Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 123, 124, 125  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 18.10.2012 22:35:20 vasta tsitaadiga

LiivaneLord kirjutas:
globostrat, müüja on siis ilmselge idioot, kui keeldub vastu võtmast tema enda nähes lahti võetud ning tuvastatud veaga seadme ära vahetamast.


Aga miks sa oletad et ta PEAB selle kohe tagasi võtma/vahetama? EV seaduste järgi ei pea ju, võib saata sind pikalt ... sorry, s.t. võib saata kaup ekspertiisile/remonti icon_razz1.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
timpZZZZ
HV vaatleja

liitunud: 17.11.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.10.2012 00:02:05 vasta tsitaadiga

Kasutan ZEN kõnekaarti. Sai siis tasuta interneti kasutamise aeg läbi. Laed 15 euri, saad 30 päeva piiramatult surfata. 30 päeva oli siis möödas ja sai pling.ee lehelt boonuspunktide eest 150MB juurde võetud, et telefon ei hakkaks kallist interneti kasutama. Saan siis rahulikult mõned videod vaadata kui tuut tuut ja raha kaardilt otsas. 12MB kasutasin ja üle 20 euri võttis selle eest. Et seda eelnevat 150MB mis pling.ee lehelt lisasin polnudki kasutanud. Aga klienditeenduses oli tore tädi telefoni otsas ja sai asjast aru. Järgmiseks päevaks oli raha ilusti kaardil tagasi. Soovitati siis ka, et järgmine kord oota 15min enne kui boonuspunktide eest ostetud interneti kasutama hakkad.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 19.10.2012 00:12:15 vasta tsitaadiga

timpZZZZ kirjutas:
Kasutan ZEN kõnekaarti. Sai siis tasuta interneti kasutamise aeg läbi. Laed 15 euri, saad 30 päeva piiramatult surfata. 30 päeva oli siis möödas ja sai pling.ee lehelt boonuspunktide eest 150MB juurde võetud, et telefon ei hakkaks kallist interneti kasutama. Saan siis rahulikult mõned videod vaadata kui tuut tuut ja raha kaardilt otsas. 12MB kasutasin ja üle 20 euri võttis selle eest. Et seda eelnevat 150MB mis pling.ee lehelt lisasin polnudki kasutanud. Aga klienditeenduses oli tore tädi telefoni otsas ja sai asjast aru. Järgmiseks päevaks oli raha ilusti kaardil tagasi. Soovitati siis ka, et järgmine kord oota 15min enne kui boonuspunktide eest ostetud interneti kasutama hakkad.


Kas see, et "oota 15 minutit" on kirjas kodulehel? Kui ei ole, siis võiks.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"

liitunud: 20.06.2006




sõnum 19.10.2012 00:15:03 vasta tsitaadiga

timpZZZZ, Elisa kõnekaardile pole mõelnud üle minna? Mina räägin vähe ja minu 6-7€-sed arved kahanesid -2€ peale. Peamiselt küll seetõttu, et Elisa võrgus on rääkimine praktiliselt tasuta. Selle tõttu on jäänud suure osa kõnede eest tasumine ära. icon_smile.gif

Zeni hinnad on icon_eek.gif Ja et mingit soodukaid saada, siis tuleb teha mingit plingimist. Kui just seda väga meeldib teha ... aga ma ei viitsinud selliseid mänge mängida. icon_confused.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 19.10.2012 13:31:33 vasta tsitaadiga

sugulane tahtis tuua oma numbri teise operaatori juurest teleyhte. selle peale teatas elisa telefonioperaator, et teleyhe paketid pole enam müügil ja soovi korral saab liituda ainult elisa pakettidega. teleyhe kodulehel pole mitte ühtegi sõna sellise asja kohta, et seal toodud pakettidega liituda enam ei saa. teab äkki keegi midagi täpsemalt selle kohta? icon_rolleyes.gif kas võib olla, et elisa operaator lihtsalt ajab häma
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dinkz
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2008




sõnum 19.10.2012 15:14:38 vasta tsitaadiga

dvd vader kirjutas:
sugulane tahtis tuua oma numbri teise operaatori juurest teleyhte. selle peale teatas elisa telefonioperaator, et teleyhe paketid pole enam müügil ja soovi korral saab liituda ainult elisa pakettidega. teleyhe kodulehel pole mitte ühtegi sõna sellise asja kohta, et seal toodud pakettidega liituda enam ei saa. teab äkki keegi midagi täpsemalt selle kohta? icon_rolleyes.gif kas võib olla, et elisa operaator lihtsalt ajab häma


