Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tatslinkov
HV vaatleja
liitunud: 07.10.2012
|
18.03.2014 17:17:30
|
|
|
Diesel157 kirjutas: |
Kuradi karu pepu, istun Chapas maja katusel murtud jalgadega ja ilma toiduta . HELP!!!!!!!!
-edit roomasin haiglasse, morphine netu  |
mis su steami id on?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
18.03.2014 22:17:40
|
|
|
tatslinkov kirjutas: |
Diesel157 kirjutas: |
Kuradi karu pepu, istun Chapas maja katusel murtud jalgadega ja ilma toiduta . HELP!!!!!!!!
-edit roomasin haiglasse, morphine netu  |
mis su steami id on? |
Igal pool Diesel157
Tänud! korras
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Arx07
HV veteran

liitunud: 08.01.2003
|
19.03.2014 09:06:11
|
|
|
See tulel süüa tegemine tundub suts mõttetu, kui külm toit ajab asja samamoodi ära. Või soe toit täidab kõhtu paremini/kauemaks?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
allavett
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.09.2007
|
19.03.2014 10:17:15
|
|
|
Arx07 kirjutas: |
See tulel süüa tegemine tundub suts mõttetu, kui külm toit ajab asja samamoodi ära. Või soe toit täidab kõhtu paremini/kauemaks?  |
Ilmselt toidab paremini ja on ohutum - läbiküpsetatud liha on ju suts ohutum, kui toores
_________________ Twitch.tv/allavett |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
19.03.2014 12:07:11
|
|
|
Huvitav, kuna siis cookima hakata saab ka 2022?
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
tatslinkov
HV vaatleja
liitunud: 07.10.2012
|
19.03.2014 14:52:13
|
|
|
Rolling Update Rev - 0.42.116181
Spoiler 
ETA: Morning of 19/03/14 (GMT)
Version: 0.42.116181
Known Issues:
Physics: Item throwing physics is currently disabled
Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised")
Potential Network issues - we will be monitoring the situation, as this appears to be resolved
New:
Actions: Vomiting have associated sound effects
Actions: Ballistic helmet variants can be painted to black and green color with spraycan
Actions: Can check pulse on unconscious players
Actions: Searching for berries will now add berries to your inventory
Actions: Eat All now supported for consumables
Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory
Animations: New Ruger 10/22 reload animations
Animations: New Ruger MKII Reload animations.
Animations: Player now can sit with gun/weapon
Animations: Completely new two-handed melee animations. New right-handed poses, moves and attacks for axes, baseball bat, pipewrench, crowbar, fire extinguisher, shovel, farming hoe. "Low" and "Aim" stances introduced for stand, crouch and prone.
Crafting: SKS painting recipe
Crafting: You can paint firefighter axe black and green
Crafting: Blaze 95 painting recipe
Environment: New rock textures
Food: Sambucus berry item added
Food: Canina berry item added
Gear: added black and UN ballistic helmet variants
Gear: Sickle added into loot spawns
Gear: 1911 engraved version configure added to loot spawns
Gear: Can opener can be used as melee weapon
Gear: Box of 10 bucks shots added configured and added to loot spawns
Gear: Wool Coat red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Green and black variant of SKS
Gear: Green and black variant of firefighter axe added
Gear: Flat Cap red/black/brown/blue/green/grey/check variants added
Gear: Rabbit leg, boar steak and chicken breasts added
Gear: Fresh and rotten tomato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten potato configured and spawning on the server
Gear: Fresh and rotten Green Bell Pepper configured and spawning on the server
Gear: Canned Peaches configured and spawning on the server
Gear: Tactical bacon configured and spawning on the server
Gear: Hard headgear (ballistic, moto, construction and pilot helmets) cannot be wear together with masks
Gear: Sporter 22, CR75, Amphibia S, 1911 and respective magazines and ammo (22LR and 9mm) added to spawns
Gear: Wool Coats and Flat Caps added to spawns
Gear: Farming hoe configured and spawns
Gear: Long wooden ash stick
Gear: M4 attachment green variants added
Graphics: Adding lights to currently rendered scene changed
Graphics: Lighting from objects now is rendered during daytime also
Graphics: HDR improved and tweaked slightly to perform better with bright lights in scene (i.e. flashlights etc...)
