Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed osta D3: Reaper of Souls expansioni? |
Jah |
|
52% |
[ 171 ] |
Ei |
|
47% |
[ 154 ] |
|
hääli kokku : 325 |
|
autor |
|
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
01.06.2012 15:05:05
|
|
|
... minuarust polegi asi niiväga varustuses vaid variatsioonide vähesuses, kollid on küll tugevamad, kuid nühid põmst' ikka sedasama maailma, äärmiselt nüri tänapäevase mängu kohta väga lihtne oleks muuta raskemas astmes alasid suuremaks, rohkem koopaid ja muid atraktsioone, keskkonda taktikaliselt keerulisemaks jne. aga ei, seda oleks ju palju tahta ...
_________________

viimati muutis DigeBeni 01.06.2012 15:07:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
01.06.2012 15:06:45
|
|
|
ja kõige kurvem ongi see, et paljud kiidavad seda takka - nii peabki diablo olema!
no ei pea! arengut võiks ikka peale 11 aastat olla ju või ei? aga okei head nv-d... aitab jamast!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
01.06.2012 15:10:01
|
|
|
Kas tõesti oli huvitavam D2-s farmida lõputult contenti, mis oli nii kerge, et piisas vaid ühe silmaga ekraani jälgida?
Kas D3 idee on siis nii paha? Et parimaid itemeid ei saa lihtsalt farmida paar acti tagasi minnes vaid pead vere ninast välja pigistama üritades tappa neid mobe, seal actis, kelle jaoks sul pole veel õiget varustust olemaski?
Idee on IMO geniaalne. Selleks, et edukalt tappa neid mobe, on sul vaja nänni mida need samad mobid dropivad. Ehk mäng ei saa kerge olema kuni Act. IV lõpuni, sest reaalselt ei tohiks keegi kunagi niipalju droppe välja pigistada, et end Actis mugavalt tunda enne, kui act läbi ning juba järgmise acti omad selga pandud.
AH on lihtsalt asja segasemaks ajanud kuna mõned glitchisid end kaugemale, kui reaalselt oleksid pidanud ja nüüd müüvad geari mis neil olemas olla ei tohiks.
Ning teised ostavad seda geari mida nad reaalselt farmida ei peakski suutma vabalt. Mis on täiesti OK idee paberil, aga teostus vajab veidi balanseerimist.
Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
mirko27
HV veteran

