Sellist asja ei saa 'kogemata' avaldamata jätta ja selle kaardi ma tagasi ka annan. Järgmine samm tarbijakaitse
haia meid siis kursis, kuigi aru ma ei saa sinust üldse
võtan suvalise pesupulbri/hambapasta reklaami näiteks. Ilgel puhtaks peseb kõi, kõik läigib jne
kuidas kodus lood on?
proovinud ma neid olen ja ei tee nad midagi nii head tööd kui reklaamitakse. Tuleb hakata sellist kaupa ka poodi tagasi tassima _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Džiisas.... Ehk nüüd aetakse igas meedias sama joru: kõik on hästi! Nautige, one of our best cards!
Aga ongi ju tegelikult
Kui AMD kaardid samasugust tähelepanu saaks, oleks AMD ammu pankrotis.
290 stuterdab palju hullemini, lihtsalt keegi pole suutnud pinpointida reaalset põhjust ning pannakse see lihtsalt "odavama" kaardi omaduseks.
Selle nVidia skandaali peale ma pakuks, et seal varsti vabanevad nii mõnedki töökohad. Alustame sellest kodanikust, kes lubas kaardid poodi tagasi viia. Ma arvan, et kaardi tootjad ei ole õnnelikud selle ütluse peale.
nvidia võib ju kaardi tootjatelt kiibid tagasi lõpuks osta, aga ülejäänud kaardi komponendid ja kulud jäävad kompenseerimata.
Tahaks olla kärbes nvidia nõupidamisruumis seinal ja seda veristamist otse näha.
tagasi toodud kaartidele kleebitakse uus silt peale GTX 970 3,5GB fast+0,5GB slow memory _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Džiisas.... Ehk nüüd aetakse igas meedias sama joru: kõik on hästi! Nautige, one of our best cards!
Aga ongi ju tegelikult
Kui AMD kaardid samasugust tähelepanu saaks, oleks AMD ammu pankrotis.
290 stuterdab palju hullemini, lihtsalt keegi pole suutnud pinpointida reaalset põhjust ning pannakse see lihtsalt "odavama" kaardi omaduseks.
Selle nVidia skandaali peale ma pakuks, et seal varsti vabanevad nii mõnedki töökohad. Alustame sellest kodanikust, kes lubas kaardid poodi tagasi viia. Ma arvan, et kaardi tootjad ei ole õnnelikud selle ütluse peale.
nvidia võib ju kaardi tootjatelt kiibid tagasi lõpuks osta, aga ülejäänud kaardi komponendid ja kulud jäävad kompenseerimata.
Tahaks olla kärbes nvidia nõupidamisruumis seinal ja seda veristamist otse näha.
AMD stuterdab hirmasasti eriti Gameworksi mängudes, kui ma väga ei eksi..
deem igapäev siin googeldan ,et on tehtud mingi fix et disableda see 0,5gb lisa mälu... endiselt pole kipu ega kõppu sellest.
loodan ,et see ikka on võimalik:/
kui keegi midagi sellest kuuleb andke kindlasti teada siia.
deem igapäev siin googeldan ,et on tehtud mingi fix et disableda see 0,5gb lisa mälu... endiselt pole kipu ega kõppu sellest.
loodan ,et see ikka on võimalik:/
kui keegi midagi sellest kuuleb andke kindlasti teada siia.
GTX 970 can read the 3.5GB segment at 196GB/sec (7GHz * 7 ports * 32-bits), or it can read the 512MB segment at 28GB/sec, but it cannot read from both at once; it is a true XOR situation. The same is also true for writes, as only one segment can be written to at a time.
Unfortunately what this means is that accessing the weaker 512MB segment blocks access to the stronger 3.5GB segment if both memory operations are identical; or put another way, using the 512MB segment can harm the performance of the 3.5GB segment. For example, if we want to issue reads to both segments at once, reading the 512MB segment blocks any other reads to the 3.5GB segment for that cycle. If the 3.5GB segment is blocked in this fashion and doesn't have a non-blocking write to work on instead, it would have to go idle for that cycle, which would reduce the effective memory bandwidth of the 3.5GB segment. This means that taken over time in our example, the larger the percentage of the time the crossbar is reading the 512MB segment, the lower the effective read memory bandwidth would be from the 3.5GB segment.
