Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 11.04.2013 21:30:11 vasta tsitaadiga

Hei,

Veel mitte, aga suur lootus on, et homseks jõuab. Helistan homme ise otse kliendile ja jagan infot.

Kuna nõudlus antud kauba järgi on ülimalt suur, siis ootajaid samuti päris palju. Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast ja loodame, et lõpuks jäävad kõik siiski rahule.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 12.04.2013 05:27:40 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Andrus Luht, väsi ära juba. Üks ja sama mees päevast päeva halab.
Kes teeb, sel juhtub, said halva kogemuse, panid kirja, nüüd jäädki siia kuulutama?
Eks Siim on teinekord targem ja parafraseerib oma tarne tingimused natuke diplomaatilisemalt ...
Või on sul mingi eesmärk?
ta järgib lihtsalt reegleid. pooldan täiesti et õhumüüjad siin foorumis tegutseda ei saaks.
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
margus6213
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2013




sõnum 13.04.2013 00:02:47 Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

Tahaks lihtsalt hoiatada inimesi sellise „firma“ nagu Computech eest. Täiesti pahaaimamata tellisin mainitud asutuse veebilehelt (computech.ee) Delli monitori – see kahetsusväärne päev oli 19.märts. Maksin rumalast peast ka kauba eest kohe ära – kahetsen seda tõsiselt. Peale nädalapikkust ootamist (28.03) söandasin küsida meili teel, et mis värk on. Vastati: „antud toote laoseis oli vale. Tellimuse ajal olid tooted otsas, kuid hetkel on need uuesti arvele võetud. Uue nädala alguseks tarnitakse see ka meile ning samal päeval väljastame toote teile.“ Mainitud nädala alguses (1.04) mulle tellitud kaupa ei saadetud. Mõtlesin, ootan nädala, vast tuleb – ei tulnud. 10.aprillil saatsin juba kurjema meili – kuna „kops oli juba üle maksa“. Vastati: „täna jõuab antud monitor 100% teieni. Laost sai uuritud ning kaup on kas tartus või tartu poole teel. Seega saate antud monitori kindlasti täna kätte.“ Ei saanud. Täna juba 12 aprilli õhtu – monitori pole, raha pole, lootus kadunud. Kõige rohkem masendab see, et keegi ei üritagi ise olukorda selgitada, et miks selline venitamine – Ise pead kogu aeg küsima, ei ole nagu nende muregi. Mul ei ole kunagi nii ebameeldivat kogemust olnud – ei saa aru kuidas on selline asi üldse võimalik tänapäeval! Lõppjäreldus: Ärge uskuge neid firmasid, kes end ise kiidavad ja mida nad oma veebilehele üles riputavad! icon_cry.gif icon_exclaim.gif

viimati muutis margus6213 13.04.2013 00:12:46, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andrus Luht
itimees.ee
Andrus Luht

liitunud: 11.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 00:15:52 vasta tsitaadiga

margus6213, negatiivne profiili sellistele 'ärimeestele', KOHE!

Winman, kas su tuttaval kaup käes? Oli meeldiv tehing? Ma ei näe su "tänu" Computech.ee profiilis?

Selle eest, et te lõpuks läbi ussi emmi oma kauba kätte või raha tagasi saate ei tule tänulik olla. Selle eest tuleb negatiivne profiili jätta!

icon_evil.gif

_________________
Äriklassi serverilahenduste müük, paigaldus ja haldus. SaaS / PaaS / IaaS lahendused
Kasutatud äriklassi serverite, andmesalvede ja võrguseadmete ost-müük-rent
Tier-3 privaatpilvede, virtuaal- ja virtuaal-privaat-serverite lahendused. 24/7 haldus, monitooring
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 318
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
innu18
HV Guru

liitunud: 12.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 09:06:22 vasta tsitaadiga

