Nojah elukutseliste jaoks see paragon ju loodud ongi, ükski "normaalne" inimene ei jõua iialgi lvl 100-ni, kui ta just aastaid ei mängi, casuali joks nerfiti infernot, hardcore mängijate jaoks paragon, hundid söönud, lambad terved
Nojah. Ei taha oma kõhuga loota "ebastabiilse" peale. Kindel töö on olemas, kindel palk iga kuu samal ajal kontol ja töö ka otsa ei saa.
Archangel, kui mul oleks kymnel eri viisil raha kokku aetud ja palju vaba aega, siis ma ei kulutaks kuus 250h mängimise peale. Rahaga ja vaba ajaga saab palju põnevamaid asju teha
Nojah. Ei taha oma kõhuga loota "ebastabiilse" peale. Kindel töö on olemas, kindel palk iga kuu samal ajal kontol ja töö ka otsa ei saa.
Archangel, kui mul oleks kymnel eri viisil raha kokku aetud ja palju vaba aega, siis ma ei kulutaks kuus 250h mängimise peale. Rahaga ja vaba ajaga saab palju põnevamaid asju teha
See on suhtumise küsimus , mõnel mehel ongi vabaaja parem sisustamine paragoni farmides, kui nt tüdrukuga väljas käia, rannas lebotada või reisida. Seda see kripp ka seal ärgitas, et noliferid tulge kapist välja
Eks ta ole. Mõne jaoks ei olegi midagi lõbusamat elus, kui arvuti taga mänge mängida. See, et pangakontol mõnel sadu tuhandeid ilutseb on lihtsalt teisejärguline mõnu.
Video sellest, kuidas üks barb leidis identsed samasuguste stattide ja nimega kindad. Arvestades seda kui palju erinevaid variatsioone on D3 loot rollingus, ei tohiks selline asi RNG puhul reaalselt mitte kunagi võimalik olla. Kusjuures pole see ainuke taoline näide. Järelikult ei saa me D3 puhul rääkida random droppidest ja RNG-st kui kogu loot rolling on puhtalt Blizzardi kontrollitud.
Järelikult ei saa me D3 puhul rääkida random droppidest ja RNG-st kui kogu loot rolling on puhtalt Blizzardi kontrollitud.
Täpselt sama jutt nagu pokkerimängija ei suuda uskuda, et kaks korda järjest ässapaar kätte juhtus või kaks korda järjest nendega lutti sai.
Ükski RNG pole täiuslik. Ning mis kasu saaks Blizzard sellest, et sulle kaks sama-sugust itemit dropib.
Tõenäosus saada järjest 2 ässade taskupaari on kõigest 1/48841. Tõenäosus D3-s rollida 2 identset itemit on mõningatel andmetel 1/40 000 000 000 000 (triljonit). Tõenäolisem on saada pokkeris 2 järjestikust royal flushi kui rollida D3-s identsed jupid. Nagu välja paistab, juhtub seda mängus päris sageli. Pole olemas mittetäiuslikku RNG-d. Valim kas on juhuslik või pole juhuslik, kolmandat varianti ei ole olemas. Kontroll droppide ja nende kvaliteedi üle sunnib mängijaid gear upgrade'i leidmiseks üha rohkem RMAH poole vaatama, kust ka Blizzardile 1€+15% kukub.
Pole olemas mittetäiuslikku RNG-d. Valim kas on juhuslik või pole juhuslik, kolmandat varianti ei ole olemas. Kontroll droppide ja nende kvaliteedi üle sunnib mängijaid upgrade'i üha rohkem RMAH poole vaatama, kust ka Blizzardile 1€+15% kukub.
Uuri, kuidas rng-d töötavad. Täiuslikkust pole võimalik saavutada. RNG-d on alati mitte-täiuslikud. Ideaalset juhuslikkust ei ole võimalik tehislikult luua.
Anomaaliaid võib alati tekkida, ERITI kui kasutusel on software baasil RNG ning veelgi enam kui süsteem põhineb vastastikusel informatsiooni saatmisel serveri ja kasutaja arvuti vahel. Üks pisike "hicup" ning ongi item duubeldatud. Ehk sama drop kukub kaks korda.
Mõte nagu Blizz kontrolliks üksikuid droppe on täiesti ajuvaba. Ma olen nõus, et nad vbl võivad enda huvides teatud perioodidel Üldist drop rate'i moonutada, aga, et nad nüüd hakkaksid üksikute inimeste dropidega jebima. Yeah right.
Leg'e ja sõrmuseid ikka leidub samade näitajatega, eriti kui neid näitajaid mingi 3 või 4 on. 6 puhul on juba tõenäosus väiksem, aga mitte olematu. Veelgi väiksem tõenäosus on, et need kukuvad korraga samale mängijale, aga seegi pole võimatu.
Random on random.
Järgmise Euroloto numbrid võivad ka nt. 1 2 3 4 5 6 tulla
Muideks kui viimase patchiga muudeti loot'i paremaks, siis sellega muutus ka veidi randomi ulatuse piir, seega võimalikke variatsioone on vähem. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Pole olemas mittetäiuslikku RNG-d. Valim kas on juhuslik või pole juhuslik, kolmandat varianti ei ole olemas. Kontroll droppide ja nende kvaliteedi üle sunnib mängijaid upgrade'i üha rohkem RMAH poole vaatama, kust ka Blizzardile 1€+15% kukub.