TeleYks on aegumas ja TeleYhte uusi liitumisi juurde ei võeta. Need kellel on jäänud vanemast ajast TeleYks, need saab Elisa või mõne teise operaatori võrku viia.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 19.10.2012 15:23:31 vasta tsitaadiga

väga imelik. võiks siis sellest kliente või potentsiaalseid kliente teavitada... igatahes jäi üks ületulek teise operaatori juurest olemata praegu elisal sellise asja tõttu, et netis on kirjas üks, aga telefoni teel antakse teistsugust infot. ei saa olla raske ju kasvõi mingi uudis postitada selle kohta kuhugi
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomm
HV vaatleja

liitunud: 23.05.2003




sõnum 21.10.2012 13:21:34 vasta tsitaadiga

Tere,

Kas keegi on kursis Elisa garantiipoliitikaga?
Ostsin telefoni(Huawei U8860), uuendasin op.süsteemi(ametlikult st kasutasin telefoni poolt pakutavaid vahendeid) ja kõned hakkasid katkema. Vanema Androidi(2.3.6) peal nagu nii hull asi polnud(kuigi see oli mul peal ühe päeva jagu vast). Esmalt vihastas see, et netipoes on kirjas, et telefonil on Android 4.0 peal kuid tuli välja, et pean ise uuendama, ok , see selleks, no big deal.
Viisin siis esindusse, võeti garantiisse ning räägiti, et nii peabgi olema. Et vahetagu ma käsitsi 2G ja 3G võrkude vahel ning et osad telefonid ongi tundlikumad võrkude vahetumise peale.
See lõi mul kergelt s*ta keema. Müügu siis ainult selliseid, mis ei ole tundlikud või öelgu mulle, et selline omadus neil nutitelefonidel on, ma oleks mingi muu margi ostnud. Müüja arvas, et ega seda viga ilmselt välja ravida ei saagi.

Nüüd siis tahtsingi küsida, et mida Elisa ette võtab kui ma seda telefoni neile üle paari nädala tagasi hakkan tooma? Kui telefon garantiist tagasi tuleb ja sama viga küljes(müüja jutu järgi pea 95% ulatuses aga on) siis paaripäevase kasutuse järgi viin ma ta taas garantiisse.
Majapidamises on veel 2 tavalist mobiili ja 1 nutitelefon, milledel analoogset probleemi ei esine.

_________________
Tomm
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 21.10.2012 13:43:14 vasta tsitaadiga

Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi).
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomm
HV vaatleja

liitunud: 23.05.2003




sõnum 21.10.2012 13:59:46 vasta tsitaadiga

Hmm, aga kui on järelmaksu peal siis peaksid nad selle lepingu katksetama? Neil ju selline asi, et järelmaksu pealt protsenti juurde ei tule ja kurat ise kiusas ning võtsin järelmaksu peale.
_________________
Tomm
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2012 14:02:18 vasta tsitaadiga

tomm kirjutas:
Tere,

Kas keegi on kursis Elisa garantiipoliitikaga?
Ostsin telefoni(Huawei U8860), uuendasin op.süsteemi(ametlikult st kasutasin telefoni poolt pakutavaid vahendeid) ja kõned hakkasid katkema. Vanema Androidi(2.3.6) peal nagu nii hull asi polnud(kuigi see oli mul peal ühe päeva jagu vast). Esmalt vihastas see, et netipoes on kirjas, et telefonil on Android 4.0 peal kuid tuli välja, et pean ise uuendama, ok , see selleks, no big deal.
Viisin siis esindusse, võeti garantiisse ning räägiti, et nii peabgi olema. Et vahetagu ma käsitsi 2G ja 3G võrkude vahel ning et osad telefonid ongi tundlikumad võrkude vahetumise peale.
See lõi mul kergelt s*ta keema. Müügu siis ainult selliseid, mis ei ole tundlikud või öelgu mulle, et selline omadus neil nutitelefonidel on, ma oleks mingi muu margi ostnud. Müüja arvas, et ega seda viga ilmselt välja ravida ei saagi.

Nüüd siis tahtsingi küsida, et mida Elisa ette võtab kui ma seda telefoni neile üle paari nädala tagasi hakkan tooma? Kui telefon garantiist tagasi tuleb ja sama viga küljes(müüja jutu järgi pea 95% ulatuses aga on) siis paaripäevase kasutuse järgi viin ma ta taas garantiisse.
Majapidamises on veel 2 tavalist mobiili ja 1 nutitelefon, milledel analoogset probleemi ei esine.


