praegune kellaaeg 20.06.2025 21:03:16
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
11.04.2013 21:30:11
|
|
|
Hei,
Veel mitte, aga suur lootus on, et homseks jõuab. Helistan homme ise otse kliendile ja jagan infot.
Kuna nõudlus antud kauba järgi on ülimalt suur, siis ootajaid samuti päris palju. Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast ja loodame, et lõpuks jäävad kõik siiski rahule.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
12.04.2013 05:27:40
|
|
|
Aeron kirjutas: |
Andrus Luht, väsi ära juba. Üks ja sama mees päevast päeva halab.
Kes teeb, sel juhtub, said halva kogemuse, panid kirja, nüüd jäädki siia kuulutama?
Eks Siim on teinekord targem ja parafraseerib oma tarne tingimused natuke diplomaatilisemalt ...
Või on sul mingi eesmärk? |
ta järgib lihtsalt reegleid. pooldan täiesti et õhumüüjad siin foorumis tegutseda ei saaks.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus6213
HV vaatleja
liitunud: 12.04.2013
|
13.04.2013 00:02:47
Hoidu Computechist |
|
|
Tahaks lihtsalt hoiatada inimesi sellise „firma“ nagu Computech eest. Täiesti pahaaimamata tellisin mainitud asutuse veebilehelt (computech.ee) Delli monitori – see kahetsusväärne päev oli 19.märts. Maksin rumalast peast ka kauba eest kohe ära – kahetsen seda tõsiselt. Peale nädalapikkust ootamist (28.03) söandasin küsida meili teel, et mis värk on. Vastati: „antud toote laoseis oli vale. Tellimuse ajal olid tooted otsas, kuid hetkel on need uuesti arvele võetud. Uue nädala alguseks tarnitakse see ka meile ning samal päeval väljastame toote teile.“ Mainitud nädala alguses (1.04) mulle tellitud kaupa ei saadetud. Mõtlesin, ootan nädala, vast tuleb – ei tulnud. 10.aprillil saatsin juba kurjema meili – kuna „kops oli juba üle maksa“. Vastati: „täna jõuab antud monitor 100% teieni. Laost sai uuritud ning kaup on kas tartus või tartu poole teel. Seega saate antud monitori kindlasti täna kätte.“ Ei saanud. Täna juba 12 aprilli õhtu – monitori pole, raha pole, lootus kadunud. Kõige rohkem masendab see, et keegi ei üritagi ise olukorda selgitada, et miks selline venitamine – Ise pead kogu aeg küsima, ei ole nagu nende muregi. Mul ei ole kunagi nii ebameeldivat kogemust olnud – ei saa aru kuidas on selline asi üldse võimalik tänapäeval! Lõppjäreldus: Ärge uskuge neid firmasid, kes end ise kiidavad ja mida nad oma veebilehele üles riputavad!
viimati muutis margus6213 13.04.2013 00:12:46, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Andrus Luht
itimees.ee

liitunud: 11.06.2002
|
|
Kommentaarid: 377 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
318 |
|
tagasi üles |
|
 |
innu18
HV Guru
liitunud: 12.10.2006
|
13.04.2013 09:06:22
|
|
|
Panen ka enda seiga siia kirja:
17.02 küsisin hinnapakkumist Dell Vostro 3360 masinale endale sobiliku konfiga (ilma OS-ita, ilma lisagarantiita ning ilma hiire-kotita, see-eest aga KLAVIATUURIVALGUSTUSEGA) Tehti hea hinnapakkumine (549€) ning koostati ka arve. Kätte lubati masin anda mõne päeva pärast, kuna siis pidi uus partii masinaid tulema.
18.02 maksin arve ära ning jäin rõõmsalt arvutit ootama (arve oli ka vale konfiga koostatud, kuid ei lasknud algul sellest ennast häirida, kuna mulle oli see kasulikum ning lõpuks nagunii enam vahet ei näinud )
25.02 masinast polnud ei kipu ega kõppu, saatsin viisaka kirja, et kaugel asjalood on, et aeg ja vajadused pressivad juba peale vaikselt. Saadeti kiri, et mõne päeva pärast on laos ning siis päev hiljem minu käes. Vabandati, et küll kliendihaldur puhkusel ja küll tarne koguaeg edasi lükkub ja anti ka mingi ametliku vorminguga lõik, kus tarne aadress ja kogus kirjas. OK... jäin veel rahulikuks.
