Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
janz37
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2004
|
17.08.2013 14:15:23
|
|
|
Oli sarnane kuumenemise probleem mis oli üldiselt seotud dock -st võtmisega. Kui dock -st võtsin töötamise pealt suletud kaanega siis osadel kordadel ei läinud standby reziimi ning tunni pärast oli tulikuum. Kui tegin ekstra liigutuse - avasin kaane, vaatasin et pilt ees, sulgesin uuesti - siis tegi alati korrektse standby ning probleemi ei olnud.
Kuumenemine seega minul seotud standby reziimi minekuga õigemini selle mitte õnnestumisega.
|
|
tagasi üles |
|
|
pinTero
HV veteran
liitunud: 10.11.2001
|
17.08.2013 22:51:14
|
|
|
Azatris - mis CPU koormuseks näitab, kui masin idles kuumenema hakkab? Ventilaator käib siis täispööretel?
janz37 kirjutas: |
Kui dock -st võtsin töötamise pealt suletud kaanega siis osadel kordadel ei läinud standby reziimi ning tunni pärast oli tulikuum. |
Võibolla ma ei saa pihta, aga kuidas sa suletud kaanega dokist võetud masina ise standby peale saad? Mingi setting a la "Sleep after eject.." vms?
|
|
tagasi üles |
|
|
Azatris
HV veteran
liitunud: 06.02.2006
|
18.08.2013 08:22:05
|
|
|
CPU 0-20% vahel
Fan mitte kõige vaiksem, aga kindlasti ka mitte full speed
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
18.08.2013 10:47:02
|
|
|
BIOS uuendatud? Selle võiks esimese asjana ära teha, kui jahutuse anomaaliad kimbutamas.
T-seeria garantii on rahvusvaheline. Välismaal olles vist eelistatakse teise riigi ostudokumendile arvuti põhjale kleebitud tootmiskuupäeva. Kui sellel pole 3 aastat praeguseks täis tiksunud, siis vii rahumeeli kohalikku Lenovo garantiiteenindusse.
|
|
tagasi üles |
|
|
Azatris
HV veteran
liitunud: 06.02.2006
|
18.08.2013 11:33:28
|
|
|
BIOSi just uuendasin, jah. Aga fanidele kuidagi ligi ei pääse.
Aga jah, ma oma läpparit lihtsalt idlesse ei lase, kuni homme saan teenindusse viia.
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud.
|
|
tagasi üles |
|
|
pinTero
HV veteran
liitunud: 10.11.2001
|
18.08.2013 19:21:26
|
|
|
Azatris kirjutas: |
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud. |
Kõige kindlam variant - kruvi ketas välja
Neil on seal diagnostika jaoks nagunii oma süsteemikettad..
|
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
18.08.2013 20:46:06
|
|
|
Ja Ideapad garantiid tehakse saksamaal...garanteerin et 2 nädalat oled siis ilma.
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
19.08.2013 04:46:45
|
|
|
Azatris kirjutas: |
Ei tea, kas peaks kuidagi isiklikele asjadele ligipääsu ka keelama? Pole kunagi arvutit teenindusse viinud. |
Kui sul on mingid BIOSi tasemel paroolid peal, siis need tuleb maha võtta.
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
19.08.2013 10:25:28
|
|
|
Aga miks seda ThinkPadi tolmupuhastust ja termopstade vahetust mingist kohalikust Lenovo esindusest ei tellita. Seda enam, et väga tihti ei käi tolmupuhastus ju üleüldse garantiitingimuste alla ja on tavapärane, juurdeostetav toiming, et üks päev viid ja järgmine päev saad puhastatuna kätte.
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
20.08.2013 05:52:09
|
|
|
Kas probleemi lahendab uus ekraan või taustavalgustus, kui pilt T400 ekraanil on tuhmiks läinud (mitte täiesti pime)?
|
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
20.08.2013 08:48:27
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Kas probleemi lahendab uus ekraan või taustavalgustus, kui pilt T400 ekraanil on tuhmiks läinud (mitte täiesti pime)? |
"Tume pilt" viitab sellele, et puudub heleduse reguleerimine. Seega pigem inverteri või emaplaadi probleem. Kuigi, seda on, vahel väga harva, ette tulnud, et vananenud lamp töötab "tuhmimalt".
|
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
21.08.2013 00:20:10
|
|
|
Emaplaadis asi ei saa olla, kuna emaplaat vahetati eelmisel aastal garantii korras uue vastu ja juba enne vahetust oli ekraan tuhmivõitu.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
21.08.2013 10:22:14
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Emaplaadis asi ei saa olla, kuna emaplaat vahetati eelmisel aastal garantii korras uue vastu ja juba enne vahetust oli ekraan tuhmivõitu. |
Saab olla
Igaks juhuks kontrolli järele kas ikka pandi uus plaat või remonditi kuidagimoodi vana, foorumis on ju mõned teemad olnud, et teenindaja leti taga väitis detaili asendust aga kontrollimisel selgus hoopis remont....
|
|
tagasi üles |
|
|
Azatris
HV veteran
liitunud: 06.02.2006
|
22.08.2013 05:59:43
|
|
|
Okei, viisin siiski praeguse SSDga oma masina garantiisse. Natuke on privaatset infot, aaaga ma millegipärast usun, et nad harjunud sellega ja eriti ei huvita neid see?
Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles... Aga pärast mingi managementi läbimist läks õnneks edasi mingi Lencare kätte, kes paraku tegeleb garantiiprobleemidega.
|
|
tagasi üles |
|
|
jt234
HV veteran
liitunud: 12.04.2005
|
22.08.2013 09:27:19
|
|
|
Minuteada teevad nad töid oma clean installiga windowsiga kettaga.
