Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
10.09.2012 15:45:29
|
|
|
ma rääkind et grafika laadimisega on probleeme. Aga mõni ei usu.
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
allavett
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.09.2007
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
r2pt0r
HV kasutaja

liitunud: 21.07.2004
|
10.09.2012 15:52:00
|
|
|
Hmm. Huvitav, et sul selline mure, dohc-48v12. Driverid jms uuendatud?
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
10.09.2012 15:55:40
|
|
|
Esimest korda näen. Ise pole veel sellise asja otsa komistanud enne. Mul ati kaart ka.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Voyage
HV Guru
liitunud: 07.01.2004
|
10.09.2012 15:55:57
|
|
|
mingi special minecraft mod?
|
|
Kommentaarid: 754 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
602 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
10.09.2012 15:59:53
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
ma rääkind et grafika laadimisega on probleeme. Aga mõni ei usu.
 |
keera graafikaseadetes asjad NORMAL peale. postprocess jms jura võid low peale panna kui soov.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
10.09.2012 16:23:17
|
|
|
See et mull e8400@ 3.5ghz 4gb rami ning gtx 465 plus physx kaardiks 8800gt msi oc pole just kõik peale pandud minimaalselt et näeks midagigi.
Olen siin nvidia õpetuste järgi paika pandud. ja peaks ka suht väga uued driverid peal olema.
Ainult veel mis võib teha on ramdisk aga ai saa aru kuidas ta hakkaks tööle. kuhu ma -beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion -mod=I:\@DayZ -nosplash -cpuCount=4 joonistama peaks . pole ühtegi juhendit selleks
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
10.09.2012 16:36:52
|
|
|
see probleem tekib enamasti siis, kui kasutaja keerab seaded liiga kõrgeks, a la texture memory jne. kõigepealt tarvis kõik normali peale tagasi kruttida, siis edasi vaadata.
mul on gtx460, jooksutan 96061 beetat ja nviitja driverid on 296.10. mul on endal kõik normali peal, ,shadows high ja postporocess low. atoc on off, sest see on rõve.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
10.09.2012 17:04:09
|
|
|
Spoiler 
KUi ma veel texture alla võtan siis pole enam kohe üldse midagi aru saada.
ja samuti terrain -iga
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
viimati muutis dohc-48v12 10.09.2012 17:32:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
10.09.2012 17:09:31
|
|
|
miks sul visibility nii suureks keeratud on? dayZ on serverid ju limiteeritud mingi 1600 peale, sellest piirist kaugemale nagunii ei näe(autosid, zombisid, mängijaid). kuna reaktiivlennukeid jne pole, siis ei ole mõtet ka nii suurt vaatekaugust hoida. dayZ otstarbel on mõistlik ehk mingi 3000, kes tahab kaugel udumägesid näha võib ju ka 5000 peale keerata.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
allavett
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.09.2007
|
10.09.2012 17:53:29
|
|
|
dohc-48v12, Ma näen kolme kummalist asja sinu sätete juures:
1. View distance [10 000] - mul on see 2000 peal, aga DayZ puhul ta rolli ei mängi, kuigi olen kuulnud, et üle 5k on märgata jõudluskadu;
2. Quality preference [very high] - kus ta sul siukse asja sinna saab, kui kõik on disablatud? müstika;
3. PPAA [FXAA sharp ..] - miks see ja mitte disabla?
Üks asi, mida veel olen kuulnud, et pole kasulik, kui kõik asjad maha keerad, koormus läheb prosele.
Aga noh, eks sa pead ise näppima ja vaatama.
E: palju möla, panen oma sätetest pildi kah:
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
10.09.2012 18:29:37
|
|
|
PPAA [FXAA sharp ..] on max sest see tagab selge pildi. teised sätted tuhmistavad seal.
mull on tähtis et näeksin kaugele ja selgelt, sest kui ma ei ennem kui vastane siis on vastasel eelis.
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
10.09.2012 20:55:04
|
|
|
Objects detail põhja, siis väidetavalt näeb vastast kaugemalt Ei ole testinud, ei saa confirmida.
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
falkriz
HV kasutaja

liitunud: 24.11.2007
|
10.09.2012 21:14:55
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
Spoiler 
KUi ma veel texture alla võtan siis pole enam kohe üldse midagi aru saada.
ja samuti terrain -iga |
Pluss, kui sul reso on 1920x1080, siis ma ei saa aru, miks sul Aspect Ratio 4:3 peal. Venitab pildi ju väga imelikuks. Samas, kui on mingi kindel põhimõte sellel, siis saan aru.
Samas kahtlen, et see taolise probleemi tekitab nagu sinul on.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
dohc-48v12
Aeg maha 1p

