Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 615, 616, 617 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas.
12-10a
40%
 40%  [ 24 ]
10-8a
18%
 18%  [ 11 ]
8-6a
11%
 11%  [ 7 ]
6-4a
8%
 8%  [ 5 ]
4-2a
5%
 5%  [ 3 ]
Vähem kui 2a
16%
 16%  [ 10 ]
hääli kokku : 60

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
priitr
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2004




sõnum 29.01.2015 14:56:47 vasta tsitaadiga

Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.
_________________
Tšudes ne bõvajet.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 15:06:15 vasta tsitaadiga

priitr kirjutas:
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.


huvitab sama asi... enne lasku zoomitakse täitsa välja nagu what:D?ometi ei tohiks selline asi täpsust ju mõjutada?
ja ilmselt kui mõjutab siis keegi seda väita ei taha kuna harjund ja kardab ,et fixitakse ära:D
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 29.01.2015 15:07:26 vasta tsitaadiga

priitr kirjutas:
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.


Ei ole täpsem ja see minek normal view-sse enne laskmist tuleb vast replay-de lagist. Ise alati pärast lasku vajutan kohe shift ja tulen sniperist välja, et vaadata mis ümber toimub. Ja kui vaatan oma replayd või striimi siis tihti tundubki et lasen normal viewga.

Näide:
http://youtu.be/dKKz_DFCvGk?t=34s
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erik71284
HV kasutaja
erik71284

liitunud: 25.02.2004




sõnum 29.01.2015 15:23:29 vasta tsitaadiga

Teatud haubitsa tüüpi kahurite puhul (näiteks KV-2 derp) on mürsu kaarja trajektoori tõttu võimalik lasta varje tagant üle varje nii, et ise nähtaval ei ole. Normal viewis on selliselt võimalik sihtida.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 16:33:24 vasta tsitaadiga

priitr kirjutas:
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.


A nii ongi vist. Mulle on silma jäänud, et kimad üle põllu normaalse vaatega ning põrutad lampi paugu teisel pool 400m kaugusele üle põllu kihutava aparaadi suunas. Ning kanäe imet, viskabki kenasti 500 elupunkti jagu ülepõllu aparaadil maha.
Hiljem sihid põõsast usinasti zoomiga ja no - iga laks ei tabagi icon_smile.gif


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mauno Lurbe
HV kasutaja
Mauno Lurbe

liitunud: 20.11.2001




sõnum 29.01.2015 16:48:32 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
priitr kirjutas:
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.

A nii ongi vist. Mulle on silma jäänud, et kimad üle põllu normaalse vaatega ning põrutad lampi paugu teisel pool 400m kaugusele üle põllu kihutava aparaadi suunas. Ning kanäe imet, viskabki kenasti 500 elupunkti jagu ülepõllu aparaadil maha.
Hiljem sihid põõsast usinasti zoomiga ja no - iga laks ei tabagi icon_smile.gif


Sama kogemus. Mängin palju skaute ja kiman ringi ning eriti autoaimiga on kohati ikka üllatavalt täpne sõidu pealt. Lisaks laseb sageli sellistest masinatest läbi mida snaiprivaates sihtimisega on päris keeruline läbi lasta. Võib-olla snaiprivaates hakkab käsi värisema suurest ärevusest icon_wink.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 29.01.2015 16:51:55 vasta tsitaadiga

WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.


Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.

Aga eks vandenõuteoreetikud on meil alati moes.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2015 17:27:34 vasta tsitaadiga

j2pe kirjutas:
WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.


Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.

Aga eks vandenõuteoreetikud on meil alati moes.


Ära siis ole vandenõuteoreetik icon_smile.gif


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 29.01.2015 17:54:49 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
j2pe kirjutas:
WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.


Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.

Aga eks vandenõuteoreetikud on meil alati moes.


Ära siis ole vandenõuteoreetik icon_smile.gif



kopp.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kr6ll
HV Guru
kr6ll

liitunud: 13.09.2003




sõnum 29.01.2015 22:33:36 vasta tsitaadiga

pole enam mitmeid päevi seda mängind, jube kopp on ees. hakkasin hoopis seda hearthstone klõpsima thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 30.01.2015 11:28:37 vasta tsitaadiga

Tunnen isegi, et tänu missioonidele on WoT burnout tekkinud. Peab vist paar päeva kuni nädala pausi pidama.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2015 13:25:49 vasta tsitaadiga

Pigem on kõige kurnavam WOTis ikka ja alati omade killerid ja need, kes tahavad su kohta endale saada ning siis lasevad ja rammivad sind.
Puhkan nüüd üle pika aja ühe sellise lilla pärast. Ei viitsinud enam reportida ja paugutasin vastu talle, kuniks oligi kõik.
Ehk siis stiilinäide, mis juhtus paar päeva tagasi igas kolmandas mängus thumbs_down.gif


[LISA] thumbs_up.gif Banned for 1 day thumbs_up.gif Ei oska kohe kuidagi kommenteerida seda s*tta.

