Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 4 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 305, 306, 307 ... 506, 507, 508  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 03.02.2014 21:44:28 vasta tsitaadiga

londiste, olenevalt tujust mängin ka BF. Minu point lyhidalt oli selles, et praegu ei kasutata arvutite vöimsust nii ära, nagu seda varem tehti. Siis kui arvutid veel palju, palju nörgemad olid.
(vähemalt minu meelest)
Muigama paneb ka see, kui arutletakse mängu oskuste yle. Ja seda tösise näoga, mängu juures mis on ylesse ehitatud ainult illosioonile ja tegelikult on täielik flop. BF4-as pole mingit suuremat oskust vaja, kui mis tahes teises fps mängus. Väidan et, juba vastupidi, kuna illusioon loob tunde pea köigis mängijates et nad on mingil moel kövad tegijad icon_biggrin.gif Vähemalt hetkeliselt ja siia see koer maetud ongi!

Mis puudutab Oculus Rifti siis see toob midagi uut ja elamused hoopis teised kas või BF3, HF2 jne. Aga selleks on oma foorum, nii et ...

edit: kahjuks Arma ja BF/Codi vahele mahtuvaid mänge on vähe.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 03.02.2014 22:17:23 vasta tsitaadiga

Nii töölepingutega läks asi positiivselt siis seega lähiajal läheb uus arvuti komplekteerimisele. Nädala kahe pärast olen loodetavasti ka bf4ja lainel. Kuigi kolmandat pole ka nagu eriti tehtud siis läheb keeruliseks icon_biggrin.gif
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 03.02.2014 22:19:56 vasta tsitaadiga

Avot, mismõttes ei kasutata? kõik mis kätte antakse, kasutatakse ära, olenevalt mängust jääb lihtsalt piirajaks üks või teine aspekt. see on kogu aeg täpselt samamoodi käinud. standardiseerimisel ja hüppelisel jõudluskasvul on olulisi eeliseid.
bf4-s on sama palju oskuseid vaja kui muudeski fpsides - klassid, relvad, kaardid, masinad, mingi ettekujutus sellest kuhu vastane jookseb jne. mis oskuseid sa mängust veel siis eeldaksid?

see illusioonide lugu tundub sul kinnisidee olema. bf4 ei ole midagi ainulaadset ega erinevat, ka võitmine või kaotamine ei erine erinevates mängudes oluliselt.
arma ja codi vahel on mänge omajagu, battlefieldid sealhulgas. selle skaala keskel on raske püsida, mõlema otsa fännid sikutavad tugevalt enda poole.

oculus rift on sisend-väljundseade, ei midagi vähemat ega enamat. võrrelda rauda mänguga on üsna vale. kui bf3/4 või hl2 tugi sinna korralikult sisse saab (hl2 oma juba vist on), saavad elamused olema täpselt needsamad kuid loodetavasti võimendatud.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nimetu112
HV kasutaja

liitunud: 06.08.2008




sõnum 03.02.2014 22:27:32 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:

Degwees kirjutas:
Ei tea ühtegi kõrge skill numbriga algajat ega madala numbriga head mängijat. Minu silmis näitab mängija oskusi õigesti, kuna skill pannaksegi kokku arvestades kõiki teisi statse.

võta nii et mul on sellest mängijast "skill" number veits väiksem aga kdr/spm juppmaad kõrgemal (1,7/500), seleta nüüd loogiliselt ära kuidas:)

Sest oma viimased mängud oled kasutu olnud. See muutub iga mänguga, kui mängid stabiilselt halvasti ongi koguaeg väike. Kui reaalselt mängid hästi aga viimased mängud oled niisama lollitanud nagu mina näiteks, siis ta langeb.
Aga kui oskad mängida siis enamus aega on ta enamvähem sama. See kui heal mängijal on see number madal siis on see vaid ajutine nähtus. Aga halvasti mängides sa seda üles ei saa.
Tundub väga loogiline
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Teamkills
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2011




sõnum 03.02.2014 22:29:07 vasta tsitaadiga

painkillah, Avot rohkem poste ja mu õlle tundub jahedam!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wtf3000
HV vaatleja
Wtf3000

liitunud: 31.03.2010




sõnum 03.02.2014 22:45:02 vasta tsitaadiga

Londiste, ära võta selle venna juttu tõsiselt. Avot ise tunnistab, et ei jaga arvutimaailmast suur emmigi (mis ilmselt vastab ka tõele), aga kogu aeg targutab siin, nii et tolmab.
Avotile veel: "edit" märgib postitustes hea tava järgi redigeerimise muudatusi, mitte NB alust juttu.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Teamkills
HV vaatleja

liitunud: 04.12.2011




sõnum 03.02.2014 22:45:15 vasta tsitaadiga

Ei nõustu Nimetuga. See, kui su tiim on sitt ja sa ei suuda teha tavapärast KDR-i või SPM-it, siis ei tohiks sõnal SKILL olla sellega mingit pistmist. Aga number kukub kolinal!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.02.2014 22:50:50 vasta tsitaadiga

Midagi jälle tehtud...mäng pangestub iga 5-20min järel....

