Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat. _________________ Tšudes ne bõvajet.
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.
huvitab sama asi... enne lasku zoomitakse täitsa välja nagu what:D?ometi ei tohiks selline asi täpsust ju mõjutada?
ja ilmselt kui mõjutab siis keegi seda väita ei taha kuna harjund ja kardab ,et fixitakse ära:D
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.
Ei ole täpsem ja see minek normal view-sse enne laskmist tuleb vast replay-de lagist. Ise alati pärast lasku vajutan kohe shift ja tulen sniperist välja, et vaadata mis ümber toimub. Ja kui vaatan oma replayd või striimi siis tihti tundubki et lasen normal viewga.
Teatud haubitsa tüüpi kahurite puhul (näiteks KV-2 derp) on mürsu kaarja trajektoori tõttu võimalik lasta varje tagant üle varje nii, et ise nähtaval ei ole. Normal viewis on selliselt võimalik sihtida.
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.
A nii ongi vist. Mulle on silma jäänud, et kimad üle põllu normaalse vaatega ning põrutad lampi paugu teisel pool 400m kaugusele üle põllu kihutava aparaadi suunas. Ning kanäe imet, viskabki kenasti 500 elupunkti jagu ülepõllu aparaadil maha.
Hiljem sihid põõsast usinasti zoomiga ja no - iga laks ei tabagi
Seda't, mis värk on selle 'sniper view' vs 'normal view' tulistamisega. Kas mulle tundub ainult või ongi normaalvaates tabamisvõimalus suurem? Ka erineved striimerid näivad sageli ka kaugeid märke normaalvaates tulistavat, vahepeal isegi spetsiaalselt enne snaiperirežiimis sihtides ja enne lasku sealt välja minnes. Eriti liikumise pealt näib normaalvaates tulistamine absurdselt täpne olevat.
A nii ongi vist. Mulle on silma jäänud, et kimad üle põllu normaalse vaatega ning põrutad lampi paugu teisel pool 400m kaugusele üle põllu kihutava aparaadi suunas. Ning kanäe imet, viskabki kenasti 500 elupunkti jagu ülepõllu aparaadil maha.
Hiljem sihid põõsast usinasti zoomiga ja no - iga laks ei tabagi
Sama kogemus. Mängin palju skaute ja kiman ringi ning eriti autoaimiga on kohati ikka üllatavalt täpne sõidu pealt. Lisaks laseb sageli sellistest masinatest läbi mida snaiprivaates sihtimisega on päris keeruline läbi lasta. Võib-olla snaiprivaates hakkab käsi värisema suurest ärevusest
WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.
Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.
WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.
Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.
WOT 25% RNG. Liikumise pealt on väga raske sniper vaates sihtida ja ka mitte just kõige targem tegu, kuna pead nägema kuhu liigud.
Ja et keegi laseb liikudes normal views hoo pealt kaugele pihta ongi puhas RNG, 9.6 patchiga muudetakse natuke taas sihtimist. Hetkel on päris hea võimalus et suure zoomiga lendab mürsk ikka keskele ja seda võimalust 9.6 patchiga vähendatakse, ehk peab rohkem zoomi ootama ja snapshot muutub väga raskeks. Ja isegi zoomiga on võimalus, et mürsk ei lenda keskele tänu RNG-le.
Seega ei ole asi vaates, vaid RNG-s. See et sa mõni kord lased normal view-ga hoo pealt pihta ei tähenda, et sa seda iga kord teed. Mõlemal sihikul on ikka täpselt üks see sama punkt kuhu sihid ja kalkulatsioon kas mürks tabab keskkohta või ei.
Pigem on kõige kurnavam WOTis ikka ja alati omade killerid ja need, kes tahavad su kohta endale saada ning siis lasevad ja rammivad sind.
Puhkan nüüd üle pika aja ühe sellise lilla pärast. Ei viitsinud enam reportida ja paugutasin vastu talle, kuniks oligi kõik.
Ehk siis stiilinäide, mis juhtus paar päeva tagasi igas kolmandas mängus
[LISA] Banned for 1 day Ei oska kohe kuidagi kommenteerida seda s*tta. _________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Kommenteerida on lihtne - maksimaalne karistusmeetod, mida grieferite vastu rakendada, on üks lask (seda siis seni, kuni nad siniseks lähevad, sealtmaalt võib kõmmutada palju kulub). Teise järjestikuse lasu peale lähed ise teamkilleri-siniseks ja kui tapad ära peale mitut järjestikust lasku, siis 1 päev bänni.
Neid fakte teades on küsimus peamiselt enesekontrollis.
erick, ei teadnud, kuidas see süsteem täpsemalt töötab. Alati räägiti, et tee report ja siis lendab minema. Emmigi lennati.
Hakkasin sama meditsiini nende endi vastu lihtsalt kasutama ja tulemus käes, insta kick ja ban otsa.
Eks nad ise teadsid seda värki ja oskasid ennetada bani. _________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
Millise TD-ga 4k dmg oleks reaalne (TD-15 mission).... USA, saksa liinis?
Stats järgi olen Hellcat'ga saanud max 3,2k per battle. Seda liini upgrade'da vist pole mõtet - T25/2 on phmt sama max dmg tank... või pingutada T28 prot poole ikkagi?
USA liin kõige rohkem lahti:
..või arendada pigem Saksa TD liini, seal hetkel avastatud kõrgeim TD tier 4 (Hetzer).... T28HTC misioonid vajavad tõenäoliselt veel rohkem dmg'it.
Teised maad avastamata.
viimati muutis puer 31.01.2015 02:41:31, muudetud 1 kord
Millise TD-ga 4k dmg oleks reaalne (TD-15 mission).... USA, saksa liinis?
Stats järgi olen Hellcat'ga saanud max 3,2k per battle. Seda liini upgrade'da vist pole mõtet - T25/2 on phmt sama max dmg tank... või pingutada T28 prot poole ikkagi?
USA liin kõige rohkem lahti:
..või arendada pigem Saksa TD liini, seal hetkel avastatud kõrgeim TD tier 4 (Hetzer). Teised maad avastamata.
E4ga tuli see 4000 dam juba kolmas mäng kenasti ära. Ses osas USA liin abiks ikka.
Teed lugemise peale näiteks tier 10 clanniga. Satud mõnega kokku ja hakakd üksteise kupli laskma et näiteks heavy missioon ära teha, kus on vaja dammi ja bounce kokku saada näiteks 10k jagu.
Või teed arty missioone nii et oled vastas teamis ja ütled oma sõbrale vastas teamis ette kuhu ta laskma peab. Võimalusi on palju ja nagu FRT's näha on siis seda ikka tehakse.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.