Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo III märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 589, 590, 591  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed osta D3: Reaper of Souls expansioni?
Jah
52%
 52%  [ 171 ]
Ei
47%
 47%  [ 154 ]
hääli kokku : 325

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 01.06.2012 15:05:05 vasta tsitaadiga

... minuarust polegi asi niiväga varustuses vaid variatsioonide vähesuses, kollid on küll tugevamad, kuid nühid põmst' ikka sedasama maailma, äärmiselt nüri tänapäevase mängu kohta icon_rolleyes.gif väga lihtne oleks muuta raskemas astmes alasid suuremaks, rohkem koopaid ja muid atraktsioone, keskkonda taktikaliselt keerulisemaks jne. aga ei, seda oleks ju palju tahta ...
_________________


viimati muutis DigeBeni 01.06.2012 15:07:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ottf
HV veteran

liitunud: 29.11.2005




sõnum 01.06.2012 15:06:45 vasta tsitaadiga

ja kõige kurvem ongi see, et paljud kiidavad seda takka - nii peabki diablo olema!

no ei pea! arengut võiks ikka peale 11 aastat olla ju või ei? aga okei head nv-d... aitab jamast!
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 01.06.2012 15:10:01 vasta tsitaadiga

Kas tõesti oli huvitavam D2-s farmida lõputult contenti, mis oli nii kerge, et piisas vaid ühe silmaga ekraani jälgida?

Kas D3 idee on siis nii paha? Et parimaid itemeid ei saa lihtsalt farmida paar acti tagasi minnes vaid pead vere ninast välja pigistama üritades tappa neid mobe, seal actis, kelle jaoks sul pole veel õiget varustust olemaski?
Idee on IMO geniaalne. Selleks, et edukalt tappa neid mobe, on sul vaja nänni mida need samad mobid dropivad. Ehk mäng ei saa kerge olema kuni Act. IV lõpuni, sest reaalselt ei tohiks keegi kunagi niipalju droppe välja pigistada, et end Actis mugavalt tunda enne, kui act läbi ning juba järgmise acti omad selga pandud.

AH on lihtsalt asja segasemaks ajanud kuna mõned glitchisid end kaugemale, kui reaalselt oleksid pidanud ja nüüd müüvad geari mis neil olemas olla ei tohiks.

Ning teised ostavad seda geari mida nad reaalselt farmida ei peakski suutma vabalt. Mis on täiesti OK idee paberil, aga teostus vajab veidi balanseerimist.


Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 01.06.2012 15:15:50 vasta tsitaadiga

ottf kirjutas:
mirko27 kirjutas:
Hellist. Mõni vidin on vist craftimisest ka.


mis sa.. ei tegelt? mängid ikka sama mängu?

mul sõps laenas barbarile triljonid kokku, et infernos üldse midagi teha ja farmib kulda tagasi, et võlga maksta.. on ikka loll, oleks vist pidand helli geari selga panema icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

ma olen lvl 10 bs ja mitte üht itemit ka ei ole craftida, mis upgrade annaks icon_biggrin.gif ma ei tea kus või mis sa elad aga okei.


Mis ta eeldas, et lihtsalt läbi mängides on kohe normaalne gear koos Hellist? Mul hetkel 28k hp, 300 kõik resistid, 4k armor ja 7k dps. Täitsa okeilt esimeses actis hakkama saanud ja eks nüüd tuleb seda künda kuniks parema geari leian act 2 jaoks.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 01.06.2012 15:24:07 vasta tsitaadiga

icon_smile.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 01.06.2012 15:26:08, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 15:26:16 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... minuarust polegi asi niiväga varustuses vaid variatsioonide vähesuses, kollid on küll tugevamad, kuid nühid põmst' ikka sedasama maailma, äärmiselt nüri tänapäevase mängu kohta icon_rolleyes.gif väga lihtne oleks muuta raskemas astmes alasid suuremaks, rohkem koopaid ja muid atraktsioone, keskkonda taktikaliselt keerulisemaks jne. aga ei, seda oleks ju palju tahta ...

