Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
29.03.2015 19:59:57
|
|
|
Eelpool oli juttu, et ketti peab vahetama 1000 km järel. Paar tuhat versta on 2133,6 km, mitte 15000 km.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
JOKKER666
HV veteran

liitunud: 21.09.2002
|
29.03.2015 21:46:17
|
|
|
http://exo-bikes.eu/specifications/
Motor power Nominal 2.0 kW, maximum 3.8 kW
Ringvaates oli ka sellest juttu. Jutust sai aru, et võimalik asja telefoni rakendusega "häkkida" ja võimsusega mängida. Tavaseades piiratud mopeediks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kirssand
HV vaatleja
liitunud: 05.08.2011
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
30.03.2015 07:36:23
|
|
|
Jutu mõte oli see et kui sõidetakse paar tuhat kilomeetrit aastas siis pole mõtet elektrikat hankidagi... kui sõidad tõsisemalt ei jõua seda ketti iga kuu vahetada.
250W mootor ilma väntamata on ilmselgelt lahja... kui aga väntate siis abiks ikka.
von Wu kirjutas: |
Eelpool oli juttu, et ketti peab vahetama 1000 km järel. Paar tuhat versta on 2133,6 km, mitte 15000 km. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
Fukiku
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.11.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
Xaltotun
HV vaatleja

liitunud: 10.07.2004
|
30.03.2015 18:36:22
|
|
|
Panin särtsurattale sõnumi facebooki kaudu teele. Hea kui nende kaudu saaks olks endal ka lihtsam.
Tänud hea idee eest
_________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free... |
|
tagasi üles |
|
 |
jabar
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2007
|
31.03.2015 22:28:44
|
|
|
Oman Bafang 8fun 250w (soft tuunitud, max settings, piirangud maas) aku 36v 13,3 ah+nuvici variaator ja raskust mul 110 kg 40km/h vändates tuleb suht kergelt, mäed tõusud eriti mõnus võtta. Käin tööl 15kmx2 Läbisõit 3000km, väga mugav kerge. Mingit probleemi pole olnud, sõitnud nii vihma, külma ja kuumaga. Probleem mis võib tulla on nailon hammasratta vahetus. Kett on küll nats veninud, aga pole hullu veel-750w on muidugi teine asi. Muidugi kergem mees saab sõita veel kiiremini ja kaugemale.
Pilte ka:
|
|
tagasi üles |
|
 |
raul134
HV vaatleja
liitunud: 23.08.2010
|
31.03.2015 22:36:28
|
|
|
Võrdluseks ma ise 80kg raskune, 250W 36v 10Ah mootoriga veab ilma väntamata küll. Kohapealt lähen ilma väntamata. Kiirus ainult mootori jõul umbes 27km/h. Koht kus suurem osa sõidan on palju muid liikujaid, siis suuremat kiirust reaalselt seal pole vajagi. Mõnikordki olnud ohtlikud olukorrad ja kui oleks kiirus suurem, siis ei oleks kindel kuidas pidama oleks saanud. Põhiliselt kasutan ratast tööle sõiduks. Mõne kohapeal kus rahvast vähem igatsen suuremat kiirust, kuid kuna vahemaa on väike, edasi tagasi umbes 16km, siis suurem kiirus mingit ajalist võitu ei anna. Elektriratas tasub end juba sellepärast ära, et saab rohkem väljas liikuda. Tavarattaga hommikuti ei viitsiks kohe väntama hakata ja ei tahaks ka higisena kontorisse minna. Kokkuvõtteks, minujaoks ajab asja ära ka 250W mootor.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
31.03.2015 22:39:04
|
|
|
palju siis sõita saab? 40ga ja vändates, selle 13ah akuga
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
 |
jabar
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2007
|
31.03.2015 22:49:37
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
palju siis sõita saab? 40ga ja vändates, selle 13ah akuga |
Ei tea pole proovinud ja ei jäksa ka nii pikalt , aga kuskil keskmine 32km/h suht tasasel 45km.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Xaltotun
HV vaatleja

liitunud: 10.07.2004
|
03.04.2015 16:56:34
|
|
|
Särtsuka omad rääkisid, et see 750w-sel pidi controller suht lihtsasti läbi minema.. Varsti pidi uue controlleriga variant tulema, nii et peab ootama...
_________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free... |
|
tagasi üles |
|
 |
xmaster
HV kasutaja

