Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 16:48:39 vasta tsitaadiga

minu kogemus oli küll positiivne, aga tegelikult on üsna vilets lugu, et sellised olukorrad ikka ja jälle korduvad.

Tarneküsimused võtaks mina, kui klient kokku nii:
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 16:52:43 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Computech.ee kirjutas:
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?

Kunagi alguses proovisime ka nii, et ei küsinud ettemaksu ja tellisime kliendile kauba. Kohati isegi väljastasime kauba enne seda kui raha oli laekunud, aga see tekitas väga palju probleeme ja saime paar korda ka tõsiselt kõrvetada.

Aga miks sa otse tehastega oma lepinguid ei sõlmi, siis vastutab ju tehas selle eest, et sa oma kauba kätte saad. Mitte ei vastuta mingi suvaline hulgiladu, mis vaatab, et kes kõige rohkem ostab või maksab, see saab esimesena ja ülejäänutega savi, millal nemad saavad.


Meil on ka need olemas, aga ega Sa ometi ei arva ju, et tehast huvitab see kui mõni Eesti firma (mis kasvõi euroopa mõistes on pisike) nendega kuri on?

Pailaps kirjutas:
Ma usun, et igal väikefirmal probleeme kuhjaga, kui hulgimüük neid üle laseb. Kuid siin aitakski just läbipaistvus müügitehnigutel.

Kui nüüd kliente üle helistada ei õnnestu, ehk saab seda teha meilitsi, kuhu võiksid tulla tarne-aegade muutused kuupäevalistena. Samuti võiks olla juures laos ( reaalselt Eestis ja tellitav kaup ) tellitav ( läti-leedu-soome hulgilaod ).


Tänud soovituste eest! Teeme kindlasti selle muudatuse ära.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winman
HV Guru
Winman

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 17:41:45 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
Praeguse info järgi esmaspäeval.

Computech.ee


Kui esmaspäeval ei jõua, siis kannad inimesele raha tagasi ja kõik klaar, sest sai inimesele Computechi soovitatud heas usus, aga kui asi kuu aega võtab (30 päeva) siis enam ei soovita!
Kommentaarid: 1474 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 1085
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 18:08:49 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?

Aga milleks selliseid riske võtta? Milleks pakkuda kliendile kaupa, mis pole veel tootmisliinilegi jõudnud? Äkki peaks oma müügistrateegia üle vaatama, kuna negatiivse tagasiside põhjal on aru saada, et see ei toimi?
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 18:28:47 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Computech.ee kirjutas:
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?

Aga milleks selliseid riske võtta? Milleks pakkuda kliendile kaupa, mis pole veel tootmisliinilegi jõudnud? Äkki peaks oma müügistrateegia üle vaatama, kuna negatiivse tagasiside põhjal on aru saada, et see ei toimi?


Seda me tegelikult ei teegi.

Lihtne näide oli see DELL Vostro 3560, mis ka siin foorumis oli ülipopulaarne. Esimesed 20 tk, mis meil laos olid läksid esimese nädalaga, teised 20 tk läksid paari nädalaga. Kuna nõudlus oli suurem kui arvestasime, siis jäime juurde tellimisega hiljaks ja kolmas partii saabus meile plaanitust hiljem.

Eesmärk on algusest peale olnud pakkuda head teenindust (ka järelteenindust) - sh tasuta tarnet, tasuta hiirt ja kotti, aastast lisagarantiid, võimalus väga kiiret tarnet ja kliendisõbralikkust - võiks ju neist asjadest kõigist loobuda, aga mis point on olla tavaline e-pood, mis teistest kuidagi ei erine?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Greco
HV vaatleja

liitunud: 26.05.2009




sõnum 13.04.2013 20:36:35 vasta tsitaadiga

Hea teeninduse alla peaks kuuluma ka klienti infoga varustamine. Tühjad lubadused toote saabumise kohta ja kliendile vale info jagamine pole küll klienditeeninduses hea. Täitke siis oma eesmärki.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 14.04.2013 05:22:40 vasta tsitaadiga

tavka007 kirjutas:
[...] Ütlesin seda ka neile, et tulen Tallinnast arvutile järgi. Järgmine nädal esmaspäev küsisin üle ja broneerisin arvuti enda nimele ära ning ütlesin, et tulen reedel 100% kohale. Siim veel ütles, et tuleta kolmapäeval veel igaks juhuks meelde. Nii ma ka tegin ning kolmapäev võtsin nendega ühendust ja tuletasin veel meelde, et ma tulen reedel arvutile järgi. Computechist öeldi, et jah, meil on kõik meeles, arvuti on kõrvale pandud ning teie nimele broneeritud, ära märgistatud ning ma võin rahuliku südamega reedel oma arvutile järgi tulla. Õnneks ma ei sõitnud ise Tartusse, kuna vend oli tol päeval seal ja sai ise arvutile järgi minna. Üllatus oli suur, kui vastati, et sorry, me müüsime teie arvuti maha. [...]

