Seda "classic" mängu tüüpi on võimatu mängida.Zoomi pole,tegelane liigub nagu tigu,super sihtmärk vaenlase jaoks.
"Action" mängu tüüp jäi samaks,mis enne patchi aga müüd on lisatud sihik ,kui keegi teab kuidas selles lahti saada,segab täiega.
Airons! Kaldun arvama, et see mäng ei ole sinusugustele! Siin peab rohkem ajusi kasutama, mitte peata ringi jooksma. Soovitan sulle call of duty või siis battlefield 3.
Tösi asi on ka see, et battlefield 3 - tuleb ka "vikatimees" kiiresti kui lihtsalt ringi jooksed ja loodad oma kiirele hiirele! RO2 "vikatimees" viib aga sind kohe endaga kaasa kui proovid seda mängida call of duty tyylis.
To Avot... RO seeriat mängin ajast kui on välja tulnud 1 RO ,BF3 ei salli kuna liiga palju tõmblemist ning selleks,et kellegi tõmblemised lõpetada on tarvis terve salv neisse kupatada,või hästi täpne lask pähe.
RO2 classic mode oma aeglase tegelase liikumisega seab piirangud edasi liikumiseks ühest kohast teise kuna vaenlasesele on palju kergem maha koksata ründajaid.Mängisin eile paar mäppi kus sakslased peavad ründama,meil oli super tiim (sellises koosseisus mängijad kellega alati võidame) seekord aga ei saanud oma algsest spawn kohast kaugemale.Punaste kuulipilduja ja teised täpse silmaga laskjad niitsid meid sealsamas maha
Muudeti mängu muutke ka mängu kaardid,tehku neid juurde.RO 1 kaartidel nagu " stalingrad kessel" jt. oli vaja läbida palju lühem maa ühest varjupaigast teise jõudmiseks.RO2 kaardid on aga avaramad kus paljudel juhtudel teise objektini jõudmiseks vaja läbida pikem maa lõik,sellise kiirusega on see aga väga tobe. Õnneks avastasin RO2 "realism" serverid kus kõik sobib ning jään selle juurde. Classic mode on pigem "vikatimees" Avotile kes mängib punaste eest campides kuskil kindlas kohas ning niidab vaenlast teades ,et too ei jõuagi temani
Airons.... RO2 classic liikumine on Tripwire sönul täpselt sama kiire kui RO1. Kaardid on jah erinevad ja vöibolla sul on teatud möttes öigus. Aga kui kasutada rynnakul suitsu ja koostööd on vöimalik vägagi ilusti rynnata. (rynnata lagedal on ka reaalsuses kindel surma minek!)
BF 3 suhtes olen sinuga täiesti samal arvamusel, loodan et äki kunagi teevad mingi realism modi. Kus "vikatimees" tuleks nagu peab.
Lisage steamis static[EST],otsin Eestlasi kellega koos mängida:=).Ostsin mängu just selle sooduspakkumise pärast ja mäng on väga vinge,bf3 pole mitu päeva puutunud ja saab ainult ro2-te lastud.RO1 oli kümneid kui mitte sadu custom mappe aga ro2-s pole ma väga märganud neid.Tahaks sellist mappi nagu on Arad ro1-s,ainult tankidega madin.
Lisage steamis static[EST],otsin Eestlasi kellega koos mängida:=).Ostsin mängu just selle sooduspakkumise pärast ja mäng on väga vinge,bf3 pole mitu päeva puutunud ja saab ainult ro2-te lastud.RO1 oli kümneid kui mitte sadu custom mappe aga ro2-s pole ma väga märganud neid.Tahaks sellist mappi nagu on Arad ro1-s,ainult tankidega madin.
1) Neid mappe tuleb kindlasti lisa. Köige tähtsam, et nüüd on mäng korras ja ka peale tasuta nädalalöppu mängijaid yle 5000 de!
+ tulekul: Red Orchestra 2: Rising Storm Mod ,http://ve3d.ign.com/images/83109/PC/Red-Orchestra-2-Heroes-of-Stalingrad/Screenshots/Red-Orchestra-2-Rising-Storm-Mod
+ Talvesöda (soomes) jne.....