_________________
YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Kommentaarid: 166 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 30.01.2015 15:39:18 vasta tsitaadiga

Kommenteerida on lihtne - maksimaalne karistusmeetod, mida grieferite vastu rakendada, on üks lask (seda siis seni, kuni nad siniseks lähevad, sealtmaalt võib kõmmutada palju kulub). Teise järjestikuse lasu peale lähed ise teamkilleri-siniseks ja kui tapad ära peale mitut järjestikust lasku, siis 1 päev bänni.

Neid fakte teades on küsimus peamiselt enesekontrollis.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.01.2015 15:43:47 vasta tsitaadiga

erick, ei teadnud, kuidas see süsteem täpsemalt töötab. Alati räägiti, et tee report ja siis lendab minema. Emmigi lennati.
Hakkasin sama meditsiini nende endi vastu lihtsalt kasutama ja tulemus käes, insta kick ja ban otsa.
Eks nad ise teadsid seda värki ja oskasid ennetada bani.

_________________
YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Kommentaarid: 166 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Guido43
HV vaatleja
Guido43

liitunud: 17.04.2007




sõnum 30.01.2015 17:53:23 vasta tsitaadiga

Uued poisid on kohal. vaatame lähemalt AMX CDC sisse:


Link
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puer
Kreisi kasutaja
puer

liitunud: 27.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2015 02:26:42 vasta tsitaadiga

Millise TD-ga 4k dmg oleks reaalne (TD-15 mission).... USA, saksa liinis?

Stats järgi olen Hellcat'ga saanud max 3,2k per battle. Seda liini upgrade'da vist pole mõtet - T25/2 on phmt sama max dmg tank... või pingutada T28 prot poole ikkagi?

USA liin kõige rohkem lahti:
..või arendada pigem Saksa TD liini, seal hetkel avastatud kõrgeim TD tier 4 (Hetzer).... T28HTC misioonid vajavad tõenäoliselt veel rohkem dmg'it.
Teised maad avastamata.


viimati muutis puer 31.01.2015 02:41:31, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2015 02:36:10 vasta tsitaadiga

puer kirjutas:
Millise TD-ga 4k dmg oleks reaalne (TD-15 mission).... USA, saksa liinis?

Stats järgi olen Hellcat'ga saanud max 3,2k per battle. Seda liini upgrade'da vist pole mõtet - T25/2 on phmt sama max dmg tank... või pingutada T28 prot poole ikkagi?

USA liin kõige rohkem lahti:
..või arendada pigem Saksa TD liini, seal hetkel avastatud kõrgeim TD tier 4 (Hetzer). Teised maad avastamata.


E4ga tuli see 4000 dam juba kolmas mäng kenasti ära. Ses osas USA liin abiks ikka. icon_smile.gif


Kommentaarid: 1192 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 884
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puer
Kreisi kasutaja
puer

liitunud: 27.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2015 02:44:06 vasta tsitaadiga

E4 jmt tier 10 tundub hetkel valgusaastate kaugusel olevat icon_rolleyes.gif
Soovitage pigem ikka kuni tier 8 TD icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Guido43
HV vaatleja
Guido43

liitunud: 17.04.2007




sõnum 31.01.2015 03:08:28 vasta tsitaadiga

puer kirjutas:
E4 jmt tier 10 tundub hetkel valgusaastate kaugusel olevat icon_rolleyes.gif
Soovitage pigem ikka kuni tier 8 TD icon_biggrin.gif


Borsig, istu põõsas ja tapa! icon_razz.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jreinula
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2012




sõnum 31.01.2015 11:14:14 vasta tsitaadiga

Ja obj704 on suht easy mode. endal tuli sellega esimese mänguga tiba alla 7k.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Guido43
HV vaatleja
Guido43

liitunud: 17.04.2007




sõnum 31.01.2015 17:54:02 vasta tsitaadiga

Ülevaate katlast väljus uus toode.. Vaatame lähemalt mida STA-2 meile pakub.


Link
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
j2pe
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2010




sõnum 02.02.2015 14:19:51 vasta tsitaadiga

Hetkel siis EU serveris personaalsete missioonide riggimise eest karistust ei saa, kuna pole defineeritud "mis on missioonide riggimine"
http://ftr.wot-news.com/2015/02/02/insider-talks-of-the-fate-of-im-riggers/
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rSTO
HV vaatleja

liitunud: 17.02.2014




sõnum 02.02.2015 17:39:00 vasta tsitaadiga

Mis see siis on?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indu
HV veteran
indu

liitunud: 03.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2015 00:47:02 vasta tsitaadiga

Teed lugemise peale näiteks tier 10 clanniga. Satud mõnega kokku ja hakakd üksteise kupli laskma et näiteks heavy missioon ära teha, kus on vaja dammi ja bounce kokku saada näiteks 10k jagu.
Või teed arty missioone nii et oled vastas teamis ja ütled oma sõbrale vastas teamis ette kuhu ta laskma peab. Võimalusi on palju ja nagu FRT's näha on siis seda ikka tehakse.

http://youtu.be/-2yFrmbhVr8

_________________
http://www.lossirestoran.eu/
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Smati
HV kasutaja

liitunud: 12.12.2006




sõnum 03.02.2015 10:37:39 vasta tsitaadiga

Suht sama, mis platoonimine, ainult mõlemad on vastastiimis icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  World of Tanks mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 615, 616, 617 ... 1162, 1163, 1164  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.