Just. Vaatame nüüd tõele näkku, blizzard ei üllatanud selel korral millegagi. Ei tulnud mingit enneolematut mängitavust, graafikat, vabadust või muid funktsioone.

Selle asemel tuli 11 aastaga, tohutu eelarvega ja veel enam - tohutu reklaami eelarvega keskpärane, mitte halb, mitte hea mäng. Kui mingi väike firma oleks sellise asjaga hakkama saanud, siis oleks super. Aga blizzard.

Kuid mis seal ikka. Eks elu olekski igav, kui üllatusi oleks liiga tihti või poleks üldse. Mind iseenesest ei üllatanud, et diablo tuli välja sellisena nagu ta tuli. Ongi hea. Nüüd väiksematel tegijatel lihtsam blizzardilt kliente tulevikus üle lüüa.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 01.06.2012 15:31:52 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
[...] Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade.

... minuarust ongi siinkohal suur viga tehtud ja seanahka veetud või tõenäolisemalt ongi see jäetud selliseks, et keskpärast mängurit päris rahaga AH meelitada icon_rolleyes.gif kui oli ette näha, et inferno läbimiseks on vaja kõvasti farmida ja isegi AH abi kasutada, siis oleks võinud omati teha maailmad dünaamilisemaks ja suuremaks ehk huvitavamaks läbida, et see ei muutuks enesepiinamiseks vaid oleks endiselt meelelahutuslik. D2 suutis seda oma aja kohta piisavalt hästi, kuid sama skeemiga tänapäeval enam läbi ei löö ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wey
HV vaatleja

liitunud: 06.05.2012




sõnum 01.06.2012 15:40:12 vasta tsitaadiga

minu jaoks on see mäng täielik pettumus. tundub et praegune eesmärk ongi ainult inferno läbi teha ja kõik. rohkem chare üles ei viitsi leveldada sest see on jubedalt üksluine. actide jms questide bossimine grindimine on suht mõttetu kuna loottable üsna pask päras tesimest killi, ehk siis farmi neid ühtsamu mape lihtsalt et leida mingi suvaline rare pack.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 01.06.2012 15:52:20 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
Archangel kirjutas:
[...] Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade.

... minuarust ongi siinkohal suur viga tehtud ja seanahka veetud või tõenäolisemalt ongi see jäetud selliseks, et keskpärast mängurit päris rahaga AH meelitada icon_rolleyes.gif kui oli ette näha, et inferno läbimiseks on vaja kõvasti farmida ja isegi AH abi kasutada, siis oleks võinud omati teha maailmad dünaamilisemaks ja suuremaks ehk huvitavamaks läbida, et see ei muutuks enesepiinamiseks vaid oleks endiselt meelelahutuslik. D2 suutis seda oma aja kohta piisavalt hästi, kuid sama skeemiga tänapäeval enam läbi ei löö ...


No IMO on maailmad vähemalt 5x huvitavamad, kui D2 pakkus. Random evente on juba piisavalt palju, et kunagi ei tea, milline neist parasjagu sulle kaardile satub.

Tõsi - suur osa contenti on story mõttes jäetud samaks just maailmade üldpiiride suhtes. Mis on kahe otsaga asi. Ühelt poolt on see hea kuna maailmal on oma nägu ja tegu ning evendid rikastavad loogilisi kohti.
Samas võtab see tõesti veidi replayabilitit vähemaks kuna tead täpselt kuhu joosta enamasti.

Samas ma ei ütleks, et D2 alad nüüd midagi erilist olid. Lihtsalt ruudud teistpidi kokku pandud ning "uste" asukohad ümber liigutatud. Ning ka seal oli neid kohti, kus suht täpselt tead kuhu joosta. IMO on D3 siiski palju parem.


See, et tänapäeval sellega läbi ei pruugi lüüa on jällegi mitme otsaga asi.