Panen ka enda seiga siia kirja:
17.02 küsisin hinnapakkumist Dell Vostro 3360 masinale endale sobiliku konfiga (ilma OS-ita, ilma lisagarantiita ning ilma hiire-kotita, see-eest aga KLAVIATUURIVALGUSTUSEGA) Tehti hea hinnapakkumine (549€) ning koostati ka arve. Kätte lubati masin anda mõne päeva pärast, kuna siis pidi uus partii masinaid tulema.
18.02 maksin arve ära ning jäin rõõmsalt arvutit ootama (arve oli ka vale konfiga koostatud, kuid ei lasknud algul sellest ennast häirida, kuna mulle oli see kasulikum ning lõpuks nagunii enam vahet ei näinud icon_lol.gif )
25.02 masinast polnud ei kipu ega kõppu, saatsin viisaka kirja, et kaugel asjalood on, et aeg ja vajadused pressivad juba peale vaikselt. Saadeti kiri, et mõne päeva pärast on laos ning siis päev hiljem minu käes. Vabandati, et küll kliendihaldur puhkusel ja küll tarne koguaeg edasi lükkub ja anti ka mingi ametliku vorminguga lõik, kus tarne aadress ja kogus kirjas. OK... jäin veel rahulikuks.
04.03 Kuna aeg hakkas vaikselt peale pressima ning endiselt masinast polnd haisugi, hakkasin vaikselt uurima teiste ettevõtete kasutajatelt hinnapakkumisi samale masinale ning samale konfile, et hea pakkumise korral Computechist oma raha tagasi nõuda ning mujalt osta. ArgoA oli esimene, kes vastas ning väitis, et sellisele mudelile POLE KLAVIATUURIVALGUSTUST ÜLDSE VÕIMALIK KÜLGE PANNA, kuna sellel pole emaplaadil vastavat ühenduspesagi.
Samal päeval kirjutasin ka uuesti Siimule, et kaua võib! 2 nädalat tagasi tehtud parim hinnapakkumine oli nüüdseks juba praktiliselt sama, mis kõik teised poed suutsid pakkuda ning et mida ta suudab vabanduseks tuua valgustusega klaviatuuri mittesobivuse kohta. Vastuseks sain, et tarne hilinemine pole üldse nende süü ning nemad sinna midagi parata ei saa. Samuti raiusid kui rauda, et valgustusega klaviatuur on 100% võimalik, kuna nende koostööpartner seda neile olevat lubanud. Lubati ka konfi paremaks muuta (vastavalt siis alguses koostatud arvele), et ma ikka veel veidi oodata kannatakaks. Anti ka uus tärmin (06.03.13), millal masin võiks mulle kätte jõuda. Omaltpoolt andsin sellise vastuse, et 07.03 olgu masin minu käes või siis kandku raha iseseisvalt ilma küsimata tagasi, rohkem mul aega oodata pole.
07.03 tuli Computechilt kõne, et masin on kohal, võib järgi minna, rohkem infot järgneva kohta sealt ei tulnud. Samal päeval olin ka masinal järel ning oh üllatust mis kohapeal selgus... klaviatuurivalgustust siiski polnud (N) Küll aga olid nad endiselt kindlad, et sellele masinale on võimalik klaviatuuri valgustus lisada ning varsti varsti peaks uus klaviatuur ka saabuma uue tarnega. Ainuüksi selleks, et nad raha tagasi maksma ei peaks, olid nad valmis masina sellises olekus kätte andma. Samuti olid nad "massiivsed" 2gb lisamälu masinasse lisaks pannud ning ka OS-i, koti-hiire ja aasta lisagarantiid sain veel peale. Astusin masinaga poest välja. Lubati päeva-paari jooksul ka klaviatuuri saabumise kohta infot jagada.
11.03 Saatsin uue kirja küsimaks klaveri saabumise kohta. Endiselt polnud infot, millal klavaituur saabuda võiks. Saatsin kirja ka DELL USA firmasse päringuga, et kas sellisele mudelile 3360 on backlight keyboard optional või mitte, kaua ma seda häma ikka enam kuulan.
12.03 sain DELL-ist kirja, et minu küsitud 13.3" mudelile pole võimalik taustavalgustusega klaverit külge pookida, ainult 14" ja 15.6" ja suurematele mudelitele. See kinnitas ka ArgoA sõnu. Samal päeval saatsin ka kirja Computechi ja uurisin nendepoolset lahendust asjale ning miks on üldse 3 nädalat sellist ebapädevat paska aetud.
13.03 Vabandust suurt sealt ei tulnud, kuid pakuti kompensatsiooni...75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€ suuruseks või siis uurisin ühe kallima masina kohta hinnapakkumist (millel klaveri valgustus kenasti olemas) mida enne Vostrot plaanisin osta, et kui tehakse ülihea pakkumine siis vahetan kallima vastu.
19.03 ei viitsinud enam hinnapakkumist oodata ning praegune arvuti oli ka juba mõnusalt sisse häälestatud, et uurisin tagasimakse kohta. Samal päeval siis tehti ka tagasikanne.