liitunud: 29.06.2002
|
01.06.2012 15:15:50
|
|
|
ottf kirjutas: |
mirko27 kirjutas: |
Hellist. Mõni vidin on vist craftimisest ka. |
mis sa.. ei tegelt? mängid ikka sama mängu?
mul sõps laenas barbarile triljonid kokku, et infernos üldse midagi teha ja farmib kulda tagasi, et võlga maksta.. on ikka loll, oleks vist pidand helli geari selga panema  
ma olen lvl 10 bs ja mitte üht itemit ka ei ole craftida, mis upgrade annaks ma ei tea kus või mis sa elad aga okei. |
Mis ta eeldas, et lihtsalt läbi mängides on kohe normaalne gear koos Hellist? Mul hetkel 28k hp, 300 kõik resistid, 4k armor ja 7k dps. Täitsa okeilt esimeses actis hakkama saanud ja eks nüüd tuleb seda künda kuniks parema geari leian act 2 jaoks.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
01.06.2012 15:24:07
|
|
|
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 01.06.2012 15:26:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
01.06.2012 15:26:16
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... minuarust polegi asi niiväga varustuses vaid variatsioonide vähesuses, kollid on küll tugevamad, kuid nühid põmst' ikka sedasama maailma, äärmiselt nüri tänapäevase mängu kohta väga lihtne oleks muuta raskemas astmes alasid suuremaks, rohkem koopaid ja muid atraktsioone, keskkonda taktikaliselt keerulisemaks jne. aga ei, seda oleks ju palju tahta ... |
Just. Vaatame nüüd tõele näkku, blizzard ei üllatanud selel korral millegagi. Ei tulnud mingit enneolematut mängitavust, graafikat, vabadust või muid funktsioone.
Selle asemel tuli 11 aastaga, tohutu eelarvega ja veel enam - tohutu reklaami eelarvega keskpärane, mitte halb, mitte hea mäng. Kui mingi väike firma oleks sellise asjaga hakkama saanud, siis oleks super. Aga blizzard.
Kuid mis seal ikka. Eks elu olekski igav, kui üllatusi oleks liiga tihti või poleks üldse. Mind iseenesest ei üllatanud, et diablo tuli välja sellisena nagu ta tuli. Ongi hea. Nüüd väiksematel tegijatel lihtsam blizzardilt kliente tulevikus üle lüüa.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
01.06.2012 15:31:52
|
|
|
Archangel kirjutas: |
[...] Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade. |
... minuarust ongi siinkohal suur viga tehtud ja seanahka veetud või tõenäolisemalt ongi see jäetud selliseks, et keskpärast mängurit päris rahaga AH meelitada kui oli ette näha, et inferno läbimiseks on vaja kõvasti farmida ja isegi AH abi kasutada, siis oleks võinud omati teha maailmad dünaamilisemaks ja suuremaks ehk huvitavamaks läbida, et see ei muutuks enesepiinamiseks vaid oleks endiselt meelelahutuslik. D2 suutis seda oma aja kohta piisavalt hästi, kuid sama skeemiga tänapäeval enam läbi ei löö ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
wey
HV vaatleja
liitunud: 06.05.2012
|
01.06.2012 15:40:12
|
|
|
minu jaoks on see mäng täielik pettumus. tundub et praegune eesmärk ongi ainult inferno läbi teha ja kõik. rohkem chare üles ei viitsi leveldada sest see on jubedalt üksluine. actide jms questide bossimine grindimine on suht mõttetu kuna loottable üsna pask päras tesimest killi, ehk siis farmi neid ühtsamu mape lihtsalt et leida mingi suvaline rare pack.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
01.06.2012 15:52:20
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
Archangel kirjutas: |
[...] Selles suhtes, et kui palju oli neid, kes D2 online end-game contenti jaoks lihtsalt ise end nullist üles ehitasid? Lol. Enamik ikka trade, trade, trade. Vahele runne niipalju, et midagi head kukuks ja siis trade, trade, trade. |
... minuarust ongi siinkohal suur viga tehtud ja seanahka veetud või tõenäolisemalt ongi see jäetud selliseks, et keskpärast mängurit päris rahaga AH meelitada kui oli ette näha, et inferno läbimiseks on vaja kõvasti farmida ja isegi AH abi kasutada, siis oleks võinud omati teha maailmad dünaamilisemaks ja suuremaks ehk huvitavamaks läbida, et see ei muutuks enesepiinamiseks vaid oleks endiselt meelelahutuslik. D2 suutis seda oma aja kohta piisavalt hästi, kuid sama skeemiga tänapäeval enam läbi ei löö ... |
No IMO on maailmad vähemalt 5x huvitavamad, kui D2 pakkus. Random evente on juba piisavalt palju, et kunagi ei tea, milline neist parasjagu sulle kaardile satub.
Tõsi - suur osa contenti on story mõttes jäetud samaks just maailmade üldpiiride suhtes. Mis on kahe otsaga asi. Ühelt poolt on see hea kuna maailmal on oma nägu ja tegu ning evendid rikastavad loogilisi kohti.
Samas võtab see tõesti veidi replayabilitit vähemaks kuna tead täpselt kuhu joosta enamasti.
Samas ma ei ütleks, et D2 alad nüüd midagi erilist olid. Lihtsalt ruudud teistpidi kokku pandud ning "uste" asukohad ümber liigutatud. Ning ka seal oli neid kohti, kus suht täpselt tead kuhu joosta. IMO on D3 siiski palju parem.
See, et tänapäeval sellega läbi ei pruugi lüüa on jällegi mitme otsaga asi.
Foorumeid loed siis on kahte lehte inimesi, kes kisavad, et mäng pole Absull D2 moodi ja seega Fail, ning siis inimesi kes kisavad, et mis jama see on aastal 2012, et miks seda pole ja toda pole ning kust selline mäng üldse võetud on. Eksole.
No krt, proovi teha mängu, mis rahuldaks 10a vana eelkäija fänne ning samas oleks piisavalt edasi arenenud, et uusi meelitada ning vanu mitte välja vihastada. IMO just about impossible task Pre-Release.
Aga teostatav kui nad piisavalt aega ja pappi alla veel matavad.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
infarkt
HV kasutaja
liitunud: 26.10.2009
|
01.06.2012 15:53:31
|
|
|
Sai siis Inferno Belialini wizardiga välja punnitatud + veel lugematu hulk Butcheri runne, kokkuvõtteks ümmargune 0 kasutamiskõlbulikke itemeid. Üle 500 dps-iga relva pole veel droppimas näinud. Asi hakkab ausalt öelda siibrisse viskama juba, varsti uninstall.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
01.06.2012 15:58:34
|
|
|
ma ei usu elusees, et ükski tõsimeelne fänn oleks õrnalt nurisenud kah kui lvl 60 oleks alles hakanud tundma diablole lähedale jõudmise lõhna.
mitte ükski fänn ei vinguks, et dungeone on palju ja mapid on randomised, et mapid on liiiiga suuuured ja rohkem üllatusi pakkuvamad.
mitte üks fänn ei piiksuks, et küll on jama mäng kuna eliidipakid ja bossid vajavad tegelt ka reaalset skilli, et hakkama saada... on sul see dps 10000 või 30000, tehtud bossi saad kuid 10k juures rämeda perfektsusega. Mitte aga see, et kogu vahe on lihtsalt see, et kõvema dps-ga lased bossi täpselt samamoodi seistes kiiremini alla. ühte ja samamoodi lihtalt pikemalt eest ära jooksmine pole funn. Skeleton king oleks pidand olema vähemalt sama keerukas nagu diablo fight ise - teised bossid hoopis keerukamad ja faasirohkemad igast nüanssidega.
mitte üks mart ei vinguks selleüle, et loot on mõistlik... na***i ma teen staffiga, millel on +15 max dicipline (demon hunter only) dafuq????
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
01.06.2012 16:00:22
|
|
|
Eks veel ole väike lootus, et PvP midagi päästab.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
01.06.2012 16:24:12
|
|
|
Saad 60 kätte pole rohkem midagi teha kui vaid itemeid farmida. Isegi skille ega punne pole kuhugi toppida, et natukegi end tugevamaks teha.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Voro
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.05.2003
|
01.06.2012 16:25:02
|
|
|
Öösel tehti EU serveri update. Oskab keegi öelda, kas tänasest on server erroreid ette tulnud? (Server busy, error 37, 73)
Endal alles õhtul võimalik proovida Diablo 3 (nii öelda tipp-tunnil)
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Windscam
HV vaatleja

