Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
parm
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.11.2004
|
22.12.2014 21:19:11
|
|
|
Kromosoom kirjutas: |
Sandor, Ütlen ausalt, villand sai sellest BF4'st. Veebruarist saati pole pmst enam mänginud. Lihtsalt viskas üle see DICE/EA saamatus ja lisaks polnud võimalik Rush'i mängida, kuna ei eksisteerinud mappe nagu BF3's Bazaar, Seine või isegi Metro. BF4's Rush gamemode oleks nagu täiesti ära unustatud ja Conquest viskab pikapeale üle, kuna gun vs gun actionit on suhteliselt vähe. Lugedes nüüd seda teemat, olen aru saanud, et asjad on paremuse poole, aga no ei tõmba üldse see mäng enam. Selle asemel leidsin CS:GO, mis minu jaoks pakub veel rohkem seda, mida pakkus BF3'e City Rush. |
Kui sa mänginud oleks ja kursis asjadega oleks, teaksid juba suvest saati - et DICE muutis enamus mappidel RUSH gamemodes mängu jalaväe põhiseks, korjati ära masinad ning antakse jaopärast. Samuti keerati kinni beaconi pealt spawnimine õhus. Nüüd on rush ikka päris rush.
Lisaks sellele on kahe viimase DLC mapid RUSH-i jaoks lausa disanitud, olen viimaselajal korduvalt nii ründajate kui defenderite poolel kus viimane mcom võetakse 0 ticketi pealt
Ära tule BF-i teemasse CS-i jutuga, tikutoosimappe ja 1990ndate graafikat ei igatse küll ükski tõeline Battlefieldi fänn tagasi.
_________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee | |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
 |
battlear
HV kasutaja

liitunud: 24.05.2009
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kromosoom
HV kasutaja
liitunud: 25.02.2010
|
22.12.2014 22:20:23
|
|
|
parm, Kui sa nüüd uuesti loed mu jutu läbi, siis ehk märkad lauset "Lugedes nüüd seda teemat, olen aru saanud, et asjad on paremuse poole, aga no ei tõmba üldse see mäng enam.". Olen selle kõigega kursis. Ja mis krdi CS'i jutust sa ajada, nagu ma oleks öelnud, et CS:GO>BF4 FAKT...
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaido163
HV kasutaja

liitunud: 31.07.2008
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
22.12.2014 23:55:24
|
|
|
WTF whats next!!!
tsitaat: |
Error
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: sit-apea foi punido por usar U_AR160! |
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
23.12.2014 00:09:20
|
|
|
villu70 kirjutas: |
WTF whats next!!!
tsitaat: |
Error
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: sit-apea foi punido por usar U_AR160! |
|
Sinu relv ei meeldinud adminnile.
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandor
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2011
|
24.12.2014 07:09:57
|
|
|
GOL magnumi unlockimine on ikka paras tripper
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
25.12.2014 12:27:32
|
|
|
Olen üritanud piirata mängus FPSI- aga nii kui seda teen viskab tearingu sisse. Tegu 60hz monitoriga
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
25.12.2014 14:32:26
|
|
|
El-Fuego kirjutas: |
Olen üritanud piirata mängus FPSI- aga nii kui seda teen viskab tearingu sisse. Tegu 60hz monitoriga |
Tegin testid, tearingust lahti saamine on pehmelt öeldes keeruline selles mängus selliselt, et ei oleks mingeid kõrvalmõjusi!
Hea küll, ise mängin ka 60hz vanal LCD monitoril 1920x1200 (nats suurem kui FHD). 290x ja tänasel päeval juba täiesti keskmiks CPU i7 920 defaultis.
Mängisin siis läbi Mantle vs Directx11 reziim ning mängu sisene v-sync ON/OFF ja samuti katsetasin igas kombinatsioonis ka mängu enda mootorit fps limiiterit gametime.maxvariablefps 60
Fpsi vaatasin perfoverlay.drawfps 1 käsuga mängus.
1) Mantle, v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 200 (default): FPS on parim 80-120, tearing eksisteerib üle kogu ekraani kuid on harjutav. Hiire respons on väga hea.
2) Mantle v-sync ON, gametime.maxvariablefps 200: FPS jääb 60 peale piirajasse enamasti, tearing PUUDUB TÄIELIKULT - silky smooth! Hiire responsi tekib teatud input lag - kergelt ujub liigutamisel.