GTX 970 can read the 3.5GB segment at 196GB/sec (7GHz * 7 ports * 32-bits), or it can read the 512MB segment at 28GB/sec, but it cannot read from both at once; it is a true XOR situation. The same is also true for writes, as only one segment can be written to at a time.
Unfortunately what this means is that accessing the weaker 512MB segment blocks access to the stronger 3.5GB segment if both memory operations are identical; or put another way, using the 512MB segment can harm the performance of the 3.5GB segment. For example, if we want to issue reads to both segments at once, reading the 512MB segment blocks any other reads to the 3.5GB segment for that cycle. If the 3.5GB segment is blocked in this fashion and doesn't have a non-blocking write to work on instead, it would have to go idle for that cycle, which would reduce the effective memory bandwidth of the 3.5GB segment. This means that taken over time in our example, the larger the percentage of the time the crossbar is reading the 512MB segment, the lower the effective read memory bandwidth would be from the 3.5GB segment.
Seega saadame hoopis kaardi masina RAMi tekstuure hoidma, mis on veel mitu korda sellest 500mb cachest aeglasem? Hea plaan, meit.
See ju lihtsalt labane
Ma arvan, et rahvas peakski need kaardid maha müüma ja AMD'd ostma.
Sest miski ei tõesta enam neile, et isegi kõneall oleva feili taustal pole AMD'l paremat kaarti nagunii ette näidata
Millal varem on turul olnud 350€ maksev kaart, mis ka kõige ajuvabama nõudlusega mängud max seadetel adekvaatse framerate'iga välja jooksutab?
Kes tahab viimast sõna, märksõnaks 980GTX
kahju, et endal pole oskust mingit testvärki kirjutada.
seda peaks olema ju võrdlemisi lihtne kontrollida, et mis sealt viimasest otsast midagi lugedes põhilise mälusegmendi kiirusega juhtub.
anand on ainukene koht, kus seda just sellisel viisil esitleti. samas, tehniliselt tundub õige olema ja ryan smith peaks üht-teist gpu-de arhitektuurist teadma. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
GTX 970 can read the 3.5GB segment at 196GB/sec (7GHz * 7 ports * 32-bits), or it can read the 512MB segment at 28GB/sec, but it cannot read from both at once; it is a true XOR situation. The same is also true for writes, as only one segment can be written to at a time.
Unfortunately what this means is that accessing the weaker 512MB segment blocks access to the stronger 3.5GB segment if both memory operations are identical; or put another way, using the 512MB segment can harm the performance of the 3.5GB segment. For example, if we want to issue reads to both segments at once, reading the 512MB segment blocks any other reads to the 3.5GB segment for that cycle. If the 3.5GB segment is blocked in this fashion and doesn't have a non-blocking write to work on instead, it would have to go idle for that cycle, which would reduce the effective memory bandwidth of the 3.5GB segment. This means that taken over time in our example, the larger the percentage of the time the crossbar is reading the 512MB segment, the lower the effective read memory bandwidth would be from the 3.5GB segment.
Seega saadame hoopis kaardi masina RAMi tekstuure hoidma, mis on veel mitu korda sellest 500mb cachest aeglasem? Hea plaan, meit.
herr Scart kaua sa raiud oma iba igas teemas.
kasuta oma pead ka veits...
osades mängudes tal pole vajagi seda lisa 0,5gb... aga ikka ronib sinna ja tõmbab terve masina kooma ka sli FPS kakub räigelt alla. mängud jooksevad nagu siid kuni mälu kasutus 3500mb kandis.
kui saaks forcida ,et max mälu kaardil ongi 3,5GB kaoks FPS langus ja stutter ja kõik muu jama...
see lisa 0,5GB teeb ainult halba .
See ju lihtsalt labane
Ma arvan, et rahvas peakski need kaardid maha müüma ja AMD'd ostma.
Sest miski ei tõesta enam neile, et isegi kõneall oleva feili taustal pole AMD'l paremat kaarti nagunii ette näidata
Millal varem on turul olnud 350€ maksev kaart, mis ka kõige ajuvabama nõudlusega mängud max seadetel adekvaatse framerate'iga välja jooksutab?
