The Stig võiks võistlussõite laivis raja ääres kommentaaridega vürtsitada. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Paar sõna ka minu tänasest kulgemisest kardirajal.
Kuna suur rebimine oli a-finaali finaali, siis otse mu nina all löödi uks kinni. krisLA õnneks jäi Ahto kardi konstistens positiivseks ja selle abiga pääses ta a-finaali 10.stardikohale, kust ka ka kogu võistluse kinni pani! Õnnitlused!
b-finaali alustasin 2.stardi kohalt. Kuna puhtalt möödumise võimalusi sellel raja konfiguratsioonil on vähe siis jäigi see mulle ületamatuks. Ja kuna suutsin teha ka veel ühe suurema vea, mille lahenduseks pidin ühe kurvi sirgeks sõitma siis platuun jäi mulle kaugeks eesmärgiks. Suutsin ringide järgi küll talle uuesti ligi nihkuda kuid ruudulipp tuli ikka liiga ootamatult mulle. Paar ringi jäi puudu! Seekord pean leppima b-finaali kiireima ringipunktiga.
Kuna oli esimene etapp Laitses siis võib ürituse sujuvuse osas eriti rahule jääda! 5- jääb minu hindeks. Selle miinuse annab minu poolt raja ääres õigel hetkel musta lipu mitte kasutamine. Minu ees sõitnud kart võeti sõidust maha punase lipuga.
Saun oli ka täitsa broo! Huvitav, miks neid huvilisi täna nii vähe oli?
Samuti tänan tänast meeldivalt seltskonda! _________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida
Sain ka lõpuks midagi toredat kaasa etapist, B-Finaali võit Tuli suht kergelt isegi peaks mainima. A-Finaalist jäin vist napilt välja nagu aru sain? Aga noh ple hullu, nii harva sõidan enivei nii, et võib rahule jääda.
B-Finaalis ei ühtegi viga, lihtsalt ilus puhas sõit.
Kvalifikatsioonid olid aga minuarust tänase päeva kõige põnevamad kuna raja olukord muutus nii drastiliselt iga minuti tagant... vahepeal täiesti vihmatu märg rada... siis vaikse vihmaga märg rada ning vahepeal täie padukaga märg rada, kus koguaeg keegi rajal oli.
Mõni hirmus intsident oli ka... teine kvalifikatsiooni run jäi lühikeseks endale ütleme nii... stardi sirge lõpus S kurv oli ootamatult väga paksu vee kihi alla mattunud ja kiirele ringile minnes haaras täiesti ootamatult, juhitavus kadus täielikult, külg lendas ette ja täie pasaga otse rehvi :S samas kohas lõikas mõni lihtsalt otseks kurvi või lendas peale S kohe välja, nii, et oli tükk tegemist, et leida see parim sõidujoon seal.
Eks panen video ka kokku ja siis saate juba uurida kuda kes kuskil trikke tegi _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
üks hea sõnavaraga kommentaator kuluks ära küll , silmas pean ei kedagi muud kui Stig'i
finaal oli huvitav, vaikselt hakkan juba vihma hindama
ikkagi jääb mind huvitavama mis toimus mu parema tagarehviga. poolaega finaalist ma kartsin, et jään ühest rehvist ilma ja pean kolmel rattal finišeerima. asi logises ja loperdas. kurvides oli tunne nagu sõidaks munakividel. möödunud aastatel on mul korra viimsi fk-s esirehv keset pikka sirget ees ära veerenud, lõpetasin seinas. triobetis tuli tagarehv alt ja takerdus kinni. väidetakse, et 2 ei jää 3ndata. loodetavasti jääb see kolmas kord kas tulemata või kaugesse tulevikku _________________ https://www.youtube.com/channel/UCEFUAes562lQFTgQZcrMKOg?feature=emb_subscribe_title
Vahelduva pilvisusega, pideva saju...Vahepeal jõudis oma kevadised kaunad mullakamaras üle kaeda ka ewerk7, kuid saagikust sel korral veel paista ei olnud.
Volli Viisnurk
HV Teataja
Tühja sest sajust, väga lahe oli ikka. Need kilekostüümid olid ka asjalikud. Ja sann oll hää.
Mina tänan
Kõikide muude võidusõiduvahenditega sellise möödumise puhul tükke lendaks ja olexime mõlemad Sinu süül katkestajate hulgas, aga kuna täna olime pehmete bumperitega ümbritsetud kartides, siis palju õnne.