3) Mantle v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 60: FPS jääb 60 peale piirajasse enamasti, esineb ebameeldiv tearing mis joonistub kindlale alale pidevalt, näiteks maapinnale ja mis segab. Hiire respons on okei.
4) Direcx v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 200: FPS on oluliselt kehvem võrreldes mantlega, tearing eksisteerib üle kogu ekraani kuid võib segada rohkem kuna keskmine fps on madalam ja kaadrite lõikumine jääb rohkem silma 70-90 fps juures kui 100+ puhul. Hiire respons on väga hea.
4) Direcx v-sync ON, gametime.maxvariablefps 200: FPS on oluliselt kehvem VEELGI võrreldes 4. variandiga. Tearingut tõesti ka nüüd ei eksisteeri, aga fps ~40 on ikka saast. Hiire respons on nagu madala fpsiga ikka.
5) Direcx v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 60: täpselt sama tulemus mis Mantle all (3), tearing ebameeldiv, säästab siis veits elektrit mida arvuti võtab.
Jätsin mõned mõttetud combod välja kus v-sync ja fps limiiter koos peal, tulemus jääb samaks.
Kokkuvõtteks siis soovitused.
AMD kaardiga pange Mantel selga ja pikka mõtlemist pole, v-sync lülitada vastavalt enda soovidele.
Nvidiaga jääb kohe Mantle välja ning tearingust vabanemine on problemaatilisem. Kõigepealt v-sync vähendab fpsi kuna directx kasutab double buffering meetodit, oleks vaja triple buffering - siis ei toimuks fpsi vähenemist.
Õnneks on olemas moodsam võimalus - adaptive v-sync nvidia control panelist mis lülitab settingut siis ise vastavalt sisse ja välja, kui fps on alla 60 antud juhul tõmmatakse v-sync maha ja fpsi langust ei teki. Mängus sees soovitaks off jätta selle kasutamisel. Ise pole ma seda katsetanud, aga peaks tearingust kenasti vabanema!
Eliit seltskond kasutab nvidia G-synci monitori . Teistel soovitan 120-144hz monitori hankida, tearingu tõenäosus väheneb ja ka selle olemasolul vähem märgatav väga suurte fpside korral. AMD on uuel aastal tulemas ka sarnase asjaga välja.
On ka hack lahendused Radeonpro ja D3Doverrider (kasutu kuna 64bit programme ei toeta) millega peaks saama directx all triple buffering peale suruda
SLI ja CF lahenduste puhul on asjaolud hoopis teised, et aint single GPU jaoks see jutt.
Kokkuvõttes on kõigile lahendus olemas
Ühed moodsamad benchmarkid BF4-ga, Final Stand update ajast:
http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/battlefield-4-final-stand-test-gpu.html
CPU testide all on graafikud neil vahetusse läind Mantle vs non Mantle - kiired CPU-d istuvad 200fps piirajas (min/avg)
Muidu head graafikud ja testid otsustamiseks mis riistvara hankida mängimiseks.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
25.12.2014 14:42:24
|
|
|
Sandor kirjutas: |
GOL magnumi unlockimine on ikka paras tripper |
Ise ka maadlen sellega ,et tahaks seda relva kangesti proovida Eile sain selle AS VAL-i lahti ja proovisin siis seda relva,ja täitsa lõpp kui hästi see relv niidab ,nii lähedalt kui isegi kaugelt võtab päris hästi. ja see DAO-12 on ka päris kõva shotgun minu arvates ,sai see ka lõpuks ära proovitud..ükspäev ühes mängus sai langenud kaaslase vibu ka üles korjatud ja ütleks et midagi erilist küll ei ole ...isegi lähedalt pidin 2 laksu laskma et vend kukkuks ? selle aja jooksul sain ise niipalju sisse et vaevu jäin ise veel püsti
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vihmausss
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.12.2013
|
25.12.2014 14:48:55
|
|
|
Kuidas teil monitoridega tearing on sees, endal telekal pole mitte midagi ja 290x istub 150+ fpsi peal Mantlega, mouse on ka nii nagu peab ei mingi lagi ja smooth .
