Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
globostrat
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2002
|
18.10.2012 22:35:20
|
|
|
LiivaneLord kirjutas: |
globostrat, müüja on siis ilmselge idioot, kui keeldub vastu võtmast tema enda nähes lahti võetud ning tuvastatud veaga seadme ära vahetamast. |
Aga miks sa oletad et ta PEAB selle kohe tagasi võtma/vahetama? EV seaduste järgi ei pea ju, võib saata sind pikalt ... sorry, s.t. võib saata kaup ekspertiisile/remonti
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
timpZZZZ
HV vaatleja
liitunud: 17.11.2006
|
19.10.2012 00:02:05
|
|
|
Kasutan ZEN kõnekaarti. Sai siis tasuta interneti kasutamise aeg läbi. Laed 15 euri, saad 30 päeva piiramatult surfata. 30 päeva oli siis möödas ja sai pling.ee lehelt boonuspunktide eest 150MB juurde võetud, et telefon ei hakkaks kallist interneti kasutama. Saan siis rahulikult mõned videod vaadata kui tuut tuut ja raha kaardilt otsas. 12MB kasutasin ja üle 20 euri võttis selle eest. Et seda eelnevat 150MB mis pling.ee lehelt lisasin polnudki kasutanud. Aga klienditeenduses oli tore tädi telefoni otsas ja sai asjast aru. Järgmiseks päevaks oli raha ilusti kaardil tagasi. Soovitati siis ka, et järgmine kord oota 15min enne kui boonuspunktide eest ostetud interneti kasutama hakkad.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
19.10.2012 00:12:15
|
|
|
timpZZZZ kirjutas: |
Kasutan ZEN kõnekaarti. Sai siis tasuta interneti kasutamise aeg läbi. Laed 15 euri, saad 30 päeva piiramatult surfata. 30 päeva oli siis möödas ja sai pling.ee lehelt boonuspunktide eest 150MB juurde võetud, et telefon ei hakkaks kallist interneti kasutama. Saan siis rahulikult mõned videod vaadata kui tuut tuut ja raha kaardilt otsas. 12MB kasutasin ja üle 20 euri võttis selle eest. Et seda eelnevat 150MB mis pling.ee lehelt lisasin polnudki kasutanud. Aga klienditeenduses oli tore tädi telefoni otsas ja sai asjast aru. Järgmiseks päevaks oli raha ilusti kaardil tagasi. Soovitati siis ka, et järgmine kord oota 15min enne kui boonuspunktide eest ostetud interneti kasutama hakkad. |
Kas see, et "oota 15 minutit" on kirjas kodulehel? Kui ei ole, siis võiks.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"
liitunud: 20.06.2006
|
19.10.2012 00:15:03
|
|
|
timpZZZZ, Elisa kõnekaardile pole mõelnud üle minna? Mina räägin vähe ja minu 6-7€-sed arved kahanesid -2€ peale. Peamiselt küll seetõttu, et Elisa võrgus on rääkimine praktiliselt tasuta. Selle tõttu on jäänud suure osa kõnede eest tasumine ära.
Zeni hinnad on Ja et mingit soodukaid saada, siis tuleb teha mingit plingimist. Kui just seda väga meeldib teha ... aga ma ei viitsinud selliseid mänge mängida.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
19.10.2012 13:31:33
|
|
|
sugulane tahtis tuua oma numbri teise operaatori juurest teleyhte. selle peale teatas elisa telefonioperaator, et teleyhe paketid pole enam müügil ja soovi korral saab liituda ainult elisa pakettidega. teleyhe kodulehel pole mitte ühtegi sõna sellise asja kohta, et seal toodud pakettidega liituda enam ei saa. teab äkki keegi midagi täpsemalt selle kohta? kas võib olla, et elisa operaator lihtsalt ajab häma
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dinkz
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2008
|
19.10.2012 15:14:38
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
sugulane tahtis tuua oma numbri teise operaatori juurest teleyhte. selle peale teatas elisa telefonioperaator, et teleyhe paketid pole enam müügil ja soovi korral saab liituda ainult elisa pakettidega. teleyhe kodulehel pole mitte ühtegi sõna sellise asja kohta, et seal toodud pakettidega liituda enam ei saa. teab äkki keegi midagi täpsemalt selle kohta? kas võib olla, et elisa operaator lihtsalt ajab häma |
TeleYks on aegumas ja TeleYhte uusi liitumisi juurde ei võeta. Need kellel on jäänud vanemast ajast TeleYks, need saab Elisa või mõne teise operaatori võrku viia.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
19.10.2012 15:23:31
|
|
|
väga imelik. võiks siis sellest kliente või potentsiaalseid kliente teavitada... igatahes jäi üks ületulek teise operaatori juurest olemata praegu elisal sellise asja tõttu, et netis on kirjas üks, aga telefoni teel antakse teistsugust infot. ei saa olla raske ju kasvõi mingi uudis postitada selle kohta kuhugi
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomm
HV vaatleja
liitunud: 23.05.2003
|
21.10.2012 13:21:34
|
|
|
Tere,
Kas keegi on kursis Elisa garantiipoliitikaga?
