Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
25.02.2015 22:49:45
|
|
|
trebla,
Jälle targem, tänud!
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
25.02.2015 23:05:59
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Kännukas võttis IMEI alusel töösse ning emaplaat vahetati ära. |
Täiesti teine teema - Kännukas nõuab selle raha kuskilt sisse, lihtsalt mitte sinult. Jaekauplus ja hooldus on täiesti erinevad teemad.
activeone kirjutas: |
hetkel probleemi valmistavad need arved, millel on kellegi isiku nimi peal või ettevõtte nimi. |
Üldiselt võiks VÕS lugeda ja arusaam on, et mis ei ole keelatud, on lubatud. Seaduses eristatakse tarbijat ja ettevõtet, mitte isikut nimeliselt.
2.11.1 MÜÜGILEPING - Üldsätted
§218 .2 kirjutas: |
Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. ... |
§220 .1 kirjutas: |
Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. ... |
§237 .1 kirjutas: |
Tarbijalemüügi puhul on ostja kahjuks käesolevas jaos sätestatust ja käesoleva seaduse üldosas lepingu rikkumise puhuks kasutatavate õiguskaitsevahendite kohta sätestatust kõrvalekalduv kokkulepe tühine. |
Kui sul ei ole arvet, siis sul ei ole ka lepingut mille alusel nõuda asja toimivust. Olenemata kes toote hooldusesse viib, vastutab müüja ASJA lepingutingimustele vastavuse eest.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
26.02.2015 10:39:24
|
|
|
Chidori, Kännukas kirjutas HTC tehasesse päringu ja sealt tuli vastus, et tootel on kehtiv garantii. Peale seda nad saatsid telefoni hooldusesse (Lätis vist) ja seal vahetati emaplaat ära. Ehk siis Kännukas vahendas mitte ei remontinud ise.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
26.02.2015 11:36:27
|
|
|
Ma olen arvutitarga garantiis käinud arvega, millel seerianumbri asemel toote mudelinumber. Ju siis müüja skaneeris vale triipkoodi arve koostamise ajal, seerianumbri ja mudeli numbri triipkoodid olid pakendil kõrvuti. Ei olnud selle arvega garantiis mingit probleemi, seade saadeti maaletoojale edasi.
Seadused on toredad asjad, aga kõik sõltub sellest, kes maksab. Kui at saab katkise kraami kuskile edasi saata, on kõik kena ja viisakas. Kui peab ise kulud kandma, küll siis ka seadused ja arve puudumine/vale nimi arvel välja kaevatakse.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
t2ring
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.03.2007
|
04.03.2015 13:12:17
|
|
|
Räägin siis viimasest kogemusest, mis on minu jaoks äärmiselt negatiivne. Tooted on arvutitargas head ja kvaliteetsed, aga teenindus jätab ikka valusalt soovida... (vähemalt Tallinnas)
Tellisin arvutitargast telefoni, valisin tasuta DPD (toimib kui on üle 100€ arve), uurisin pärast klienditoelt üle, et mis kuupäevaks kindlasti kohale jõuab, lubati, et teisipäeval, kell 12 on kindlasti olemas, kuupäev sobis, kellaaeg ka. Kuna töötan ise Kristiine keskuse lähedal, sai küsitud, et kas selline võimalus on ka, et vahetan transpordi ümber ja tulen lubatud kellaajal ja kuupäeval ise järgi. Selline võimalus oligi olemas, sai siis transport ümber vahetatud ja hakatud ootama lubatud kuupäeva. Pidi kohale jõudma lõunaks, järgi läksin kella 18 ajal, mida aga ei olnud, oli telefon ise. Küsisin siis, et mis teema on, vastati et kullerteenusel on mingid tarneprobleemid. Okei, lubati siis järgmiseks päevaks ja, et antakse kullerile ja tuuakse koju. Hommikul tuli kiri, et kas ikka äkki oleks ise võimalik kristiine esindusse järgi minna... okei, olin nõus, elan selle sõidu üle. Natukese aja pärast tuli isegi email, et tavai tulge järgi, esinduses kohal. Sõidan siis rahulikult Kristiinesse, mida pole, on jälle telefon... Küsin, et mis toimub, klienditeenindaja ei tea midagi... ütleb, et aga see telefon on hoopis kesklinna esinduses, minge sinna järgi... Vaikselt hakkab juba närv mustaks minema, et päris "tore" on oma vabast ajast mööda linna ringi sõita ja niisama järjekorras passida. Pärast pikka ootamist kesklinna esinduses sain telefoni kätte. Mitte ühtegi vabandust, mitte midagi...