liitunud: 07.09.2009
|
01.06.2012 16:27:30
|
|
|
ottf kirjutas: |
ma ei usu elusees, et ükski tõsimeelne fänn oleks õrnalt nurisenud kah kui lvl 60 oleks alles hakanud tundma diablole lähedale jõudmise lõhna.
mitte ükski fänn ei vinguks, et dungeone on palju ja mapid on randomised, et mapid on liiiiga suuuured ja rohkem üllatusi pakkuvamad.
mitte üks fänn ei piiksuks, et küll on jama mäng kuna eliidipakid ja bossid vajavad tegelt ka reaalset skilli, et hakkama saada... on sul see dps 10000 või 30000, tehtud bossi saad kuid 10k juures rämeda perfektsusega. Mitte aga see, et kogu vahe on lihtsalt see, et kõvema dps-ga lased bossi täpselt samamoodi seistes kiiremini alla. ühte ja samamoodi lihtalt pikemalt eest ära jooksmine pole funn. Skeleton king oleks pidand olema vähemalt sama keerukas nagu diablo fight ise - teised bossid hoopis keerukamad ja faasirohkemad igast nüanssidega.
mitte üks mart ei vinguks selleüle, et loot on mõistlik... na***i ma teen staffiga, millel on +15 max dicipline (demon hunter only) dafuq???? |
Mitte üks? eks see ole tore liialdus ja roosa mull sinu jaoks. Klassi põhiseid boonuseid saavad ikka need itemid, mida need klassid kanda saavad(vähemalt olen täheldanud AH-st otsides neid(my bad, kui tõesti oli staffi peal siis DH seda kanda tõesti ei saa aga noh siis on midagi, mida vendorile müüa või salvageda)) jah, statse, millest kõigil klassidel kasu on(vähem või rohkem) loobitakse igale poole ja noh sellega tuleb leppida, sest tegelikult on skillide variatsiooniga ja huvitava geariga päris palju funnida.
Mis puutub aga boss fightidesse, siis kas nagu liiga palju ei taha saada seda tüüpi mängult? Minu arust skilli vajab igasugune fight, või mida sa lootsid, et mingil minutil pärast fighti alustamist pead tegema seda skilli, või muidu sured? Seistes sa vaevalt saad mõne bossi niimoodi maha, et elus püsid(kui sa muidugi overgeared pole). Või tuled sa oma über skilli nõudega WoWist? Ega seal ka suurem jagu fightid enam skilli ei vaja, kui korralikult ikka farminud oled end game bosse. Pealegi seal minnakse vähemalt 10 inimesega tõmblema bosside ette, kus fighti skill seisneb peamiselt selles, et mingid jorsid valedesse kohta seisma ei jääks. Skill ongi see, et sa oskad õigel ajal piisavat kõva dämmi teha nii, et ise ära ei sure. Ega sa puhtalt eest ära joostes neid tüüpe maha saa.
Ise jõudsin enda Wiziga lõpuks inferno Butcheri juurde ja no mitte kuidagi ei saa maha (peamine probleem muidugi nõrk gear) ja sain korra ära tunda kah selle, kuidas champion mobid nö berserki lähevad(vampiric taastas jube palju elusid neil ). Midagi väga lõbusat selles muidugi ei olnud. Aga muidu saan pea iga champ packi maha ja rare-d kah... mõne puhul on rohkem ära jooksmist, teise puhul jälle vähem. Mõni pack sureb ilma, et ise surma saaks teine jälle nõuab, et 5x sureks või üldse jätaks vahele(see viimane sõltub peamiselt sellest, kui cleared dungeon on ja palju ruumi on ringi jooksmiseks, lisa mobideta).
viimati muutis Windscam 01.06.2012 16:46:43, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
un3v3n
HV Guru