Kuidas suudad sa sõita ja käsi samal ajal siia-sinna ümber paigutada?
Muidu hea video.
Kingi mulle kaamera. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Kasutasime.
Ennem kaalusime sõitjad koos kiivriga ära ja igaüks aeti ümardamise süsteemis võimalikult 90kg ligidale.
Ja asi käib jooksvalt, aega ei nõua pea üldse. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Muutuvast ilmast saime aimu juba Tallinnast välja sõites, kui vihma sadas sellisel hulgal, et autoga sõita ei näinud.
Raja äärde jõudes oli rada märg. Sõidujoon oli sõidetud kuivemaks.
Loosimisega vedas. Sain teise kvalivooru ning sellega ka stressivabalt A-finaali, sest teise vooru esimese sõidu ajal hakkas uuesti sadama, kuid enne seda olime jõudnud kuivaval rajal ajad kirja saada.
Teisel kvalifikatsioonisõidul seega tähtsust enam polnud.
7. stardipositsioon oli tõsiasi.
Start läks korda ja kahe ringiga sai tõustud mitme koha võrra.
Rass ja Rudi võitlesid ees liidrikoha pärast ja tundus, et saan neile lähemale. Mingil hetkel saabus KrisLa, kellega sai sõidetud mitu kurvi kõrvuti, kuid lõpuks sai rada otsa ja tuli positsioon loovutada.
Kuna oli selge, et ringi või kahe pärast on esikolmik täiesti koos, siis tuli püsida tempos, et leida tekkivatest olukordadest oma võimalusi. Seega pingutasin ja võtsin riske rohkem, kui kvalifikatsioonis.
Siis aga tekkis kaadrisse Tuutu. Esimesel korral küll müksuga rauda, mis suuremat kahju ei sünnitanud, kuid sõidurütmi lõi siiski sassi. Ja siis vähem kui ring hiljem tegingi Ott Känakut. Ilmselt on ka videos.
Kart pöördus totakalt ninaga sisekurvi. Et sealt pääseda, pidin sõitma vastassuunas liiklusele. Aga selleks tuli oodata terve lõuna jagu, kuni kõik pildisolevad konkurendid on mööda läinud. Pärast seda puhkust ei olnud enam palju teha.
Koht paranes pisut tänu konkurentide eksimustele, kuid tulemus ei realiseerunud kahjuks.
Ruudlipu alt sain läbi 7.ndal kohal.
Rahul sellega ei saa kuidagi olla, sest kiirus oli olemas ja algus oli igati terav.
Eks tuleb kõigepealt aru saada, mis põhjusel hästialanud sõit ära lagunes. Taktikaliselt ei teinud midagi valesti, kuid keeras kuidagi pehmoks ära...
Vahe finishis oli liidriga 11s, mis sellise jama peale on isegi vähe ja näitab veelkord seda, et kui oleks vähem riske võtnud, oleks punktisumma olnud hoopis teistsugune.
Lõpp halb - kõik halb!
Tuleb sellest järgmiseks sõiduks midagi õppida...
Rajatiim oli selgelt kõigeks hästi ette valmistunud, peale merejalaväe rünnaku võib-olla...
Ainult kiidusõnad!
Saun aitas külmatundest jagu saada ja kuivem tunne aitab minna vastu uuele võistlusele.
Peab võistluskalendrist vaatama, kus see üldse toimub.
Kehastun nüüd nädalaks Hannese mehaanikuks kaheks Hiiumaa võistluseks ja tulen tagasi uute mõtetega. _________________ TULE KARTI SÕITMA!
KrisLA, võitjate üle ei mõisteta kohut, kuid kuna pean ennast puhta sõidu fänniks, siis tahaks lihtsalt ära küsida, et kuidas seletada kahe esimese sirgejupi jooksul kahte kolakat konkurentide tagaraudadesse? _________________ TULE KARTI SÕITMA!
Andre, siin on ikka rohkem ilm süüdi kui sõitja... aeg ajalt olid ikka väga keerulised tingimused, pole ka ime kui tahad mööduda teisest läbi lombi vms. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Tegelikult on asi nii, et reeglid on järgimiseks iga ilmaga.
Piloot peab olema piisavalt hea, leidmaks oma väljundid ja võimalused lausvihmas ja kõrbekuivas.