04.03 Kuna aeg hakkas vaikselt peale pressima ning endiselt masinast polnd haisugi, hakkasin vaikselt uurima teiste ettevõtete kasutajatelt hinnapakkumisi samale masinale ning samale konfile, et hea pakkumise korral Computechist oma raha tagasi nõuda ning mujalt osta. ArgoA oli esimene, kes vastas ning väitis, et sellisele mudelile POLE KLAVIATUURIVALGUSTUST ÜLDSE VÕIMALIK KÜLGE PANNA, kuna sellel pole emaplaadil vastavat ühenduspesagi.
Samal päeval kirjutasin ka uuesti Siimule, et kaua võib! 2 nädalat tagasi tehtud parim hinnapakkumine oli nüüdseks juba praktiliselt sama, mis kõik teised poed suutsid pakkuda ning et mida ta suudab vabanduseks tuua valgustusega klaviatuuri mittesobivuse kohta. Vastuseks sain, et tarne hilinemine pole üldse nende süü ning nemad sinna midagi parata ei saa. Samuti raiusid kui rauda, et valgustusega klaviatuur on 100% võimalik, kuna nende koostööpartner seda neile olevat lubanud. Lubati ka konfi paremaks muuta (vastavalt siis alguses koostatud arvele), et ma ikka veel veidi oodata kannatakaks. Anti ka uus tärmin (06.03.13), millal masin võiks mulle kätte jõuda. Omaltpoolt andsin sellise vastuse, et 07.03 olgu masin minu käes või siis kandku raha iseseisvalt ilma küsimata tagasi, rohkem mul aega oodata pole.
07.03 tuli Computechilt kõne, et masin on kohal, võib järgi minna, rohkem infot järgneva kohta sealt ei tulnud. Samal päeval olin ka masinal järel ning oh üllatust mis kohapeal selgus... klaviatuurivalgustust siiski polnud (N) Küll aga olid nad endiselt kindlad, et sellele masinale on võimalik klaviatuuri valgustus lisada ning varsti varsti peaks uus klaviatuur ka saabuma uue tarnega. Ainuüksi selleks, et nad raha tagasi maksma ei peaks, olid nad valmis masina sellises olekus kätte andma. Samuti olid nad "massiivsed" 2gb lisamälu masinasse lisaks pannud ning ka OS-i, koti-hiire ja aasta lisagarantiid sain veel peale. Astusin masinaga poest välja. Lubati päeva-paari jooksul ka klaviatuuri saabumise kohta infot jagada.
11.03 Saatsin uue kirja küsimaks klaveri saabumise kohta. Endiselt polnud infot, millal klavaituur saabuda võiks. Saatsin kirja ka DELL USA firmasse päringuga, et kas sellisele mudelile 3360 on backlight keyboard optional või mitte, kaua ma seda häma ikka enam kuulan.
12.03 sain DELL-ist kirja, et minu küsitud 13.3" mudelile pole võimalik taustavalgustusega klaverit külge pookida, ainult 14" ja 15.6" ja suurematele mudelitele. See kinnitas ka ArgoA sõnu. Samal päeval saatsin ka kirja Computechi ja uurisin nendepoolset lahendust asjale ning miks on üldse 3 nädalat sellist ebapädevat paska aetud.
13.03 Vabandust suurt sealt ei tulnud, kuid pakuti kompensatsiooni...75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€ suuruseks või siis uurisin ühe kallima masina kohta hinnapakkumist (millel klaveri valgustus kenasti olemas) mida enne Vostrot plaanisin osta, et kui tehakse ülihea pakkumine siis vahetan kallima vastu.
19.03 ei viitsinud enam hinnapakkumist oodata ning praegune arvuti oli ka juba mõnusalt sisse häälestatud, et uurisin tagasimakse kohta. Samal päeval siis tehti ka tagasikanne.