Kuidas on üldse võimalik, et kliendile broneeritud-märgistatud toode müüdi ikkagi kellelegi teisele maha, kuigi klient tuli õigel kokkulepitud ajal sellele järele???
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 14.04.2013 10:57:56 vasta tsitaadiga

WAV kirjutas:
Kuidas on üldse võimalik, et kliendile broneeritud-märgistatud toode müüdi ikkagi kellelegi teisele maha, kuigi klient tuli õigel kokkulepitud ajal sellele järele???


Kui ma nüüd ei eksi, siis läks see broneeritud mudel peale esmast testimist PC-Experti garantiisse. Vahel ei vea ja asjad tulevad juba tehasest praagina. Seepärast testime võimaluse korral alati tooted üle.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2013 11:09:07 vasta tsitaadiga

Esmane testimine ja garantiisse saatmine toimus siis peale kliendi esmast kõnet? Sellisel juhul oleks võinud ju kolmapäeval kliendile öelda, et arvuti on testimisel, aga loodetavasti jõuab reedeks siiski tagasi. Või toimus see esmane testimine alles reede hommikul?

Hakkab ka mulle tunduma, et suhtumine jätab natuke soovida.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003



Online

sõnum 14.04.2013 11:16:00 vasta tsitaadiga

broneeriga palju tahate, müüakse ikka sellele, kes esimesena raha letti laob icon_lol.gif
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 14.04.2013 11:30:50 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
Esmane testimine ja garantiisse saatmine toimus siis peale kliendi esmast kõnet? Sellisel juhul oleks võinud ju kolmapäeval kliendile öelda, et arvuti on testimisel, aga loodetavasti jõuab reedeks siiski tagasi. Või toimus see esmane testimine alles reede hommikul?

Hakkab ka mulle tunduma, et suhtumine jätab natuke soovida.
 


Kusjuures ma ei mäleta seda täpselt, aga saan seda tehniku käest järgi uurida.

Kas me pakuks nii palju lisaväärtust kui meil suhtumine soovida jätaks? Kui see nii oleks, siis poleks mõtet nii palju vaeva näha ju? Milleks siis need 14-16 tunnised tööpäevad, väga head pakkumised HV'lastele jms?

heikis kirjutas:
broneeriga palju tahate, müüakse ikka sellele, kes esimesena raha letti laob icon_lol.gif


See ei olegi väga vale lähenemine, sest oleme suhteliselt palju näinud neid "broneerijaid", kes on väga suured huvilised ja broneerivad toote nädalaks-kaheks. Küll on põhjuseks see, et nad ei usalda kullerfirmat ja tahavad ise järgi tulla või siis tahavad veenduda, et toode on täpselt selline nagu nad arvavad jne jne. Aga kui on käes aeg pakile järgi tulla ei ole võimalik "broneerijaga" kontakti saada.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2013 12:38:23 vasta tsitaadiga

Kogu see asi siin on üks suur kommunikatsiooni küsimus...
Juhtugu, mis juhtub, reeglina klient ei pane pahaks hilinemist, toote vahetust jne, KUI temaga on algusest peale suheldud, riskidest informeeritud ning igal sammul teda arengutest teavitatud.
Olgu see, siis ostu hetkel teatega, et toode on Iraanis laos või peale tellimist, kui testimisel selgub, et asi on vigane. Paljusid teavitusi saab automatiseerida.
Broneeringu küsimuse saab lahendada ettemaksu võtmisega.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 14.04.2013 14:35:06 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
WAV kirjutas:
Kuidas on üldse võimalik, et kliendile broneeritud-märgistatud toode müüdi ikkagi kellelegi teisele maha, kuigi klient tuli õigel kokkulepitud ajal sellele järele???