Foorumeid loed siis on kahte lehte inimesi, kes kisavad, et mäng pole Absull D2 moodi ja seega Fail, ning siis inimesi kes kisavad, et mis jama see on aastal 2012, et miks seda pole ja toda pole ning kust selline mäng üldse võetud on. Eksole.

No krt, proovi teha mängu, mis rahuldaks 10a vana eelkäija fänne ning samas oleks piisavalt edasi arenenud, et uusi meelitada ning vanu mitte välja vihastada. IMO just about impossible task Pre-Release.
Aga teostatav kui nad piisavalt aega ja pappi alla veel matavad.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
infarkt
HV kasutaja

liitunud: 26.10.2009




sõnum 01.06.2012 15:53:31 vasta tsitaadiga

Sai siis Inferno Belialini wizardiga välja punnitatud + veel lugematu hulk Butcheri runne, kokkuvõtteks ümmargune 0 kasutamiskõlbulikke itemeid. Üle 500 dps-iga relva pole veel droppimas näinud. Asi hakkab ausalt öelda siibrisse viskama juba, varsti uninstall.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ottf
HV veteran

liitunud: 29.11.2005




sõnum 01.06.2012 15:58:34 vasta tsitaadiga

ma ei usu elusees, et ükski tõsimeelne fänn oleks õrnalt nurisenud kah kui lvl 60 oleks alles hakanud tundma diablole lähedale jõudmise lõhna.

mitte ükski fänn ei vinguks, et dungeone on palju ja mapid on randomised, et mapid on liiiiga suuuured ja rohkem üllatusi pakkuvamad.

mitte üks fänn ei piiksuks, et küll on jama mäng kuna eliidipakid ja bossid vajavad tegelt ka reaalset skilli, et hakkama saada... on sul see dps 10000 või 30000, tehtud bossi saad kuid 10k juures rämeda perfektsusega. Mitte aga see, et kogu vahe on lihtsalt see, et kõvema dps-ga lased bossi täpselt samamoodi seistes kiiremini alla. ühte ja samamoodi lihtalt pikemalt eest ära jooksmine pole funn. Skeleton king oleks pidand olema vähemalt sama keerukas nagu diablo fight ise - teised bossid hoopis keerukamad ja faasirohkemad igast nüanssidega.

mitte üks mart ei vinguks selleüle, et loot on mõistlik... na***i ma teen staffiga, millel on +15 max dicipline (demon hunter only) dafuq????
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 01.06.2012 16:00:22 vasta tsitaadiga

Eks veel ole väike lootus, et PvP midagi päästab.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 01.06.2012 16:24:12 vasta tsitaadiga

Saad 60 kätte pole rohkem midagi teha kui vaid itemeid farmida. Isegi skille ega punne pole kuhugi toppida, et natukegi end tugevamaks teha.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Voro
Kreisi kasutaja
Voro

liitunud: 16.05.2003




sõnum 01.06.2012 16:25:02 vasta tsitaadiga

Öösel tehti EU serveri update. Oskab keegi öelda, kas tänasest on server erroreid ette tulnud? (Server busy, error 37, 73)

Endal alles õhtul võimalik proovida Diablo 3 (nii öelda tipp-tunnil)
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004




sõnum 01.06.2012 16:26:05 vasta tsitaadiga

http://www.diablo3artisans.com/solo-inferno-build-demon-hunter-inferno-guide/

Suht. masendav kui palju kite-imist on vaja selleks, et infernos ellu jääda.

