suuremas koguses Eestisse kohale vedama oma tarbeks.
_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xaltotun
HV vaatleja
Xaltotun

liitunud: 10.07.2004




sõnum 30.03.2015 18:36:22 vasta tsitaadiga

Panin särtsurattale sõnumi facebooki kaudu teele. Hea kui nende kaudu saaks olks endal ka lihtsam.
Tänud hea idee eest icon_smile.gif

_________________
You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jabar
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2007




sõnum 31.03.2015 22:28:44 vasta tsitaadiga

Oman Bafang 8fun 250w (soft tuunitud, max settings, piirangud maas) aku 36v 13,3 ah+nuvici variaator ja raskust mul 110 kg 40km/h vändates tuleb suht kergelt, mäed tõusud eriti mõnus võtta. Käin tööl 15kmx2 Läbisõit 3000km, väga mugav kerge. Mingit probleemi pole olnud, sõitnud nii vihma, külma ja kuumaga. Probleem mis võib tulla on nailon hammasratta vahetus. Kett on küll nats veninud, aga pole hullu veel-750w on muidugi teine asi. Muidugi kergem mees saab sõita veel kiiremini ja kaugemale.
Pilte ka:


tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul134
HV vaatleja

liitunud: 23.08.2010




sõnum 31.03.2015 22:36:28 vasta tsitaadiga

kirssand kirjutas:
Tere. Kas 24V/200W mootoriga elektriratas jääb 100-kilosele mehele nõrgaks ? Aku 10 Ah. Panen igaks juhuks lingi ka http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Sahkopolkupyora-/Sahkopolkupyora-28-Miehille-271306/
Pärast saab ju vajadusel võimsama aku ka panna, või kuidas ? Sõidan enamjaolt linnas+harva ka kerge maastik

Võrdluseks ma ise 80kg raskune, 250W 36v 10Ah mootoriga veab ilma väntamata küll. Kohapealt lähen ilma väntamata. Kiirus ainult mootori jõul umbes 27km/h. Koht kus suurem osa sõidan on palju muid liikujaid, siis suuremat kiirust reaalselt seal pole vajagi. Mõnikordki olnud ohtlikud olukorrad ja kui oleks kiirus suurem, siis ei oleks kindel kuidas pidama oleks saanud. Põhiliselt kasutan ratast tööle sõiduks. Mõne kohapeal kus rahvast vähem igatsen suuremat kiirust, kuid kuna vahemaa on väike, edasi tagasi umbes 16km, siis suurem kiirus mingit ajalist võitu ei anna. Elektriratas tasub end juba sellepärast ära, et saab rohkem väljas liikuda. Tavarattaga hommikuti ei viitsiks kohe väntama hakata ja ei tahaks ka higisena kontorisse minna. Kokkuvõtteks, minujaoks ajab asja ära ka 250W mootor.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.03.2015 22:39:04 vasta tsitaadiga

palju siis sõita saab? 40ga ja vändates, selle 13ah akuga
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jabar
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2007




sõnum 31.03.2015 22:49:37 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
palju siis sõita saab? 40ga ja vändates, selle 13ah akuga


Ei tea pole proovinud ja ei jäksa ka nii pikalt icon_smile.gif, aga kuskil keskmine 32km/h suht tasasel 45km.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Xaltotun
HV vaatleja
Xaltotun

liitunud: 10.07.2004




sõnum 03.04.2015 16:56:34 vasta tsitaadiga

Särtsuka omad rääkisid, et see 750w-sel pidi controller suht lihtsasti läbi minema.. Varsti pidi uue controlleriga variant tulema, nii et peab ootama...
_________________
You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004




sõnum 04.04.2015 10:30:23 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Kust saaks 12s LiFePO4 akule mõistliku hinnaga BMS?