Tänaseni pole veel kommentaari profiili pannud, kuna ei tea, mida täpselt sinna panna: kas täie auruga negatiivne sellise n*ssi eest või positiivne, et tehing kenasti lõppenud (küll kuu aega hiljem) ning ka võrdlemisi hea hinnaga. Kuid seda tuleb ära märkida, et härrad ei huvitu (vähemalt minu puhul) üldse sellest, mida nad rahvale pakuvad. Samuti on selle ettevõte tarne 10x hullemas seisus, kui ennemuistsel aal tigupost. See näitab ainult ebaprofessionaalsust, mis tänapäeva ühiskonnas pole kuidagi lubatud ning mis maksab ka valusalt kätte. Oleks, et võtaks õppustki, kuid nagu mõni post ülevalpool näha, siis seda tehtud pole ning endiselt hämatakse kauba tarnete kohta nagu sülg suhu toob (N) See ajendab ilmselt rohkem ka negatiivset/neutraalset profiili kirjutama, kui positiivset (N)

Üks märkus veel jäi selle ettevõtte tööpõhimõtte kohta kõrvade vahele kõlksuma:
Tehakse turu parim pakkumine, millest on raske keelduda. Raha saadakse ettemaksuks ju praktiliselt koheselt. Tarnega aga venitatakse nii kaua, kuni lõpuks reaalne sisseostuhind on ka nii palju langenud, et praktiliselt kõik teisedki ettevõtted suudavad sama/veel parema hinnaga kaupa pakkuda. Sedasi on toodetud maksimaalne kasum ning samuti ka väga palju kliente enda poole võidetud. Siis antakse aga inimesele kuu aega hiljem kaup kätte ning see on veel õnnelik, et näe...hea hinna eest sain thumbs_up.gif
Kommentaarid: 332 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 285
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tavka007
HV kasutaja
tavka007

liitunud: 12.02.2008




sõnum 13.04.2013 13:34:24 vasta tsitaadiga

Kirjutan ka oma kogemustest selle firmaga. Leidsin siit samast HV sülearvuti müügi teema alt Dell Vostro 3560 pakkumise. Pakkumine oli hea ja seetõttu tekkis tahtmine ka arvuti nende kaudu osta. Täpseid kuupäevi ei mäleta, kuid nädalapäevad on meeles, kuidas asi kulges. Reedel sai nendega räägitud ja arvuti konfiguratsioon kokku lepitud. Kuna siit samast teemast lugesin nende venivate tarnete kohta ja tahtsin arvutit kindlaks päevaks kätte saada, siis käisin neile välja idee, et tulen nende kontorisse arvutile ise järgi. Ma ise olen Tallinna inimene ja nende kontor on Tartus. Kuna arvuti oleks saanud nii hea hinnaga, siis mõtlesin, et asi see siis 10 eurot edasi tagasi sõidule kulutada. Ütlesin seda ka neile, et tulen Tallinnast arvutile järgi. Järgmine nädal esmaspäev küsisin üle ja broneerisin arvuti enda nimele ära ning ütlesin, et tulen reedel 100% kohale. Siim veel ütles, et tuleta kolmapäeval veel igaks juhuks meelde. Nii ma ka tegin ning kolmapäev võtsin nendega ühendust ja tuletasin veel meelde, et ma tulen reedel arvutile järgi. Computechist öeldi, et jah, meil on kõik meeles, arvuti on kõrvale pandud ning teie nimele broneeritud, ära märgistatud ning ma võin rahuliku südamega reedel oma arvutile järgi tulla. Õnneks ma ei sõitnud ise Tartusse, kuna vend oli tol päeval seal ja sai ise arvutile järgi minna. Üllatus oli suur, kui vastati, et sorry, me müüsime teie arvuti maha. Siis oli meel muidugi mõru. Sai ju 3x kokku lepitud ja üle räägitud, kuid ikka suudeti oma lubadust murda. Reede hommiku lubati uut saabuvat partiid kella 14-ks. Helistasin siis sinna, kuid öeldi, et ei midagi. Seejärel lubati kella 17-ks, siis laupäeva hommikul kella 10ks, siis kella 14ks, siis kella 17ks, siis pühapäevaks ja lõpus oli juba selline tunne, et nad ei olegi huvitatud arvuti müümisest vaid mina olen pigem huvitatud selle ostmisest. Mingit infot ei jagatud. Igaks uueks tähtajaks lubati, et 100% on arvutid selleks ajaks kohaks ja võite kohale tulla. Kui ka nendeks aegadeks arvutit polnud, siis lubati kurja häälega helistada, kui arvuti kohal on, kuid siiamaani pole helistatud. Lõpuks ostsin arvuti ühest teisest usaldusväärsest firmast ja sain sama konfiguratsiooniga arvuti sama hinnaga kätte+sain selles firmas suurepärase teeniduse osaliseks. Computechi firmaga ma enam tegemist ei tee, kuna eelkõige hindan ettevõtteid, kes suudavad oma lubadusi täita ning kuna hind ei ole sugugi odavam kui mujal, siis ma ei näe põhjust, miks ma peaks oma närve kulutama ja ootama oma ostetud toodet jumal teab kui kaua. Ma olen õnnelik, et ma neile raha ette ei maksnud.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 13:51:25 Re: Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