Tänaseni pole veel kommentaari profiili pannud, kuna ei tea, mida täpselt sinna panna: kas täie auruga negatiivne sellise n*ssi eest või positiivne, et tehing kenasti lõppenud (küll kuu aega hiljem) ning ka võrdlemisi hea hinnaga. Kuid seda tuleb ära märkida, et härrad ei huvitu (vähemalt minu puhul) üldse sellest, mida nad rahvale pakuvad. Samuti on selle ettevõte tarne 10x hullemas seisus, kui ennemuistsel aal tigupost. See näitab ainult ebaprofessionaalsust, mis tänapäeva ühiskonnas pole kuidagi lubatud ning mis maksab ka valusalt kätte. Oleks, et võtaks õppustki, kuid nagu mõni post ülevalpool näha, siis seda tehtud pole ning endiselt hämatakse kauba tarnete kohta nagu sülg suhu toob (N) See ajendab ilmselt rohkem ka negatiivset/neutraalset profiili kirjutama, kui positiivset (N)
Üks märkus veel jäi selle ettevõtte tööpõhimõtte kohta kõrvade vahele kõlksuma:
Tehakse turu parim pakkumine, millest on raske keelduda. Raha saadakse ettemaksuks ju praktiliselt koheselt. Tarnega aga venitatakse nii kaua, kuni lõpuks reaalne sisseostuhind on ka nii palju langenud, et praktiliselt kõik teisedki ettevõtted suudavad sama/veel parema hinnaga kaupa pakkuda. Sedasi on toodetud maksimaalne kasum ning samuti ka väga palju kliente enda poole võidetud. Siis antakse aga inimesele kuu aega hiljem kaup kätte ning see on veel õnnelik, et näe...hea hinna eest sain
|
|
Kommentaarid: 332 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
285 |
|
tagasi üles |
|
 |
tavka007
HV kasutaja

liitunud: 12.02.2008
|
13.04.2013 13:34:24
|
|
|
Kirjutan ka oma kogemustest selle firmaga. Leidsin siit samast HV sülearvuti müügi teema alt Dell Vostro 3560 pakkumise. Pakkumine oli hea ja seetõttu tekkis tahtmine ka arvuti nende kaudu osta. Täpseid kuupäevi ei mäleta, kuid nädalapäevad on meeles, kuidas asi kulges. Reedel sai nendega räägitud ja arvuti konfiguratsioon kokku lepitud. Kuna siit samast teemast lugesin nende venivate tarnete kohta ja tahtsin arvutit kindlaks päevaks kätte saada, siis käisin neile välja idee, et tulen nende kontorisse arvutile ise järgi. Ma ise olen Tallinna inimene ja nende kontor on Tartus. Kuna arvuti oleks saanud nii hea hinnaga, siis mõtlesin, et asi see siis 10 eurot edasi tagasi sõidule kulutada. Ütlesin seda ka neile, et tulen Tallinnast arvutile järgi. Järgmine nädal esmaspäev küsisin üle ja broneerisin arvuti enda nimele ära ning ütlesin, et tulen reedel 100% kohale. Siim veel ütles, et tuleta kolmapäeval veel igaks juhuks meelde. Nii ma ka tegin ning kolmapäev võtsin nendega ühendust ja tuletasin veel meelde, et ma tulen reedel arvutile järgi. Computechist öeldi, et jah, meil on kõik meeles, arvuti on kõrvale pandud ning teie nimele broneeritud, ära märgistatud ning ma võin rahuliku südamega reedel oma arvutile järgi tulla. Õnneks ma ei sõitnud ise Tartusse, kuna vend oli tol päeval seal ja sai ise arvutile järgi minna. Üllatus oli suur, kui vastati, et sorry, me müüsime teie arvuti maha. Siis oli meel muidugi mõru. Sai ju 3x kokku lepitud ja üle räägitud, kuid ikka suudeti oma lubadust murda. Reede hommiku lubati uut saabuvat partiid kella 14-ks. Helistasin siis sinna, kuid öeldi, et ei midagi. Seejärel lubati kella 17-ks, siis laupäeva hommikul kella 10ks, siis kella 14ks, siis kella 17ks, siis pühapäevaks ja lõpus oli juba selline tunne, et nad ei olegi huvitatud arvuti müümisest vaid mina olen pigem huvitatud selle ostmisest. Mingit infot ei