liitunud: 27.12.2001
|
01.06.2012 16:45:55
|
|
|
93,5k dps nüüd
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH
|
|
Kommentaarid: 339 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
01.06.2012 16:48:32
|
|
|
un3v3n kirjutas: |
93,5k dps nüüd
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH |
Ebareaalne...
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
01.06.2012 16:56:18
|
|
|
un3v3n kirjutas: |
93,5k dps nüüd
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH |
tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
un3v3n
HV Guru

liitunud: 27.12.2001
|
01.06.2012 17:01:24
|
|
|
eShelobik kirjutas: |
un3v3n kirjutas: |
93,5k dps nüüd
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH |
tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ... |
lükkasin sharpsooteri skilli peale siis tõusis tajooba.
õhtul teen pildi üritan mingi eseme veel jebida mis suuremat attack speedi annavad .. äkki veab 100ni ära
|
|
Kommentaarid: 339 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
thargun
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2009
|
01.06.2012 17:23:42
|
|
|
1 guest pass anda pm
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
un3v3n
HV Guru

liitunud: 27.12.2001
|
01.06.2012 17:27:40
|
|
|
keegi craftib star emeralde ?
oleks vaja 6 tükki osta.. sõber tegi neid 600k tükk aga nüüd vend 2 päeva offlines
kas uue patchiga vähendati AH aegasid ? nüüd 36 tundi vist item üleval ainult
viimati muutis un3v3n 01.06.2012 17:28:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 339 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
vasques
HV kasutaja

liitunud: 14.11.2006
|
01.06.2012 17:28:24
|
|
|
un3v3n kirjutas: |
eShelobik kirjutas: |
un3v3n kirjutas: |
93,5k dps nüüd
muutsin paar skilli ja ostsin mõnad asjad..
pole kõige parem varustus ka .. 120k dps on täitsa reaalne DH |
tahad sa äkki mõne pildi teha, mis asjad on "mõned asjad" mis su dps'i 93.5k peale tõstavad:D Endal praegu 44k ... |
lükkasin sharpsooteri skilli peale siis tõusis tajooba.
õhtul teen pildi üritan mingi eseme veel jebida mis suuremat attack speedi annavad .. äkki veab 100ni ära |
kutsu wd ja munk, + võta attack speed buff. peaks mingi 150k ära vedama .
_________________ Chuck Norris on juba 2 aastat surnud. Vikatimees kogub siiamaani julgust, et seda talle öelda. |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
01.06.2012 17:32:39
|
|
|
Archangel kirjutas: |
[...]
No krt, proovi teha mängu, mis rahuldaks 10a vana eelkäija fänne ning samas oleks piisavalt edasi arenenud, et uusi meelitada ning vanu mitte välja vihastada. IMO just about impossible task Pre-Release.
Aga teostatav kui nad piisavalt aega ja pappi alla veel matavad. |
... ma ei näe praeguse produkti põhjal alust arvamuseks, et seda üldse üritatud on võttes kokku kõik oma pea veerandsajandilise ulatusega mängukogemuse, paistab mulle siit välja produkt, mida alustati suure hoo ja innuga, kuid mis jäi peale mõneaastast arendamist riiulile tolmuma. Analüüsides mängu ülesehitust on täiesti ilmne, et see on projekteeritud üsna iidsele rauale ja sellest ka primitiivsus. Ma ei tea, mis olid Blizzardi plaanid aga ilmselgelt jäi mäng liiga kauaks riiulisse ja materjal vananes praktiliselt igas aspektis. Mõistlik ja aus tegu mängurite suhtes oleks olnud otsast alata, kuid kus sa sellega, see oleks tähendanud ju meeletut lisakulu ja tarbetut riski. Blizzard läks lihtsama vastupanu teed ja valis tänapäeva moesõna ehk pilve ! Selle jaoks oli materjali piisavalt ja kuna vana rasv on paksemast paksem, siis polnud hirmugi, et juba fännide rahaga ennast plussi ei pumpa. Loomulikult on kõik see vaid spekulatsioon aga no krt küll, täpselt sellisena kogu teema mulle paistab ja pole kohanud ühtegi argumenti, mis mind milleski muus veenaks ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
01.06.2012 17:43:48
|
|
|
un3v3n kirjutas: |
kas uue patchiga vähendati AH aegasid ? nüüd 36 tundi vist item üleval ainult  |
Jah. 36h nüüd. Viimase patchiga tuli (täna hommikul vist?)
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
|