Kui ma nüüd ei eksi, siis läks see broneeritud mudel peale esmast testimist PC-Experti garantiisse. Vahel ei vea ja asjad tulevad juba tehasest praagina. Seepärast testime võimaluse korral alati tooted üle.
Computech.ee

Hmm, aga kui tsiteerida siin juhtumit kirjeldanud klienti, siis tema nimetas teiepoolse vastusena: "sorry, me müüsime teie arvuti maha". Mis seos saab olla garantiisse andmisel ja mahamüümisel, nagu kaks eri teemat juba?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 14.04.2013 15:03:39 vasta tsitaadiga

WAV kirjutas:
Computech.ee kirjutas:
WAV kirjutas:
Kuidas on üldse võimalik, et kliendile broneeritud-märgistatud toode müüdi ikkagi kellelegi teisele maha, kuigi klient tuli õigel kokkulepitud ajal sellele järele???

Kui ma nüüd ei eksi, siis läks see broneeritud mudel peale esmast testimist PC-Experti garantiisse. Vahel ei vea ja asjad tulevad juba tehasest praagina. Seepärast testime võimaluse korral alati tooted üle.
Computech.ee

Hmm, aga kui tsiteerida siin juhtumit kirjeldanud klienti, siis tema nimetas teiepoolse vastusena: "sorry, me müüsime teie arvuti maha". Mis seos saab olla garantiisse andmisel ja mahamüümisel, nagu kaks eri teemat juba?


Nagu ma juba mainisin, siis pean seda uurima tehnikult, kes sellega tegeles. Mina mäletan, et samasuguse broneerimisega oli seotud üks garantiijuhtum. Võimalik, et ei olnud siis see. Kui tõesti müüsimegi maha temale mõeldud arvuti, siis palun vabandust tema ees, aga mainin siiski ära, et ilmselt ei olnud tegemist tahtliku teoga ja klienditeenindaja tegi lihtsalt eksimuse.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
exciter
HV kasutaja

liitunud: 18.12.2008




sõnum 14.04.2013 16:03:20 vasta tsitaadiga

Computech saab ikka kõvasti reklaami siin, ma vaatan. Ka negatiivne reklaam on reklaam icon_biggrin.gif

Muidu ise ostsin kah neilt läpaka, olen rahul. Kõik toimis kiirelt ja toodi lausa ukse taha ja kõik nii nagu lubatud. Samas see oli nüüd juba pea 3 aastat tagasi, siis kui nad vist alustasid.

Mul ongi tunne, et nad on oma äri lihtsalt nii suureks ajanud, et enam ei saa lihtsalt hakkama, kuna mehi vähe vms. Neile endalegi ehmatus, et nad nii "popid" on icon_biggrin.gif


Ei ole midagi, Jõudu Computech.ee' le (Siimule) kui ka rahulikku ja kannatlikku meelt klientidele icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
margus6213
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2013




sõnum 15.04.2013 00:19:48 VEEL PISUT REKLAAMI COMPUTECHILE! vasta tsitaadiga

link :: https://www.inforegister.ee/11640866-COMPUTECH-OU

Siin siis veel reklaami COMPUTECHILE! icon_exclaim.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maarika1
HV vaatleja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 16.04.2013 15:05:29 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
Tere,

Märksõnadeks on suurenemine/laienemine/areng. icon_wink.gif

Computech.ee


Kas polnud ikka kohutav võlgnevus Laia tänava kontori eest, Teie kolimise põhjuseks?

Ja see, et teil kullerifirmaga probleeme on, on ju naljajutt? Niipalju kui infot ringi liikleb siis on ikka pigem asi selles, et härra Ruga ei telli lihtsalt õigel ajal kaupasid ära ja juhtub see, et kaubad saavad ladudest tänu tema laiskusele ennast liigutada otsa. Ja kui kliendid tahavad Teda kätte saada siis Temal on kliendist ükskõik. Väldib oma töötajatega suhtlemist, et mingi hinna eest ei jõua info, et klient teda otsib, Temani.
Pole küll tehinguid - õnneks - teinud Computech'ga aga olen ka õnnelik selle üle, sest kunagi plaanisin sealt arvuti soetada aga kuna sai HV 'st uuritud ja kuuldud igasuguseid jutte nende kohta jäin pigem turvlisema firma kasuks, kes suudab klienti austada ja neile mitte valetada. Öelda, et Teil pole aega klientidele päevas helistada on ebaviisaka klienditeeninduse üks osa, kuna Teie siiski vastutate oma tegude eest ise. Ja kui Te ei jõua siis leidke endale inimene kollektiivi juurde, kes tegelebki nende klientidega, kelle tellimusega on probleeme ja kellele Te ei jõua ise vastata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 16.04.2013 16:00:55 vasta tsitaadiga

maarika1 kirjutas:
Computech.ee kirjutas:
Tere,

Märksõnadeks on suurenemine/laienemine/areng. icon_wink.gif

Computech.ee


Kolimise põhjuseks?