jagatud. Igaks uueks tähtajaks lubati, et 100% on arvutid selleks ajaks kohaks ja võite kohale tulla. Kui ka nendeks aegadeks arvutit polnud, siis lubati kurja häälega helistada, kui arvuti kohal on, kuid siiamaani pole helistatud. Lõpuks ostsin arvuti ühest teisest usaldusväärsest firmast ja sain sama konfiguratsiooniga arvuti sama hinnaga kätte+sain selles firmas suurepärase teeniduse osaliseks. Computechi firmaga ma enam tegemist ei tee, kuna eelkõige hindan ettevõtteid, kes suudavad oma lubadusi täita ning kuna hind ei ole sugugi odavam kui mujal, siis ma ei näe põhjust, miks ma peaks oma närve kulutama ja ootama oma ostetud toodet jumal teab kui kaua. Ma olen õnnelik, et ma neile raha ette ei maksnud.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 13:51:25
Re: Hoidu Computechist |
|
|
margus6213 kirjutas: |
Tahaks lihtsalt hoiatada inimesi sellise „firma“ nagu Computech eest. Täiesti pahaaimamata tellisin mainitud asutuse veebilehelt (computech.ee) Delli monitori – see kahetsusväärne päev oli 19.märts. Maksin rumalast peast ka kauba eest kohe ära – kahetsen seda tõsiselt. Peale nädalapikkust ootamist (28.03) söandasin küsida meili teel, et mis värk on. Vastati: „antud toote laoseis oli vale. Tellimuse ajal olid tooted otsas, kuid hetkel on need uuesti arvele võetud. Uue nädala alguseks tarnitakse see ka meile ning samal päeval väljastame toote teile.“ Mainitud nädala alguses (1.04) mulle tellitud kaupa ei saadetud. Mõtlesin, ootan nädala, vast tuleb – ei tulnud. 10.aprillil saatsin juba kurjema meili – kuna „kops oli juba üle maksa“. Vastati: „täna jõuab antud monitor 100% teieni. Laost sai uuritud ning kaup on kas tartus või tartu poole teel. Seega saate antud monitori kindlasti täna kätte.“ Ei saanud. Täna juba 12 aprilli õhtu – monitori pole, raha pole, lootus kadunud. Kõige rohkem masendab see, et keegi ei üritagi ise olukorda selgitada, et miks selline venitamine – Ise pead kogu aeg küsima, ei ole nagu nende muregi. Mul ei ole kunagi nii ebameeldivat kogemust olnud – ei saa aru kuidas on selline asi üldse võimalik tänapäeval! Lõppjäreldus: Ärge uskuge neid firmasid, kes end ise kiidavad ja mida nad oma veebilehele üles riputavad!  |
Tere, Margus!
Kes Sinu tellimusega tegeles? Selle monitori tarne tõesti hilines ja pole siiani meieni jõudnud. Kui soovid tagasikannet ja tellimuse tühistada, siis saada vastava sisuline pöördumine - tellimine@computech.ee ja sulle koostatakse kreediarve + tehakse kanne.
innu18 kirjutas: |
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€ |
ˇ
Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.
Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus?
tavka007 kirjutas: |
Kirjutan ka oma kogemustest selle firmaga. Leidsin siit samast HV sülearvuti müügi teema alt Dell Vostro 3560 pakkumise. Pakkumine oli hea ja seetõttu tekkis tahtmine ka arvuti nende kaudu osta |
Kuna antud mudel osutus ülipopulaarseks, siis said tellitud kogused alati väga ruttu otsa. Kuna me ei telli alati kaupa mõnest lähiriigist, siis võib esineda muutusi tarneajas. Me ei saa seda kontrollida ja lähtume sellest infost, mida koostööpartner meile annab.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
G80
HV Guru

liitunud: 27.03.2006
|
13.04.2013 13:57:47
Re: Hoidu Computechist |
|
|
Computech.ee kirjutas: |
innu18 kirjutas: |
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€ |
ˇ
Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.
Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus? |
Võib olla sellepärast et klient peab ise taga ajama teid, kus on mu arvuti? Ja need meeletud venitamised? Küll on kuller süüdi ja kes iganes? Aga mitte Computech...
|
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winman
HV Guru

liitunud: 29.07.2002
|
13.04.2013 14:00:21
|
|
|
Andrus Luht kirjutas: |
margus6213, negatiivne profiili sellistele 'ärimeestele', KOHE!
Winman, kas su tuttaval kaup käes? Oli meeldiv tehing? Ma ei näe su "tänu" Computech.ee profiilis?
Selle eest, et te lõpuks läbi ussi emmi oma kauba kätte või raha tagasi saate ei tule tänulik olla. Selle eest tuleb negatiivne profiili jätta!
 |
Inimene pole siiamaani kaupa kätte saanud, et järgmisel nädalal ootan raha tagasi kui kaup ei jõua esmaspäevaks - praeguseks ainult lubadused ja jutt et "boonus või meene" kaasa asjale jne.
|
|
Kommentaarid: 1474 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
1085 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 14:08:29
Re: Hoidu Computechist |
|
|
G80 kirjutas: |
Computech.ee kirjutas: |
innu18 kirjutas: |
75€ või 100€ poegrediiti. Kompensatsiooni suutsin kaubelda 100€ |
ˇ
Seda mudelit kahjuks sellel hetkel ei olnud laos ja tarneaeg lükkus pidevalt edasi. Kuna tahtsid seda nii soodsalt saada, siis ei olnud võimalik seda ka kusagilt mujalt tellida. Seoses selle taustvalgustuse küsimusega - meie lähtusime infost mis me oma koostööpartnerilt saime. Nemad väitsid, et on võimalik ja meil polnud põhjust nende jutus kahelda.
Loo point: Pm sa said parima hinnaga Vostro 3360'i (koos OP-süsteemi, lisagarantii, hiire ja kotiga) + me maksime Sulle veel 100€ tagasi ja sa ei ole ikka rahul? Kas oleksime pidanud selle kinkima sulle? Milline ettevõte Eestis oleks sama asjaga nõus? |
Võib olla sellepärast et klient peab ise taga ajama teid, kus on mu arvuti? Ja need meeletud venitamised? Küll on kuller süüdi ja kes iganes? Aga mitte Computech...  |
Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
13.04.2013 14:27:04
Re: Hoidu Computechist |
|
|
Computech.ee kirjutas: |
Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole. |
Meil On Kõik Korras ehk lühidalt MOKK. Oi kuidas ma ei salli sellist suhtumist!
Lõppklienti kahjuks ei huvita see, kus tarneahelas asjad venivad. Tema on tellinud näiteks Computech'ist arvuti ning on Computechi asi kliendile arvuti tarnida. See, kas ACME's, riikidevahelises postis või Dell'is endas liiguvad asjad aeglaselt - see ei ole lõppkliendi asi. On antud näite puhul Computechi asi ajada lõpptarbija jaoks asjad sirgeks ja vastutada kliendi ees. Mitte, et "meie tarnijal on probleeme" - ausõna, ei huvita. Kui Computech ei suuda end maksma panna, ei suuda kliente teavitada, et asjad venivad ning hiljem isegi ei vabanda - miks peaks lõpptarbija sellise firma teenuseid kasutama?
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 14:39:15
Re: Hoidu Computechist |
|
|
Mark0 kirjutas: |
Computech.ee kirjutas: |
Kuna meil on tellimusi igapäevaselt üsna palju, siis on päris keeruline igaühte eraldi teavitada. Kordan veelkord, et tarne meile võib kohati venida, aga kui asjad on kohal, siis saadame need koheselt välja ja mingit meiepoolset viivitust ei ole. |
Meil On Kõik Korras ehk lühidalt MOKK. Oi kuidas ma ei salli sellist suhtumist!
Lõppklienti kahjuks ei huvita see, kus tarneahelas asjad venivad. Tema on tellinud näiteks Computech'ist arvuti ning on Computechi asi kliendile arvuti tarnida. See, kas ACME's, riikidevahelises postis või Dell'is endas liiguvad asjad aeglaselt - see ei ole lõppkliendi asi. On antud näite puhul Computechi asi ajada lõpptarbija jaoks asjad sirgeks ja vastutada kliendi ees. Mitte, et "meie tarnijal on probleeme" - ausõna, ei huvita. Kui Computech ei suuda end maksma panna, ei suuda kliente teavitada, et asjad venivad ning hiljem isegi ei vabanda - miks peaks lõpptarbija sellise firma teenuseid kasutama? |
Vabandame me alati ja pakume ka kompensatsiooni - ja seda üsna suurel määral.