Eile mängisin 2h järjest.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 03.02.2014 23:44:32 vasta tsitaadiga

londiste, kinnisidee icon_biggrin.gif Loe/öpi väheke, mängimise vahel. Mis puudutab Oculus Rifti, siis olen kindel, et sa neid kordagi proovinud ei ole!
söbramehe soovitus, loe enne/uuri mängude optimeerimine tänapäeval, millal seda alles tehakse, mida tahetakse saavutada, kes määrab jne...
Sa ikka proovi ennem veidi möelda ennem kui siia kirjutad. Battlefield 4 mängides vöid ju ajud lauasahtlisse jätta või kasvöi kahe promilli joobes mängida. Vahet ju pole icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kankka
HV kasutaja

liitunud: 15.08.2009




sõnum 04.02.2014 00:03:20 vasta tsitaadiga

Teamkills kirjutas:
Ei nõustu Nimetuga. See, kui su tiim on sitt ja sa ei suuda teha tavapärast KDR-i või SPM-it, siis ei tohiks sõnal SKILL olla sellega mingit pistmist. Aga number kukub kolinal!
Või logid mängu mõni minut enne lõppu ja saad niisama -20 skilli...no eks skille on erisuguseid.
_________________
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 04.02.2014 01:58:10 vasta tsitaadiga

Nimetu112 kirjutas:
aht0 kirjutas:

Degwees kirjutas:
Ei tea ühtegi kõrge skill numbriga algajat ega madala numbriga head mängijat. Minu silmis näitab mängija oskusi õigesti, kuna skill pannaksegi kokku arvestades kõiki teisi statse.

võta nii et mul on sellest mängijast "skill" number veits väiksem aga kdr/spm juppmaad kõrgemal (1,7/500), seleta nüüd loogiliselt ära kuidas:)

Sest oma viimased mängud oled kasutu olnud. See muutub iga mänguga, kui mängid stabiilselt halvasti ongi koguaeg väike. Kui reaalselt mängid hästi aga viimased mängud oled niisama lollitanud nagu mina näiteks, siis ta langeb.
Aga kui oskad mängida siis enamus aega on ta enamvähem sama. See kui heal mängijal on see number madal siis on see vaid ajutine nähtus. Aga halvasti mängides sa seda üles ei saa.
Tundub väga loogiline

TDMis annab selle loogika järgi positiivse kdriga kasutu olla. Objektiiv on ju tappa rohkem kui surra, muud midagi. Tekib paradoks.
Hea küll, panen paar päeva Conqi, vaatab mis muutub.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtv0308
HV kasutaja

liitunud: 06.04.2006




sõnum 04.02.2014 02:13:56 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:

oculus rift on sisend-väljundseade, ei midagi vähemat ega enamat. võrrelda rauda mänguga on üsna vale. kui bf3/4 või hl2 tugi sinna korralikult sisse saab (hl2 oma juba vist on), saavad elamused olema täpselt needsamad kuid loodetavasti võimendatud.


Oled sa Oculusega mänginud? Ma küll ei kujuta ette kui kaua sellega jaksaks BFi mängida. Osadel hakkab 100% pea ringi käima....Aga kuna mõndasi asju tajume me suuresti tänu nende nägemisele, siis kindlasti annab Oculus teistsuguse tunde kui lihtsalt ekraani vaadates ja tulistades.

_________________
http://www.youtube.com/z4nn1n
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
remain
HV vaatleja
remain

liitunud: 10.10.2011




sõnum 04.02.2014 03:04:53 vasta tsitaadiga

Lisage origini icon_cool.gif
Kasutaja: dnbsonix

_________________
http://www.facebook.com/dNbsonix
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Degwees
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.02.2007




sõnum 04.02.2014 07:31:02 vasta tsitaadiga

aht0, snaipritel on KD kõrge ja SPM/skill madal. Objektiivi üldiselt ei mängita ja kuskil künka otsas passides on KD kõrgem.