Graphics: Engine supported point source light objects (e.g. Gaslamp) now working correctly
Map: Olsha has been updated
Map: Khelm has been updated
Map: New rock formations outside Svetlo have been created
Map: New Orthodox Chapel has been created
Map: Police Stations & Medical Centers have been placed across the map
Map: Village pub configured for spawning loot
Map: New villages surrounding Svetlo
Map: Chernaya Polana town + surroundings added
Map: Signs for "Chernaya Polana" added
Medical: Players can have a heart attack (declared as "irregular pulse" with pulse checking actions)
Weather: Rain, Clouds, Wind, calculated on server and distributed to clients
Weather: Rain now causes items and player to become wet
Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method
Fixed:
Actions: Added 'inUseItem' back to action on target function
Actions: Proper nutritional value will be added when eating near empty food
Actions: Berry picking script messages to player improved.
Actions: Removed duplicate option for crafting splint in action menu
Actions: Fixed force drink message for action with waterbottle
Actions: Eat all rice animation length modified
Actions: Force feeding action now depletes right amount of food/drinks
Actions: Water Bottle stays in hands after force drinking
Actions: Eating cereals won't leave you with 0% box in your inventory anymore
Actions: Fluids deplete properly after force drinking action
Actions: Removed force feed action for disinfectant and alcohol tincture
Actions: Crafting splint from bandages now uses whole disposable bandage and half of dressing bandage
Actions: Ruined rags/bandages and wooden sticks doesn't produce infinite splints
Actions: Clicking on Eat All action if amount of food is below 1/4 will result in playing only short eating animation
Actions: Edited player messages in force drink action and fixing broken limbs
Actions: Force feed/drink doesn't use whole quantity of some food/drink items also canteen is not destroyed after action
Actions: Player message for drinking from well
Animations: Bandage and eating pills animation glitch fixed.
Animations: Holding animations of various weapon magazines correctly linked
Animations: Player can now be properly knocked out while in water.
Animations: New M4A1 reload animations.
Animations: Various glitches when moving / changing stances fixed.
Animations: Rolling left/right while zoomed in sights makes player zoom out for the duration of the roll.
Animations: Evade animations in prone (Q and E) are faster now.
Audio: Subsonic projectiles no longer emit supersonic crack
Balance: Buffed damage of 762x39, 9mm, .22LR. Slightly nerfed shotgun pellets
Gear: Added color variants of ballistic helmets into loot spawns
Gear: Purification tablets package contains ten tablets now. Cholera removing functionality added.
Gear: Painted SKS chambering
Gear: Even lower chance of backpacks spawning on construction sites
Gear: Changed inventory view of pitchfork
Gear: Removed quantity value from burlap sack tooltip
Gear: Display name for t-shirts with stripes
Graphics: SSAO in options saved
Graphics: Rain effect settings changed
Graphics: Rain geometry optimized (28 bytes vs 12 bytes per vertex)
Graphics: Spot light culling fixed
Graphics: Fix of terrain intersections
Graphics: Fix of geometry trace for flares
Graphics: Rain now does not fall inside buildings for those on Lower/Disabled shadow settings
Login: Failure during new character creation could cause player to get stuck as unconscious
Map: Optimizations for Svetlo performance
Map: Forests surrounding Svetlo bugfixes
Medical: Would never actually die from zero health or blood due to medical conditions
Medical: Epi-pens will now wake anyone (briefly) from unconsciousness even if blood very low
Medical: Defibrillator used for restarting the heart of players who have a heart attack
Medical: Unconsciousness had irregular and unpredictable behavior (epi-pens will now always wake an unconscious player, unless they are having a heart attack)
Medical: Melee damage application system changed to better balance
Medical: Chance of bleeding from fists reduced significantly
Medical: Arm and leg ache messages fixed
Medical: Disconnected players avatars did not take shock or blood damage
Medical: Falling from height while sprinting did not kill player when it should have
Medical: Player could vault with broken legs
Network: Dropped items appeared only after a delay (now instant)
Network: Inventory items causing desync due to non-guaranteed update spam (hotfix currently until guaranteed message change is complete)
Network: Optimizations to network messaging updates should result in reduced bandwidth and some increases in FPS for clients/server
Structures: Changed inheritance of barrier structures (due to errors in logs)
Structures: Item disappearing when dropped from inventory on stairs or near walls
Weapons: Long-range scope reticle properly centered
Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking (stops the "helmet of armor" change)
http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/180792-rolling-update-rev-042116181/
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
19.03.2014 22:38:39
|
|
|
Zombisid on küll kõvasti lisatud. Kahju, et nad ikka läbi seina tulevad
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAUZZZ
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2010
|
21.03.2014 12:27:03
|
|
|
Täna, viimase tunni jooksul, on mind kaks korda KoS-itud. Mõlemal juhul olin vaevu relvastatud (korra kirves ja korra amphibius s ilma salveta ning moonata mosin; mõlemad kotis-seljal). Siinkohal tervitaks siis siis seda Eesti lipuga (tõenäoliselt - neli inimest serveris, kolm neist eestlased) hardcore mängijat, kes oma M4-ga on ülimalt trigger happy. Mõrule meelele tõi vähemalt natukene leevendust, et minu esimese laiba juures oli tühi 60-ne salv, tol korral oli meie vahemaa nii 20-30m.