Samuti tegeleme ka tekkinud hilinemistega. Lihtsalt me ei saa ületada seda "maagilist piiri" ja rikkuda ära suhteid koostööpartneriga kui kaup jääb nt 2-3 päeva hiljaks. See muudaks koostöö tulevikus üsna keeruliseks.
Üritame teavitada kliente, aga me ei jõua teha seda päevas mitu korda. Kui mingit muutust tarneahelas olnud ei ole, siis ka selle info mainimine ei ole ju mõistlik - raiskab nii kliendi kui ka meie tööaega.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
13.04.2013 14:39:38
|
|
|
huh, nüüd tagantjärele mõeldes olen päris õnnelik, et mu ssd ost kiirelt ja valutult möödus. Ju siis trehvas.
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 14:54:37
|
|
|
Anti kirjutas: |
huh, nüüd tagantjärele mõeldes olen päris õnnelik, et mu ssd ost kiirelt ja valutult möödus. Ju siis trehvas.  |
95% tellimustest täidame õigeaegselt ja probleemideta. Samas positiivset tagasisidet keegi väga ei jaga. Küll aga negatiivset, mis ei ole alati ka väga objektiivne ja kohati lausa lahmiv.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
innu18
HV Guru
liitunud: 12.10.2006
|
13.04.2013 15:03:24
|
|
|
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju!
|
|
Kommentaarid: 332 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
285 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 15:17:32
|
|
|
innu18 kirjutas: |
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju! |
Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
innu18
HV Guru
liitunud: 12.10.2006
|
13.04.2013 15:23:47
|
|
|
Mismõttes teie pole süüdi? Teie olete see, kes ütleb, millal kaup kohale jõuab. Kui te pole oma tarnijas enam kindel, siis öelgegi, et kaup võib jõuda alles kuu aja pärast. Kas teie teete seda? Väga vist mitte, ikka on põhi lauseks et paari päeva pärast jõuab tarne lattu ning siis päev hiljem kliendile...
Ja kui teie ei tunne ennast süüdi, siis miks mitte minna tarnija kraesse ning nende käest kõik need kompensatsioonid sisse nõuda? Ilmselge et ei lähe. Nemad pole ka süüdi, et sina meile oled paari päeva pärat kauba kätte lubanud anda (N)
|
|
Kommentaarid: 332 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
285 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 15:25:33
|
|
|
innu18 kirjutas: |
Mismõttes teie pole süüdi? Teie olete see, kes ütleb, millal kaup kohale jõuab. Kui te pole oma tarnijas enam kindel, siis öelgegi, et kaup võib jõuda alles kuu aja pärast. Kas teie teete seda? Väga vist mitte, ikka on põhi lauseks et paari päeva pärast jõuab tarne lattu ning siis päev hiljem kliendile... |
Lähtume sellest infost mis me tootejuhilt tarne kohta saame ja edastame selle ka kliendile. Või siis sellest infost, mis hulgiladu oma ecom'i on märkinud. Ennustamisega me ei tegele.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winman
HV Guru

liitunud: 29.07.2002
|
13.04.2013 15:51:29
|
|
|
Computech.ee kuna iPhone 5 Tartusse kohale jõuab?
|
|
Kommentaarid: 1474 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
1085 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 15:58:48
|
|
|
Praeguse info järgi esmaspäeval.
Computech.ee
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
13.04.2013 16:17:13
|
|
|
Computech.ee kirjutas: |
innu18 kirjutas: |
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju! |
Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.