Tegelikult ma endal skilli vahet ei näe eriti, mis mappi ma mängin. Eks valin ikka valdavalt neid, mis mulle kõige rohkem meeldivad(Guilin, Dragon, Zavod, Locker). Kui väga püüan(st PTFO), siis on skill 400-420 kandis ja SPM 800-1500 olenevalt mapi suurusest. Reconi mängides skill kukub kolinal ja KD tõuseb.
Kuna mängimiseks väga aega enam pole ja mingitel võistlustel osa ei võta, siis jooksen ka pigem ringi ja teen tankidele Allah Snackbari. Sellest ka praegune madalam stat(313 skill, 1.62 KD, 797 SPM, 1.02 KPM)
Mõte jääb igatahes samaks - kui skill(SPM KPM KD) on kõrge, siis on väga tõenäoliselt tegemist hea mängijaga, kui madal, siis vastupidi. Igaüks võib endast arvata mis tahab ja ennast lohutada mõttega, et skill ei loe midagi, AGA kui 160 skilliga mängija läheb 320 skilliga mängijale vastu, saab ta väga tõenäoliselt ära.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renekas
HV kasutaja
renekas

liitunud: 25.03.2004




sõnum 04.02.2014 11:17:13 vasta tsitaadiga

Ok, näide kuidas "skill" on idiootne, nendele kes pole aru saanud. Hea näide on cq large op locker.

Suht raske on kõrget SPM hoida kui tiim on tarde täis kes spammivad kuskil C-s oma m320 ja õues B-d flankimas oled sina ja mingi snaiper.
Kui mingid lambad pidevalt lasevad C-st tüüpe läbi ja keegi ei ei iitsatagi ega kavatse näiteks C juurest tagasi minna D-d võtma. Pool raundi jooksed edasi tagasi B -> D , et su tiim aanusse ei saaks.
Samal ajal skill tõuseb neil tardidel kes seal üksteist m320'ga spammivad.
Ehk siis sa PTFO ja kaitsed oma tiimi n00be, aga sinu skill kukub. - st, täiesti mõttetu näitaja.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 04.02.2014 11:22:00 vasta tsitaadiga

Avot kirjutas:
londiste, kinnisidee icon_biggrin.gif Loe/öpi väheke, mängimise vahel. Mis puudutab Oculus Rifti, siis olen kindel, et sa neid kordagi proovinud ei ole!
söbramehe soovitus, loe enne/uuri mängude optimeerimine tänapäeval, millal seda alles tehakse, mida tahetakse saavutada, kes määrab jne...
Sa ikka proovi ennem veidi möelda ennem kui siia kirjutad. Battlefield 4 mängides vöid ju ajud lauasahtlisse jätta või kasvöi kahe promilli joobes mängida. Vahet ju pole icon_biggrin.gif
olen lugenud-õppinud ja teen seda jooksvalt.
oculus rifti pole olnud võimalust proovida aga nii 3d-d, vr prille kui motion trackingut olen läbi aegade erinevates kombinatsioonides katsuda saanud. tean päris hästi, millega tegu.
optimeerimisest tean ka üht-teist aga sinu nägemus millal-mida-milleks-kes osas tahaksin küll teada.

mitte ainult bf4 vaid ka praktiliselt suvalist teist fpsi mängides võid ajud lauasahtlisse jätta. eriti kui multiplayerist juttu.

mtv0308, kehtib mitte vaid oculuse vaid igasuguse tänase consumer-klassi 3d kohta. motion tracking on paha hakkamise koha pealt lisamure aga see ongi oculuse fookus ja leivanumber. pealegi on lisaks rauale seal palju ära teha ka softil, eelkõige mängu poolel. kui me räägime competitive scenest, skillist ja muust sellisest, siis oculus vähemalt esimesel aastal ei saa mitte kuidagi olema kuvari, klaveri ja hiire kombinatsiooniga võrreldav, aga meelelahutuslik aspekt on midagi muud.

edit:
bf4 mapivalik on üsna imelik. chokepointe ja granaadirahe all tunneleid on kuidagi väga palju, rohkem kui bf3 reliisi mappides oli.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 04.02.2014 11:30:42, muudetud 4 korda
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2014 11:23:14 vasta tsitaadiga

Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Voyage
HV Guru

liitunud: 07.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2014 11:24:55 vasta tsitaadiga

Sai eile siis ka esmakordselt HV serverit külastatud.
2 oma tiimi snaiperit istusid vastaste baasi juures, kaardi piiril ja ma ei näinud kordagi, et nad sealt liikunud oleks (olgugi, et nende nina ees olev ala/lipp oli vastaste käes). Ei heidutanud neid ka see, et kogu tegevus toimus pm kaardi keskel.
Sellistega on fun mängida icon_biggrin.gif

Aga ennast on hakanud kummitama huvitav bugi - spawn mingisse masinasse võib lõppeda mängu crashiga (nii eile 2 korda HV serveris järjest). Enne patchi seda justkui ei olnud.
Kommentaarid: 753 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 601
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renekas
HV kasutaja
renekas

liitunud: 25.03.2004




sõnum 04.02.2014 11:36:21 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida.