Pigem siiski selles, et Laia tänava maja müüdi maha ja uus omanik soovis teha muudatusi. Meie leping kehtis küll aastani 2015 ja oleksime ilmselt võinud protsessima hakata, aga lihtsam oli ja mugavam oli vahetada üüripinda.

Computech.ee

Edit: Lisaks tahaksin teha ettepaneku, et ilma autentimata kasutajad ei saaks "arvutifirmade" teemades sõna võtta. Siis jääks ära ehk sellised "kuskilt kuulsin midagi" jutud ja asi ei lange külajuttude tasemele.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gejor
HV vaatleja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 16.04.2013 18:12:38 Tere lugupeetud arvuti huvilised, minu lugu võiks olla järgmistele Computechi klientidele ja sealt arvutit osta plaanivatele vasta tsitaadiga

Tere lugupeetud arvuti huvilised, minu lugu võiks olla järgmistele Computechi klientidele ja sealt arvutit osta plaanivatele inimestele järelemõtlemiseks ning hoiatuseks!

Nimelt läks mul umbes kuu aega tagasi katki sülearvuti mis oli mind ilusti 5-6 aastat päevast-päeva teeninud. Seoses sellega, et arvuti juba nii vana oli, mõtlesin, et ei hakka seda enam parandama ja panustan enda pikemalt aega kogutud raha uue sülearvuti ostmiseks ning et see võiks olla kallimat sorti mudel mis ideaalis järgmised 5 aastat vastu peaks. Järgnevalt ma siis hakkasingi uurima erinevaid firmasid ja pakkumisi, et kust ma võiksin endale uue sülearvuti osta ja kes pakub mulle parimat hinda. Kuna ma ise olen pärit Tallinnast siis ma käisin paarkorda firma esinduses nimega Flex kohapeal, kus olid tööl väga sõbralikud ja vastutulelikud teenindajad. Olles juba valmis arvutit ostma firmast Flex, sattusin ma juhuslikult interneti leheküljele computech.ee, kus ma veendusin ülevalolevatest pakkumistest, et arvutite hinnad on odavamad, lisaks on ka lubatud erinevaid konfiguratsiooni muudatusi täiesti tasuta ja lisaks on terve lehekülg täis kiidusõnu erinevate koostööpartnerite ja firmade poolt, mis computechi firmat kiidavad, tõesti jäi hea mulje! Endamisi mõtlesin, et igaksjuhuks teen natukene computechi firma kohta veel taustauuringut, leidsin nad nii facebookist ja avastasin ka HV foorumi, mille koha pealt pean küll tunnistama, et väikene kahtlus tekkis, aga üldiselt jäi firmast väga hea mulje ja kuna oli ainult paar inimest kes siin foorumis midagi halba kirjutasid, siis ma sellele niipalju tähelepanu ei pööranud.

Olin siis lõpuks langetanud otsuse, et säästan natukene raha ja tellin enda unistuste laptopi computech.ee aadressilt. Võtsin ette kõne, et uurida, kuidas kogu protsess välja nägema hakkab ja enne kui ma juba arugi olin saanud oli minu postkasti saabunud arve laptopi eest mida ma soovisin. Lisaks peaks veel mainima, et arve oli koostatud valede andmetega, mida ma palusin parandada 3 korda järjest, küll aga käis see computechi töötaja poolt kiiresti ja korrektselt. Maksin enda arve kiiresti ja korrektselt, nii nagu müügitingimustes oli välja toodud arvuti pidi saabuma minuni 2 kuni 7 päeva jooksul.