_________________
 |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
25.12.2014 16:29:27
|
|
|
Vihmausss kirjutas: |
Kuidas teil monitoridega tearing on sees, endal telekal pole mitte midagi ja 290x istub 150+ fpsi peal Mantlega, mouse on ka nii nagu peab ei mingi lagi ja smooth . |
Joini spectatorina, liigu kaameraga mingi ehitise ette ja siis liigu paremale/vasakule, samal ajal ehitise/objekti servi jälgides. Mänguhoos keskendunult ehk ei pane tähele?
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
25.12.2014 16:42:16
|
|
|
Spoiler 
KrikU kirjutas: |
El-Fuego kirjutas: |
Olen üritanud piirata mängus FPSI- aga nii kui seda teen viskab tearingu sisse. Tegu 60hz monitoriga |
Tegin testid, tearingust lahti saamine on pehmelt öeldes keeruline selles mängus selliselt, et ei oleks mingeid kõrvalmõjusi!
Hea küll, ise mängin ka 60hz vanal LCD monitoril 1920x1200 (nats suurem kui FHD). 290x ja tänasel päeval juba täiesti keskmiks CPU i7 920 defaultis.
Mängisin siis läbi Mantle vs Directx11 reziim ning mängu sisene v-sync ON/OFF ja samuti katsetasin igas kombinatsioonis ka mängu enda mootorit fps limiiterit gametime.maxvariablefps 60
Fpsi vaatasin perfoverlay.drawfps 1 käsuga mängus.
1) Mantle, v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 200 (default): FPS on parim 80-120, tearing eksisteerib üle kogu ekraani kuid on harjutav. Hiire respons on väga hea.
2) Mantle v-sync ON, gametime.maxvariablefps 200: FPS jääb 60 peale piirajasse enamasti, tearing PUUDUB TÄIELIKULT - silky smooth! Hiire responsi tekib teatud input lag - kergelt ujub liigutamisel.
3) Mantle v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 60: FPS jääb 60 peale piirajasse enamasti, esineb ebameeldiv tearing mis joonistub kindlale alale pidevalt, näiteks maapinnale ja mis segab. Hiire respons on okei.
4) Direcx v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 200: FPS on oluliselt kehvem võrreldes mantlega, tearing eksisteerib üle kogu ekraani kuid võib segada rohkem kuna keskmine fps on madalam ja kaadrite lõikumine jääb rohkem silma 70-90 fps juures kui 100+ puhul. Hiire respons on väga hea.
4) Direcx v-sync ON, gametime.maxvariablefps 200: FPS on oluliselt kehvem VEELGI võrreldes 4. variandiga. Tearingut tõesti ka nüüd ei eksisteeri, aga fps ~40 on ikka saast. Hiire respons on nagu madala fpsiga ikka.
5) Direcx v-sync OFF, gametime.maxvariablefps 60: täpselt sama tulemus mis Mantle all (3), tearing ebameeldiv, säästab siis veits elektrit mida arvuti võtab.
Jätsin mõned mõttetud combod välja kus v-sync ja fps limiiter koos peal, tulemus jääb samaks.
Kokkuvõtteks siis soovitused.
AMD kaardiga pange Mantel selga ja pikka mõtlemist pole, v-sync lülitada vastavalt enda soovidele.
Nvidiaga jääb kohe Mantle välja ning tearingust vabanemine on problemaatilisem. Kõigepealt v-sync vähendab fpsi kuna directx kasutab double buffering meetodit, oleks vaja triple buffering - siis ei toimuks fpsi vähenemist.
Õnneks on olemas moodsam võimalus - adaptive v-sync nvidia control panelist mis lülitab settingut siis ise vastavalt sisse ja välja, kui fps on alla 60 antud juhul tõmmatakse v-sync maha ja fpsi langust ei teki. Mängus sees soovitaks off jätta selle kasutamisel. Ise pole ma seda katsetanud, aga peaks tearingust kenasti vabanema!
Eliit seltskond kasutab nvidia G-synci monitori . Teistel soovitan 120-144hz monitori hankida, tearingu tõenäosus väheneb ja ka selle olemasolul vähem märgatav väga suurte fpside korral. AMD on uuel aastal tulemas ka sarnase asjaga välja.
On ka hack lahendused Radeonpro ja D3Doverrider (kasutu kuna 64bit programme ei toeta) millega peaks saama directx all triple buffering peale suruda
SLI ja CF lahenduste puhul on asjaolud hoopis teised, et aint single GPU jaoks see jutt.