aga ometigi on alati vähemalt pool tiimi mingi tunnelirotid icon_razz.gif

Mis crashimisse puutub siis mul masinasse spawnides ei crashi aga siis küll kui üritan masinasse siseneda gunneriks või juhiks. Eriti siege of sanghais ja zavodis.
Zavodis crashib vahel kopteriga manööverdades ka.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Degwees
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.02.2007




sõnum 04.02.2014 12:53:45 vasta tsitaadiga

E: Netis vaidlemine on nagu peaga vastu seina tagumine. Kui inimesed ei taha aru saada, siis nad ei saagi.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A-Circus.
Kreisi kasutaja
A-Circus.

liitunud: 30.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.02.2014 13:19:04 vasta tsitaadiga

renekas kirjutas:
heretic666 kirjutas:
Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida.

aga ometigi on alati vähemalt pool tiimi mingi tunnelirotid icon_razz.gif

Mis crashimisse puutub siis mul masinasse spawnides ei crashi aga siis küll kui üritan masinasse siseneda gunneriks või juhiks. Eriti siege of sanghais ja zavodis.
Zavodis crashib vahel kopteriga manööverdades ka.

Mul on konkreetselt Shanghai mapis tanki gunneriks minnes crash. Muude masinate ega kaartidega pole täheldanud.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 04.02.2014 13:19:38 vasta tsitaadiga

Degwees. + 1 thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 04.02.2014 13:21:52 vasta tsitaadiga

parm kirjutas:
aht0 kirjutas:
Panin ka W7 asemel W8.1

BF4 on tunde järgi suts sujuvam, aeg-ajalt esinenud stutter on kadunud ja suuremalt jaolt ka järsud fps dropid. FPSi osas erilist vahet numbriliselt ei ole.

Kas on mingi konsoolimuutujat millega saaks frostbite'i sundida kasutama rohkem kui nelja threadi? Mängisin nende fps'i ja perfi "graafidega" mängus ja mänguakna ülaserva kirjutati masina riistvara ja ka selline tekst "available threads:8 working threads:4"


-Users can now configure and control themselves how many CPU cores should be used in the game with the new “Thread.MaxProcessorCount” settings in User.cfg.

Spoiler Spoiler Spoiler


paraku see ei tööta. Proovisin ka GstRender.Thread.MaxProcessorCount, alati jäi "Working Threads 4". Proovisin nii neljast väiksemaid kui suuremaid numbreid.

Degwees kirjutas:
aht0, snaipritel on KD kõrge ja SPM/skill madal. Objektiivi üldiselt ei mängita ja kuskil künka otsas passides on KD kõrgem.

Tegelikult ma endal skilli vahet ei näe eriti, mis mappi ma mängin. Eks valin ikka valdavalt neid, mis mulle kõige rohkem meeldivad(Guilin, Dragon, Zavod, Locker). Kui väga püüan(st PTFO), siis on skill 400-420 kandis ja SPM 800-1500 olenevalt mapi suurusest. Reconi mängides skill kukub kolinal ja KD tõuseb.
Kuna mängimiseks väga aega enam pole ja mingitel võistlustel osa ei võta, siis jooksen ka pigem ringi ja teen tankidele Allah Snackbari. Sellest ka praegune madalam stat(313 skill, 1.62 KD, 797 SPM, 1.02 KPM)
Mõte jääb igatahes samaks - kui skill(SPM KPM KD) on kõrge, siis on väga tõenäoliselt tegemist hea mängijaga, kui madal, siis vastupidi. Igaüks võib endast arvata mis tahab ja ennast lohutada mõttega, et skill ei loe midagi, AGA kui 160 skilliga mängija läheb 320 skilliga mängijale vastu, saab ta väga tõenäoliselt ära.


ma mängin ehk 5% ajast snaiprit, ainult juhul kui mõni **** vaja kuskilt katuselt alla tuua. Isegi selleks on mortar sageli parem. Viimasel ajal M4 (universaalne klassidevaheline kone) või siis CZ805/M16A4 assault rifle.. ACRW ja ACE'id jäägu statsipededele. Niipalju juba tuvastasin et Conqi commander'ina võid võita või kaotada, "skilli" number sellest ei muutu.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ownagetime
HV kasutaja
ownagetime

liitunud: 30.05.2011




sõnum 04.02.2014 14:56:04 vasta tsitaadiga

Keegi siin tihti commanderit ka mängib? Tekkis küsimus, kuidas saada seda relvalaeva spawnima?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kala1
Kreisi kasutaja
kala1

liitunud: 02.12.2006




sõnum 04.02.2014 15:02:07 vasta tsitaadiga

vastav map vast ?
Vaata vasakul servas näitab lippe ja mis lipp annab mida

_________________
M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield 4 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 305, 306, 307 ... 506, 507, 508  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.