margus6213 kirjutas:
Tahaks lihtsalt hoiatada inimesi sellise „firma“ nagu Computech eest. Täiesti pahaaimamata tellisin mainitud asutuse veebilehelt (computech.ee) Delli monitori – see kahetsusväärne päev oli 19.märts. Maksin rumalast peast ka kauba eest kohe ära – kahetsen seda tõsiselt. Peale nädalapikkust ootamist (28.03) söandasin küsida meili teel, et mis värk on. Vastati: „antud toote laoseis oli vale. Tellimuse ajal olid tooted otsas, kuid hetkel on need uuesti arvele võetud. Uue nädala alguseks tarnitakse see ka meile ning samal päeval väljastame toote teile.“ Mainitud nädala alguses (1.04) mulle tellitud kaupa ei saadetud. Mõtlesin, ootan nädala, vast tuleb – ei tulnud. 10.aprillil saatsin juba kurjema meili – kuna „kops oli juba üle maksa“. Vastati: „täna jõuab antud monitor 100% teieni. Laost sai uuritud ning kaup on kas tartus või tartu poole teel. Seega saate antud monitori kindlasti täna kätte.“ Ei saanud. Täna juba 12 aprilli õhtu – monitori pole, raha pole, lootus kadunud. Kõige rohkem masendab see, et keegi ei üritagi ise olukorda selgitada, et miks selline venitamine – Ise pead kogu aeg küsima, ei ole nagu nende muregi. Mul ei ole kunagi nii ebameeldivat kogemust olnud – ei saa aru kuidas on selline asi üldse võimalik tänapäeval! Lõppjäreldus: Ärge uskuge neid firmasid, kes end ise kiidavad ja mida nad oma veebilehele üles riputavad! icon_cry.gif icon_exclaim.gif


Tere, Margus!

Kes Sinu tellimusega tegeles? Selle monitori tarne tõesti hilines ja pole siiani meieni jõudnud. Kui soovid tagasikannet ja tellimuse tühistada, siis saada vastava sisuline pöördumine - tellimine@computech.ee ja sulle koostatakse kreediarve + tehakse kanne.

innu18 kirjutas:
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€
ˇ

Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.

Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus?

tavka007 kirjutas:
Kirjutan ka oma kogemustest selle firmaga. Leidsin siit samast HV sülearvuti müügi teema alt Dell Vostro 3560 pakkumise. Pakkumine oli hea ja seetõttu tekkis tahtmine ka arvuti nende kaudu osta


Kuna antud mudel osutus ülipopulaarseks, siis said tellitud kogused alati väga ruttu otsa. Kuna me ei telli alati kaupa mõnest lähiriigist, siis võib esineda muutusi tarneajas. Me ei saa seda kontrollida ja lähtume sellest infost, mida koostööpartner meile annab.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 13.04.2013 13:57:47 Re: Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:

innu18 kirjutas:
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€
ˇ

Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.

Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus?

Võib olla sellepärast et klient peab ise taga ajama teid, kus on mu arvuti? Ja need meeletud venitamised? Küll on kuller süüdi ja kes iganes? Aga mitte Computech... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winman
HV Guru
Winman

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 14:00:21 vasta tsitaadiga

Andrus Luht kirjutas:
margus6213, negatiivne profiili sellistele 'ärimeestele', KOHE!

Winman, kas su tuttaval kaup käes? Oli meeldiv tehing? Ma ei näe su "tänu" Computech.ee profiilis?

