Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 06.12.2013 00:11:28 vasta tsitaadiga

Rummumootori peamine eelis on, et see on äärmiselt hooldusvaba.
_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 06.12.2013 12:17:15 vasta tsitaadiga

Teoreetiliselt peaks rummumootor ka palju vähem ketti kulutama/venitama.
_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 06.12.2013 12:36:29 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
Minu silmis on rummumootor parem, kui keskmootor. Sellega saab pidurdada ja töötab ka siis, kui ei vänta. Ja tagumise rummumootoriga toimib käiguvahetus samamoodi hästi nagu ilma mootorita. paigaldamises ei näe ma ka midagi keerulist võrreldes keskmootoriga.
Pidurdamine on tõesti asi, mida keskmootoriga teha ei saa. Konkreetne Bafang, mida viitasin, on võimalik kuulu järgi häälestada ka ise vedama - ei pea kaasa väntama. Käikudega on sedasi, et kuna potentsiaalsel toorikul on käigud tagarummus, siis seda kuidagi rummumootoriga ei kombineeri. icon_smile.gif
ranel kirjutas:
Rummumootori peamine eelis on, et see on äärmiselt hooldusvaba.
Amatöörlik küsimus - mis hooldust keskmootor oluliselt rohkem vajama peaks?
nunnu kirjutas:
Teoreetiliselt peaks rummumootor ka palju vähem ketti kulutama/venitama.
Kett on ju iseenesest kuluvahend niigi, kulub ta siis mootori jõul oluliselt rohkem, kui ise vändates? Suurem jõud on muidugi taga, selles osas vist venib tõesti ehk natuke rohkem.
_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.12.2013 13:42:58 vasta tsitaadiga

Keskmootoriga on ehk mugavam ja turvalisem sõita. Kui 10kg asi sul koguaeg all keerleb on ikka juhitavus natuke embamugavam küll?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001




sõnum 06.12.2013 14:18:17 vasta tsitaadiga

Peaks elektrirataste kokkutuleku korraldama. Ei tea palju erinevaid juba igapäevases kasutuses meie väikses riigis on? Isetehtud on muidugi kõik erinevad. Keskmootoriga rattaga ei ole sõita õnnestunud.
_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 06.12.2013 18:01:48 vasta tsitaadiga

To Fukiku- mina tagumisi käikusi ei vahetagi. Vahel harva ainult esimest linnas liigeldes.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2013 13:33:15 vasta tsitaadiga

Otseveoga rummumootori 2 miinust - kaal ja veeretakistus, veeretakistus on täiesti korralik(oleneb mudelist jms), niiet tühja akuga sõita on tuntavalt raskem kui tavarattaga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 13.12.2013 22:55:54 vasta tsitaadiga

[quote="nunnu"]Peaks elektrirataste kokkutuleku korraldama. Ei tea palju erinevaid juba igapäevases kasutuses meie väikses riigis on?

See oleks üks tore ettevõtmine. Või teha rattamatk?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 13.12.2013 23:09:54 vasta tsitaadiga

Matk oleks muidugi hea - kellel rohkem akukilosid kaasas on, see sõidab kaugemale? icon_razz.gif Kuni viimase elektronini! icon_razz.gif
_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 03.01.2014 19:32:06 vasta tsitaadiga

Fukiku kirjutas:
Matk oleks muidugi hea - kellel rohkem akukilosid kaasas on, see sõidab kaugemale? icon_razz.gif Kuni viimase elektronini! icon_razz.gif


Eks meil kõigil ole sõpru üle eesti, kus saaks pistiku seina torgata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.01.2014 10:19:07 vasta tsitaadiga

Võiks ise teha mingi 220v laadimis elektrivõrgustiku üle Eesti. Võimsusemõõtja vahele ja näiteks küsid hind 30 senti kw/h.
Mitte nagu elektriautolaadija, et 3€ läheb kohe kui püstoli tõstad. icon_lol.gif
Saaks mööda Eestit Erattaga rännata jne.
Praamis vist saab praegu ka laadida.
Aaaaah miks nad ei teinud elektrautolaadimispunktidele 220v võimalust?
Tulevikus on kindlasti paljku Erattaid, motikaid ja isegi autosi, mida saab ainult 220v-ga laadida.
Laadimine võiks olla kulupõhine, mitte mingi 3€ kord WTF.
See oleks nagu bensiinijaamas - ükskõik kui palju bena võtad alati on 100€ icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 04.01.2014 12:32:57 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Võiks ise teha mingi 220v laadimis elektrivõrgustiku üle Eesti. Võimsusemõõtja vahele ja näiteks küsid hind 30 senti kw/h.
Mitte nagu elektriautolaadija, et 3€ läheb kohe kui püstoli tõstad. icon_lol.gif
Saaks mööda Eestit Erattaga rännata jne.
Praamis vist saab praegu ka laadida.
Aaaaah miks nad ei teinud elektrautolaadimispunktidele 220v võimalust?
Tulevikus on kindlasti paljku Erattaid, motikaid ja isegi autosi, mida saab ainult 220v-ga laadida.
Laadimine võiks olla kulupõhine, mitte mingi 3€ kord WTF.
See oleks nagu bensiinijaamas - ükskõik kui palju bena võtad alati on 100€ icon_razz1.gif

