Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
19.02.2015 17:50:19
|
|
|
Nestev kirjutas: |
Ei oleks ikka tohtinud Krakenist lahkuda panin tähele kunagi, et ei ole kohanud ükski kord cheatereid seal. |
Oli ka seal
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nestev
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2007
|
19.02.2015 23:31:07
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Nestev kirjutas: |
Ei oleks ikka tohtinud Krakenist lahkuda panin tähele kunagi, et ei ole kohanud ükski kord cheatereid seal. |
Oli ka seal |
Kuramus, sõnasingi ära. Oma 50 tundi Krakenis mänginud ja lõpuks kohtasin isegi. Noclip ja godmode np.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
naguuus
HV vaatleja
liitunud: 22.10.2011
|
20.02.2015 00:12:15
|
|
|
Jätsin ka mängimise pooleli kuna need häkkeri jutud redditis ei motiveeri üldse. Kindlalt mingi osa neid on lihtsalt kellegi butthurt, aga neid cheatereid on omajagu, ise õnneks kokku puutunud kahega ainult 200 tunni jooksul, aga praegu ootan patchi, ehk tuuakse midagi uut ja huvitavat sisse.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
masmre
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2004
|
20.02.2015 06:43:26
|
|
|
Uus päts jälle tulekul:
H1Z1 servers will be coming down tonight at 3AM and remain down for 2 hours.
Patch Notes | 20/02/15
Weapons
Increased shotgun damage
Slightly increased shotgun recoil
Increased 1911 damage
Battle Royale
Cleaned up persisting rewards and safe zone information between Battle Royale matches
Parachutes should no longer act like skateboards for more than a few seconds.
Base Building
Upper Level Walls, Shelters, and Stairs can now be crafted. These look like the walls, stairs, and shelters that you are used to, but they can be stacked on top of placed walls and shelters. This means that metal walls can now be two walls high. Structures can be placed on top of other structures for more variation of layout. Stairs can be placed on top of shelters for greater vantage points.
Fixed an issue that was causing base building structures to not be resistant to melee damage types.
The Metal Gate is now almost twice as tall.
Metal Walls, Shelters and Large Shelters now require more of the same components to craft.
Vehicles
Vehicle collisions with terrain boulders should be more stable, still dangerous but less likely to toss the vehicle up in the air.
Adjusted the requirements for vehicle entry to help improve the response time.
Vehicle death explosions should now consistently damage players in the immediate vicinity.
EDIT: Added a patch note to base building and Battle Royale
Baaside vallutamine muutub keerulisemaks.
Seoses igasugu tõmblemistega erinevate servude vahel, siis mulle jäi krakenist kõige parem mulje.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Athunik
HV kasutaja

liitunud: 08.06.2014
|
20.02.2015 10:18:55
|
|
|
Mõni võib-olla vihastab sellise küsimuse peale, et kuidas ma saan üldse kahte (nii erinevat või nii sarnast?) mängu ühes lauses mainida. Aga küsiks, et mille poolest peaks näiteks H1Z1 eelistama rohkem kui DayZ? Kas seal on midagi paremini tehtud? Kas seal on sujuvam FPS ka, kui DayZ's? Videote pealt tundub suhteliselt sama mäng, lihtsalt teine map ja teised asjad.
Tahaksin teada, et kui mõttekas üldse antud mängu ost oleks? Also, kust saaks antud mängu kõige odavamalt (worldwide key, mitte sibullide key).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diginugis
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2006
|
20.02.2015 15:17:19
|
|
|
Mina ei oska arvata. Sõbrad kutsusid H1Z1 mängima ja ostsin selle. Kui oleks teise mängu kutsutud siis oleks ka teise valinud. Mõlemad suht algusjärgus. Üks rohkem valmis kui teine aga eks aeg näitab. Võib mõlemad ka ju osta kui huvi suurem on
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.02.2015 16:48:33
|
|
|
kunagi sai dayz-i proovitud. Krt ma ei tea, ma ei saanud seal enamustesse serveritesse sisse. Küll ei sobinud mängu versioon, siis tahtis jälle mingeid mode vms ja muud jura. Lõin käega.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Athunik
HV kasutaja

liitunud: 08.06.2014
|
20.02.2015 16:53:58
|
|
|
salatoimik, proovi uuesti. Tõmba omal DayZCommander alla, see teeb sul kõik lihtsaks. Ilusti vajutad download nuppu vajalikel modidel ja saad otse connectida sealt serverisse. Aga jah.. keegi kes proovinud mõlemat võiks rääkida, et miks neile meeldib üks rohkem kui teine.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
20.02.2015 16:59:31
|
|
|
Tahaks loota et H1Z1 pole nii katki kui Dayz. Viimast olen üksjagu mänginud ja korras pole see mäng kunagi olnud.
H1Z1 proovinud pole, seega ei oska kommenteerida.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
20.02.2015 17:07:44
|
|
|
H1Z1 tundub teiste mängijatega tunduvalt rohkem kokkupuudet olevat. DayZ Standalones ei pruugi tundide viisi teisi mängijaid näha
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.02.2015 17:13:53
|
|
|
kaart suht väike hetkel, eks see üheks põhjuseks. See aasta pidi suurem kaart välja tulema. Miski 16000 ruutkilomeetrit vist. Pidavat veel kõvasti suurem kui DayZ kaart olema.
Täpsemalt siis vist miski hea 70x suurem kui dayz kaart
Ilmselgelt üks põhjustest, miks siin autod on. Jala seda maad enam vaevalt läbi joosta viitsid
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diginugis
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2006
|
22.02.2015 00:06:26
|
|
|
Nukraks teeb, kui baasi tungitakse väravat ja seinu lõhkumata. Ega see kõrgem aiavärav ei aita eriti
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
22.02.2015 00:06:59
|
|
|
Need on puhtad kooderid
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diginugis
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2006
|
22.02.2015 00:19:22
|
|
|
Usun. Mänguisu kaob vaikselt ära.
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
23.02.2015 02:02:09
|
|
|
Vat miks ei tasu sparkse ja akusi auto pagassi visata
Spoiler 
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diginugis
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2006
|
23.02.2015 09:00:53
|
|
|
Proovisime kahekesi, kas baasi on võimalik saada pärast kõrgete väravate uuendust ja täitsa võimalik. Üks kükitab trepi kõike kõrgemalt astmel uksest vasakul ja teine hüppab tema seljast üle ääre. Oma baasi panime trepid ja peale furnace'd koos miiniga
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
URM4Z
HV kasutaja

