Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 06.02.2013 16:21:20 vasta tsitaadiga

Aga ikkagi kas see akukeskuses pakutav mootor arendab 500W nii 36 kui ka 48 voldi pealt?
Ja palju läbisõitu saaks 36V 10Ah liitium akuga?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.02.2013 16:46:34 vasta tsitaadiga

23km saab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Terror
HV veteran
Terror

liitunud: 08.11.2001




sõnum 06.02.2013 17:53:21 vasta tsitaadiga

Võimsus oleneb pingest. Ei ole nii et 36 ja 48 peal on 500W. Tõenäoliselt on 500W 48V pealt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 06.02.2013 20:31:07 vasta tsitaadiga

Terror kirjutas:
Võimsus oleneb pingest. Ei ole nii et 36 ja 48 peal on 500W. Tõenäoliselt on 500W 48V pealt.

Sellepärast küsisingi, sest võimsus ei olene ainult pingest, võimalik oleks ju anda 36V ja rohkem ampreid.
Ei ole täpselt kursis mis moodi need elektriratta kontrollerid neid ampreid jagavad.

DVDRW kirjutas:
23km saab.

See oleks juba päris hea, saaks mitu päeva linnavahel sõita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004




sõnum 06.02.2013 21:01:12 vasta tsitaadiga

Kulla mehed, ühel mootoril ei ole kaht nominaalpinget.
KillFrenzy, ei saa lihtsalt "anda rohkem ampreid" ja seeläbi saada suurem võimsus, füüsika ei tööta niimoodi.
Näiteks 500W võimsusega mootor nominaalpingega 48V vajab voolutugevust 10,42A andmaks oma nominaalvõimsust. Võid sinna hunniku traktoriakusid rööpi ette rakendada ja saada 100A voolutugevust andva toiteallika, ega siis sellest võimsus 10x korda suuremaks tõuse kui 10A akuga. Aku lihtsalt kestab 10x kauem.
Ja kui on valida, kas 500W 48V või 500W 36V mootor, siis valitagu kõrgema pingega, kasutegur on suurem.
PS! Hiina watt on märksa nõrgem kui lääne watt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 06.02.2013 21:13:12 vasta tsitaadiga

Etsike, selge see, mõtlesin pigem, et võibolla on mootor max 600W näiteks ja see on piiratud läbi kontrolleri 500W peale et maha ei põleks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 19.02.2013 22:04:53 vasta tsitaadiga

Ma kavatsen siit:http://www.devi-motion.com/webshop/bldc-hub-motor/p-1/D1000100--hbs36r--48v-1000w-rear-hub-motor.html tellida 48V, 1 kw mootori. Nõrgemad ei tekita ikka väga emotsiooni. Kui hiljem tahate kiirust juurde, siis tuleb ainult tellida võimsam kontroller, teine aku juurde ja voilaa.
Sõbral on samasugune mootor, 36 V pealt oli kiirus 37 km/h. Lyeni kontroller ja 72 V ja kiirus oli midagi 65 km/h. Talvel on vähe kehva kiirust mõõta.
Igaljuhul 72 V pealt liigub nii kõvasti edasi, et isegi downhilli mehed ei julge seda ratast enam proovida.
MagicPie 2 ja 3 on ka suht jamad. Juhtmeid on vähem jalus, aga muud plussid ka puuduvad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004




sõnum 20.02.2013 17:50:48 vasta tsitaadiga

zar, sinu ja su sõbra fantaasia käib väga kõrge kaarega reaalsusest üle icon_lol.gif
Ma ei tea isegi kust kohast vigade parandamist alustada. Õige oleks ilmselt põhikooli füüsikat uuesti õpetama hakata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eleratas
HV vaatleja

liitunud: 26.02.2013




sõnum 26.02.2013 21:50:31 vasta tsitaadiga

Mida teadjamad/kogenumad arvavad sellisest elektriratta-kontseptist? Ise näen suure plussina asjaolu, et mootori momenti saab käiguvahetusega sõidutingimustele vastavaks sobitada. Sellel aretajal on veel mitu videot you-tuubis ja eriti palju infot saab video all olevatest commentidest, kus ta annab väga väärt infot ja õpetusi. Link:
http://www.youtube.com/watch?v=d9brryyFeBQ&list=UUTa70gzgMjkxkLGKdi4DYJw&index=5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004