Mõttetu. Igas suuremas kaubanduskeskuses saad 220V seina surata icon_biggrin.gif Olen küllalt nii läpakas tööd teinud icon_biggrin.gif

Pealegi ma ei tea, mis laadijad teil on, aga minu oma laeb täiesti tühja pakki ~4h. Minu jaoks on see natuke kaua ootamise aeg.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 05.01.2014 21:42:42 vasta tsitaadiga

Tanklates võiks ka pistikud väljas olla. Niikaua istus väljas, sööd burksi ja oled netis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gj
HV veteran

liitunud: 09.05.2003




sõnum 06.01.2014 18:06:20 vasta tsitaadiga

üks õhtu mul pani bussi sabas suur-sõjamäel e-esirattaveoga kamikadze, 50-60km/h tuli kenasti mulle järgi, algul mõtlesin et mopeed aga peale peatust keeras ümber, siis nägin. ma ise küll ei roniks seal kitsal auklikul teel autode vahele aga no see on igaühe enda asi.
omale sai ostetud õnneliku k-rauta võitja käest minikokukas makita 18v kahe akuga 6ah, täiesti super töölkäiguratas, boonusena mahub auto pagassi ja koridorikappi. 50km/h võib sellega muidugi und näha ja nats peab ikka väntama ka kuna selle mootor töötab ainult väntamise toeks automaatselt.
http://www.makita.ee/tool/15219/BBY180Z.html
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 08.01.2014 04:27:58 vasta tsitaadiga

Ilusat uut elektri-aastat kõigile! Leidsin ülevaatliku artikli e-ratta-akude olevikust ja tulevikust, muuseas ka neist uusimatest NMC ja NCA/NCR(TeslaModelS-is kasutatavatest)...Kas Eestis keegi juba nende suunas liigutab või oleme ikka alles LiFePo4-de küljes kinni? Mis selle artikli põhjal tundub juba eilne päev olevat...icon_sad.gif
http://www.electricbike.com/lithium-cobalt-magnanese/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 19.01.2014 20:54:04 vasta tsitaadiga

Neid NCR-e võiks proovida küll. 48v 10ah aku hind tuleks ~250€ ja kaal <2 kg icon_eek.gif
Need samad on ka Tesla S autol ja 8a garantii. Seega peaks head olema. Imelik, et kuskil pole kirjas laadimistsüklite arvu. See aku leiutati vist ~a tagasi, wikis kuskil juttu pole.

http://www.tarbija24.ee/2662366/lugeja-kusib-miks-elektriauto-ostmist-toetatakse-aga-elektriratta-oma-mitte
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 19.01.2014 22:06:27 vasta tsitaadiga

DVDRW, mis moodi neid ühendada? Punktkeevitusega klemmid külge?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 19.01.2014 22:26:02 vasta tsitaadiga

See vast oleks kõige kindlam jah. Aga aparaati on raske saada.
Vaatan 1C testiga tuleb mahutavuseks ~3000mah
Seega kaal ja hind tuleb tsipa kõrgem ikka.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Intz33
HV vaatleja

