Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
28.12.2013 19:47:51
|
|
|
Sama probleem siin sain eile 24h cooldowni lihtsalt seepärast, et mäng hakkas lambist crashima. Ja see ei olnud esimene kord.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
28.12.2013 19:52:42
|
|
|
On teil pakkuda mõni alternatiiv cooldownile?
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eldest
HV kasutaja

liitunud: 01.07.2013
|
28.12.2013 20:09:24
|
|
|
Aix kirjutas: |
On teil pakkuda mõni alternatiiv cooldownile? |
altpug või leetway
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
29.12.2013 18:26:39
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
Sama hästi võin Source-i lasta, GO mõte ongi minu jaoks competitive senimaani olnud. Valve ISP probleemi ei lahenda, aga cooldowni saaksid nad ju ära kaotada või natuke normaalsemaks muuta.  |
Inimesena, keda ajab väga närvi kui inimesed ebastabiilse netiga või mis iganes probleemidega mängivad, meeldib mulle see süsteem väga. Lambi koha pealt lahkujad keeraksid muidu enamus mängud perse.
Ja kui sa source tagasi lähed seal saad valve serverites matchmakingut teha w? Seal peaksid sama moodi mingi muu süsteemi kaudu PUG'e/gathereid mängima ju. Seega kui cooldown peal aga tahad comp teha siis leetway/altpug/faceit/irc eesti gather.
Pealegi 24h on ju mingi neljas rikkumine viimase nädala jooksul? Kõige pealt on 30 min, siis 2h...
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
29.12.2013 19:14:00
|
|
|
Mikiki, see et tehnika alt veab (nett kaob, arvuti jookseb kokku, steam crashib) ei ole kuidagi inimese süü. Isegi suurtel võistlustel tuleb crashe ja hangumisi ette, sellepärast kellelegi kohe karistust ei määrata vaid tullakse vastu. Olgu siis pool tundi cooldowni kogu aeg, saaksin veel aru, aga nüüd järgmise mängu pangestumise korral saan ilmselt juba nädala cooldowni. Milleks selline jura inimestele, kes on mängu ostnud, saan aru kui piraks midagi.
Source mõte pole matchmakingut teha, vaid seal saaks just PUG-e või gathereid mängida või siis casuali, aga milleks mulle siis GO vaja osta on kui ei saa competitive mängida mingi cooldowni pärast.
Igatahes selles süsteemis olen küll pettunud.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eldest
HV kasutaja

liitunud: 01.07.2013
|
29.12.2013 19:29:32
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
Mikiki, see et tehnika alt veab (nett kaob, arvuti jookseb kokku, steam crashib) ei ole kuidagi inimese süü. Isegi suurtel võistlustel tuleb crashe ja hangumisi ette, sellepärast kellelegi kohe karistust ei määrata vaid tullakse vastu. Olgu siis pool tundi cooldowni kogu aeg, saaksin veel aru, aga nüüd järgmise mängu pangestumise korral saan ilmselt juba nädala cooldowni. Milleks selline jura inimestele, kes on mängu ostnud, saan aru kui piraks midagi.
Source mõte pole matchmakingut teha, vaid seal saaks just PUG-e või gathereid mängida või siis casuali, aga milleks mulle siis GO vaja osta on kui ei saa competitive mängida mingi cooldowni pärast.
Igatahes selles süsteemis olen küll pettunud. |
Ma olen süsteemiga rahul, ei talu selliseid tüüpe, kelle pärast peab 4v5 mängima.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
29.12.2013 19:36:56
|
|
|
Jah, inimese süü ei ole, kuid teised mängijad ei pea ka kannatama. Kui sinu ISP jamab, arvuti kokku jookseb või wahtever, kannatavad kõik ülejäänud 9 inimest mängus. Sa raiskad nende aega, närve ning mängurõõmu ja cooldown on minuarust täiesti mõistlik karistus.