Oli 3 päev kui ma mõtlesin, et võtan firmaga ühendust ja huvipärast uurin millal arvuti minuni jõuab. Sellest päevast alates hakati lubama, et järgmine päev jõuab, järgmine päev jõuab jne jne. Ootasin 5nda päevani ning uurisin jälle üle, millal jõuab - öeldi, et homme jõuab, homme loomulikult ei jõudnud ning mõtlesin endamisi, et ootan siis veel rahulikult, kuni on 7 päeva täis tiksunud ja siis peaks kindlasti arvuti juba uksetaga ootama. Oli kaheksas päev ja ma hakkasin juba kahtlustama, et midagi on valesti, iga kord kui ma helistasin valetati mulle midagi uut kokku, küll oli arvuti alles kuskil leedus tehases, küll oli arvuti tartusse jõudnud, aga kullerifirma pole seda neile lihtsalt edasi saatnud jnejne.
Kätte oli jõudnud juba aeg, kui mul polnud enam võimalik arvutit oodata, kuna töö vajas tegemist ja polnud lihtsalt aega enam igapäevaselt mitmeid kordi computechi helistada ja muretseda arvuti olukorra üle. Sellega seoses sai vastu võetud otsus, et aitab sellest jamast, nüüd on viimane kord kui ma sellesse firmasse helistan ja kõne eesmärk on teavitada, et ma kirjutan lepingust taganemise avalduse sooviga enda makstud raha tagasi saada, tulenevalt nende poolsete lepinguliste kohustuste rikkumisest.
Minuga rääkis tookord telefoni teel firma juhataja/omanik SIIM, kes oli minupoolse avaldusega nõus ning lubas antud raha kohe ka üle kanda. Kuna oli nädalavahetus siis raha pidi laekuma alles järgmine päev ehk esmaspäeval. Oli siis käes esmaspäev, kui ma iga järgmise tunni tagant kontrollisin enda pangakontot. Kell oli 12 lõunal ,võtsin uuesti ette kõne ja ütlesin SIIM-ule, et asi on naljast kaugel ja miks ei ole raha minu kontole laekunud, mille peale tehti järjekordne lubadus, et ta kohe läheb enda kontorisse ning raha on kella 14:00-iks minu kontol olemas. Kell sai 14:30 - ei olnud jälgegi minu rahast. Sel hetkel hakkas asi nendepoolt väga ebaviisakaks minema, võtsin ette plaani, et hakkan neile iga poole tunni tagant helistama, kuniks raha on minule tagasi kantud. Jõudsin kokku teha umbes 6 kõnet, sooviga küsida, miks pole nendepoolne kohsutus ostusumma tagastada täidetud, mis toimub?! Nende kordade ajal mil ma SIIMUGA ühendust soovisin saada, tegeles minuga computechi tehnik TIIT, kes püüdis mulle selgeks teha, et küll SIIM on eemal kontorist, keegi ei tea kus ta on jnejne. Lõpuks oli siiski minu plaanist kasu ja enne tööpäeva lõppu saadeti mulle nendepoolne MAKSEKINNITUS, et nad on teinud ülekande.
Minu esimene reaktsioon oli, et lõpuks ometi sai selle fiaskoga ühele poole. Õnn kestis vaid järgmise päevani, mil ma avastasin, et raha siiani minu kontol ei ole ja swedbank-ist järgi küsides selgus, et taolist, sellise informatsiooniga maksekorraldust ei eksisteeri (nimelt oli maksekorraldusel peal teatis mis väitis „et tegu on informatiivse dokumendiga ja see ei tõenda tehingu tegemist“), mis põhimõtteliselt tähendab et tegu on VÕLTSINGUGA. Niisiis tekkisid lõplikud mõtted, et ma ei pruugigi enda raha tagasi saada enam. Teadmisega, et mulle on saadetud VÕLTS MAKSEKORRALDUS, suundusin ma kiiresti juristi poole, kes aitaks mul selle probleemi lahendada. Järgmised kõned toimusid juba juristi ja computechi juhataja vahel, mis kokkuvõttes lõppes sellega, et poole päeva jooksul sain ma arvuti eest makstud raha tagasi.

Seega siit mõningast mõtlemisainest antud ettevõttest arvutit osta soovijatele. Minu „tore“ lugu nägi välja selline.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 16.04.2013 18:25:37 Re: Tere lugupeetud arvuti huvilised, minu lugu võiks olla järgmistele Computechi klientidele ja sealt arvutit osta plaanivat vasta tsitaadiga

Gejor kirjutas:
Järgmised kõned toimusid juba juristi ja computechi juhataja vahel, mis kokkuvõttes lõppes sellega, et poole päeva jooksul sain ma arvuti eest makstud raha tagasi.

Seega siit mõningast mõtlemisainest antud ettevõttest arvutit osta soovijatele. Minu „tore“ lugu nägi välja selline.


Tere,

Nagu ma juba sinu esindajale mainisin, siis tegemist oli Swedbanki poolse süsteemiveaga mitte "võltsinguga". Kuidas maksekorraldust üldse võltsida saab?