Computech.ee |
Järelikult on tegemist üliviletsate tarnelepingutega! Kogu risk on jäetud lõpptarbijate kaela, keda kasutatakse intressita laenuandjatena.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
13.04.2013 16:27:34
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Computech.ee kirjutas: |
innu18 kirjutas: |
Computech.ee, Mina olen hetkel masinaga rahul ning samuti jäin lõppkokkuvõttes ka tehinguga rahule, kuna komp oli piisav. Küll aga ei pruugi rahule jääda teised kliendid, kes samasuguse ämbri otsa võivad sattuda. Minu postitus siia on puhtalt näitamaks seda, kuidas meil tehing sujus ning millise saatuse otsa uued kliendid sattuda võivad. Selle jaoks see teema siin ka ju on ning mitte midagi halba selles pole. Või tunnete ennast puudutatuna? Ausalt öeldes tervet viimast lehte lugedes mina teie asemel küll tunneks...
Enda postitust poleks ma ilmselt siia ka teinud, kui teiste kasutajate uusi postitusi venivast tarnest ja muust jamast poleks tulnud. Kuna aga neid endiselt tuleb, siis pole mõtet ka mul ennast tagasi hoida, kuna ilmselgelt on teie ettevõttes ikka midagi väga nihu (ajage seda tarnija, puhkusel oleva kliendihalduri või jumal teab kelle kaela) ning õppust pole endiselt siiski võetud. Kahju! |
Kui teatud konfiga mudeli tarne lattu hilineb ja pidevalt edasi lükkub, siis kas ikka oleme meie selles süüdi? Kas keegi üldse on süüdi? Äkki on tegemist täiesti tavalise juhtumiga, mida vahel ikka juhtub. Põhjus võib ju olla kasvõi selles, et tehas ei jõua toota vms.
Computech.ee |
Järelikult on tegemist üliviletsate tarnelepingutega! Kogu risk on jäetud lõpptarbijate kaela, keda kasutatakse intressita laenuandjatena. |
Pigem tegu ka Läänes väga hästi tuntud probleemiga, kus suurte riikide müügiketid otse tehastega lepinguid sõlmivad ja siis otse terved tootepartiid ära ostetakse. Ja muule maailmale jäetakse lahkelt viimased "riismed" omavahel mahamüümiseks.
Mingite moodsate telefonidega oli üsna hiljuti väga suur kisa maailmas, kus USA-kate AT&T ja Verizon kõik ära ostsid ja ainult oma võrkudes müüki panid.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Computech.ee
Piiratud kasutaja
liitunud: 09.02.2010
|
13.04.2013 16:33:11
|
|
|
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?
Kunagi alguses proovisime ka nii, et ei küsinud ettemaksu ja tellisime kliendile kauba. Kohati isegi väljastasime kauba enne seda kui raha oli laekunud, aga see tekitas väga palju probleeme ja saime paar korda ka tõsiselt kõrvetada.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
13.04.2013 16:44:54
|
|
|
Computech.ee kirjutas: |
Kui hulgiladu tellib nt 300 ühikut ja tehas ei suuda seda talle 2 nädala jooksul tarnida, siis on nende vaheline tarneleping ehk vilets, aga selliseid asju juhtub ja kui iga kord midagi kelleltki nõudma hakata - mis koostööst seal enam rääkida saab?
Kunagi alguses proovisime ka nii, et ei küsinud ettemaksu ja tellisime kliendile kauba. Kohati isegi väljastasime kauba enne seda kui raha oli laekunud, aga see tekitas väga palju probleeme ja saime paar korda ka tõsiselt kõrvetada. |
Aga miks sa otse tehastega oma lepinguid ei sõlmi, siis vastutab ju tehas selle eest, et sa oma kauba kätte saad. Mitte ei vastuta mingi suvaline hulgiladu, mis vaatab, et kes kõige rohkem ostab või maksab, see saab esimesena ja ülejäänutega savi, millal nemad saavad.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
13.04.2013 16:45:01
|
|
|
Ma usun, et igal väikefirmal probleeme kuhjaga, kui hulgimüük neid üle laseb. Kuid siin aitakski just läbipaistvus müügitehnigutel.
Kui nüüd kliente üle helistada ei õnnestu, ehk saab seda teha meilitsi, kuhu võiksid tulla tarne-aegade muutused kuupäevalistena. Samuti võiks olla juures laos ( reaalselt Eestis ja tellitav kaup ) tellitav ( läti-leedu-soome hulgilaod ) .
Hämamisega siin kundesid ei võida.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|