Samas kui sul on nii ebastabiilne nett või arvuti et iga teine mäng jääb poolikuks (nagu räägiti siis 24h saab alles 4nda rikkumise ajal, sellisel juhul poleks mul ka kahju kui nädalane cooldowni olemas oleks), võibolla pole vaja siis competitivi üldse mängida?
Samuti ma ei saa aru miks te tagasi mängu ei joini? Mul korra suri razeri soft ära ning pidin resale minema. Jäin ühe raundi vahele, olin tagasi mängus, võitsime kokkuvõttes geimi ning cooldowni polnud.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
29.12.2013 20:39:50
|
|
|
3 mintsa on aega reconnectida. Minul on suht napikas, kui restarti vaja
See aeg võibolla võiks suts pikem olla, aga cooldown on ikkagi vajalik, et mingi lambivenelased ja kesiganes tavaliselt tiimis on, ei hakkaks enne ametlikku lõppu mängust välja pudenema...
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
29.12.2013 20:42:27
|
|
|
Samas see on suht tüütu, kui dc'd serverist, kasvõi serveri tõttu(vahel ~6 inimest dc'b korraga), kui tagasi connectid, siis 0-reward for suiciding.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
30.12.2013 13:49:10
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
Source mõte pole matchmakingut teha, vaid seal saaks just PUG-e või gathereid mängida või siis casuali, aga milleks mulle siis GO vaja osta on kui ei saa competitive mängida mingi cooldowni pärast.
|
CSGO's saab ka kõiki neid asju teha. Matchmaking on lihtsalt üks lisa juures. Ma ei saa probleemist aru, piisavalt on inimesi, kes mängivad CSGO'd, aga MM'i ei kasuta.
Ma ei saa su loogikast aru, aga mis teha. Tundud endiselt olevat vähemuses oma probleemiga.
+ Suurtel võistlustel ei mängi mingi tiim botiga edasi lõpuni ju. Tavaliselt ongi see paus sama pikk (või lühem), kui MM'is see ajavahemik, mille jooksul saad reconnectida.
Aix kirjutas: |
3 mintsa on aega reconnectida. Minul on suht napikas, kui restarti vaja
See aeg võibolla võiks suts pikem olla, aga cooldown on ikkagi vajalik, et mingi lambivenelased ja kesiganes tavaliselt tiimis on, ei hakkaks enne ametlikku lõppu mängust välja pudenema... |
Tegelt peaks 5 olema. Ta ootab enne 2 minutit enne selle "3 minutes until abandon" asjani. Vähemalt mingi aeg oli veel nii.
braien334 kirjutas: |
Samas see on suht tüütu, kui dc'd serverist, kasvõi serveri tõttu(vahel ~6 inimest dc'b korraga), kui tagasi connectid, siis 0-reward for suiciding. |
See on sitt bug jah, loodetavasti saab fixi.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
01.01.2014 19:03:55
|
|
|
Vot see on halb mis nüüd minuga juhtus.
Mängisime premade tiimiga, raidcall all crashis ja tahtsin tööle tagasi panna mingihetk. Panin mängu alla ja crashis, ei saanud tagasi ka hiljem connectida kuna ei lasknud. Siis mingihetk sain reconnectida jälle ja loadimise ajal sai 5 minutit täis sain isegi mängu lõpetatud ja võidetud. Isegi sain Gold Nova kahelt rangi Gold Nova kolmele ja ikka 7 päeva cooldown
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
JettaMK
HV vaatleja
liitunud: 12.01.2011
|
01.01.2014 19:15:14
|
|
|
Õnnestus ka lõpuks see mäng omandada, beta mulle väga meeldis ja ilmselt meeldiks ka praegune versioon, kui see hitdetection täielik saast poleks. Olen üsna kindel, et umbes 40% kuulidest kaob lihtsalt kuhugile ära.Roundis pole ausalt öeldes imestväärne see kui terve sein on verd täis ja tulemuseks on ilus 0 hit, olgu see awp-ga või mõne rifle-ga. Ping on normaalne, packet loss puudub, ratesid sättisin ka veidi selle järgi mis netis oli(up 128/cmd 128). Betas oli laskmine suurepärane, tundus nagu 1.6 ja seetõttu arvasin, et on lõpuks sellele vanale mängule asendus leitud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
01.01.2014 22:49:56
|
|
|
Minuarust on hitdetection täpselt sama mis kõikides CS'ides olnud. Tõsi, hitboxid jäävad aegajalt mehest "maha" kuid imo on see nii läbi seeria olnud. Ega sa ei juhtunud mingis 33tick serveris mängima vms?
