Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Avot
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011
|
03.02.2014 21:44:28
|
|
|
londiste, olenevalt tujust mängin ka BF. Minu point lyhidalt oli selles, et praegu ei kasutata arvutite vöimsust nii ära, nagu seda varem tehti. Siis kui arvutid veel palju, palju nörgemad olid.
(vähemalt minu meelest)
Muigama paneb ka see, kui arutletakse mängu oskuste yle. Ja seda tösise näoga, mängu juures mis on ylesse ehitatud ainult illosioonile ja tegelikult on täielik flop. BF4-as pole mingit suuremat oskust vaja, kui mis tahes teises fps mängus. Väidan et, juba vastupidi, kuna illusioon loob tunde pea köigis mängijates et nad on mingil moel kövad tegijad Vähemalt hetkeliselt ja siia see koer maetud ongi!
Mis puudutab Oculus Rifti siis see toob midagi uut ja elamused hoopis teised kas või BF3, HF2 jne. Aga selleks on oma foorum, nii et ...
edit: kahjuks Arma ja BF/Codi vahele mahtuvaid mänge on vähe.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
03.02.2014 22:17:23
|
|
|
Nii töölepingutega läks asi positiivselt siis seega lähiajal läheb uus arvuti komplekteerimisele. Nädala kahe pärast olen loodetavasti ka bf4ja lainel. Kuigi kolmandat pole ka nagu eriti tehtud siis läheb keeruliseks
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
03.02.2014 22:19:56
|
|
|
Avot, mismõttes ei kasutata? kõik mis kätte antakse, kasutatakse ära, olenevalt mängust jääb lihtsalt piirajaks üks või teine aspekt. see on kogu aeg täpselt samamoodi käinud. standardiseerimisel ja hüppelisel jõudluskasvul on olulisi eeliseid.
bf4-s on sama palju oskuseid vaja kui muudeski fpsides - klassid, relvad, kaardid, masinad, mingi ettekujutus sellest kuhu vastane jookseb jne. mis oskuseid sa mängust veel siis eeldaksid?
see illusioonide lugu tundub sul kinnisidee olema. bf4 ei ole midagi ainulaadset ega erinevat, ka võitmine või kaotamine ei erine erinevates mängudes oluliselt.
arma ja codi vahel on mänge omajagu, battlefieldid sealhulgas. selle skaala keskel on raske püsida, mõlema otsa fännid sikutavad tugevalt enda poole.
oculus rift on sisend-väljundseade, ei midagi vähemat ega enamat. võrrelda rauda mänguga on üsna vale. kui bf3/4 või hl2 tugi sinna korralikult sisse saab (hl2 oma juba vist on), saavad elamused olema täpselt needsamad kuid loodetavasti võimendatud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nimetu112
HV kasutaja
liitunud: 06.08.2008
|
03.02.2014 22:27:32
|
|
|
aht0 kirjutas: |
Degwees kirjutas: |
Ei tea ühtegi kõrge skill numbriga algajat ega madala numbriga head mängijat. Minu silmis näitab mängija oskusi õigesti, kuna skill pannaksegi kokku arvestades kõiki teisi statse. |
võta nii et mul on sellest mängijast "skill" number veits väiksem aga kdr/spm juppmaad kõrgemal (1,7/500), seleta nüüd loogiliselt ära kuidas:) |
Sest oma viimased mängud oled kasutu olnud. See muutub iga mänguga, kui mängid stabiilselt halvasti ongi koguaeg väike. Kui reaalselt mängid hästi aga viimased mängud oled niisama lollitanud nagu mina näiteks, siis ta langeb.
Aga kui oskad mängida siis enamus aega on ta enamvähem sama. See kui heal mängijal on see number madal siis on see vaid ajutine nähtus. Aga halvasti mängides sa seda üles ei saa.
Tundub väga loogiline
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Teamkills
HV vaatleja
liitunud: 04.12.2011
|
03.02.2014 22:29:07
|
|
|
painkillah, Avot rohkem poste ja mu õlle tundub jahedam!
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wtf3000
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2010
|
03.02.2014 22:45:02
|
|
|
Londiste, ära võta selle venna juttu tõsiselt. Avot ise tunnistab, et ei jaga arvutimaailmast suur emmigi (mis ilmselt vastab ka tõele), aga kogu aeg targutab siin, nii et tolmab.