Kokkuvõttes on kõigile lahendus olemas
Ühed moodsamad benchmarkid BF4-ga, Final Stand update ajast:
http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/battlefield-4-final-stand-test-gpu.html
CPU testide all on graafikud neil vahetusse läind Mantle vs non Mantle - kiired CPU-d istuvad 200fps piirajas (min/avg)
Muidu head graafikud ja testid otsustamiseks mis riistvara hankida mängimiseks. |
Ise kasutasin seda mängu piirajat gametime.maxvariablefps 60 sai ka neid fps erinevalt sinna sisestatud kuid tulemus oli sama. Lasin piirajad vabaks ja jookseb kuskil 150 ringis koos kõikumisega ja nii ei oska näha seda teari või siis puudub.
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vihmausss
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.12.2013
|
25.12.2014 18:30:28
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Vihmausss kirjutas: |
Kuidas teil monitoridega tearing on sees, endal telekal pole mitte midagi ja 290x istub 150+ fpsi peal Mantlega, mouse on ka nii nagu peab ei mingi lagi ja smooth . |
Joini spectatorina, liigu kaameraga mingi ehitise ette ja siis liigu paremale/vasakule, samal ajal ehitise/objekti servi jälgides. Mänguhoos keskendunult ehk ei pane tähele? |
Vaevalt, siis peaksin juba oma mangutundide ajapoolepealt ammu aru saama .
Meeldiv kogemus
Spoiler 
Okei, teise servu sai sisse, tiksus 40 0 skoor ja tuli kick
Spoiler 
Õpetage mind pls halvemini mängima
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
25.12.2014 19:45:16
|
|
|
El-Fuego kirjutas: |
Ise kasutasin seda mängu piirajat gametime.maxvariablefps 60 sai ka neid fps erinevalt sinna sisestatud kuid tulemus oli sama. Lasin piirajad vabaks ja jookseb kuskil 150 ringis koos kõikumisega ja nii ei oska näha seda teari või siis puudub. |
See jah mänguharjumuse asi, kellele meeldib ühtmoodi kellel teisiti. Alati abiks proovida
Ma tegin muidu testid ka tegelt 0 player serveris SoG mapil kui maja kokku lastud asendis siin hinnaguid andes.
Reaalselt multiplayeris 64 mängijaga üle 80 mul ei lähe fps actionis, tavaliselt ka alla 60 mitte Kuna BF4 kiire mäng siis otsustasin igasugu AA-d maha võtta, sealhulgas Post AA mis udustas osasi asju. Muidu ikka Ultra muu ja HBAO
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
trip
HV Guru

liitunud: 15.03.2007
|
25.12.2014 20:31:50
|
|
|
"HAPPY HOLIDAYS AND A HAPPY NEW YEAR FROM EA AND DICE
DOUBLE XP BOOST CURRENTLY ACTIVE!"
"No contact with EA Online. Please try again later."
f00ked
|
|
Kommentaarid: 406 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
303 |
|
tagasi üles |
|
 |
janar112
HV vaatleja
liitunud: 16.12.2013
|
25.12.2014 20:38:28
|
|
|
sama jama
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
25.12.2014 21:13:56
|
|
|
Kogu kupatus on maas? Ühtegi serverit ei näita. Mõtlesin just veidi pelada seda
Edit: nüüd servereid nagu näen, aga ühenduda ei lase.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Link
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2006
|
25.12.2014 21:50:48
|
|
|
Krt. Oleks pidanud kohe siia tulema. Ma juba hakkasin siin igast asju uuendama . Mängisin mitu tundi, siis korra panin kinni ja enam sisse ei saanud.
Njah. Mingi suurem jama vist. Battlelogi foorumis päris paljud kiruvad. Need kes veel mängus saavad edasi pelada.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
25.12.2014 23:49:05
|
|
|
tahtsin ka natuke mängida,aga ei saa jah teil ka ei tööta ? näitab et ei leia servereid
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
26.12.2014 00:14:46
|
|
|
Terve õhtuse prime-time maas olnud kahjuks
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
26.12.2014 00:15:35
|
|
|
Lapsed teevad DDOSi jälle. Playstation ja Xbox serverid pidid ka maas olema.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Link
HV kasutaja

liitunud: 17.06.2006
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
|