Kes tahab viimast sõna, märksõnaks 980GTX
Haha.. see on huumor, mees
Overclockers UK aka Caseking Group aka Euroopa suurim maaletooja võtab teatuid kaarte tagasi tootja kuludega, 20 000-st müüdud kaardist oli paari päevaga mingi 12 kaarti tagastud.
99% 970 kasutajatest on kaardiga enamgi kui rahul, ja põhjusega.
herr Scart kaua sa raiud oma iba igas teemas.
kasuta oma pead ka veits...
osades mängudes tal pole vajagi seda lisa 0,5gb... aga ikka ronib sinna ja tõmbab terve masina kooma ka sli FPS kakub räigelt alla. mängud jooksevad nagu siid kuni mälu kasutus 3500mb kandis.
kui saaks forcida ,et max mälu kaardil ongi 3,5GB kaoks FPS langus ja stutter ja kõik muu jama...
see lisa 0,5GB teeb ainult halba .
Tee omale kõigepealt põhitõed selgeks enne kui teisi ibatsemises lähed süüdistama. Kaart kasutab viimase hetkeni ainult 3.5GB framebufferit ja kui see on täis ning mäng nõuab lisa, alles siis minnakse selle viiesaja mega kallale. Poleks arvanud, et midagi nii elementaarset mõnele selliseid arusaamisprobleeme tekitab. Kuidas sinu arvates see kaardiseeria üldse funktsioneerib kui ei lähe alles viimases hädas selle viiesaja mega kallale?
Nii kaua kuni mäng ei hiti 3.5GB piiri, ei muutu jõudluses ega frametimedes mitte kui midagi. Sellest saad ikka aru?
herr Scart kaua sa raiud oma iba igas teemas.
kasuta oma pead ka veits...
osades mängudes tal pole vajagi seda lisa 0,5gb... aga ikka ronib sinna ja tõmbab terve masina kooma ka sli FPS kakub räigelt alla. mängud jooksevad nagu siid kuni mälu kasutus 3500mb kandis.
kui saaks forcida ,et max mälu kaardil ongi 3,5GB kaoks FPS langus ja stutter ja kõik muu jama...
see lisa 0,5GB teeb ainult halba .
Tee omale kõigepealt põhitõed selgeks enne kui teisi ibatsemises lähed süüdistama. Kaart kasutab viimase hetkeni ainult 3.5GB framebufferit ja kui see on täis ning mäng nõuab lisa, alles siis minnakse selle viiesaja mega kallale. Poleks arvanud, et midagi nii elementaarset mõnele selliseid arusaamisprobleeme tekitab. Kuidas sinu arvates see kaardiseeria üldse funktsioneerib kui ei lähe alles viimases hädas selle viiesaja mega kallale?
Nii kaua kuni mäng ei hiti 3.5GB piiri, ei muutu jõudluses ega frametimedes mitte kui midagi. Sellest saad ikka aru?
Ma ütleks pigem, et see on nii ja naa.
tsitaat:
The card reports 4GB, so the game tries to use the full 4GB; then the driver works hard to prevent reaching the 3.5GB limit.
The game assets probably end in system RAM and had to be moved back and forwards through the PCI-E bus.
The ENBSeries dev said that he wrote a test to prove that this is the case. This sound like a plausible explanation of what people are seeing.
tsitaat:
The simplest and best solution would be to report the card as a 3.5GB. But that would generate an endless stream of refund requests and/or lawsuits.
Kui see oleks olnud tõsine issue, oleks see tulnud välja eelneva nelja kuu jooksul. Aga klohe kindlasti ei ole mingit fundamentaalset viga, nagu paar härra siin üritavad muljet jätta. Kaart on jätkuvalt üks maailma kiireimaid ning ei, Solitaire ega Mahjong ei nõksu, sest peamise 3.5 giga framebufferi asemel loetakse nende mängude info 500mb cachesse.
Kui te soovite oma Vram usageit benchmarkida siis tehke lihtne kodune test.
Pange mõnes vihasemas mängus kõik parameetrid põhja ja kasutage 8xmsaa ja pole see vram usage midagi nii väike
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.