Tegu muidugi kõigest hobikardiga ja minagi ei vältinud just igal võimalikul juhul kontakte, aga ega ta kena ka pole. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
Kahju oli, et vihma nii palju kallas, ei julgenud koguaeg oma kaameraga paduvihma käes ringi joosta (ei saanud võimalikke häid kaadreid) samuti ei tahetud mind igalepoole väga lasta kuna muru pole välja kasvanud ja noh.. mullale astudes vajusin nii 10cm maa sisse.. aga siin siis minu video kuuendast etapist, HV Kart
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
1. grupi 1. kvali lõpp. Ruudulipp oli juba näidatud ja olin teel boksi, vaatasin, et üks kaameramees selle veeloigu juures. Panin siis sealt veelombist meelega läbi, et ehk saab mõne hea kaadri . Samas testsin seda läbipaistvat ülikonda ka.
1. grupi 2. kvali. Sõitsin kellelgi liiga sabas ja sinna stardisirge lõpu kruvi jõudes ei olnud mul mingit punkti mille järgi nö orienteeruda ja sõitsingi sellele kummile pihta. Kelleltki sain müksu, kes kohe minu järel spini tegi. Seda ma ei teadnud, et meie järgi 2 sõitjat veel spinni tegid.
Kui neid vihmaetappe veel palju tuleb siis tuleb olemasolev kiiver minema visata, enne proovin vast mingit antifog asja proovida (soovitusi äkki kellelgi?) Visiir läheb seest nii uduseks. Tõstad visiiri natuke üles siis on silmad ja suu liiva ja mulda täis
B-finaalis start läks jälle hästi (magama ei jäänud vmt) aga enne seda ovaali läks keegi must mööda. Ma olin seda harjunud hästi väljast sisse võtma. Pärast videodest vaatasin, et kõik keerasid ikka varem sisse. Mingi hetk tegin spinni taga puuriida juures. Olin viimane vahepeal. Siis tegi keegi minu ees spinni. Mingi hetk jõudsin fg-le järgi. Sellest ovaalist välja ja vasakule keerates läks tal külg väheke ette ja jäi paremasse raja äärde. Ma võtsin kohe vasakusse äärde ja kiirendamisega olin enda arvates tal piisavalt külje peal (tema tagumised rattad, minu esimestega ühel joonel). Aga seda ma ei jälginud, kas ta minu poole vaatas. fg keeras ka vasakusse raja äärde ja minu nina alt siis spinniga vasakule rajalt välja. Tagantjärge mõeldes oleks pidanud ise hoo maha võtma. Väljaspol kurvi nii või naa mööda minna raske kuigi järgmises kurvis oleks ma juba seespool olnud. Õnneks inimesed ja tehnika jäid terveks.
Tänud fortuunale ja Arvutikeskusele kinkekaardi eest _________________ Imperfection is perfect
Kui nüüd hästi vaadata, siis täpselt enne viimast kurvi tuli väike müks tagumikku, mis lükkas mu trajektoorilt välja ja see kasutati sisekurvis õnnestunult ära. Usun, et ilma selle müksuta poleks võitja nii lihtsalt mööda saanud Aga see selleks, võit oli siiski teenitud:)
Enda sõidust nii palju, et alguses ei saanud päris head rütmi sisse, mistõttu sattusin lollidesse olukordadesse (nagu ülal kirjeldatud), aga lõpus sain hoo üles ja viimased 2-3 ringi olid ehk rajal kõige kiiremad. Tuleb trenni teha veits...
Mart352, hea ma ise seal kurvis tol hetkel kükitasin minuarust Igatahes väga tore, et arvestasid ka kaameramehega _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Juhtus nii, et mõlemas kvalifikatsioonivoorus tõmbasin reas kõige esimese kardi.
Praegu mõtlen küll, aga roolis ei tulnud pähe kohe kõik endast mööda lasta ja siis trajektoori valikul kiirematelt nitti võtta.
Anywho... esimene kvali rada kuiv, sai rajaga tuttavaks. Teine kvali rada märg, siis sain jageleda selle õige pidamise leidmisega. Ei leidnud seda vahepealset, kas oli alajuhitav ja kurvid läksid laiaks, või siis püsisin trajektooril (valel) ja olin aeglane. Sai siis lõpuks ka teada mida tähendab märg rada. Kogemusi kamaluga. Nüüd oleks tarvis vaikselt kiirust leidma hakata. Seekord jäi sõiduoskusest puudu.
Ühel kuival etapil katsun veel see hooaeg kindlasti osaleda. Ehk jõuab ka vahepeal pisut harjutamas käia.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.