liitunud: 17.10.2010
|
23.02.2015 09:32:55
|
|
|
Kus serveris nüüd eestlased pelavad ? nagu aru saan siis Krakenist koliti minema...
Eile sai 4h pelatud ühes serveris.... iga vend kellega ninapidi kokku sattusid oli KOS
mis kõige koomilisem, oli see ,et ühekorra respawnisin, lõin /loc , ning hakkasin teises monitoris kordinaate vaatama. Kui teada sain kus asun, oli juba mingi freshspawn mu ära killinud
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
masmre
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2004
|
23.02.2015 13:05:44
|
|
|
Koliti jälle tagasi.
Täna hommikul sattusin üllatuse peale meie baasi juures, mille olid kallid kaasvõitlejad jätnud . Lendasin õhku. Tänu sellele sain uuesti alustada ja tõime Norrisega ühe auto juurde.
Ettepanek tiimi liikmetele, et kui rüüstajatele üllatusi jätate, siis visake kasvõi siia teemasse väike nupp, et omad oleks ettevaatlikumad.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diginugis
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2006
|
23.02.2015 13:30:07
|
|
|
masmre kirjutas: |
Koliti jälle tagasi.
Täna hommikul sattusin üllatuse peale meie baasi juures, mille olid kallid kaasvõitlejad jätnud . Lendasin õhku. Tänu sellele sain uuesti alustada ja tõime Norrisega ühe auto juurde.
Ettepanek tiimi liikmetele, et kui rüüstajatele üllatusi jätate, siis visake kasvõi siia teemasse väike nupp, et omad oleks ettevaatlikumad. |
eminem võis ka trollida seal
_________________ PORTFOLIO
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
masmre
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2004
|
23.02.2015 13:57:06
|
|
|
Diginugis kirjutas: |
masmre kirjutas: |
Koliti jälle tagasi.
Täna hommikul sattusin üllatuse peale meie baasi juures, mille olid kallid kaasvõitlejad jätnud . Lendasin õhku. Tänu sellele sain uuesti alustada ja tõime Norrisega ühe auto juurde.
Ettepanek tiimi liikmetele, et kui rüüstajatele üllatusi jätate, siis visake kasvõi siia teemasse väike nupp, et omad oleks ettevaatlikumad. |
eminem võis ka trollida seal  |
ei old võõrad, meie oma miinid ikka.
Hea video :
40 pilukat ründamas
https://www.youtube.com/watch?v=9AZ89m5yVTQ
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
23.02.2015 14:45:18
|
|
|
Pull video iseenesest, samas ega neil ründajatel eriti lootust polnud. Halvem positsioon, halvemini organiseeritud, halvem relvastus.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
23.02.2015 17:31:42
|
|
|
masmre kirjutas: |
Diginugis kirjutas: |
masmre kirjutas: |
Koliti jälle tagasi.
Täna hommikul sattusin üllatuse peale meie baasi juures, mille olid kallid kaasvõitlejad jätnud . Lendasin õhku. Tänu sellele sain uuesti alustada ja tõime Norrisega ühe auto juurde.
Ettepanek tiimi liikmetele, et kui rüüstajatele üllatusi jätate, siis visake kasvõi siia teemasse väike nupp, et omad oleks ettevaatlikumad. |
eminem võis ka trollida seal  |
ei old võõrad, meie oma miinid ikka.
|
Eks võib vist 3x arvata, kes need sinna paigaldas
Peab vist 1 stashi juurde tegema ja sellise ohtliku kraami sinna pistma, mõnel muidu sõidab katus ära...
Juba eile õhtul kui baasi tagasi läksime, oli tüüp relvade augu peale miini pannud.
EDIT: aga jah, eile õhtal läks asi vähe käest vist. Hommikul öeldi, et mis röökisid keset ööd
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tonsor
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.01.2009
|
23.02.2015 18:34:26
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
kaart suht väike hetkel, eks see üheks põhjuseks. See aasta pidi suurem kaart välja tulema. Miski 16000 ruutkilomeetrit vist. Pidavat veel kõvasti suurem kui DayZ kaart olema |
16 000 ruutkilomeetrit? Vaevalt
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
23.02.2015 18:52:08
|
|
|
Tonsor kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
kaart suht väike hetkel, eks see üheks põhjuseks. See aasta pidi suurem kaart välja tulema. Miski 16000 ruutkilomeetrit vist. Pidavat veel kõvasti suurem kui DayZ kaart olema |
16 000 ruutkilomeetrit? Vaevalt  |
No ma ei tea, enda arust kuulen sealt suht puhtalt "sixteen thousand square kilometers"
http://youtu.be/P3-VTm0Zd6c?t=6m9s
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
23.02.2015 19:30:54
|
|
|
Hetkel peaks h1z1 kaardi pindala olema 64km2.
viimati muutis Timberg 23.02.2015 22:21:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
|