Pikk jutt, sitt jutt, aga natukene halva maigu jättis küll seekordne teenindus Arvutitargast.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
arvutitark
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2013
|
04.03.2015 14:28:16
|
|
|
t2ring kirjutas: |
Räägin siis viimasest kogemusest, mis on minu jaoks äärmiselt negatiivne. Tooted on arvutitargas head ja kvaliteetsed, aga teenindus jätab ikka valusalt soovida... (vähemalt Tallinnas)
Tellisin arvutitargast telefoni, valisin tasuta DPD (toimib kui on üle 100€ arve), uurisin pärast klienditoelt üle, et mis kuupäevaks kindlasti kohale jõuab, lubati, et teisipäeval, kell 12 on kindlasti olemas, kuupäev sobis, kellaaeg ka. Kuna töötan ise Kristiine keskuse lähedal, sai küsitud, et kas selline võimalus on ka, et vahetan transpordi ümber ja tulen lubatud kellaajal ja kuupäeval ise järgi. Selline võimalus oligi olemas, sai siis transport ümber vahetatud ja hakatud ootama lubatud kuupäeva. Pidi kohale jõudma lõunaks, järgi läksin kella 18 ajal, mida aga ei olnud, oli telefon ise. Küsisin siis, et mis teema on, vastati et kullerteenusel on mingid tarneprobleemid. Okei, lubati siis järgmiseks päevaks ja, et antakse kullerile ja tuuakse koju. Hommikul tuli kiri, et kas ikka äkki oleks ise võimalik kristiine esindusse järgi minna... okei, olin nõus, elan selle sõidu üle. Natukese aja pärast tuli isegi email, et tavai tulge järgi, esinduses kohal. Sõidan siis rahulikult Kristiinesse, mida pole, on jälle telefon... Küsin, et mis toimub, klienditeenindaja ei tea midagi... ütleb, et aga see telefon on hoopis kesklinna esinduses, minge sinna järgi... Vaikselt hakkab juba närv mustaks minema, et päris "tore" on oma vabast ajast mööda linna ringi sõita ja niisama järjekorras passida. Pärast pikka ootamist kesklinna esinduses sain telefoni kätte. Mitte ühtegi vabandust, mitte midagi...
Pikk jutt, sitt jutt, aga natukene halva maigu jättis küll seekordne teenindus Arvutitargast. |
vabandame, segaduse pärast. telefon oli tõesti eile juba kell 12.00 kohal, aga Kristiinesse see ei jõudnud kuna too kaubaring oli varem ning täna hommikul ladu kauba komplekteerimisel märkas et transport juba vahetatud tagasi DPD peale ja see jäigi kesklinna et saaks DPDga välja saata.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sander .
HV vaatleja
liitunud: 04.03.2011
|
18.03.2015 19:51:45
|
|
|
Sai tellitud arvutijuppe ja täna kella 2 ajal olid kõik esinduses kohal. Poole kolme ajal tuli kiri, et kullerile üle antud. Küsisin 5-e ajal smartpostist üle, et kas minu nimele on pakki tele pandud. Vastati, et tellimus tehtud aga nad ei näinud, et teele oleks pandud. Saadeti mulle ka mingisugune jälgimiskood smartpostist aga see ei näita siiamaani midagi. Küsimus ongi selles, et kas see jõuab homseks kohale või ei? On kellelgi kogemusi mis kell nad neid pakke smartposti panevad?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
18.03.2015 19:55:59
|
|
|
Nad ei pane neid pakke smartposti. Kuller vms tuleb järgi pakihunnikule.
Kui kullerile üle antud, siis homme peaks käes olema.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sander .
HV vaatleja
liitunud: 04.03.2011
|
18.03.2015 20:06:47
|
|
|
Suurtänu, nüüd tean paremini kuidas homset päeva korraldada.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hyrax
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2013
|
21.03.2015 15:40:52
|
|
|
Kas kodulehe uuendus on plaanis ka millalgi? Hetkel on see otsing ikka üsna konarlik ja tihti frustreeriv või olen ainuke keda see häirib?
Selline "deal with it" tunne on igakord saiti külastades
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
21.03.2015 16:13:45
|
|
|
Hyrax, viimati paar kuud tagasi räägiti, et uus leht on juba mõnda aega olnud arendamisel - viimasel ajal pole uurinud.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
22.03.2015 20:47:00
|
|
|
Hyrax kirjutas: |
Kas kodulehe uuendus on plaanis ka millalgi? Hetkel on see otsing ikka üsna konarlik ja tihti frustreeriv või olen ainuke keda see häirib?