Kevad paistab, lumi läinud, kui keegi tahab omale soodsalt kokku lappida 500W ratast siis üks komplekt üle.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=640672


Igasugu BMS'e saab näitekse sellest kohast: http://www.bestechpower.com/
mina tellisin omale sealt 16S bms'i LIPO pakile näiteks paari aasta eest, läks maksma 42$ plus 23$ shipping.
Tasub neile kirjutada, neil on üks Henry tüüp kes skypes suhtleb ka ja vastab küsimustele kui vaja.

edit: Otselink 12S life bms'idele siis näiteks: http://www.bestechpower.com/384v12spcmbmspcbforlifepo4batterypack/
Vali millise tööamperaaziga bms'i vajad ja kirjuta küsi mis sample maksaks. Üksikute tellijatel tasub öelda et tahate samplet icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 05.04.2015 22:16:10 vasta tsitaadiga

[quote="KillFrenzy"]Kust saaks 12s LiFePO4 akule mõistliku hinnaga BMS?

Peaks ju mõistlikud hinnad olema küll?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_BIN=1&_nkw=lifepo4+12s+bms&_sop=15

On kellelgi kogemusi sellise kontrolleriga?
http://www.ebay.com/itm/New-48V-1500W-Brushless-Motor-Controller-For-Electric-For-E-bike-Scooter-/111608346117?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item19fc603605
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.04.2015 22:25:51 vasta tsitaadiga

Üle 3,6v on lifepo4 õhtal. Tol BMSil 3,9V cutoff hmm.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 06.04.2015 10:48:37 vasta tsitaadiga

No see on küll pehmelt öeldes liialdus... 3.9V HVC on LiFePO4 kiipide standardsäte ja see ei tee midagi halba, küsimus on ajas.

DVDRW kirjutas:
Üle 3,6v on lifepo4 õhtal. Tol BMSil 3,9V cutoff hmm.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.04.2015 14:16:34 vasta tsitaadiga

Lifepo4 akusid on erinevate pingetega 3,6-4,2v Aku datasheeti peab jälgima.
Ev-power sinistel on: "Charging Voltage Limit 3.7V The cells is damaged if voltage exceeds this level"
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 06.04.2015 14:40:48 vasta tsitaadiga

Kellel on hirm suur võib need peale istutada oma purkidele:

http://www.ev-power.eu/SBM-CBM-1-1/Cell-Balancing-Module-3-60V-1-7A.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
casey
HV vaatleja

liitunud: 27.07.2005




sõnum 07.04.2015 23:32:17 vasta tsitaadiga

[quote="Maidor"]
KillFrenzy kirjutas:
Kust saaks 12s LiFePO4 akule mõistliku hinnaga BMS?

Peaks ju mõistlikud hinnad olema küll?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_BIN=1&_nkw=lifepo4+12s+bms&_sop=15

On kellelgi kogemusi sellise kontrolleriga?
http://www.ebay.com/itm/New-48V-1500W-Brushless-Motor-Controller-For-Electric-For-E-bike-Scooter-/111608346117?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item19fc603605


http://www.ebay.com/itm/36V-30A-LiFePo4-Battery-BMS-LFP-PCM-SMT-System-12S-12x-3-2V-eBike-Battery-12x-3V-/321048904700?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ac00183fc
Nendest soovitan eemale hoida! Endal olid samalt tootjalt 48V45A Lifepo4 2tk. BMS-i ostetud ja mõlemad kärsassid läbi. Patarei vool üle 30A ei läinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 12.04.2015 07:30:00 vasta tsitaadiga

No aga vähemalt oli hea odav, see ikka põhiline. Tühja sest et läbi kärssas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
meelis11
HV vaatleja

liitunud: 29.03.2004




sõnum 15.04.2015 12:17:45 vasta tsitaadiga

Hei,
olen seda teemat juba pikalt jälginud, kirjutaks ka siis siia lõpuks icon_smile.gif
Mul omal on varsti 2 aastat elektriratta kasutamist seljataga ja läbisõitu hetkel umbes 5000km.