2) Kas kasutate asetust : " Enable Mouse Smoothing" ?
Millised on kogemused/arvamused?
Kas kasutate asetust : " Enable Mouse Smoothing" ?
Millised on kogemused/arvamused?
Why dont you SWITCH IT ON and TRY IT YOURSELF Avot?!? või miski takistab seda clicki tegemast?
"Mouse smoothing/acceleration provides a nonlinear movement to the mouse. Taking into considering not just how much the mouse moved but also how fast you moved, it'll increase or decrease the total amount actually moved. Moving 1 inch over, say 1 second, will opnly move you 50 pixels. But moving 1 inch over 100 milliseconds (thats fairly fast) might move you 200 pixels." _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ära targuta Wiltz! Oskad kindlasti lugeda ja saad minu kysimusest aru? Kysisin arvamust ja kogemust selle kohta. Siis kogemust mängides !
Kui sul ei ole oma arvamust/kogemust, pea suu kinni.
no kuidas võtta, eks see ikka oleneb mängust ja oleneb hiirest ja selle sensist ning sellest kui suuri ringe sul vaja keerutada on ja kui tihti. ühesõnaga tegureid on piisavalt ja päris nii üheselt ei saa ära määratleda. ega neid asju päris ilmaasjata pole välja mõeldud ka mina mõnel juhul kasutan.
aga sina Avot kasuta rohkem oma mõistust sinu küsimus oli võrdne umbes millegi sellisega kui väike poiss, kellel on jäätis käes küsib isa käest, et kas too on varem jäätist söönud, mis maitsega see on? sellest ma saan aru kui väike poiss midagi sellist küsib, aga njah.... _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
no kuidas võtta, eks see ikka oleneb mängust ja oleneb hiirest ja selle sensist ning sellest kui suuri ringe sul vaja keerutada on ja kui tihti. ühesõnaga tegureid on piisavalt ja päris nii üheselt ei saa ära määratleda. ega neid asju päris ilmaasjata pole välja mõeldud ka mina mõnel juhul kasutan.
No offense, kuid pigem oleneb see ikkagi mängija oskustest. Kui oled piisavalt pädev sihtija, siis on igasugune mouse smoothing jms ainult pärssiv tegur.
Wiltz kirjutas:
aga sina Avot kasuta rohkem oma mõistust sinu küsimus oli võrdne umbes millegi sellisega kui väike poiss, kellel on jäätis käes küsib isa käest, et kas too on varem jäätist söönud, mis maitsega see on? sellest ma saan aru kui väike poiss midagi sellist küsib, aga njah....
Täiesti asjalik küsimus oli minu meelest. Muidugi oleks võinud ka googledada ja sealt infot leida, kuid päris maa alla ei pea ka nüüd teda tampima selle pärast.
no võibolla tõesti jah, raske öelda vaata...ju ma siis ei ole äkki selline "pädev sihtija" nagu sina minu point oli pigem selles, et kui sul on mäng, kus mõnes olukorras pead ennast hirmkähku 180 kraadi pöörama ja mõnes teises olukorras jällegi väikse ala sees tasakesi sudima siis täiesti lineaarne liikumine ei pruugi siin küll see parim lahendus olla. pealegi kõik ei ole mingid ulmemegagamrid ka, et kosmoselaeva tehnoloogial hiired ja hiirematid laual.
tegelikult ei ole kõne all olev func. sihtimise ja selle pädevusega üldse nii rangelt seotud. lihtsalt (ümber)harjumise asi ja jään oma arvamuse juurde, et see oleneb eelkõige mängust, mõne puhul võibolla pärssiv, mõne teise puhul abiks.
ma ei pidanud üldse googeldamist silmas isegi...point on selles, et kui sul on menüüs option nina all ja ainult kliki ning proovi ise järgi siis mis mõte on tulla sellise asja kohta üldse foorumist "kasutuskogemusi" küsima??? ega see mingi permament või tasuline change ei ole seal menüüs no tõesti täpselt nagu saata ema sõbranna õde endale poest riideid ostma, just niipalju on abi kui keegi teine sulle taolise settingu kohta oma arvamust avaldab. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Wiltz, paistab et sinuga on raske suhelda. Oled ju ennegi siin silma paistnud natuke "pikkade juhtmetega". Järgmine kord siis kysin sinult luba kui ma tahan kysida teiste arvamust jne );!!!??? Saa nüüd aru, et ma oskan muiudugi ise järgi proovida jne... Aga kysimus oli teiste kogemustest/arvamustest selle asetuse kohta.