Avotile veel: "edit" märgib postitustes hea tava järgi redigeerimise muudatusi, mitte NB alust juttu.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Teamkills
HV vaatleja
liitunud: 04.12.2011
|
03.02.2014 22:45:15
|
|
|
Ei nõustu Nimetuga. See, kui su tiim on sitt ja sa ei suuda teha tavapärast KDR-i või SPM-it, siis ei tohiks sõnal SKILL olla sellega mingit pistmist. Aga number kukub kolinal!
|
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
03.02.2014 22:50:50
|
|
|
Midagi jälle tehtud...mäng pangestub iga 5-20min järel....
Eile mängisin 2h järjest.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Avot
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011
|
03.02.2014 23:44:32
|
|
|
londiste, kinnisidee Loe/öpi väheke, mängimise vahel. Mis puudutab Oculus Rifti, siis olen kindel, et sa neid kordagi proovinud ei ole!
söbramehe soovitus, loe enne/uuri mängude optimeerimine tänapäeval, millal seda alles tehakse, mida tahetakse saavutada, kes määrab jne...
Sa ikka proovi ennem veidi möelda ennem kui siia kirjutad. Battlefield 4 mängides vöid ju ajud lauasahtlisse jätta või kasvöi kahe promilli joobes mängida. Vahet ju pole
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kankka
HV kasutaja
liitunud: 15.08.2009
|
04.02.2014 00:03:20
|
|
|
Teamkills kirjutas: |
Ei nõustu Nimetuga. See, kui su tiim on sitt ja sa ei suuda teha tavapärast KDR-i või SPM-it, siis ei tohiks sõnal SKILL olla sellega mingit pistmist. Aga number kukub kolinal! |
Või logid mängu mõni minut enne lõppu ja saad niisama -20 skilli...no eks skille on erisuguseid.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
04.02.2014 01:58:10
|
|
|
Nimetu112 kirjutas: |
aht0 kirjutas: |
Degwees kirjutas: |
Ei tea ühtegi kõrge skill numbriga algajat ega madala numbriga head mängijat. Minu silmis näitab mängija oskusi õigesti, kuna skill pannaksegi kokku arvestades kõiki teisi statse. |
võta nii et mul on sellest mängijast "skill" number veits väiksem aga kdr/spm juppmaad kõrgemal (1,7/500), seleta nüüd loogiliselt ära kuidas:) |
Sest oma viimased mängud oled kasutu olnud. See muutub iga mänguga, kui mängid stabiilselt halvasti ongi koguaeg väike. Kui reaalselt mängid hästi aga viimased mängud oled niisama lollitanud nagu mina näiteks, siis ta langeb.
Aga kui oskad mängida siis enamus aega on ta enamvähem sama. See kui heal mängijal on see number madal siis on see vaid ajutine nähtus. Aga halvasti mängides sa seda üles ei saa.
Tundub väga loogiline |
TDMis annab selle loogika järgi positiivse kdriga kasutu olla. Objektiiv on ju tappa rohkem kui surra, muud midagi. Tekib paradoks.
Hea küll, panen paar päeva Conqi, vaatab mis muutub.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtv0308
HV kasutaja
liitunud: 06.04.2006
|
04.02.2014 02:13:56
|
|
|
londiste kirjutas: |
oculus rift on sisend-väljundseade, ei midagi vähemat ega enamat. võrrelda rauda mänguga on üsna vale. kui bf3/4 või hl2 tugi sinna korralikult sisse saab (hl2 oma juba vist on), saavad elamused olema täpselt needsamad kuid loodetavasti võimendatud. |
Oled sa Oculusega mänginud? Ma küll ei kujuta ette kui kaua sellega jaksaks BFi mängida. Osadel hakkab 100% pea ringi käima....Aga kuna mõndasi asju tajume me suuresti tänu nende nägemisele, siis kindlasti annab Oculus teistsuguse tunde kui lihtsalt ekraani vaadates ja tulistades.
_________________ http://www.youtube.com/z4nn1n |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
remain
HV vaatleja

liitunud: 10.10.2011
|
|
tagasi üles |
|
 |
Degwees
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.02.2007
|
04.02.2014 07:31:02
|
|
|
aht0, snaipritel on KD kõrge ja SPM/skill madal. Objektiivi üldiselt ei mängita ja kuskil künka otsas passides on KD kõrgem.
Tegelikult ma endal skilli vahet ei näe eriti, mis mappi ma mängin. Eks valin ikka valdavalt neid, mis mulle kõige rohkem meeldivad(Guilin, Dragon, Zavod, Locker). Kui väga püüan(st PTFO), siis on skill 400-420 kandis ja SPM 800-1500 olenevalt mapi suurusest. Reconi mängides skill kukub kolinal ja KD tõuseb.
