Viimase aasta jooksul on nii minul kui viiel minu tuttaval esinenud probleeme Elisa võrguteenusega. Meil kõigil on nutitelefonid erinevate firmadega ning mudelitega.
Minul isiklikult on vastuvõetava kõne kvaliteet väga kõikuv, kohati ei ole isegi teise inimese sõnad eristatavad. Elame kõik Tallinnas.
Tihti on ka probleem selline, et sisse helistavad inimesed ei saa numbriga ühendust. Ütleb, et telefon on välja lülitatud. SMS-i saata aga saavad.
See probleem on esinenud nii minul kui ka minu tuttavatel. Oleme tähele pannud, et olgugi, et telefon näitab max. levi, ei ole võimalik sisse helistada.
Eelnevad probleemid on lahenenud kahe minu tuttava jaoks, kes on EMT-le üle läinud.
Olen mitmetel kordadel võtnud Elisaga sellel teemal ühendust ning edastanud palutud kellajad, numbrid ning minule helistanud inimeste operaatorid.
Elisa on kõigil kordadel helistanud tagasi ning väitnud, et nende teenuses edastatud kellaaegadel vigasid näha ei ole olnud ning tõenäeliselt olevat probleem minu seadmas.
Yeah, right.
Kas ka teistel on samu probleeme esinenud? Kas ainus lahendus olekski operaatori vahetamine?
Kas võrgus esinevad probleemid on ehk ka uute ning halbade pakettide põhjustajateks olnud?
viimati muutis CryxOC 09.12.2014 22:55:28, muudetud 1 kord
Mul Viljandis koduseinte vahel viimasel ajal 3.5g ilmselgelt alla igasuguse arvestuse aeglasemaks jäänud (parim siselevi tuleb elisast?) _________________ My choices, my life - don't judge me, just try better!
Mul oli mure, et nett ei avanud osasid lehti kaasaarvatud elisa.ee lehte, arvasin et võrk ülekoormatud. Põhiliselt istub mul ruuter maal ühe masti otsas. Mure kestis ligi kuu, lõpuks see probleem kadus või tõesti tehti korda. Palusin mitu korda, et tehke restart.
Seda oli näha ka andmekasutuse graafikust elisa iseteeninduses, mis oli prktiliselt nullilähedane.
Elisa vastus oli selline
> Teie number xxxxxxxx kasutab Väätsa tugijaama, mille statistika on korras. Antud numbri andmeside logidest ei ilmne samuti tõrkeid, mis viitaks antud murele.
>
> Võimalusel soovitan Teil viia seade kontrolli. Seadme kontrollimiseks soovitan Teil pöörduda Raalimeistrite poolt http://www.raalimeistrid.ee/
>
>
> Parimate soovidega
>
> Mari-Liis Üürike
> kliendiinfo teenindaja
Hetkel nett jookseb siidi. Ruuterit ei ole vahetanud.
Kahjuks puudub asukohas teiste operaatorite levi.
Ei ole näha, et seal firmas asjad hetkel paremaks hakkaks minema
Mul tuli tuttav sealt ka töölt ära ja tõstis ka nr kohe teise võrku ringi.
Eriti huvitavaks lähevad asjad inimestel kes reisivad ja siis rõuming arvetega peaks tegelema.
Mul on ka sellega probleeme olnud, et levi on telefonis max või vähemalt pool, aga helistada ei saa või siis trikitab muud moodi.
Samas 3G ruuterile sai väike väliantenn ostetud ja sellega ühenduse probleemid kadusid (nüüd stabiilne).
On ka minul sellist asja esinenud, et inimesed ei saa mulle helistada. Saavad teate, et telefon välja lülitatud. Ometi on telefon levipiirkonnas ja kõik peaks OK olema. Telefon On 3.5G võrku lukustatud ja ma ei teagi Kas viga telefonis, või võrgus.
Oleme tähele pannud, et olgugi, et telefon näitab max. levi, ei ole võimalik sisse helistada.