_________________ Just my stupid and uneducated opinion. |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
21.03.2014 13:07:52
|
|
|
WAUZZZ kirjutas: |
Täna, viimase tunni jooksul, on mind kaks korda KoS-itud. Mõlemal juhul olin vaevu relvastatud (korra kirves ja korra amphibius s ilma salveta ning moonata mosin; mõlemad kotis-seljal). Siinkohal tervitaks siis siis seda Eesti lipuga (tõenäoliselt - neli inimest serveris, kolm neist eestlased) hardcore mängijat, kes oma M4-ga on ülimalt trigger happy. Mõrule meelele tõi vähemalt natukene leevendust, et minu esimese laiba juures oli tühi 60-ne salv, tol korral oli meie vahemaa nii 20-30m.  |
Kui aus olla, siis ma ei tunne sulle kaasa
Kui oleksin ise see teine mängija olnud, võibolla sind maha poleks koksanud... aga samas.... sul oli mosin (kust mina tean, et sul kuule pole), sul oli kirves... ja sa mängud PVP mängu. Ehk on võimalik ka see, et sa teed ise midagi valesti, kuigi ebaõnn pole välistatud. Päris ok varustus ~30 min mängimise kohta. Äkki jooksed liiga avarates kohtades ringi? Kus sa olid üldse, kuidas mängisid? Olid rannikul? Millises linnas? Milliseid hooneid külastasid?
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAUZZZ
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2010
|
21.03.2014 13:46:23
|
|
|
Väljendasin üksnes frustratsiooni. Kuna praegu sõidukid puuduvad, jooksen ringi pool-idle'is. Klapid on peas ja näpp lauaarvuti klaviatuuril, et kasutaja jookseks, aga silmad valdavalt sülearvuti ekraanil. Väheste mängijatega serveris üldjuhul enese varjamisele tähelepanu ei pööra - mis tõenäosus on kedagi 200km^2 alal leida? Hommikustel aegadel on õnneks nänni leidmisega lihtne, just praegugi oli Elektro tuletõrjemajades püstoleid hulgim.
Esimene situatsioon oli järgnev: mosin seljal, püstol (üks kuul korraga salves) rinnal ning käed olid vabad. Jooksin eelmainitud viisil lõunast madalikule sõitnud laeva suunas. Üksäkki kostus klappidesse M4 kuulirahe, ehmatasin ja keerasin ümber joostes sikk-sakki. Seljataga kostis kuulirahe, aga veritsema ei hakanud. Parkisin end ühe konteineri taha ja rabasin oma nõrga ühelasulise püstoli välja, hetk hiljem saabus ka surm.
Teine situatsioon: "sündisin" Berezinos ja panin kohe NE lennujaama poole ajama, kirves oli lennujaama alal käes, et zombisid maha võtta. Jõudsin oma tegemistega ATC tornini, jooksin kirves käes treppidest üles, ükäkki vaatas vastu M4 ja silmapilk hiljem tühjendati veel mõni salv minu suunas.
Okei, teine situatsioon oli ehk põhjendatud, aga esimesel juhul oli ilmselge, et vastasel oli eelis ja mina agressiivne polnud (oleksin ju saanud moona olemasolul snaipida). Mosin või püstol vs M4 on lähivõitluses kesine.
[nutt ja hala]Mul on hetkel ligi 230h kaunteril, aga selle aja jooksul olen kohanud bantiite (käerauad jms) ühe korra ja sõbralikke mängijaid, kel oli võimalus mind maha nottida, võib lugeda kahe käe sõrmedel. Tülpimus kipub peale tulema, kuid mäng koosneb üksnes ubade korjamises ja ootamatus tulevalangus, mis päädib "You are dead" sõnumiga. Eriti tore on veel see, kui jõuan oma laibani ning minu varustus on kõik kenasti alles. Minu silmis seisneb DayZ edu just selles sandbox stiilis, mida mäng võimaldab, aga hetkel jääb mulje, et seda mängitakse aeglases Counter Strike stiilis. Fantaasiat jääb inimestel puudu.[/nutt ja hala]
_________________ Just my stupid and uneducated opinion. |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
21.03.2014 13:47:56
|
|
|
WAUZZZ ma arvan, et dayz ja idle/multitaskimine ei sobi kokku. Keskendu ainult mängule ja ole ettevaatlikum - ela sisse. Vast on lõbusam kogemus või liitu siin hvs mingite spetsialistidega
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
äss
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2008
|
21.03.2014 14:41:20
|
|
|
Kust hetkel odavalt Dayz saaks?