Ostsin telefoni(Huawei U8860), uuendasin op.süsteemi(ametlikult st kasutasin telefoni poolt pakutavaid vahendeid) ja kõned hakkasid katkema. Vanema Androidi(2.3.6) peal nagu nii hull asi polnud(kuigi see oli mul peal ühe päeva jagu vast). Esmalt vihastas see, et netipoes on kirjas, et telefonil on Android 4.0 peal kuid tuli välja, et pean ise uuendama, ok , see selleks, no big deal.
Viisin siis esindusse, võeti garantiisse ning räägiti, et nii peabgi olema. Et vahetagu ma käsitsi 2G ja 3G võrkude vahel ning et osad telefonid ongi tundlikumad võrkude vahetumise peale.
See lõi mul kergelt s*ta keema. Müügu siis ainult selliseid, mis ei ole tundlikud või öelgu mulle, et selline omadus neil nutitelefonidel on, ma oleks mingi muu margi ostnud. Müüja arvas, et ega seda viga ilmselt välja ravida ei saagi.
Nüüd siis tahtsingi küsida, et mida Elisa ette võtab kui ma seda telefoni neile üle paari nädala tagasi hakkan tooma? Kui telefon garantiist tagasi tuleb ja sama viga küljes(müüja jutu järgi pea 95% ulatuses aga on) siis paaripäevase kasutuse järgi viin ma ta taas garantiisse.
Majapidamises on veel 2 tavalist mobiili ja 1 nutitelefon, milledel analoogset probleemi ei esine.
_________________ Tomm |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vahur
HV Guru

liitunud: 01.10.2006
|
21.10.2012 13:43:14
|
|
|
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi).
|
|
Kommentaarid: 458 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomm
HV vaatleja
liitunud: 23.05.2003
|
21.10.2012 13:59:46
|
|
|
Hmm, aga kui on järelmaksu peal siis peaksid nad selle lepingu katksetama? Neil ju selline asi, et järelmaksu pealt protsenti juurde ei tule ja kurat ise kiusas ning võtsin järelmaksu peale.
_________________ Tomm |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
21.10.2012 14:02:18
|
|
|
tomm kirjutas: |
Tere,
Kas keegi on kursis Elisa garantiipoliitikaga?
Ostsin telefoni(Huawei U8860), uuendasin op.süsteemi(ametlikult st kasutasin telefoni poolt pakutavaid vahendeid) ja kõned hakkasid katkema. Vanema Androidi(2.3.6) peal nagu nii hull asi polnud(kuigi see oli mul peal ühe päeva jagu vast). Esmalt vihastas see, et netipoes on kirjas, et telefonil on Android 4.0 peal kuid tuli välja, et pean ise uuendama, ok , see selleks, no big deal.
Viisin siis esindusse, võeti garantiisse ning räägiti, et nii peabgi olema. Et vahetagu ma käsitsi 2G ja 3G võrkude vahel ning et osad telefonid ongi tundlikumad võrkude vahetumise peale.
See lõi mul kergelt s*ta keema. Müügu siis ainult selliseid, mis ei ole tundlikud või öelgu mulle, et selline omadus neil nutitelefonidel on, ma oleks mingi muu margi ostnud. Müüja arvas, et ega seda viga ilmselt välja ravida ei saagi.
Nüüd siis tahtsingi küsida, et mida Elisa ette võtab kui ma seda telefoni neile üle paari nädala tagasi hakkan tooma? Kui telefon garantiist tagasi tuleb ja sama viga küljes(müüja jutu järgi pea 95% ulatuses aga on) siis paaripäevase kasutuse järgi viin ma ta taas garantiisse.