See kõnede katkemine ja põhjenduseks 2G->3G võrgu vaheldumine on täiesti e b a n o r m a a l n e ja hulluksajav.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 21.10.2012 14:03:29 vasta tsitaadiga

Seljuhul jah katkestavad järelmaksu lepingu ning maksavad makstud sissemakse ja osamaksed tagasi.

Muidugi ükski kaupmees seda väga teha ei taha, ning kui nad avalduse peale "Ei" ütlevad, siis mainid Tarbijakaitset ning kui sellest ka kasu pole, siis pöördudki Tarbijakaitse poole. Aga alguses muidugi aja asju ilma ähvardamata ja ilma kurjustamiseta icon_smile.gif
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 21.10.2012 14:07:23 vasta tsitaadiga

Siinpuhul rääkis vast klienditeenindaja, kes on asjast teadlik, et see on paljude nutitelefonidega teada-tuntud teema, kui 4.0 peal on. Ma tean ka ise paari Sony mudelit, mis ICS-iga kohe üldse 3G peal suhtlemisvõimalust pakkuda ei taha.

Eks sa anna teada, kuidas sul Elisaga garantiisõda siis edeneb.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomm
HV vaatleja

liitunud: 23.05.2003




sõnum 21.10.2012 14:48:03 vasta tsitaadiga

Eks ma teavita jah.
Telefon ise on minu jaoks täita ok, ehk saavad midagi hoolduses tehtud.
System settings -> About phone -> Status all lasi levitugevuse number 1 asu ja 16 asu vahel täiesti suvaliselt. Spetsiaalselt eile õhtul vaatasin, tugevus lasi 6, 16 ja 1 vahel, iga numbri peal seisis ca 10 sekundit.

_________________
Tomm
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 21.10.2012 14:48:33 vasta tsitaadiga

Võta teadmiseks, et tegemist EI ole ametliku featuuriga, mis tähendab, et tegemist on veaga. Ja kindlasti nõua neilt kirjalik garantiieksperdi arvamus. Ja kui tõesti on juba 3 korda käinud, siis ütlegi neile, et kuna telefon on katki, siis palun andke raha tagasi. Kui keelduvad - pöördu TKA poole.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 21.10.2012 15:11:12 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Võta teadmiseks, et tegemist EI ole ametliku featuuriga, mis tähendab, et tegemist on veaga. Ja kindlasti nõua neilt kirjalik garantiieksperdi arvamus. Ja kui tõesti on juba 3 korda käinud, siis ütlegi neile, et kuna telefon on katki, siis palun andke raha tagasi. Kui keelduvad - pöördu TKA poole.

Väikse kõrvalmärkusena: n-ö Fikseeritud kõnesagedus on maailmas siiani ikkagi 2G ja selle järgi võttes pole kellelegi probleeme esitada, kuna omanik ise jätab oma telefoni 2G-sse seadistamata.

Ise kasutan EMT-i ja samamoodi on lihtsam Sony-Ericssoni telefon hoida 2G peal ja mitte emetleda 2G-3G vahel "loopimist".
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 21.10.2012 15:27:45 vasta tsitaadiga

Mul täpselt samuti ja kui andmesidet tahan kasutada ja eksisteerib 3G levi, siis lükkan ainult WCDMA peale.
Kõnede katkemist tuleb väga harva ette, sest enamjaolt on igal pool 2G levi ikka olemas - ja täitsa tugev.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2012 15:53:59 vasta tsitaadiga

Vahur kirjutas:
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi).

Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 21.10.2012 16:39:30 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Vahur kirjutas:
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi).
Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas.

Kui parandamine ebaõnnestub ja sa teed neile avalduse, et soovid lepingust taganeda, siis seda nad ka peavad tegema. Telefoni nad võivad varem asendada uuega. Kui ka uuel telefonil on sama viga ja sa viid selle garantiisse, siis sa pöördud sama veaga juba n+1 korda sinna.

Võlaõigusseadus kirjutas:
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine

(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.

(2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.

(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 nimetatud juhul ei pea ostja määrama müüjale tema kohustuse täitmiseks käesoleva seaduse §-s 114 nimetatud täiendavat tähtaega ning võib muu hulgas lepingust taganeda.