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Windscam
HV vaatleja
Windscam

liitunud: 07.09.2009




sõnum 01.06.2012 16:27:30 vasta tsitaadiga

ottf kirjutas:
ma ei usu elusees, et ükski tõsimeelne fänn oleks õrnalt nurisenud kah kui lvl 60 oleks alles hakanud tundma diablole lähedale jõudmise lõhna.

mitte ükski fänn ei vinguks, et dungeone on palju ja mapid on randomised, et mapid on liiiiga suuuured ja rohkem üllatusi pakkuvamad.

mitte üks fänn ei piiksuks, et küll on jama mäng kuna eliidipakid ja bossid vajavad tegelt ka reaalset skilli, et hakkama saada... on sul see dps 10000 või 30000, tehtud bossi saad kuid 10k juures rämeda perfektsusega. Mitte aga see, et kogu vahe on lihtsalt see, et kõvema dps-ga lased bossi täpselt samamoodi seistes kiiremini alla. ühte ja samamoodi lihtalt pikemalt eest ära jooksmine pole funn. Skeleton king oleks pidand olema vähemalt sama keerukas nagu diablo fight ise - teised bossid hoopis keerukamad ja faasirohkemad igast nüanssidega.

mitte üks mart ei vinguks selleüle, et loot on mõistlik... na***i ma teen staffiga, millel on +15 max dicipline (demon hunter only) dafuq????


Mitte üks? eks see ole tore liialdus ja roosa mull sinu jaoks. Klassi põhiseid boonuseid saavad ikka need itemid, mida need klassid kanda saavad(vähemalt olen täheldanud AH-st otsides neid(my bad, kui tõesti oli staffi peal siis DH seda kanda tõesti ei saa aga noh siis on midagi, mida vendorile müüa või salvageda)) jah, statse, millest kõigil klassidel kasu on(vähem või rohkem) loobitakse igale poole ja noh sellega tuleb leppida, sest tegelikult on skillide variatsiooniga ja huvitava geariga päris palju funnida.

Mis puutub aga boss fightidesse, siis kas nagu liiga palju ei taha saada seda tüüpi mängult? Minu arust skilli vajab igasugune fight, või mida sa lootsid, et mingil minutil pärast fighti alustamist pead tegema seda skilli, või muidu sured? Seistes sa vaevalt saad mõne bossi niimoodi maha, et elus püsid(kui sa muidugi overgeared pole). Või tuled sa oma über skilli nõudega WoWist? Ega seal ka suurem jagu fightid enam skilli ei vaja, kui korralikult ikka farminud oled end game bosse. Pealegi seal minnakse vähemalt 10 inimesega tõmblema bosside ette, kus fighti skill seisneb peamiselt selles, et mingid jorsid valedesse kohta seisma ei jääks. Skill ongi see, et sa oskad õigel ajal piisavat kõva dämmi teha nii, et ise ära ei sure. Ega sa puhtalt eest ära joostes neid tüüpe maha saa.

Ise jõudsin enda Wiziga lõpuks inferno Butcheri juurde ja no mitte kuidagi ei saa maha icon_razz.gif(peamine probleem muidugi nõrk gear) ja sain korra ära tunda kah selle, kuidas champion mobid nö berserki lähevad(vampiric taastas jube palju elusid neil icon_biggrin.gif). Midagi väga lõbusat selles muidugi ei olnud. Aga muidu saan pea iga champ packi maha ja rare-d kah... mõne puhul on rohkem ära jooksmist, teise puhul jälle vähem. Mõni pack sureb ilma, et ise surma saaks teine jälle nõuab, et 5x sureks või üldse jätaks vahele(see viimane sõltub peamiselt sellest, kui cleared dungeon on ja palju ruumi on ringi jooksmiseks, lisa mobideta).


viimati muutis Windscam 01.06.2012 16:46:43, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
un3v3n
HV Guru


liitunud: 27.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 16:45:55 vasta tsitaadiga

93,5k dps nüüd icon_biggrin.gif
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH
Kommentaarid: 339 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 01.06.2012 16:48:32 vasta tsitaadiga

un3v3n kirjutas:
93,5k dps nüüd icon_biggrin.gif
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH


Ebareaalne... icon_biggrin.gif

_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 16:56:18 vasta tsitaadiga

un3v3n kirjutas:
93,5k dps nüüd icon_biggrin.gif
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH


tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ...
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
un3v3n
HV Guru


liitunud: 27.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 17:01:24 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
un3v3n kirjutas:
93,5k dps nüüd icon_biggrin.gif
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH


tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ...



lükkasin sharpsooteri skilli peale siis tõusis tajooba.
õhtul teen pildi üritan mingi eseme veel jebida mis suuremat attack speedi annavad .. äkki veab 100ni ära
Kommentaarid: 339 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
thargun
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 17:23:42 vasta tsitaadiga

1 guest pass anda pm
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
un3v3n
HV Guru


liitunud: 27.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2012 17:27:40 vasta tsitaadiga

keegi craftib star emeralde ?
oleks vaja 6 tükki osta.. sõber tegi neid 600k tükk aga nüüd vend 2 päeva offlines icon_sad.gif

kas uue patchiga vähendati AH aegasid ? nüüd 36 tundi vist item üleval ainult thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif


viimati muutis un3v3n 01.06.2012 17:28:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 339 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vasques
HV kasutaja
vasques

liitunud: 14.11.2006




sõnum 01.06.2012 17:28:24 vasta tsitaadiga

un3v3n kirjutas:
eShelobik kirjutas:
un3v3n kirjutas:
93,5k dps nüüd icon_biggrin.gif
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH


tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ...



lükkasin sharpsooteri skilli peale siis tõusis tajooba.
õhtul teen pildi üritan mingi eseme veel jebida mis suuremat attack speedi annavad .. äkki veab 100ni ära


kutsu wd ja munk, + võta attack speed buff. peaks mingi 150k ära vedama icon_biggrin.gif.

_________________
Chuck Norris on juba 2 aastat surnud. Vikatimees kogub siiamaani julgust, et seda talle öelda.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 01.06.2012 17:32:39 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
[...]
No krt, proovi teha mängu, mis rahuldaks 10a vana eelkäija fänne ning samas oleks piisavalt edasi arenenud, et uusi meelitada ning vanu mitte välja vihastada. IMO just about impossible task Pre-Release.
Aga teostatav kui nad piisavalt aega ja pappi alla veel matavad.

... ma ei näe praeguse produkti põhjal alust arvamuseks, et seda üldse üritatud on icon_rolleyes.gif võttes kokku kõik oma pea veerandsajandilise ulatusega mängukogemuse, paistab mulle siit välja produkt, mida alustati suure hoo ja innuga, kuid mis jäi peale mõneaastast arendamist riiulile tolmuma. Analüüsides mängu ülesehitust on täiesti ilmne, et see on projekteeritud üsna iidsele rauale ja sellest ka primitiivsus. Ma ei tea, mis olid Blizzardi plaanid aga ilmselgelt jäi mäng liiga kauaks riiulisse ja materjal vananes praktiliselt igas aspektis. Mõistlik ja aus tegu mängurite suhtes oleks olnud otsast alata, kuid kus sa sellega, see oleks tähendanud ju meeletut lisakulu ja tarbetut riski. Blizzard läks lihtsama vastupanu teed ja valis tänapäeva moesõna ehk pilve ! Selle jaoks oli materjali piisavalt ja kuna vana rasv on paksemast paksem, siis polnud hirmugi, et juba fännide rahaga ennast plussi ei pumpa. Loomulikult on kõik see vaid spekulatsioon aga no krt küll, täpselt sellisena kogu teema mulle paistab ja pole kohanud ühtegi argumenti, mis mind milleski muus veenaks ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Redikate
HV veteran
Redikate

liitunud: 30.12.2005




sõnum 01.06.2012 17:43:48 vasta tsitaadiga

un3v3n kirjutas:
kas uue patchiga vähendati AH aegasid ? nüüd 36 tundi vist item üleval ainult thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif


Jah. 36h nüüd. Viimase patchiga tuli (täna hommikul vist?)

_________________
http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Diablo III mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 589, 590, 591  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.