Majapidamises on veel 2 tavalist mobiili ja 1 nutitelefon, milledel analoogset probleemi ei esine. |
See kõnede katkemine ja põhjenduseks 2G->3G võrgu vaheldumine on täiesti e b a n o r m a a l n e ja hulluksajav.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vahur
HV Guru

liitunud: 01.10.2006
|
21.10.2012 14:03:29
|
|
|
Seljuhul jah katkestavad järelmaksu lepingu ning maksavad makstud sissemakse ja osamaksed tagasi.
Muidugi ükski kaupmees seda väga teha ei taha, ning kui nad avalduse peale "Ei" ütlevad, siis mainid Tarbijakaitset ning kui sellest ka kasu pole, siis pöördudki Tarbijakaitse poole. Aga alguses muidugi aja asju ilma ähvardamata ja ilma kurjustamiseta
|
|
Kommentaarid: 458 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
21.10.2012 14:07:23
|
|
|
Siinpuhul rääkis vast klienditeenindaja, kes on asjast teadlik, et see on paljude nutitelefonidega teada-tuntud teema, kui 4.0 peal on. Ma tean ka ise paari Sony mudelit, mis ICS-iga kohe üldse 3G peal suhtlemisvõimalust pakkuda ei taha.
Eks sa anna teada, kuidas sul Elisaga garantiisõda siis edeneb.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomm
HV vaatleja
liitunud: 23.05.2003
|
21.10.2012 14:48:03
|
|
|
Eks ma teavita jah.
Telefon ise on minu jaoks täita ok, ehk saavad midagi hoolduses tehtud.
System settings -> About phone -> Status all lasi levitugevuse number 1 asu ja 16 asu vahel täiesti suvaliselt. Spetsiaalselt eile õhtul vaatasin, tugevus lasi 6, 16 ja 1 vahel, iga numbri peal seisis ca 10 sekundit.
_________________ Tomm |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.10.2012 15:11:12
|
|
|
LKits kirjutas: |
Võta teadmiseks, et tegemist EI ole ametliku featuuriga, mis tähendab, et tegemist on veaga. Ja kindlasti nõua neilt kirjalik garantiieksperdi arvamus. Ja kui tõesti on juba 3 korda käinud, siis ütlegi neile, et kuna telefon on katki, siis palun andke raha tagasi. Kui keelduvad - pöördu TKA poole. |
Väikse kõrvalmärkusena: n-ö Fikseeritud kõnesagedus on maailmas siiani ikkagi 2G ja selle järgi võttes pole kellelegi probleeme esitada, kuna omanik ise jätab oma telefoni 2G-sse seadistamata.
Ise kasutan EMT-i ja samamoodi on lihtsam Sony-Ericssoni telefon hoida 2G peal ja mitte emetleda 2G-3G vahel "loopimist".
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
21.10.2012 15:53:59
|
|
|
Vahur kirjutas: |
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi). |
Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vahur
HV Guru

liitunud: 01.10.2006
|
21.10.2012 16:39:30
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Vahur kirjutas: |
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi). |
Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas. |
Kui parandamine ebaõnnestub ja sa teed neile avalduse, et soovid lepingust taganeda, siis seda nad ka peavad tegema. Telefoni nad võivad varem asendada uuega. Kui ka uuel telefonil on sama viga ja sa viid selle garantiisse, siis sa pöördud sama veaga juba n+1 korda sinna.
Võlaõigusseadus kirjutas: |
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.
(2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.
(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 nimetatud juhul ei pea ostja määrama müüjale tema kohustuse täitmiseks käesoleva seaduse §-s 114 nimetatud täiendavat tähtaega ning võib muu hulgas lepingust taganeda. |
Kuna mul oli just ühe teise operaatori juures telefoniga garantiivahet jooksmine, siis Tarbijakaitseametist ja päritud ja räägiti mulle nii, nagu üleval mina kirjutasin.
|
|
Kommentaarid: 458 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomm
HV vaatleja
liitunud: 23.05.2003
|
22.10.2012 10:43:19
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Väikse kõrvalmärkusena: n-ö Fikseeritud kõnesagedus on maailmas siiani ikkagi 2G ja selle järgi võttes pole kellelegi probleeme esitada, kuna omanik ise jätab oma telefoni 2G-sse seadistamata.