Kuna mul oli just ühe teise operaatori juures telefoniga garantiivahet jooksmine, siis Tarbijakaitseametist ja päritud ja räägiti mulle nii, nagu üleval mina kirjutasin.
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomm
HV vaatleja

liitunud: 23.05.2003




sõnum 22.10.2012 10:43:19 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:

Väikse kõrvalmärkusena: n-ö Fikseeritud kõnesagedus on maailmas siiani ikkagi 2G ja selle järgi võttes pole kellelegi probleeme esitada, kuna omanik ise jätab oma telefoni 2G-sse seadistamata.
Ise kasutan EMT-i ja samamoodi on lihtsam Sony-Ericssoni telefon hoida 2G peal ja mitte emetleda 2G-3G vahel "loopimist".


Eks see ole mulle arusaadav. Arusaamatuks jääb aga see, et telefon nende kahe vahel laperdab. Eelmise telefoniga samas asukohas selliseid probleeme polnud. Ka on arusaamatu see, miks mulle ei öeldud, et selline probleem esineda võib ning et osad mudelid on selle suhtes tundlikumad kui teised. Ma oleks ju siis vaadanud nende mudleite poole, mis pole nii tundlikud. Elisale peaks selline info mudelite kohta olema, läbi garantiijuhtumite, teada.
2G on tore kuid vaid kõneside ja postkasti/kalendri süngi puhul. Enamik mulle tulevaid meile sisaldab manust. Et seda inimliku ajaga kätte saada, on vaja 3G(ja seda on vahel vaja ca 10 - ... korda päevas). Seega on vaja käsitsi switchida.
Enim vihastab see, et kui Elisa ei suuda tagada Pärnu linnas, tiheasustusega piirkonnas tagada kvaliteetset 3G levi ja/või ei soovi anda adekvaatset infot telefonide kohta siis tunnen ma ennast tiba petetuna.

_________________
Tomm
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Corwin
Kreisi kasutaja
Corwin

liitunud: 01.01.2005




sõnum 23.10.2012 01:35:35 vasta tsitaadiga

Pärnu linn ja 3G on täielik piin. Sõidan tihti bussiga Pärnu ja teepeal 2-3 korda maksimum kaob korralik ühendus tagant ära. Niipea kui esimesed majad pärnus paistavad on vsio ja asi ei lähe paremaks kesklinna sisse sõites. Samas mäletan Port Artur 1 peal kunagi reklaami suurelt Elisa ja Super 3g kohta vms...
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2012 15:00:52 vasta tsitaadiga

elisa 3g pärnus on jah... huvitav. Asi paranes omajagu kui ma lükkasin WCDMA only peale, sest muidu lükkas ikka koguaeg nii lihtsalt Edge peale (mille küljes oli ühendus nullilähedane).
_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 24.10.2012 00:31:11 vasta tsitaadiga

Vahur kirjutas:
Betamax kirjutas:
Vahur kirjutas:
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi).
Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas.

Kui parandamine ebaõnnestub ja sa teed neile avalduse, et soovid lepingust taganeda, siis seda nad ka peavad tegema. Telefoni nad võivad varem asendada uuega. Kui ka uuel telefonil on sama viga ja sa viid selle garantiisse, siis sa pöördud sama veaga juba n+1 korda sinna.

Võlaõigusseadus kirjutas:
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine

(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.

(2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.

(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 nimetatud juhul ei pea ostja määrama müüjale tema kohustuse täitmiseks käesoleva seaduse §-s 114 nimetatud täiendavat tähtaega ning võib muu hulgas lepingust taganeda.

Kuna mul oli just ühe teise operaatori juures telefoniga garantiivahet jooksmine, siis Tarbijakaitseametist ja päritud ja räägiti mulle nii, nagu üleval mina kirjutasin.


Täpsustaks, et pole vaja oodata kolme korda sama veaga garantiis käimist. Kui kaup on korra parandatud ja sama defekt esineb uuesti, siis loetakse garantiiremont ebaõnnestunuks. Sel juhul ei pea enam nõustuma järjekordse garantiise saatmisega, vaid tekib õigus lepingust taganeda kirjaliku avaldusega poele.

See kolme korra jutt on müüt, mida räägivad poemüüjad probleemsele kliendile.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewil-apple
HV kasutaja
ewil-apple

liitunud: 16.07.2011




sõnum 24.10.2012 20:40:50 vasta tsitaadiga

Kas Elisa esindustes ka tavaline sim mikro-simmiks lõigatakse, kui vaja? Nagu aru saan, siis Elisa ei suuda niisama mikro-simmi välja anda. Vähemalt Tartus pole seda välja pakutud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 24.10.2012 21:12:16 vasta tsitaadiga

Tallinnas küll küsiti mult, et kas tavalist SIM'i tahan või micro oma.
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa (üldine bränd, press ja teenindus) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 123, 124, 125  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.