Kuna mängimiseks väga aega enam pole ja mingitel võistlustel osa ei võta, siis jooksen ka pigem ringi ja teen tankidele Allah Snackbari. Sellest ka praegune madalam stat(313 skill, 1.62 KD, 797 SPM, 1.02 KPM)
Mõte jääb igatahes samaks - kui skill(SPM KPM KD) on kõrge, siis on väga tõenäoliselt tegemist hea mängijaga, kui madal, siis vastupidi. Igaüks võib endast arvata mis tahab ja ennast lohutada mõttega, et skill ei loe midagi, AGA kui 160 skilliga mängija läheb 320 skilliga mängijale vastu, saab ta väga tõenäoliselt ära.
|
|
Kommentaarid: 111 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
renekas
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
04.02.2014 11:17:13
|
|
|
Ok, näide kuidas "skill" on idiootne, nendele kes pole aru saanud. Hea näide on cq large op locker.
Suht raske on kõrget SPM hoida kui tiim on tarde täis kes spammivad kuskil C-s oma m320 ja õues B-d flankimas oled sina ja mingi snaiper.
Kui mingid lambad pidevalt lasevad C-st tüüpe läbi ja keegi ei ei iitsatagi ega kavatse näiteks C juurest tagasi minna D-d võtma. Pool raundi jooksed edasi tagasi B -> D , et su tiim aanusse ei saaks.
Samal ajal skill tõuseb neil tardidel kes seal üksteist m320'ga spammivad.
Ehk siis sa PTFO ja kaitsed oma tiimi n00be, aga sinu skill kukub. - st, täiesti mõttetu näitaja.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.02.2014 11:22:00
|
|
|
Avot kirjutas: |
londiste, kinnisidee Loe/öpi väheke, mängimise vahel. Mis puudutab Oculus Rifti, siis olen kindel, et sa neid kordagi proovinud ei ole!
söbramehe soovitus, loe enne/uuri mängude optimeerimine tänapäeval, millal seda alles tehakse, mida tahetakse saavutada, kes määrab jne...
Sa ikka proovi ennem veidi möelda ennem kui siia kirjutad. Battlefield 4 mängides vöid ju ajud lauasahtlisse jätta või kasvöi kahe promilli joobes mängida. Vahet ju pole  |
olen lugenud-õppinud ja teen seda jooksvalt.
oculus rifti pole olnud võimalust proovida aga nii 3d-d, vr prille kui motion trackingut olen läbi aegade erinevates kombinatsioonides katsuda saanud. tean päris hästi, millega tegu.
optimeerimisest tean ka üht-teist aga sinu nägemus millal-mida-milleks-kes osas tahaksin küll teada.
mitte ainult bf4 vaid ka praktiliselt suvalist teist fpsi mängides võid ajud lauasahtlisse jätta. eriti kui multiplayerist juttu.
mtv0308, kehtib mitte vaid oculuse vaid igasuguse tänase consumer-klassi 3d kohta. motion tracking on paha hakkamise koha pealt lisamure aga see ongi oculuse fookus ja leivanumber. pealegi on lisaks rauale seal palju ära teha ka softil, eelkõige mängu poolel. kui me räägime competitive scenest, skillist ja muust sellisest, siis oculus vähemalt esimesel aastal ei saa mitte kuidagi olema kuvari, klaveri ja hiire kombinatsiooniga võrreldav, aga meelelahutuslik aspekt on midagi muud.
edit:
bf4 mapivalik on üsna imelik. chokepointe ja granaadirahe all tunneleid on kuidagi väga palju, rohkem kui bf3 reliisi mappides oli.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 04.02.2014 11:30:42, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
04.02.2014 11:23:14
|
|
|
Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004
|
04.02.2014 11:24:55
|
|
|
Sai eile siis ka esmakordselt HV serverit külastatud.
2 oma tiimi snaiperit istusid vastaste baasi juures, kaardi piiril ja ma ei näinud kordagi, et nad sealt liikunud oleks (olgugi, et nende nina ees olev ala/lipp oli vastaste käes). Ei heidutanud neid ka see, et kogu tegevus toimus pm kaardi keskel.
Sellistega on fun mängida
Aga ennast on hakanud kummitama huvitav bugi - spawn mingisse masinasse võib lõppeda mängu crashiga (nii eile 2 korda HV serveris järjest). Enne patchi seda justkui ei olnud.
|
|
Kommentaarid: 752 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
600 |
|
tagasi üles |
|
 |
renekas
HV kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
04.02.2014 11:36:21
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida. |
aga ometigi on alati vähemalt pool tiimi mingi tunnelirotid
Mis crashimisse puutub siis mul masinasse spawnides ei crashi aga siis küll kui üritan masinasse siseneda gunneriks või juhiks. Eriti siege of sanghais ja zavodis.