liitunud: 28.07.2008
|
10.09.2012 23:24:29
|
|
|
Aspect Ratio muutsin juba ära vaatan kunagi kui surma saan as50 tws-iga siis ronin ka linna. Muidu probleemi pole kui metsas vaikselt kullen. kui linna siis alailma see jama. aitab tavaliselt mõne sätte näpimine nt: v synk -i siis mõneks minutiks tavaliselt kadund. võtsin ka seda View distance maha.
Kopteriga või autoga sõittes vahepeal crashib arvuti.
Objects detail põhja:
See ei anna kaugust manu. sellega näeb lihtsalt paremini nt sildi pealt lugeda.
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
 |
mkutt
HV kasutaja
liitunud: 29.05.2011
|
11.09.2012 17:35:27
|
|
|
Ma ei tea, kas see on siit teemast läbi käinud - ei viitsinud kõiki lehti läbi vaadata.
http://community.bistudio.com/wiki/Arma2:_Startup_Parameters#Game_Loading_Speedup
Siin tweakid kuidas enda arvutist viimast pigistada. Näiteks panin ma, et mäng kasutaks rohkem RAMi ja videokaardi enda mälu ning nelja tuuma. Tulemuseks see, et kui mu profiilikast jooksis mediumiga ilusti, siis nüüd peaaegu kõik põhjas pole probleemiks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
allavett
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.09.2007
|
11.09.2012 18:13:46
|
|
|
mkutt kirjutas: |
Ma ei tea, kas see on siit teemast läbi käinud - ei viitsinud kõiki lehti läbi vaadata.
http://community.bistudio.com/wiki/Arma2:_Startup_Parameters#Game_Loading_Speedup
Siin tweakid kuidas enda arvutist viimast pigistada. Näiteks panin ma, et mäng kasutaks rohkem RAMi ja videokaardi enda mälu ning nelja tuuma. Tulemuseks see, et kui mu profiilikast jooksis mediumiga ilusti, siis nüüd peaaegu kõik põhjas pole probleemiks. |
Vahest viitsid oma target rea ka meile vaatamiseks visata
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
12.09.2012 13:53:29
|
|
|
tsitaat: |
The standalone engine we are using is a branch of Take on Helicopters, which itself is a branch of ArmA 2 Operation Arrowhead. |
Krt pettumus. Võinoh ütleme nii, et ma lihtsalt ei usu, et nad vana engini peal suudavad hackinguga piisavalt võidelda ja imo oli see modis viimasel ajal kõige suurem probleem.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
12.09.2012 14:12:49
|
|
|
kõik moodulid mis skriptimisega tegelevad võetakse välja. siis lisatakse tagasi need, mida reaalselt tarvis on. sellist asja pole modifikatsioonina võimalik teha, seepärast tehaksegi seda standalonega.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
12.09.2012 14:23:13
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
kõik moodulid mis skriptimisega tegelevad võetakse välja. siis lisatakse tagasi need, mida reaalselt tarvis on. sellist asja pole modifikatsioonina võimalik teha, seepärast tehaksegi seda standalonega. |
Ja loodetavasti nad teevad veel selliseid "loogika" kontrolle, näiteks kui sa sekundiga 150km läbid, või mapist väljas oled...jms
+ saatku see battleye kukele ja kasutagu PB'd.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
12.09.2012 15:00:49
|
|
|
PB toimib hoopis teisiti ja tuleks arma2 jaoks ümber ehitada, et ta töötaks.
PB dev vaevalt seda teeks ja nii tihti uuendusi välja laseks, kui tarvis.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
-huviline-
HV kasutaja
liitunud: 17.04.2012
|
12.09.2012 23:15:40
|
|
|
Käisin täna üle pika aja mängimas...serveriks FI21...ilma relvata käisin snaiper hillil kollitamas...surma ei saanud, jutustasin puu taga ühele muinasjuttu
Aga mida ma näen jalutan rahulikult Rog-i lossist Msta poole ja mingi 3 zompsi tuterdavad samamoodi keset teed Rog-i ja Msta vahepeal.
Tea kas see ongi esimene katsetus ringi rändavatest zombidest?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
12.09.2012 23:41:55
|
|
|
keegi võib-olla tõmbas nad sinna, ta pidi siis suht lähedal olema sulle, mõned sajad meetrid.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
allavett
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.09.2007
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
|