Ratas ise selline:


Siin teemas vähe rohkem infot ja pilte:
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=68488

Tegu siis mid drive mootoriga (GNG). Kette hakkab jah rohkem minema, kui omal jõul sõites, seega tasub paar tükki korraga osta ja ka ketivõti ja kassetivõti omale hankida icon_smile.gif
Väntan alati mõõduka koormusega ise kaasa, tavaline liikumiskiirus, kui tee on vaba: 30-37km/h

Kuna siin see ketijutt aktuaalne on, siis siin on minu tähelepanekud:
Esimese ketiga sõitsin umbes 1500km ja siis oli kulumine 1% (ketimõõdiku järgi viimane aeg vahetada).
Kui uue keti peale panin, hakkas see üle hammase viskama koormuse all - panin siis vana keti tagasi ja lasin selle kasseti/keti kombinatsiooniga veel 1500km.
Ehk siis kui kett ja kassett koos vahetada, siis saab seda välpa pikemaks venitada. Kui aga tahaks ühe kassetiga mitu ketti läbi süõita, siis peaks vahetama jah ilmselt kuskil 0.75% kulumise juures.

Uue kasseti ja ketiga oligi see plaan - sai täis 1200km ja kui kulumine oli 0.75% juures, siis panin uue keti. Kuna kasutan enamasti taga ainult 13 ja 15 hambalisi (11t väldin kuna kulub ruttu ja ka keti kulutab ruttu). Ikkagi viskas vahel üle, kuid ei olnud väga hullu - probleem pigem mootori suures väändes - tuleb kohalt sujuvamalt minna mitte kohalt kohe gaas põhja.
Praegu selle ketiga umbes 400km sõidetud.

Ehk ei ole see keti kulumine nii hirmus midagi. Samas mõlgub koguaeg mõttes, et tahaks keti liikumiskiirust tõsta - siis samade vattide juures on 2x kiirema keti liikumise juures vääne ketile 2x väiksem.
Kui ise ei vänta siis oleks asi lihtsam, kui aga ise tahan kaasa vändata, siis hetkel parim vahend selleks on esi ja tagahammaka suurendamine. 2x muidugi nii keti kiirust ei tõsta, kuid hetkel on moditud 38-11 kombinatsiooni asemele 44-13, mis väntamise kiiruse jätab enamvähem samaks, kuid on ketile sõbralikum.


viimati muutis meelis11 15.04.2015 13:16:41, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.04.2015 12:32:41 vasta tsitaadiga

Lahe, peale minu ja Indreku on veel keegi kes Tln-s elektriratast igapäevaselt transpordivahendina kasutab. thumbs_up.gif
Tegelikult vähem ongi parem. Muidu riigiisad märkavad ja keelavad E-ratta Eestis üldse ära. Bena aktsiis jääb ju saamata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
meelis11
HV vaatleja

liitunud: 29.03.2004




sõnum 15.04.2015 13:19:28 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Lahe, peale minu ja Indreku on veel keegi kes Tln-s elektriratast igapäevaselt transpordivahendina kasutab. thumbs_up.gif
Tegelikult vähem ongi parem. Muidu riigiisad märkavad ja keelavad E-ratta Eestis üldse ära. Bena aktsiis jääb ju saamata.


No päris igapäevaselt ei kasuta, kuid soojemal/kuivemal ajal ikka 3x nädalas sõidan küll. Tööle-koju, on kokku 30km.
Ei ole ka sellist kuud aastas, kus ma rattaga üldse ei sõidaks. Õige riietusega ei ole ka -10C probleem, pigem on talvel libedus/lörts asjad, mis sõitmist segavad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 15.04.2015 13:46:26 vasta tsitaadiga

link :: auto kiirust arendav ratas

Taavi soovitas autod maha müüja ja hakata kulgema säästlikumalt (antud juhul venelaste näitel)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 16.04.2015 18:54:29 vasta tsitaadiga

Ühekäigusele rattale võiks ju mõelda hammakate vahetusele ja mopeedi keti panemisele ehk? Selline mõte peast läbi käinud, ise sõidan küll rummukaga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.