Zavodis crashib vahel kopteriga manööverdades ka.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Degwees
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.02.2007
|
04.02.2014 12:53:45
|
|
|
E: Netis vaidlemine on nagu peaga vastu seina tagumine. Kui inimesed ei taha aru saada, siis nad ei saagi.
|
|
Kommentaarid: 111 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
A-Circus.
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2002
|
04.02.2014 13:19:04
|
|
|
renekas kirjutas: |
heretic666 kirjutas: |
Locker map üldse on idiootne, milleks seal nade spam/tunnel campis üldse mängida. |
aga ometigi on alati vähemalt pool tiimi mingi tunnelirotid
Mis crashimisse puutub siis mul masinasse spawnides ei crashi aga siis küll kui üritan masinasse siseneda gunneriks või juhiks. Eriti siege of sanghais ja zavodis.
Zavodis crashib vahel kopteriga manööverdades ka. |
Mul on konkreetselt Shanghai mapis tanki gunneriks minnes crash. Muude masinate ega kaartidega pole täheldanud.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Avot
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011
|
04.02.2014 13:19:38
|
|
|
Degwees. + 1
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
04.02.2014 13:21:52
|
|
|
parm kirjutas: |
aht0 kirjutas: |
Panin ka W7 asemel W8.1
BF4 on tunde järgi suts sujuvam, aeg-ajalt esinenud stutter on kadunud ja suuremalt jaolt ka järsud fps dropid. FPSi osas erilist vahet numbriliselt ei ole.
Kas on mingi konsoolimuutujat millega saaks frostbite'i sundida kasutama rohkem kui nelja threadi? Mängisin nende fps'i ja perfi "graafidega" mängus ja mänguakna ülaserva kirjutati masina riistvara ja ka selline tekst "available threads:8 working threads:4" |
-Users can now configure and control themselves how many CPU cores should be used in the game with the new “Thread.MaxProcessorCount” settings in User.cfg.
Spoiler 
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493815503479/
|
paraku see ei tööta. Proovisin ka GstRender.Thread.MaxProcessorCount, alati jäi "Working Threads 4". Proovisin nii neljast väiksemaid kui suuremaid numbreid.
Degwees kirjutas: |
aht0, snaipritel on KD kõrge ja SPM/skill madal. Objektiivi üldiselt ei mängita ja kuskil künka otsas passides on KD kõrgem.
Tegelikult ma endal skilli vahet ei näe eriti, mis mappi ma mängin. Eks valin ikka valdavalt neid, mis mulle kõige rohkem meeldivad(Guilin, Dragon, Zavod, Locker). Kui väga püüan(st PTFO), siis on skill 400-420 kandis ja SPM 800-1500 olenevalt mapi suurusest. Reconi mängides skill kukub kolinal ja KD tõuseb.
Kuna mängimiseks väga aega enam pole ja mingitel võistlustel osa ei võta, siis jooksen ka pigem ringi ja teen tankidele Allah Snackbari. Sellest ka praegune madalam stat(313 skill, 1.62 KD, 797 SPM, 1.02 KPM)
Mõte jääb igatahes samaks - kui skill(SPM KPM KD) on kõrge, siis on väga tõenäoliselt tegemist hea mängijaga, kui madal, siis vastupidi. Igaüks võib endast arvata mis tahab ja ennast lohutada mõttega, et skill ei loe midagi, AGA kui 160 skilliga mängija läheb 320 skilliga mängijale vastu, saab ta väga tõenäoliselt ära. |
ma mängin ehk 5% ajast snaiprit, ainult juhul kui mõni **** vaja kuskilt katuselt alla tuua. Isegi selleks on mortar sageli parem. Viimasel ajal M4 (universaalne klassidevaheline kone) või siis CZ805/M16A4 assault rifle.. ACRW ja ACE'id jäägu statsipededele. Niipalju juba tuvastasin et Conqi commander'ina võid võita või kaotada, "skilli" number sellest ei muutu.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
ownagetime
HV kasutaja

liitunud: 30.05.2011
|
04.02.2014 14:56:04
|
|
|
Keegi siin tihti commanderit ka mängib? Tekkis küsimus, kuidas saada seda relvalaeva spawnima?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kala1
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2006

|
04.02.2014 15:02:07
|
|
|
vastav map vast ?
Vaata vasakul servas näitab lippe ja mis lipp annab mida
_________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier. |
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
|