Uuri, kuidas rng-d töötavad. Täiuslikkust pole võimalik saavutada. RNG-d on alati mitte-täiuslikud. Ideaalset juhuslikkust ei ole võimalik tehislikult luua.
Anomaaliaid võib alati tekkida, kui kasutusel on software ning veelgi enam - süsteem põhineb vastastikusel informatsiooni saatmisel serveri ja kasutaja arvuti vahel. Üks pisike "hicup" ning ongi item duubeldatud. Ehk sama drop kukub kaks korda.
Mõte nagu Blizz kontrolliks üksikuid droppe on täiesti ajuvaba. Ma olen nõus, et nad vbl võivad enda huvides teatud perioodidel Üldist drop rate'i moonutada, aga, et nad nüüd hakkaksid üksikute inimeste dropidega jebima. Yeah right.
Ma tean väga hästi, kuidas tarkvaralised RNG-d töötavad. Arvuti ei ole võimeline valimist suvalist numbrist välja võtma. Selleks on vaja mingeid alusnumbreid ehk random seed'i, mille põhjal saaks RNG-d üldse genereerima hakata. Netipokkeri algusaegadel kasutati väidetavalt random seediks isegi arvuti süsteemikella. Tänapäeva RNG-d on palju keerulisemad ja sisuliselt ettearvamatud. Aga isegi need kõige algelisemad RNG-d olid piisavalt hästi programmeeritud, et mitte valida 40 triljoni suurusest valimist 2 sama numbrit järjest. RNG-de probleemiks on või oli hoopis võimalus valikuid ette arvata, mitte valikute kattuvus. Mis puutub itemite rollimist ja serveri-kliendivahelist informatsiooni saatmist, siis always online DRM-i mõte oligi ju see, et kogu item rolling toimuks serveri pool, mida klient ei saaks mingit moodi mõjutada. Ehk siis kliendile jõuab kohale täpselt see item, mis on serveri poolt talle rollitud.
bladerunner kirjutas:
Leg'e ja sõrmuseid ikka leidub samade näitajatega, eriti kui neid näitajaid mingi 3 või 4 on. 6 puhul on juba tõenäosus väiksem, aga mitte olematu. Veelgi väiksem tõenäosus on, et need kukuvad korraga samale mängijale, aga seegi pole võimatu.
Random on random.
Järgmise Euroloto numbrid võivad ka nt. 1 2 3 4 5 6 tulla
Muideks kui viimase patchiga muudeti loot'i paremaks, siis sellega muutus ka veidi randomi ulatuse piir, seega võimalikke variatsioone on vähem.
Teoreetiliselt on kõik võimalik, mis on numbritega seotud. Isegi kõige väiksem võimalus on alati võimlus. Gambler's fallacy. Reaalselt aga need asjad päris nii ei käi. Hakkasin sportlikust huvist uurima, kas keegi on kunagi pokkeris 2 royal flushi järjest saanud, mis on ka ära tõestatud. Ei leidnud selle kohta midagi. Kui siia kõrvutada Diablo 3 oluliselt suurem item rolling variatsioonide arv + mäng on väljas on kõigest mõned kuud ja selle ajaga on paljud mängijad saanud identseid itemeid, siis tundub enam kui kahtlane, et Diablo 3-s on loot täiesti juhuslik.
Pakun välja sellise stsenaariumi, kus viga tekib kuskil muutujas sisse. Mingi muutuja on serveri vahel sünkroniseerimata, alamprogramm näitab, et item on rollitud, kuid random arvutaja ei ole veel uut rolli ära arvutanud. Sellisel juhul on võimalus, et bug on sees ja eelmine roll omastatakse järgmisele itemile. Seal võib päris paljude asjadega nihu panna. See, et kaks identset itemit kukkus ei tähenda mitte kui midagi.
Tegelikult on päris elus mängides võimalusi rohkem, kuna siis on muutuvaid asjaolusid tunduvalt rohkem(higised käed, mida enam mängid seda higisemaks läheb, kaartide raskus on erinev, vaevalt nüüd täpi pealt samasugseid suudetakse veel teha) ja selle poolest pakun, et teoreetiliselt on võimalusi veel rohkem, kui D3-s. See, et 54 kaarti on pakis ja neist 5 kaarti 2x järjest kätte saada, on ainult üks väike osa sellest.
Mis puutub neti pokkeritesse, siis vaevalt keegi nüüd iga mängu juures tähelegi paneb, mis toimub, sest enamus mängud netis vist siiski päris rahale ei käi. Mis puutub üldse masinatesse, siis ühel või teisel juhul on neil mingi osa välja arvutatavad, kuna neile on mingi kindel algväärtus andud, millele on siis natuke muutujaid juurde lisatud. Ja kui neid tead, siis on võimalik välja arvutada. Reaalsuses ei olegi võimalik kõiki tegureid teada, kui just pole MiB3-st see tulnukas Griffin.
Aga jah see, et D3-s kukuvad identsed itemid on kerge anomaalia jah. Hetkel muidugi tundub, et identsed itemid on suht lühikesest ajavahemikust tulnud(mingi sama mobi tapmisest või 2 järjestikust mobi vms), seega on nad lihtsalt kuskilt apsaka teinud ja kindlasti on võimalus selle exploitimiseks, kui vähegi rohkem viitsimist uurida on.
Kuradi loll võib ikka see RNG olla, ostsin flawless gem recipe, 5 mintsa hiljem suvaline white mob droppis sama recipe, ainult et nüüd hind tiba väiksem plus blizz nõuab kah oma
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.