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
21.03.2014 14:59:59
|
|
|
äss kirjutas: |
Kust hetkel odavalt Dayz saaks? |
Kahjuks pole dayz kuskil soodsamalt, kui steamis näinud. Isegi ostsin endale täis hinnaga .
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
äss
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2008
|
21.03.2014 18:33:38
|
|
|
Diesel157, Võtsin ära kah. Steamis Zlangemon
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leo Kalme
Reasõdur
liitunud: 13.03.2011
|
21.03.2014 18:52:45
|
|
|
WAUZZZ kirjutas: |
Väljendasin üksnes frustratsiooni. Kuna praegu sõidukid puuduvad, jooksen ringi pool-idle'is. Klapid on peas ja näpp lauaarvuti klaviatuuril, et kasutaja jookseks, aga silmad valdavalt sülearvuti ekraanil. Väheste mängijatega serveris üldjuhul enese varjamisele tähelepanu ei pööra - mis tõenäosus on kedagi 200km^2 alal leida? Hommikustel aegadel on õnneks nänni leidmisega lihtne, just praegugi oli Elektro tuletõrjemajades püstoleid hulgim.
Esimene situatsioon oli järgnev: mosin seljal, püstol (üks kuul korraga salves) rinnal ning käed olid vabad. Jooksin eelmainitud viisil lõunast madalikule sõitnud laeva suunas. Üksäkki kostus klappidesse M4 kuulirahe, ehmatasin ja keerasin ümber joostes sikk-sakki. Seljataga kostis kuulirahe, aga veritsema ei hakanud. Parkisin end ühe konteineri taha ja rabasin oma nõrga ühelasulise püstoli välja, hetk hiljem saabus ka surm.
Teine situatsioon: "sündisin" Berezinos ja panin kohe NE lennujaama poole ajama, kirves oli lennujaama alal käes, et zombisid maha võtta. Jõudsin oma tegemistega ATC tornini, jooksin kirves käes treppidest üles, ükäkki vaatas vastu M4 ja silmapilk hiljem tühjendati veel mõni salv minu suunas.
Okei, teine situatsioon oli ehk põhjendatud, aga esimesel juhul oli ilmselge, et vastasel oli eelis ja mina agressiivne polnud (oleksin ju saanud moona olemasolul snaipida). Mosin või püstol vs M4 on lähivõitluses kesine.
[nutt ja hala]Mul on hetkel ligi 230h kaunteril, aga selle aja jooksul olen kohanud bantiite (käerauad jms) ühe korra ja sõbralikke mängijaid, kel oli võimalus mind maha nottida, võib lugeda kahe käe sõrmedel. Tülpimus kipub peale tulema, kuid mäng koosneb üksnes ubade korjamises ja ootamatus tulevalangus, mis päädib "You are dead" sõnumiga. Eriti tore on veel see, kui jõuan oma laibani ning minu varustus on kõik kenasti alles. Minu silmis seisneb DayZ edu just selles sandbox stiilis, mida mäng võimaldab, aga hetkel jääb mulje, et seda mängitakse aeglases Counter Strike stiilis. Fantaasiat jääb inimestel puudu.[/nutt ja hala] |
ela sisse nagu mainitud ja sea omale mingit eesm2rgid. ole ettevaatlik ja proovi inimestega kohtuda kuidagi paremas seisus kui lihtsalt kirvega otsa joostes.
olen küll SAd veel v2he m2nginud kuid selle ajaga mis on, olen suutnud sisse elada ning k6ik kohtumised on siiani l6ppenud v2hemalt minul eluga p22sedes. m2ngin p6hiliselt nii, et panen m6ne hea meeleolu loo taustaks vaikselt m2ngima ja keskendun puhtalt oma tegevusele.