sõnum 26.02.2013 21:58:36 vasta tsitaadiga

Elektrimootoritel on igal kiirusel momenti sama palju. Oled mõelnud, miks trollidel/trammidel käike pole?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Terror
HV veteran
Terror

liitunud: 08.11.2001




sõnum 26.02.2013 22:20:03 vasta tsitaadiga

Etsike kirjutas:
Elektrimootoritel on igal kiirusel momenti sama palju. Oled mõelnud, miks trollidel/trammidel käike pole?
Et kui moootoril on kogu pöördevahemikus suht ühtlane väändemoment, siis on käigukast mõttetu? icon_eek.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 26.02.2013 22:20:16 vasta tsitaadiga

Etsike kirjutas:
Elektrimootoritel on igal kiirusel momenti sama palju. Oled mõelnud, miks trollidel/trammidel käike pole?


See väide nüüd küll õige ei ole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2013 12:18:40 vasta tsitaadiga

Enda rattal veel käigud alles, aga eriti ei kasuta küll neid, sõbral on esimeseks hammakaks üldse pandud turistilt ~60-hambaline, ja tagaratas fikseeritud väikseima käigu peale, ja isegi maastikul ei ole puudust tundnud jõulisematset käikudest. Jutt siis hetkel Goldenmotori MP2'st. Pigem endal probleem, kuna esimene hammakas 46 hammast, tagumine 14, siis mootori tippkiirusel ise enam kaasa vändata ei jaksa väga, liiga kiirelt tuleb vändata, ja jõudu ei saa eriti rakendada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.02.2013 20:47:51 vasta tsitaadiga

Endal on 28" rattal ees MP2 ja tagarattal oli 7 käiguline rumm. Lasin ette panna kõige suurema hammaka ja taha 16 hambaga hammaka.
50 km/h oli paras vändata 6. käiguga. Menti märgates panin ka vahest 7. käigu icon_razz1.gif
20 000km juures läksid laagrid ja nüüd on uus 5 käiguline rumm, 5. käik on nüüd paras 50km/h juures.

Üldiselt jah käike eriti ei vaheta. Samas kuskil sopa sees või hullus kohas vahest ikkagi saab 1. pandud (siis on kaksvedu noh).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 01.03.2013 20:05:45 vasta tsitaadiga

Kas keegi sõidab LI-Poly akudega? Endal plaanis tellida 4 sellist http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8590__ZIPPY_Flightmax_5000mAh_6S1P_30C_.html akut. Samuti võib soovitada laadijat ka seda tüüpi akudele.



Etsike kirjutas:
zar, sinu ja su sõbra fantaasia käib väga kõrge kaarega reaalsusest üle icon_lol.gif
Ma ei tea isegi kust kohast vigade parandamist alustada. Õige oleks ilmselt põhikooli füüsikat uuesti õpetama hakata.

Ole hea ja paranda siis mu vead. Aga kirjuta mulle siis PM, pole mõtet foorumit läbustada. (p.s. olen rakendusliku kõrgharidusega mehhatroonik)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.03.2013 20:46:00 vasta tsitaadiga

Li-poly akudel eluiga lühem võrreldes LiFePO4, lausa ~poole võrra, ohtlikumad ka, näiteks ülelaadimisel läheb kohe lugu väga halvaks lipo akuga(põlema läheb), lifepo4 kannatab palju suuremat ülelaadimist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.03.2013 17:23:34 vasta tsitaadiga

Lipoga jah lõppkokkuvõttes hinnas ei võida. Kaalus nati võidab, aga mootor ja kontroller on ikka sama raske, nii et mõnisada grammi kergem aku ei anna eriti midagi.
Neid juhtumeid on küll kus lihtsalt seisev lipo plahvatab, siis peaks ratast kuskil pommipunkris koguaeg hoidma ja laadima. icon_razz1.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zar
HV vaatleja
zar

liitunud: 22.09.2004




sõnum 02.04.2013 07:38:05 vasta tsitaadiga

Uurisin jah asja, et Lipot ei tohi laetuna seisma jätta, muidu paneb paugu ära. Lipo suur pluss on see, et ta annab hästi voolu välja, ehk C on väga hea.