Ise kasutan EMT-i ja samamoodi on lihtsam Sony-Ericssoni telefon hoida 2G peal ja mitte emetleda 2G-3G vahel "loopimist". |
Eks see ole mulle arusaadav. Arusaamatuks jääb aga see, et telefon nende kahe vahel laperdab. Eelmise telefoniga samas asukohas selliseid probleeme polnud. Ka on arusaamatu see, miks mulle ei öeldud, et selline probleem esineda võib ning et osad mudelid on selle suhtes tundlikumad kui teised. Ma oleks ju siis vaadanud nende mudleite poole, mis pole nii tundlikud. Elisale peaks selline info mudelite kohta olema, läbi garantiijuhtumite, teada.
2G on tore kuid vaid kõneside ja postkasti/kalendri süngi puhul. Enamik mulle tulevaid meile sisaldab manust. Et seda inimliku ajaga kätte saada, on vaja 3G(ja seda on vahel vaja ca 10 - ... korda päevas). Seega on vaja käsitsi switchida.
Enim vihastab see, et kui Elisa ei suuda tagada Pärnu linnas, tiheasustusega piirkonnas tagada kvaliteetset 3G levi ja/või ei soovi anda adekvaatset infot telefonide kohta siis tunnen ma ennast tiba petetuna.
_________________ Tomm |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Corwin
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
23.10.2012 01:35:35
|
|
|
Pärnu linn ja 3G on täielik piin. Sõidan tihti bussiga Pärnu ja teepeal 2-3 korda maksimum kaob korralik ühendus tagant ära. Niipea kui esimesed majad pärnus paistavad on vsio ja asi ei lähe paremaks kesklinna sisse sõites. Samas mäletan Port Artur 1 peal kunagi reklaami suurelt Elisa ja Super 3g kohta vms...
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
23.10.2012 15:00:52
|
|
|
elisa 3g pärnus on jah... huvitav. Asi paranes omajagu kui ma lükkasin WCDMA only peale, sest muidu lükkas ikka koguaeg nii lihtsalt Edge peale (mille küljes oli ühendus nullilähedane).
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
NightStriker
HV veteran
liitunud: 24.07.2007
|
24.10.2012 00:31:11
|
|
|
Vahur kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Vahur kirjutas: |
Kui oled telefoni kolm korda sama probleemiga garantiisse viinud, siis on sul õigus neile kirjalik avaldus teha, et nad telefoni tagasi ostaksid (maksaksid sinu poolt tasutud summa tagasi). |
Ei pea tagasi ostma. Vahetavad samaväärse toote ehk uue samasuguse telefoni vastu välja. Seda eeldusel, et seda neil veel müügis on ja tundub, et neil on see veel täiesti olemas. |
Kui parandamine ebaõnnestub ja sa teed neile avalduse, et soovid lepingust taganeda, siis seda nad ka peavad tegema. Telefoni nad võivad varem asendada uuega. Kui ka uuel telefonil on sama viga ja sa viid selle garantiisse, siis sa pöördud sama veaga juba n+1 korda sinna.
Võlaõigusseadus kirjutas: |
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.
(2) Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist.
(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 nimetatud juhul ei pea ostja määrama müüjale tema kohustuse täitmiseks käesoleva seaduse §-s 114 nimetatud täiendavat tähtaega ning võib muu hulgas lepingust taganeda. |
Kuna mul oli just ühe teise operaatori juures telefoniga garantiivahet jooksmine, siis Tarbijakaitseametist ja päritud ja räägiti mulle nii, nagu üleval mina kirjutasin. |
Täpsustaks, et pole vaja oodata kolme korda sama veaga garantiis käimist. Kui kaup on korra parandatud ja sama defekt esineb uuesti, siis loetakse garantiiremont ebaõnnestunuks. Sel juhul ei pea enam nõustuma järjekordse garantiise saatmisega, vaid tekib õigus lepingust taganeda kirjaliku avaldusega poele.
See kolme korra jutt on müüt, mida räägivad poemüüjad probleemsele kliendile.
_________________ Allverelaev sukeldub määramata ajaks... |
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
24.10.2012 20:40:50
|
|
|
Kas Elisa esindustes ka tavaline sim mikro-simmiks lõigatakse, kui vaja? Nagu aru saan, siis Elisa ei suuda niisama mikro-simmi välja anda. Vähemalt Tartus pole seda välja pakutud.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vahur
HV Guru

liitunud: 01.10.2006
|
24.10.2012 21:12:16
|
|
|
Tallinnas küll küsiti mult, et kas tavalist SIM'i tahan või micro oma.
|
|
Kommentaarid: 458 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
|