_________________ Dima oli siin |
|
tagasi üles |
|
|
liivainime
HV kasutaja
liitunud: 25.03.2007
|
22.08.2013 09:41:42
|
|
|
Azatris kirjutas: |
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles... |
Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema.
|
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
22.08.2013 09:45:11
|
|
|
liivainime kirjutas: |
Azatris kirjutas: |
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles... |
Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema. |
Unista edasi...kliendi jaoks algab ikka garantii jooksma alates päevast millal sai kauba kätte, mitte millal see tehasest välja läks. Üks asi on tehasegarantii , teine asi kliendi oma.
|
|
tagasi üles |
|
|
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
22.08.2013 09:50:38
|
|
|
Ramm kirjutas: |
liivainime kirjutas: |
Azatris kirjutas: |
...Algul oli natuke probleemne see, et Service Centre Singapuris, sülearvuti USAst ja arve eesti keeles... |
Milleks arve vajalik on? Garantiistaatus peaks ju seerianumbri alusel tuvastatav olema. |
Unista edasi...kliendi jaoks algab ikka garantii jooksma alates päevast millal sai kauba kätte, mitte millal see tehasest välja läks. Üks asi on tehasegarantii , teine asi kliendi oma. |
seni olen kõik thinkpadid (t410, t420s) ilma igasuguste paberiteta teenindusse viinud. mõlemad läpparid pärid UK-st.
mis juhul neid arveid siis vaja on?
|
|
tagasi üles |
|
|
Maa Mees
HV Guru
liitunud: 12.07.2006
|
22.08.2013 09:54:50
|
|
|
Lenovo ametlik garantii koht tuvastab arvuti põhja all oleva koodi alusel.Mingeid muid paberid nad ei vaja.
Samuti ei loe,mis päritolu arvuti on,kuna kõigi thinkpad seeria arvutitel on ülemaailmne garantii.
Maa Mees
_________________ Some Will Seek Forgiveness, Other Escape...
viimati muutis Maa Mees 22.08.2013 09:55:32, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
liivainime
HV kasutaja
liitunud: 25.03.2007
|
22.08.2013 09:59:54
|
|
|
Pole siin midagi unistada, Euroopas on tavaline Lenovo tehasegarantii 3a, mis ulatub reeglina kaugemale kui meie 2a "pretensioonide esitamise aeg".
Tehasegarantii toimib, vaadatakse seerianr. üle ja võetakse masin selle alusel töösse. Ostuarvet pole vaja. Endal (ja ma pole ainus) nähtud-tehtud protsess.
MUUT: näh, ette jõuti, aga see ainult kinnitab pointi
MUUT2: siin lehel võib igaüks ise ka oma TP garantiistaatust seerianr. järgi kontrollida. Näitab ka ostetud lisagarantiisid, nt. kui on pikendatud 4a peale.
|
|
tagasi üles |
|
|
juku626
HV veteran
liitunud: 09.02.2006
|
22.08.2013 13:40:47
|
|
|
X61s kimbutab heliprobleem. Nimelt kui mõnda audiofaili proovida esitada, siis selle esitus hakib. Probleem on siis Windows 7 all (ei oma tähtsust, mis programmiga audiofaili avada), Ubuntuga töötas ilusti. Hiljuti tegin aga avastuse, nimelt kui arvuti aku saab tühjaks nii, et ta end ise välja lülitab ja peale seda arvuti sisselülitada, siis heli töötab ilusti. Ehk siis ainus variant korralikult muusikat kuulata on, kui aku pealt lasta arvutil end välja lülitada ja siis uuesti vooluvõrgust tööle panna.
Mis anomaalia see olla võiks ja millest võiks alustada, et probleem kõrvaldada?
_________________ OSTAN Žiguli/VAZ/Lada. 56989256 |
|
tagasi üles |
|
|
ReinAa
HV kasutaja
liitunud: 21.08.2013
|
22.08.2013 20:18:59
|
|
|
E530 jookseb väga hästi, üle aasta nüüd olnud ja ühtegi viga ei ole esinenud aeglaseks kisub siis tõmban tehase seaded peale ja korras, nagu uus
|
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
22.08.2013 20:21:55
|
|
|
juku626, teatud ID kaardi lugejad PCMCIA pesas tekitavad x61-l sellist asja. Kui kaardilugejat pole, siis alusta helikaardi draiverist.
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
tagasi üles |
|
|
juku626
HV veteran
liitunud: 09.02.2006
|
22.08.2013 21:03:13
|
|
|
von Wu, Uskumatu, kuid nii see ongi. Eemaldasin ID kaardi lugeja ja heli töötab ilusti. Suur aitäh Sulle!
Mitte, et see ID kaardi lugeja nii tähtis oleks, kuid ei tea, kas mingil inimlikul moel saaks ID kaardi lugeja ja heli koos toimima?
_________________ OSTAN Žiguli/VAZ/Lada. 56989256 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramm
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2004
|
22.08.2013 21:07:56
|
|
|
heikis kirjutas: |
seni olen kõik thinkpadid (t410, t420s) ilma igasuguste paberiteta teenindusse viinud. mõlemad läpparid pärid UK-st.
mis juhul neid arveid siis vaja on? |
Siis kui tehase garantii on läbi.
Näiteks:
Tehase garantii algab alates 01.01.2010 ja lõppeb 01.01.2013
Sina ostad 31.01.2010 siis see tähendab, et sulle on garantii kuni 31.01.2013. Ja just see 30 päeva üle tehase garantii läinud siis vaja arvet. Siis kehtib garantii arve alusel.
|
|
tagasi üles |
|
|
|