Väike update. Ratta ehitamine on täies hoos, sest kui lumi taanudub, siis oleks ju vaja rattaga sõita.
Väike spec list, mis asjad esialgu külge lähevad:
Raamiks on alumiinimist Classic ratta raam. Sain garantii-raami, keskjooksul keere maas. Eile sai just asendatud metallist keskjooksuga.
Edasi hakkab viima siis 1 kw (48 V juures, Golden motors) tagarummu sees olev harjavaba mootor.
31 mm lai downhilli pöid ja spetsiaalselt tehtud 3 mm roostevabast kõdarad.
Lipo akud ja laadija ka kohal. Selgus, et juhtmed on puudu, millega akusid omavahel ühendada, nüüd on need ka tellitud.
Taha on vaja treida veel mõistlik ketaspiduri kinnitus, kuna golden motoril käib mingi keermega ketaspiduri kinnitus ja ebastandartne ketas. Ette läheb 200 mm ketas ja pidurid on loomulikult hüdraulilised. Ette samuti downhilli pöid ja Deore rumm. Vedrustusega esikahvel ka veel puudu, aga lootust on, et saab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.04.2013 15:16:50 vasta tsitaadiga

Võtsin terve talve seisnud ~pool aastat garaašist välja Ebay (499$) 48v 20ah Lifepo4 aku. See oli isetühjenenud kõigest 1,5%, kusjuures BMS oli ka veel ühendatud. thumbs_up.gif
Sellistest elementidest.
Pliiakul oleks see ~20% old.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 05.04.2013 13:48:28 vasta tsitaadiga

Kui kellelgi peaks upgrade käigust mootor üle jääma võib mulle pakkuda. Vahet pole kas esimene või tagumine.

-----

Kas selline komplekt õigustab ennast, või saaks sama raha eest midagi paremat?

568€ kokku koos saatmisega ja käibega.

http://www.ev-power.eu/E-bike-conversion-kit-EVBike-36V-500W-Rear.html?cur=1
http://www.ev-power.eu/Battery-for-EV-bikes-EVBike-36V-10Ah.html?cur=1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 16.04.2013 13:14:10 vasta tsitaadiga

50 - 80 km läbisõitu 36V 10Ah akuga on muinasjutt... no ehk siis kui pidevalt allamäge ja taganttuul ja väntad ka veidi. Kui vändata ei taha ning tuulevaikus ja tasane asfalttee siis sõidad sellega ehk 25 - 30km kui sedagi.

MPII ja 20Ah 48V LifePO4 akuga sõidan ise ilma väntamata lapats põhjas (32km/h) ära 60km (talvel), suvel vahest veidi rohkem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2013 09:39:32 vasta tsitaadiga

teine aku süsteemis juures, ehk nüüd siis 2x 48v10Ah, ise loodan nüüd ikka 80+km läbisõitu, kui päris lapats põhjas pole koguaeg.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 17.04.2013 10:14:52 vasta tsitaadiga

Üle 10 000km läbitud ja arvestan nii: 500wh = 30km gaas põhjas ilma tuuleta 41km/h magic pie2 (48V 10ah)
36v 10ah on kiirus (Magic pie puhul) aeglasem seega peaks tsipa rohkem saama kui 10x36/500*30 = 22km icon_wink.gif

10ah 48v rekord tormiga vastu gaas põhjas on olnud 16km icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 17.04.2013 12:23:38 vasta tsitaadiga

41 km/h sõita ära 30km 48V 10Ah LiFePO4 on kindlasti hea tulemus. Parim mis mina saanud olen 10Ah LiFePO4-ga oli 32km/h kiirusel läbisõit ~42km, kuid see kindlasti ideaaltingimustel (+25C, tuulevaikne, tasane maa, kõrge rehvirõhk jne)... ehk siis tegureid mis mõjutavad läbisõitu on palju - temperatuur (akul eelkõige), rehvirõhk, riietus, kehaasend ning tuul (sellest johtuv õhutakistus) jne. Kuna mul on 20'' kokukas elektrifitseeritud ja sellel pigem selline püstine istumisasend siis ilmselt annab veidi kehvemaid läbisõite kui mõnel teisel aga see-eest pole elektrivokk väga ruuminõudlik icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2013 12:50:08 vasta tsitaadiga

kas see maagiline kook on ka mingi hea ja väärt asi? nagu aru saan siis otsevedu mootor? efektiivsus on vist vähe viletsam kui ülekande variantidel aga muidu vastu peab hästi?
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.