Selline "deal with it" tunne on igakord saiti külastades |
Mõte on hea, kuid lisaks veel omaltpoolt niipalju, et oleks viimane aeg otsida tüüpe, kes viitsivad populaarsematele toodetele tootekirjeldusi lisada .. koguaeg jookse HV ja AT vahel sest fu.ck it , we're too lazy & we don't need descriptions cuz we're too lazy for it .
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Poco
HV kasutaja

liitunud: 29.08.2002
|
22.03.2015 20:55:44
|
|
|
sweezy kirjutas: |
Hyrax kirjutas: |
Kas kodulehe uuendus on plaanis ka millalgi? Hetkel on see otsing ikka üsna konarlik ja tihti frustreeriv või olen ainuke keda see häirib?
Selline "deal with it" tunne on igakord saiti külastades |
Mõte on hea, kuid lisaks veel omaltpoolt niipalju, et oleks viimane aeg otsida tüüpe, kes viitsivad populaarsematele toodetele tootekirjeldusi lisada .. koguaeg jookse HV ja AT vahel sest fu.ck it , we're too lazy & we don't need descriptions cuz we're too lazy for it . |
Mis mõte nendel tootekirjeldustel on, kui niikuinii terve nett neid täis. Ma olen nagu arusaanud, et see kes endale midagi ostma või tellima läheb, on niikuinii kodutöö enne ära teinud. Ja vaevalt, et ainult ühe ülevaate lugemisega piirdunud.
Lisaks - tahate odavat kaupa, kuid võiks ju arusaada, et iga tööülesanne toob juurde töökoormust, milleks on vaja keegi pikapatsi klemm palgata, mis tähendab, et kuskilt peab see raha tagasi teenitama. Kelle arvelt ? Loomulikult klientide arvelt ! Kui keegi arvab, et firmas niisama vabatahtlikult selle enda kanda võtab.... hehee.
_________________ Ei tea vist üldse midagi... või siiski? |
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
ykshuntka
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2007
|
22.03.2015 21:08:03
|
|
|
Ostsin hiljuti laadija AA ja AAA akude laadimiseks.
Panin akud laadima ja ~ 24h pärast avastasin, et ikka veel punane laadimise tuluke põleb.
Otsisin paberi prügikastist manuaali välja(google ei leidnud).
Ja manualis tabelina juhend mahtuvuste järgi laadimiseks vajalik aeg
Kas tõesti on vaja 2015a müüa sellist laadijat?
Roheline tuluke ja laadimise automaatne katkestamine on juba aastaid kasutusel.
Ise ei osanud arvatagi, et sellise lisa olemasolu peab kontrollima.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
22.03.2015 21:16:58
|
|
|
ykshuntka kirjutas: |
Kas tõesti on vaja 2015a müüa sellist laadijat? |
Ikka on vaja, inimestele ju lihtsalt väga-väga meeldib odav hind. Ainus, mis neile ei meeldi, on see, et odavad asjad ei tööta täpselt samamoodi kui kallid asjad.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hyrax
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2013
|
23.03.2015 15:04:13
|
|
|
sweezy kirjutas: |
Hyrax kirjutas: |
Kas kodulehe uuendus on plaanis ka millalgi? Hetkel on see otsing ikka üsna konarlik ja tihti frustreeriv või olen ainuke keda see häirib?
Selline "deal with it" tunne on igakord saiti külastades |
Mõte on hea, kuid lisaks veel omaltpoolt niipalju, et oleks viimane aeg otsida tüüpe, kes viitsivad populaarsematele toodetele tootekirjeldusi lisada .. koguaeg jookse HV ja AT vahel sest fu.ck it , we're too lazy & we don't need descriptions cuz we're too lazy for it . |
Mulle piisab kui on piiratud hulk parameetreid millegi järgi otsitakse toodet ja siis viide toote kodulehele, kus muu inf kirjas. Näiteks monitori puhul päris füüsiliste mõõtmete järgi vist ei otsi never midagi aga ekraani suuruse järgi tuleb palju (hiljem viskan muudele asjadele silma peale). Aga jah otsing pigem on olulisem kui parameetrid
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
23.03.2015 15:15:07
|
|
|
sweezy kirjutas: |
Hyrax kirjutas: |
Kas kodulehe uuendus on plaanis ka millalgi? Hetkel on see otsing ikka üsna konarlik ja tihti frustreeriv või olen ainuke keda see häirib?