liitunud: 08.03.2004
|
04.04.2015 10:30:23
|
|
|
Igasugu BMS'e saab näitekse sellest kohast: http://www.bestechpower.com/
mina tellisin omale sealt 16S bms'i LIPO pakile näiteks paari aasta eest, läks maksma 42$ plus 23$ shipping.
Tasub neile kirjutada, neil on üks Henry tüüp kes skypes suhtleb ka ja vastab küsimustele kui vaja.
edit: Otselink 12S life bms'idele siis näiteks: http://www.bestechpower.com/384v12spcmbmspcbforlifepo4batterypack/
Vali millise tööamperaaziga bms'i vajad ja kirjuta küsi mis sample maksaks. Üksikute tellijatel tasub öelda et tahate samplet
|
|
tagasi üles |
|
 |
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
05.04.2015 22:25:51
|
|
|
Üle 3,6v on lifepo4 õhtal. Tol BMSil 3,9V cutoff hmm.
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
06.04.2015 10:48:37
|
|
|
No see on küll pehmelt öeldes liialdus... 3.9V HVC on LiFePO4 kiipide standardsäte ja see ei tee midagi halba, küsimus on ajas.
DVDRW kirjutas: |
Üle 3,6v on lifepo4 õhtal. Tol BMSil 3,9V cutoff hmm. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
06.04.2015 14:16:34
|
|
|
Lifepo4 akusid on erinevate pingetega 3,6-4,2v Aku datasheeti peab jälgima.
Ev-power sinistel on: "Charging Voltage Limit 3.7V The cells is damaged if voltage exceeds this level"
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
|
tagasi üles |
|
 |
casey
HV vaatleja
liitunud: 27.07.2005
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
12.04.2015 07:30:00
|
|
|
No aga vähemalt oli hea odav, see ikka põhiline. Tühja sest et läbi kärssas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
meelis11
HV vaatleja
liitunud: 29.03.2004
|
15.04.2015 12:17:45
|
|
|
Hei,
olen seda teemat juba pikalt jälginud, kirjutaks ka siis siia lõpuks
Mul omal on varsti 2 aastat elektriratta kasutamist seljataga ja läbisõitu hetkel umbes 5000km.
Ratas ise selline:
Siin teemas vähe rohkem infot ja pilte:
http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=6&t=68488
Tegu siis mid drive mootoriga (GNG). Kette hakkab jah rohkem minema, kui omal jõul sõites, seega tasub paar tükki korraga osta ja ka ketivõti ja kassetivõti omale hankida
Väntan alati mõõduka koormusega ise kaasa, tavaline liikumiskiirus, kui tee on vaba: 30-37km/h
Kuna siin see ketijutt aktuaalne on, siis siin on minu tähelepanekud:
Esimese ketiga sõitsin umbes 1500km ja siis oli kulumine 1% (ketimõõdiku järgi viimane aeg vahetada).
Kui uue keti peale panin, hakkas see üle hammase viskama koormuse all - panin siis vana keti tagasi ja lasin selle kasseti/keti kombinatsiooniga veel 1500km.
Ehk siis kui kett ja kassett koos vahetada, siis saab seda välpa pikemaks venitada. Kui aga tahaks ühe kassetiga mitu ketti läbi süõita, siis peaks vahetama jah ilmselt kuskil 0.75% kulumise juures.
Uue kasseti ja ketiga oligi see plaan - sai täis 1200km ja kui kulumine oli 0.75% juures, siis panin uue keti. Kuna kasutan enamasti taga ainult 13 ja 15 hambalisi (11t väldin kuna kulub ruttu ja ka keti kulutab ruttu). Ikkagi viskas vahel üle, kuid ei olnud väga hullu - probleem pigem mootori suures väändes - tuleb kohalt sujuvamalt minna mitte kohalt kohe gaas põhja.
Praegu selle ketiga umbes 400km sõidetud.
Ehk ei ole see keti kulumine nii hirmus midagi. Samas mõlgub koguaeg mõttes, et tahaks keti liikumiskiirust tõsta - siis samade vattide juures on 2x kiirema keti liikumise juures vääne ketile 2x väiksem.
Kui ise ei vänta siis oleks asi lihtsam, kui aga ise tahan kaasa vändata, siis hetkel parim vahend selleks on esi ja tagahammaka suurendamine. 2x muidugi nii keti kiirust ei tõsta, kuid hetkel on moditud 38-11 kombinatsiooni asemele 44-13, mis väntamise kiiruse jätab enamvähem samaks, kuid on ketile sõbralikum.
viimati muutis meelis11 15.04.2015 13:16:41, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
15.04.2015 12:32:41
|
|
|
Lahe, peale minu ja Indreku on veel keegi kes Tln-s elektriratast igapäevaselt transpordivahendina kasutab.
Tegelikult vähem ongi parem. Muidu riigiisad märkavad ja keelavad E-ratta Eestis üldse ära. Bena aktsiis jääb ju saamata.
|
|
tagasi üles |
|
 |
meelis11
HV vaatleja
liitunud: 29.03.2004
|
15.04.2015 13:19:28
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Lahe, peale minu ja Indreku on veel keegi kes Tln-s elektriratast igapäevaselt transpordivahendina kasutab.
Tegelikult vähem ongi parem. Muidu riigiisad märkavad ja keelavad E-ratta Eestis üldse ära. Bena aktsiis jääb ju saamata. |
No päris igapäevaselt ei kasuta, kuid soojemal/kuivemal ajal ikka 3x nädalas sõidan küll. Tööle-koju, on kokku 30km.
Ei ole ka sellist kuud aastas, kus ma rattaga üldse ei sõidaks. Õige riietusega ei ole ka -10C probleem, pigem on talvel libedus/lörts asjad, mis sõitmist segavad.
|
|
tagasi üles |
|
 |
nunnu
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.11.2001
|
15.04.2015 13:46:26
|
|
|
link :: auto kiirust arendav ratas
Taavi soovitas autod maha müüja ja hakata kulgema säästlikumalt (antud juhul venelaste näitel)
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
16.04.2015 18:54:29
|
|
|
Ühekäigusele rattale võiks ju mõelda hammakate vahetusele ja mopeedi keti panemisele ehk? Selline mõte peast läbi käinud, ise sõidan küll rummukaga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|