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
01.01.2014 23:06:14
|
|
|
Ise mitmel korral seda tähele pannud, et lased jorssi räigelt sisse nii et terve sein verine ja siis laseb sulle ära ja talle 0dmg.. hmm..
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
02.01.2014 00:08:36
|
|
|
ehk lased ühte jorssi kõvasiti ja saad lihtsalt kellegilt selga samalhetkel ?
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
02.01.2014 09:09:50
|
|
|
kaurrrr, mu veri lendab 50m kaugusele vaenlase selja taha?
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aceee
HV vaatleja

liitunud: 21.07.2012
|
02.01.2014 14:09:50
|
|
|
Evil14 kirjutas: |
kaurrrr, mu veri lendab 50m kaugusele vaenlase selja taha?  |
Kui sa lased kedagi ja sind tapetakse seljatagant ära samal ajal siis näitabki 0 DMG sellepärast, et tagaseisvale vastasele sa ei lasknud ühtegi pauku pihta, seetõttu näitabki 0 DMG.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
02.01.2014 14:33:56
|
|
|
Aceee kirjutas: |
Evil14 kirjutas: |
kaurrrr, mu veri lendab 50m kaugusele vaenlase selja taha?  |
Kui sa lased kedagi ja sind tapetakse seljatagant ära samal ajal siis näitabki 0 DMG sellepärast, et tagaseisvale vastasele sa ei lasknud ühtegi pauku pihta, seetõttu näitabki 0 DMG. |
Kas ma ütlesin, et keegi tappis mind samal ajal ära seljatagant? Mina vs tema (see keda lasin ja kes mu ees on). Ma ei saa aru, mis jura te ajate.
Vahele nii palju, et eile õhtul sain distinguished master guardian ranki kätte, nüüd kotkast jahtima.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
02.01.2014 15:19:00
|
|
|
Kahtlen, et selline jama on kui lased vastast ja verd lendab ja ikkagi 0 dmg. Kahtlustan, et nendel momentidel tuleb mängu kuskile kolmas isik kes su siiski maha laseb.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
02.01.2014 15:20:06
|
|
|
Täiesti kindel, et kedagi kolmandat pole olnud ja sellist asja on ikka mitmel korral juhtunud, muidu poleks siia postitanud sellisest anomaaliast. Sellest saab ikka aru, kes maha laseb.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
02.01.2014 15:22:35
|
|
|
Anna mõni demo link kus selline asi juhtunud on huvitav kohe
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
KaarelK
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
02.01.2014 17:29:31
|
|
|
isegi endal juhtunud, p2rast konsoolist vaadanud, et t6esti pihta pole saanud ja keegi kolmas pole ka lasknud. samas nn "sitta" lendab kahte lehte, tglt see probleem suht viimaselajal tekkinud minul v2hemalt
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
02.01.2014 18:29:22
|
|
|
KaarelK kirjutas: |
isegi endal juhtunud, p2rast konsoolist vaadanud, et t6esti pihta pole saanud ja keegi kolmas pole ka lasknud. samas nn "sitta" lendab kahte lehte, tglt see probleem suht viimaselajal tekkinud minul v2hemalt |
+1
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaurrrr
HV kasutaja
liitunud: 06.03.2008
|
02.01.2014 18:43:24
|
|
|
no keegi võiks mingi demo lingi anda sellisest olukorrast siis lihtsalt huvipärast.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
|