Selline "deal with it" tunne on igakord saiti külastades |
Mõte on hea, kuid lisaks veel omaltpoolt niipalju, et oleks viimane aeg otsida tüüpe, kes viitsivad populaarsematele toodetele tootekirjeldusi lisada .. koguaeg jookse HV ja AT vahel sest fu.ck it , we're too lazy & we don't need descriptions cuz we're too lazy for it . |
Kes need tüübid kinni maksab? Kas näiteks sina toote kallima hinna näol oled nõus? Vaevalt
Ehk siis mõte on tõesti nii, et kui juba iseseisvalt mingit komponenti hakkad ostma, oled enda jaoks kodutöö ära teinud.
HV-st kontrollid vaid hindu.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
23.03.2015 17:12:12
|
|
|
Ehk siis, Arvutitark on nüüd selline pood, kust ostetakse ainult valmisvaadatud tooteid ja eeltöö peab tingimata tehtud olema?
Mu meelest käib neil päris palju ka kohapeal inimesi asju küsimas ja uurimas.
Korralik veebipood annab ka korralikud otsinguvõimalused. Nt miks ma ei saa monitori resolutsiooni järgi otsida eraldi?
Toote juures võiks olla kasvõi link tootja lehele. Eraldi kirjeldust kui sellist väga põhjalikku tingimata vaja pole tõesti.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
23.03.2015 17:17:34
|
|
|
softis, pidasin küll rohkem HV-d silmas.
Aga jutt üldisemalt siiski sama, iga lisainimese palkamine tuleb millegi arvelt.
Marginalid arvutitehnika müügis on nagu on ja iga paarituhandene palgafondi kulu tuleb kokkuvõttes kliendil kinni maksta.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
23.03.2015 17:44:40
|
|
|
softis kirjutas: |
Ehk siis, Arvutitark on nüüd selline pood, kust ostetakse ainult valmisvaadatud tooteid ja eeltöö peab tingimata tehtud olema?
Mu meelest käib neil päris palju ka kohapeal inimesi asju küsimas ja uurimas.
Korralik veebipood annab ka korralikud otsinguvõimalused. Nt miks ma ei saa monitori resolutsiooni järgi otsida eraldi?
Toote juures võiks olla kasvõi link tootja lehele. Eraldi kirjeldust kui sellist väga põhjalikku tingimata vaja pole tõesti. |
+1, mötlesin oma postidega just seda, aga seletasin vähe mööda
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
23.03.2015 18:30:37
|
|
|
Tanel kirjutas: |
softis, pidasin küll rohkem HV-d silmas.
Aga jutt üldisemalt siiski sama, iga lisainimese palkamine tuleb millegi arvelt.
Marginalid arvutitehnika müügis on nagu on ja iga paarituhandene palgafondi kulu tuleb kokkuvõttes kliendil kinni maksta. |
1A.EE kuidagi saab endale seda lubada ja hinnad pole kah eesti kalleimad. Seal on ikka väga korralik otsing võrreldes AT-ga. Ainult HV-l on võrreldav otsing.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
23.03.2015 18:42:46
|
|
|
Tomorrow, 1A.ee suurem Läti taustaga firma kah.
Enamuse Eesti edasimüüjate toodete kirjeldused pärinevad maaletoojatelt/distribuutoritelt.
Kui seal on mingi asjaga puusse pandud, siis see ilmneb koheselt ka edasimüüjate hinnakirjades
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hyrax
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2013
|
23.03.2015 19:13:55
|
|
|
Tanel kirjutas: |
softis, pidasin küll rohkem HV-d silmas.
Aga jutt üldisemalt siiski sama, iga lisainimese palkamine tuleb millegi arvelt.
Marginalid arvutitehnika müügis on nagu on ja iga paarituhandene palgafondi kulu tuleb kokkuvõttes kliendil kinni maksta. |
Olen võhik selles teemas ja ei näita näpuga vaid rumalalt küsin, et kas arvutitarga esindused tasuvad ennast ära selle jutu valguses? Ma ise vist 2 korda kohal käinud (tahtsin ühte asja enne näppida ja teist tahtsin kohe ära transportida sama päev) tosina ostu taustal, et kas see neti müük pole olulisemal kohal numbrite mõttes?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|