Ja siin räägitakse ikka Red Orchestrast aga mitte teistest mängudest. Ära aja palun niisama "vett sogaseks".
ei aitäh, luba küsima ei pea (nagunii ma seda ei annaks ) aga saa palun aru, et see tähendabki seda, et KEEGI ei pea foorumis kellegi teise käest luba küsima kui tahab millegi kohta oma arvamust avaldada. ma ei tea kui pikad sinu juhtmed on, aga loodan, et lähima 10a jooksul ikka jõuab kohale
kuulsid nüüd teiste arvamuse ära, ütleme et minu oma sa nii ehk naa ei arvesta, seega 2 tüüpi (ma ei tea, kas nad on sinu jaoks autoriteedid või mitte..) ütlesid, et on BS funktsioon. et mis sa nüüd sellest targemaks said siis...teed järelduse, et jura ja ei hakka ise proovima? olgugi, et see võtaks täpselt 1 minuti aega
ega mul muidu ei ole midagi selle vastu, et keegi rumalaid küsimusi esitab. las olla, näed ma isegi vastasin tegelikult sulle! aga samas inimene võiks ju idee poolest aru saada vähemalt, et ta esitas lolli küsimuse. teisest küljest, eks seal ole oma põhjus miks mõni küsib lolle küsimusi... _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ostsin huvi pärast: Medal of Honor Warfighter. Positiivset selle ostu juures oli ainult see, et sain uuesti aru kui hea mäng on Red Orchestra 2 !
Naljakas, miks tänapäeva "söjamängud" (suurem osa) on yles ehitatud hiire reageerimisele. Jookse, hyppa ja tulista nii palju kui jaksad = siis oled "köva mees"
Kirjutan oma arvamuse ainult sellepärast, et jagada oma röömu positiivsest mängukogemusest RO2. Peale pikaajalist BF3 ja muude taoliste "laste" mängude järgi oli RO2 töeline söjakogemus. RO2 mängima minnes peab lihtsalt meeles pidama, et mängu avades satud sötta! Kus pead vaeva nägema selleks, et elus pysida. Ja alles elus pysimise järgi keskenduma vaenlase tapmisele jne... Kahju, et nii vähäsed on leidnud selle mängu. Aga muidugi on arusaadav, et väikse firma reklaam on ka piiratud.
what a load of crap...oskad peale tühja jutu ka midagi argumenteeritut rääkida?
"oh kui kõva on minu asi ja krt kui jura on kõik muud" on lihtsalt nii lapsik ja kulunud lalin, et sellega ei ole mõtet foorumit risustada!
olen ka ise ära proovinud selle ro2'e ja lisaks igasuguseid muid bee-effisid ja taolist kraami ning TÄPSELT sama põhimõte on kõigil nendel mängudel, ole hiirega kiire ja oled kõva mees. aga mõtleme nüüd loogiliselt, what else coult it be??? kas ro2 on sinumeelest kuidagi fundamentaalselt erinevatele põhimõtetele üles ehitatud, et see ei olegi tegelikult üldse first person shooter või?
võin ka sulle rääkida ära selle "suure saladuse" miks tänapäeva (imelik väide ausalt öeldes, mis see tänapäev sinu jaoks on, 60aastane oled?) shooterid on üles ehitatatud hiirega reageerimisele. vot sellepärast, et hiir on tänapäeva arvutite ainuke levinud juhtseade, millega on võimalik anda väga täpseid, kiireid ja kontrollitud käske. pluss veel see "väike asi", et igaüks suudab hiirt kasutada ja teab, mis see on. IGAÜKS! _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.