Eelnevad probleemid on lahenenud kahe minu tuttava jaoks, kes on EMT-le üle läinud.
seda on hiljem veel ka siis esinenud, kui telefon näitab võrguks H.
lisaks esines veel olukord, kus teine inimene helistas mulle, kuulis kutsumist ja minu telefon selle peale mitte midagi ei teinud. sedasi 3-4 korda paariminutiliste vahedega ja viimane kord olid telefonid kõrvuti, ehk nägin/kuulsin mõlemat poolt.
seda on hiljem veel ka siis esinenud, kui telefon näitab võrguks H.
lisaks esines veel olukord, kus teine inimene helistas mulle, kuulis kutsumist ja minu telefon selle peale mitte midagi ei teinud. sedasi 3-4 korda paariminutiliste vahedega ja viimane kord olid telefonid kõrvuti, ehk nägin/kuulsin mõlemat poolt.
Mis telefoni sa muidu kasutad ja mis see "H" võrk üldse on? Mul on endal iPhone 4S ja võrguks näitab üldiselt E või 3G.
Igatahes senise tagasiside puhul võib suure kindlusega uskuda, et probleem on üpris kindlasti Elisa võrgus..
Tundub, et nad on liialt suure tüki võtnud ja nüüd kannatavad selle pärast nende kliendid.
H=3G. Veel võib igasuguseid H+, 3,5G asju kohata, eks neil on kõigil ka oma täpsem tähendus aga üldistatuna võib nii ütelda. Lisaks E=2G. Ning ühes pajas on siis omakorda 3G, 3,5G, H, H+ ja UMTS. Ning 4G = LTE.
viimati muutis Dirty Harry 11.12.2014 18:16:27, muudetud 2 korda
Tuleb vist hüvasti Elisa öelda. Sellist teenust nagu twinsim ei pakuta erakliendile Ainult ärikliendile. Diskrimineerivad -.-
Muidu aastaid klient olnud ja pole probleeme olnud aga see asi on inetu. _________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off !
Sai ka kuu tagasi omale 4g pakett võetud kuna neiu telefonis kiitis kangesti ja vahetasingi ära. Pole mina selle kuu jooksul 4g märki telefonis näinud. Pigem tundub, et levi probleemid on tekkinud, päris tihti on levi nii nõrk, et helistada ei saa.
Sai ka kuu tagasi omale 4g pakett võetud kuna neiu telefonis kiitis kangesti ja vahetasingi ära. Pole mina selle kuu jooksul 4g märki telefonis näinud. Pigem tundub, et levi probleemid on tekkinud, päris tihti on levi nii nõrk, et helistada ei saa.
Sai ka kuu tagasi omale 4g pakett võetud kuna neiu telefonis kiitis kangesti ja vahetasingi ära. Pole mina selle kuu jooksul 4g märki telefonis näinud. Pigem tundub, et levi probleemid on tekkinud, päris tihti on levi nii nõrk, et helistada ei saa.
Sim kaart ikka toetab 4G-d?
Sim-i kohta pole aimugi ja sellest ei rääkinud ka keegi midagi, et vana sim ei pruugi sobida.
Sai ka kuu tagasi omale 4g pakett võetud kuna neiu telefonis kiitis kangesti ja vahetasingi ära. Pole mina selle kuu jooksul 4g märki telefonis näinud. Pigem tundub, et levi probleemid on tekkinud, päris tihti on levi nii nõrk, et helistada ei saa.
Sim kaart ikka toetab 4G-d?
Sim-i kohta pole aimugi ja sellest ei rääkinud ka keegi midagi, et vana sim ei pruugi sobida.
Vanemate simidega 4G ei tööta jah. Sellest juttu ka siin teemas tagapool. Ise võtsin ka 4G paketi kohe siis, kui need tulid ja oli sama mure. Sellel ajal ei teadnud Elisa klienditeenindus ka asjast midagi. Nõudsin lihtsalt simi vahetamist ja 4G hakkas toimima.
Mine nõua uut simi. Sim vahetatakse tasuta ära antud juhul.
Oleks vaja ühele süsteemile väljuvat meili serveri aadressi. kasutab GPRS ühendust. Kas on mingi info netis saada või kust neid andmeid saab. Ise arvan, et peaks olema internet.elisa.ee kasutaja nimi wap ja parol wap. aga sellega tööle ei hakka. tegemist on metsa kaameraga.
Oleks vaja ühele süsteemile väljuvat meili serveri aadressi. kasutab GPRS ühendust. Kas on mingi info netis saada või kust neid andmeid saab. Ise arvan, et peaks olema internet.elisa.ee kasutaja nimi wap ja parol wap. aga sellega tööle ei hakka. tegemist on metsa kaameraga.
Elisal on väljuv server smtp.elisa.ee, parooli ja salasõna pole mu teada vaja
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.