liitunud: 21.01.2014




sõnum 21.01.2014 20:23:06 vasta tsitaadiga

Tere. Tallinnas tondil on üks firma Renovar, nendel on akude keevitamise aparaat olemas.
Tegelevad ka vanade akutrelli akude taastamisega.
Vabandust. Firma on Renovaar OÜ.
Ise sõidan 2009 aastaast. elektriroller. ee st ostetud Hiinlaste rolleriga" Välk "
Ostsin selle Rauno Mõrra käest juba väheke peetuna. 48V 250W aga hea tugev raam , amordid ja muu luksus küljes.
Tallinnas Nõmme tänavatel suurepärane vahend liiklemiseks. Ma juba vanem mees, ja mulle meeldib, kui
sadulas istudes jalad maha ulatuvad. Kiiret mul ju ka enam pole.
Nüüd aga olen sunnitud mõtlema võimsama mootori peale. Nimelt kombineerisin talle talveks suusad külgedele ja lumistel
tänavatel jääb 250w väheseks.
Siit küsimus. Kuna siin foorumis kirjutati, et" maagiline pirukas" MP3 läheb vahest kärsama, siis millist Hiina tootjat võib
usaldada . Alibaba.com pakub 15572 erinevat elektrijalgratta mootorit. Erinevatelt tootjatelt. Milline neist kvaliteetset
kaupa teeb? Kes rämpsu? Asi ei ole ilmselt mootori tüübis vaid valmistamise kvaliteedis. Ka Hollandi poest võid Hiina
logisevate laagritega mootori saada. Minu Hiinlast "Välk" on igatahes hästi vastu pidanud. Muidugi vasakul pedaalil võiks
ikka vastupäeva keeremega kinnitus olla. Aga väikesed Hiina naljad käivad asja juurde.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JOKKER666
HV veteran
JOKKER666

liitunud: 21.09.2002




sõnum 21.01.2014 20:26:46 vasta tsitaadiga

Akudest võiks vist lausa eraldi teema teha. Aga kuidas kõige mõistlikum akusi, millel puuduvad jootmiseks klemmid, käepäraselt ühendada. Ise olen lihtsalt teibiga puhastatud juhtme vastu aku kontakti tõmmanud ja hiljem korralikult tugevalt kinni mässinud. Liitiumakule ei julge väga jootma hakata külge.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 21.01.2014 21:53:35 vasta tsitaadiga

Ise mõtlen praegu just ehitada vastupidist. Et talvel võiks 1000W mootori asemel panna 250W mootor.
MP2 mootor kaalub 12kg. Sellega lumes sõita on tüütu, ohtlik ja ebamugav. Libedaga pole mõtet hullu panna, seega kiirus üle 25km/h ei läheks anyway.
2. asi on et hakkab külm. 250W mootor on mõnusalt kerge ~3,5kg. Väntan niipalju juurde, et külm ei hakkaks (biokonditsioneer icon_razz.gif ), Ja kui aku tühjaks saab on tegemist nagu tavarattaga lumes (kerge kaal).
Korralikud naelkummid (10€/kumm 384 naelaga) ka kindlasti alla.

Siin on üks testind neid palju kõmu tekitanud uusi Panasonic NCRe
Suht kehvakesed ikkagi. Tesla S omanikud värisege!

Mõtlen veel, et kui tahta 3,6v elemente kasutada, siis 36v või 72v ongi ainult mis täpselt jaguvad. Ja 250W mootor on 36V icon_smile.gif

Mõned on ka 18650 elemente otse tinutanud ja pole eriti probleeme olnud.

Vaatan 250W mootor maksab ~59€ On siin mingi konks või ongi nii odavad need? icon_biggrin.gif

Need meie kohalikud akupoed ei teagi vist, et liitiumelemendid üldse eksisteerivad icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 22.01.2014 01:01:37 vasta tsitaadiga

Akude keevitamisega see mure, et seal vist ei liigu liigapalju voolu läbi, jootmine on parem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JOKKER666
HV veteran
JOKKER666

liitunud: 21.09.2002




sõnum 22.01.2014 01:36:41 vasta tsitaadiga

Ma pean silmas jootmisel tekkivat kuumust. Nimh akusi ja patareisi olen kokku jootnud ja suht suure metallpindala kohta tuleb üsna pikalt kolviga kuuma anda. Erinevad liitiumi akude "õnnetuste" videod ja artiklid ära hirmutanud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 22.01.2014 02:55:12 vasta tsitaadiga

Jootmiseks peab võimas ja jämeda otsaga kolb olema ja ühe kiire liigutusega kokku ära, siis ei jõua suurt midagi peale jootekoha üles soojeneda. Kui esimese korraga ei õnnestu siis lasta pikalt jahtuda. Lahja kolviga kaua sussides läheb päris palju soojust elemendi sisse uitama. Aga keevitus ikka kindlam, siis ainult kaks väikest täppi mis kuuma saavad. Jootmisel veel see häda et kui liiga peenike juhe siis võib suure vooluga (akutrelliga 100A+) ühendus lahti sulada.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 22.01.2014 02:59:15 vasta tsitaadiga

Hea kolb peab olema siis pole hullu midagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.