Selle eest, et te lõpuks läbi ussi emmi oma kauba kätte või raha tagasi saate ei tule tänulik olla. Selle eest tuleb negatiivne profiili jätta!

icon_evil.gif


Inimene pole siiamaani kaupa kätte saanud, et järgmisel nädalal ootan raha tagasi kui kaup ei jõua esmaspäevaks - praeguseks ainult lubadused ja jutt et "boonus või meene" kaasa asjale jne.
Kommentaarid: 1474 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 1085
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 14:08:29 Re: Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

G80 kirjutas:
Computech.ee kirjutas:

innu18 kirjutas:
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€
ˇ

Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.

Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus?

Võib olla sellepärast et klient peab ise taga ajama teid, kus on mu arvuti? Ja need meeletud venitamised? Küll on kuller süüdi ja kes iganes? Aga mitte Computech... icon_rolleyes.gif


Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 13.04.2013 14:27:04 Re: Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:

Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole.


Meil On Kõik Korras ehk lühidalt MOKK. Oi kuidas ma ei salli sellist suhtumist!

Lõppklienti kahjuks ei huvita see, kus tarneahelas asjad venivad. Tema on tellinud näiteks Computech'ist arvuti ning on Computechi asi kliendile arvuti tarnida. See, kas ACME's, riikidevahelises postis või Dell'is endas liiguvad asjad aeglaselt - see ei ole lõppkliendi asi. On antud näite puhul Computechi asi ajada lõpptarbija jaoks asjad sirgeks ja vastutada kliendi ees. Mitte, et "meie tarnijal on probleeme" - ausõna, ei huvita. Kui Computech ei suuda end maksma panna, ei suuda kliente teavitada, et asjad venivad ning hiljem isegi ei vabanda - miks peaks lõpptarbija sellise firma teenuseid kasutama?
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 14:39:15 Re: Hoidu Computechist vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Computech.ee kirjutas:

Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole.


Meil On Kõik Korras ehk lühidalt MOKK. Oi kuidas ma ei salli sellist suhtumist!

Lõppklienti kahjuks ei huvita see, kus tarneahelas asjad venivad. Tema on tellinud näiteks Computech'ist arvuti ning on Computechi asi kliendile arvuti tarnida. See, kas ACME's, riikidevahelises postis või Dell'is endas liiguvad asjad aeglaselt - see ei ole lõppkliendi asi. On antud näite puhul Computechi asi ajada lõpptarbija jaoks asjad sirgeks ja vastutada kliendi ees. Mitte, et "meie tarnijal on probleeme" - ausõna, ei huvita. Kui Computech ei suuda end maksma panna, ei suuda kliente teavitada, et asjad venivad ning hiljem isegi ei vabanda - miks peaks lõpptarbija sellise firma teenuseid kasutama?


Vabandame me alati ja pakume ka kompensatsiooni - ja seda üsna suurel määral.

Samuti tegeleme ka tekkinud hilinemistega. Lihtsalt me ei saa ületada seda "maagilist piiri" ja rikkuda ära suhteid koostööpartneriga kui kaup jääb nt 2-3 päeva hiljaks. See muudaks koostöö tulevikus üsna keeruliseks.

Üritame teavitada kliente, aga me ei jõua teha seda päevas mitu korda. Kui mingit muutust tarneahelas olnud ei ole, siis ka selle info mainimine ei ole ju mõistlik - raiskab nii kliendi kui ka meie tööaega.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Anti
 

liitunud: 11.05.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 14:39:38 vasta tsitaadiga

huh, nüüd tagantjärele mõeldes olen päris õnnelik, et mu ssd ost kiirelt ja valutult möödus. Ju siis trehvas. icon_redface.gif
Kommentaarid: 314 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 14:54:37 vasta tsitaadiga

Anti kirjutas:
huh, nüüd tagantjärele mõeldes olen päris õnnelik, et mu ssd ost kiirelt ja valutult möödus. Ju siis trehvas. icon_redface.gif


95% tellimustest täidame õigeaegselt ja probleemideta. Samas positiivset tagasisidet keegi väga ei jaga. Küll aga negatiivset, mis ei ole alati ka väga objektiivne ja kohati lausa lahmiv.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
innu18
HV Guru

liitunud: 12.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 15:03:24 vasta tsitaadiga

Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju!
Kommentaarid: 332 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 285
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 15:17:32 vasta tsitaadiga

innu18 kirjutas:
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju!


Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
innu18
HV Guru

liitunud: 12.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 15:23:47 vasta tsitaadiga

Mismõttes teie pole süüdi? icon_biggrin.gif Teie olete see, kes ütleb, millal kaup kohale jõuab. Kui te pole oma tarnijas enam kindel, siis öelgegi, et kaup võib jõuda alles kuu aja pärast. Kas teie teete seda? Väga vist mitte, ikka on põhi lauseks et paari päeva pärast jõuab tarne lattu ning siis päev hiljem kliendile...
Ja kui teie ei tunne ennast süüdi, siis miks mitte minna tarnija kraesse ning nende käest kõik need kompensatsioonid sisse nõuda? Ilmselge et ei lähe. Nemad pole ka süüdi, et sina meile oled paari päeva pärat kauba kätte lubanud anda (N)
Kommentaarid: 332 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 285
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 15:25:33 vasta tsitaadiga

innu18 kirjutas:
Mismõttes teie pole süüdi? icon_biggrin.gif Teie olete see, kes ütleb, millal kaup kohale jõuab. Kui te pole oma tarnijas enam kindel, siis öelgegi, et kaup võib jõuda alles kuu aja pärast. Kas teie teete seda? Väga vist mitte, ikka on põhi lauseks et paari päeva pärast jõuab tarne lattu ning siis päev hiljem kliendile...


Lähtume sellest infost mis me tootejuhilt tarne kohta saame ja edastame selle ka kliendile. Või siis sellest infost, mis hulgiladu oma ecom'i on märkinud. Ennustamisega me ei tegele.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winman
HV Guru
Winman

liitunud: 29.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2013 15:51:29 vasta tsitaadiga

Computech.ee kuna iPhone 5 Tartusse kohale jõuab?
Kommentaarid: 1474 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 1085
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 15:58:48 vasta tsitaadiga

Praeguse info järgi esmaspäeval.

Computech.ee
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 13.04.2013 16:17:13 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
innu18 kirjutas:
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju!


Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.

Computech.ee
Järelikult on tegemist üliviletsate tarnelepingutega! Kogu risk on jäetud lõpptarbijate kaela, keda kasutatakse intressita laenuandjatena.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.04.2013 16:27:34 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
Computech.ee kirjutas:
innu18 kirjutas:
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju!


Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.

Computech.ee
Järelikult on tegemist üliviletsate tarnelepingutega! Kogu risk on jäetud lõpptarbijate kaela, keda kasutatakse intressita laenuandjatena.

Pigem tegu ka Läänes väga hästi tuntud probleemiga, kus suurte riikide müügiketid otse tehastega lepinguid sõlmivad ja siis otse terved tootepartiid ära ostetakse. Ja muule maailmale jäetakse lahkelt viimased "riismed" omavahel mahamüümiseks. beer_yum.gif
Mingite moodsate telefonidega oli üsna hiljuti väga suur kisa maailmas, kus USA-kate AT&T ja Verizon kõik ära ostsid ja ainult oma võrkudes müüki panid.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Computech.ee
Piiratud kasutaja

liitunud: 09.02.2010




sõnum 13.04.2013 16:33:11 vasta tsitaadiga

Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?

Kunagi alguses proovisime ka nii, et ei küsinud ettemaksu ja tellisime kliendile kauba. Kohati isegi väljastasime kauba enne seda kui raha oli laekunud, aga see tekitas väga palju probleeme ja saime paar korda ka tõsiselt kõrvetada.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 13.04.2013 16:44:54 vasta tsitaadiga

Computech.ee kirjutas:
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?

Kunagi alguses proovisime ka nii, et ei küsinud ettemaksu ja tellisime kliendile kauba. Kohati isegi väljastasime kauba enne seda kui raha oli laekunud, aga see tekitas väga palju probleeme ja saime paar korda ka tõsiselt kõrvetada.

Aga miks sa otse tehastega oma lepinguid ei sõlmi, siis vastutab ju tehas selle eest, et sa oma kauba kätte saad. Mitte ei vastuta mingi suvaline hulgiladu, mis vaatab, et kes kõige rohkem ostab või maksab, see saab esimesena ja ülejäänutega savi, millal nemad saavad.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 13.04.2013 16:45:01 vasta tsitaadiga

Ma usun, et igal väikefirmal probleeme kuhjaga, kui hulgimüük neid üle laseb. Kuid siin aitakski just läbipaistvus müügitehnigutel.

Kui nüüd kliente üle helistada ei õnnestu, ehk saab seda teha meilitsi, kuhu võiksid tulla tarne-aegade muutused kuupäevalistena. Samuti võiks olla juures laos ( reaalselt Eestis ja tellitav kaup ) tellitav ( läti-leedu-soome hulgilaod ) .

Hämamisega siin kundesid ei võida.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Computech mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.