EDIT: Ja mis puudutab seda DELL'i tarnet, siis oleme seda juba üsna pikalt oodanud ja see tarneaeg lükkuski pidevalt edasi.

EDIT 2: Lisaks soovisid sa oma ametlikus pöördumises raha tagasi saada 3 tööpäeva jooksul. Selle saatsid sa meile 13.04.2013.

Tsiteerin: "Vastavalt VÕS § 189 palun minule tagastada Teile üleantud rahasumma 739 eurot
3 tööpäeva jooksul Gejor SEB arveldusarvele.
Lugupidamisega

Gejor E."

See, et otsustasime sulle raha tagastada 15.04.2013 oli meie vastutulek sulle. Miks peaksime me mingit maksekorraldust võltsima hakkama? Täiesti meelevaldne väide.

Lisaks ei olnud tegemist advokaadi vaid hoopiski sellise tegelasega - http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/kohus-tuhistas-reet-voki-oigeksmoistmise.d?id=8619269

ja siis veel see:

http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/eestiuudised/austraalia-mees-tegi-eesti-kohtutaituritele-tuule-alla.d?id=42613747

Mida ma öelda tahan on see, et nüüd tuimalt meid siin süüdistada ja laimata ei ole mõistlik, sest mida rohkemat me oleks saanud teha? Tulime niigi su soovile vastu ja kandsime raha enne sinu välja hõigatud kuupäeva. Kas selles oleme süüdi?

Siim Computech.ee


viimati muutis Computech.ee 16.04.2013 23:59:04, muudetud 4 korda
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Morpheus15
HV veteran
Morpheus15

liitunud: 27.06.2006




sõnum 16.04.2013 18:43:53 vasta tsitaadiga

Kasutajad kes on postitamise kuupäeval konto teinud, palun autentige enda kasutajad ära. Vastasel juhul puudub tuginpunkt reaalsetele juhtumitele ja kogu jutt tundub lihtsalt kellegi ühe isiku laimuga. icon_wink.gif
_________________
hwbot profiil
Kommentaari saate profiili peale seda kui olete ise selle lisanud!
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2013 18:47:33 vasta tsitaadiga

Morpheus15, loogika lonGab sul. Siim va suslik ei vaidle ju neile vastu. Võtab omaks. Üks ja sama isik ei saa olla olnud seotud nii mitme eri jamaga!

icon_idea.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Morpheus15
HV veteran
Morpheus15

liitunud: 27.06.2006




sõnum 16.04.2013 18:48:52 vasta tsitaadiga

Andrus Luht kirjutas:
Morpheus15, loogika lonGab sul. Siim va suslik ei vaidle ju neile vastu. Võtab omaks. Üks ja sama isik ei saa olla olnud seotud nii mitme eri jamaga!

icon_idea.gif


Ei väidagi ma midagi aga naljakas on lihtsalt vaadata, et samal kuupäeval on kasutaja tehtud kui laimav postitus. Ei ülista ega laima ma kedagi icon_wink.gif

_________________
hwbot profiil
Kommentaari saate profiili peale seda kui olete ise selle lisanud!
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2013 18:49:40 vasta tsitaadiga

Gejor, saada see 'süsteemiviga' palun aadressile info@swedbank.ee koos asjassepuutuva taustinfoga. Swedi vastavad osakonnad oleks väga huvitatud sellest juhtumist! Anna meestele võimalus teenida jõuluboonust!

thumbs_up.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
traks
HV Guru

liitunud: 07.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2013 19:08:11 Re: Tere lugupeetud arvuti huvilised, minu lugu võiks olla järgmistele Computechi klientidele ja sealt arvutit osta plaanivat vasta tsitaadiga

Gejor kirjutas:
Tere lugupeetud arvuti huvilised, minu lugu võiks olla järgmistele Computechi klientidele ja sealt arvutit osta plaanivatele inimestele järelemõtlemiseks ning hoiatuseks!

sa mingi eriti ärev vend ikka?
2-7 päeva öeldakse tarneks ja juba 3ndal hakkad piinama? Sa pole ainuke inimene, kes arvutit soovib osta. Kui kõik kliendid sellised pindakäijad oleks, siis ei imesta ABSOLUUTSELT, et telefonid kinni ja sealne töötajaskond väsinud.

Tekst hoiatuseks tõesti - päris jube klient oled!

_________________
The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.