eks see elluj22mine ongi suhteliselt suures osas toidu ja joogi otsimine. selles osas on see hea survival simulator. nagu matkamine. k6igile muidugi matkamine ei sobi, eriti oludes kus sind v6idakse 2ra tappa suvaliste inimeste poolt.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
in-sane
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2006
|
21.03.2014 19:11:53
|
|
|
Peale viimast patchi graafiline perf läks suurepäraseks. Enne läägas kui kurat HD7990- ga. Küll aga on mängimine täiesti võimatu. Ei saa serveritesse + kui saad siis ei saa mittemidagi teha või siis võtab iga interaction rämedalt aega ja lõpuks saad kinga. Kellelgi veel sama jama?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
21.03.2014 19:21:37
|
|
|
in-sane kirjutas: |
Peale viimast patchi graafiline perf läks suurepäraseks. Enne läägas kui kurat HD7990- ga. Küll aga on mängimine täiesti võimatu. Ei saa serveritesse + kui saad siis ei saa mittemidagi teha või siis võtab iga interaction rämedalt aega ja lõpuks saad kinga. Kellelgi veel sama jama? |
Jup, juba tükk aega.... . Ei saa serverisse(ei vaheta relva jne jne), kõik venib(mängus ise läggi pole), mingi aeg viskab lampi välja serverist.
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
21.03.2014 20:13:59
|
|
|
Jah, graafika on nüüd ilusam, aga mängida ei saa
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
pohmakas,
käed värisevad

liitunud: 11.06.2009

|
22.03.2014 03:09:32
|
|
|
Kus härrad mängivad ka? On mõni kindel server? Uuel nädalal saab uus videokaart sisse ning saab mängida, kuid üksi väga ringi kolada ei viitsi.
|
|
Kommentaarid: 164 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
22.03.2014 11:13:01
|
|
|
Kindlat servut enam ei ole, ära kadunud omajagu neid hiljuti. Ise lasen regulari, otsin juba pikemat aega stabiilset mängukaaslast suhteliselt tulutult, koos on ikka lõbusam kõndida ju . Igatahes kel huvi lisagu steami Diesel157. Pean ka ära mainima, et sellest steami grupist mulle küll mingit kasu pole tulnud, ei saa kuidagi teiste mängu joinida... .
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
tatslinkov
HV vaatleja
liitunud: 07.10.2012
|
22.03.2014 11:49:29
|
|
|
Diesel157 kirjutas: |
Kindlat servut enam ei ole, ära kadunud omajagu neid hiljuti. Ise lasen regulari, otsin juba pikemat aega stabiilset mängukaaslast suhteliselt tulutult, koos on ikka lõbusam kõndida ju . Igatahes kel huvi lisagu steami Diesel157. Pean ka ära mainima, et sellest steami grupist mulle küll mingit kasu pole tulnud, ei saa kuidagi teiste mängu joinida... . |
Kuidas ei ole, tõin sulle ju morfiini :d Selleks, et mängu saaks ühineda tuleb ikka friendlisti lisada. Paljude ei viitsi vigase mängu tõttu mängukogemust enda jaoks rikkuda ja ootavad kuni asi natuke stabiilsem.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Diesel157
HV veteran
liitunud: 03.08.2009
|
22.03.2014 12:45:41
|
|
|
Aap, vabandan , ei tulnud meelde kirjutamise hetkel . Eih, mul mingi kamm nende serveritega, pärast patchi läks ikka täitsa peese. Kas jääb "waiting for host" vms, "server not responding" jne jne jne.
-edit
Igatahes mina kobistan mängu, kel huvi võib liituda .
-edit2
Nomh, nii palju siis sellest, ei saa "please wait..." sildist edasi, juba 10+ servut proovitud .
-edit3
Leidsin lõpuks servu kuhu ligi sain, ainult et suht tühi teine .
|
|
Kommentaarid: 155 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
140 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kapitan
Kaevur

liitunud: 21.10.2007
|
23.03.2014 00:46:05
|
|
|
Diesel157 kirjutas: |
Aap, vabandan , ei tulnud meelde kirjutamise hetkel . Eih, mul mingi kamm nende serveritega, pärast patchi läks ikka täitsa peese. Kas jääb "waiting for host" vms, "server not responding" jne jne jne.
-edit
Igatahes mina kobistan mängu, kel huvi võib liituda .
-edit2
Nomh, nii palju siis sellest, ei saa "please wait..." sildist edasi, juba 10+ servut proovitud .
-edit3
Leidsin lõpuks servu kuhu ligi sain, ainult et suht tühi teine . |
Sama siin. Minu arst on vale mänge alphas raha eest välja lasta. Paraku on see viimase aja trend. Sain omad vitsad kätte selle mängu näol ja olen edaspidi ettevaatlikum.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|