Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed osta D3: Reaper of Souls expansioni? |
Jah |
|
52% |
[ 171 ] |
Ei |
|
47% |
[ 154 ] |
|
hääli kokku : 325 |
|
autor |
|
Elitegamer
HV kasutaja

liitunud: 24.04.2002
|
24.04.2012 13:41:09
|
|
|
Aeron kirjutas: |
...no üks asi millest mul nt kaju oli, on nt management poole koomale tõmbamine - st stamina ja mana potide kasutamine on täiesti välja jäätud, mis tähendab, et planeerimist on vähem... |
D2-s lisas Stamina vaid mõttetut downtime'i ühest punktist teise jooksmisel madalate levelelite juures. Kuna kõikides mõistlikkes buildides dumpiti punktid niikuinii Vitalitysse (mis andis lisaks HP-le ka Staminat ja selle regenni), siis kõrgemate levelite juures muutus Stamina mõttetuks ning ühtegi bossivõitlust see küll raskemaks ei teinud. Pottide spämmimine tegi võitlused aga sageli triviaalseks ja taktikaline lähenemine muutus sageli ebaoluliseks, sest kui sul oli piisavalt potte, võisid bossidele lihtsalt toore jõuga peale sõita. Jutt käib ainult PvE kohta.
|
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
24.04.2012 14:24:10
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Halate mis te halate, nutate mis te nutate, vingute mis te vingute, kuid mäng tuleb sellise nagu ta on 15ndal välja ja lööb laineid. Niiet saage üle, kui ei meeldi ärge mängige, ise teate millest ilma jääte. |
Ma olen sama väljendit kuulnud juba õige mitme mängu juures, Crysis 2, Rage, Dragon Age 2 ja Mass Effect 3 tulevad nagu kohe pähe. Kõik lõid laineid ja mitte vähe. See on kõigest üks mäng ja nagu neid maailmas praegu vähe oleks. Niigi on mängimata väga heade mängude pakk liiga paks, eks 6 kuu pärast paistab, kas on mõtet osta või mitte.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
24.04.2012 14:26:52
|
|
|
Graafika viga on see, et see näeb välja nagu keegi oleks seda paksu pliiatsiga joonistanud ja siis hulganisti blurry ka veel. Vaenlased on ka liiga kandilised. PoE paneb pikka puuga ära.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
24.04.2012 14:29:10
|
|
|
Kuidas te varem saite mänge mängida?
Siis oli pikslihunnik kõik ju?
Ega sa graafika pärast seda mängi.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
24.04.2012 14:34:06
|
|
|
Leinö kirjutas: |
Kuidas te varem saite mänge mängida?
Siis oli pikslihunnik kõik ju?
Ega sa graafika pärast seda mängi. |
... täpselt sama moodi nagu mängid praegu kaasaegseid mänge, mille peale 10 aastat hiljem aga vaatad juba hoopis teise pilguga ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
24.04.2012 14:35:53
|
|
|
teeme petitsiooni, et D3 muudetaks Crysis 2 graafikaga sarnaseks
satiir
viimati muutis Azatris 24.04.2012 15:13:27, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
24.04.2012 14:42:31
|
|
|
ArchMage kirjutas: |
teeme petitsiooni, et D3 muudetaks Crysis 2 graafikaga sarnaseks
satiir |
Kahjuks mõni vend siin sellest niimoodi aru saabki. Kriitika != crysise graafika või bust.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus645
HV veteran
liitunud: 04.01.2007
|
24.04.2012 15:51:15
|
|
|
Kahjuks ei ole enamus siit asjale pihta saanud siiani.asi pole graafikas.asi on stiilis.
FotorealistLIKUM PoE,vanemd diablo seeriad jne on ühe ajastu ning teatud sorti maitse,stiili esindajad.Seevastu Diablo 3 aga rohkem multifilmilikum.Betat proovides meenus kohe selline vana tore mäng http://s.uvlist.net/l/y2006/11/31049.jpg Draculas Secret
Siin polegi küsimus niivõrd graafikas endas vaid eelistustes.
Pole mõtet vaielda teemal milline on PAREM variant.see on sügavalt igaühe enda eelistuse küsimus.
Minu ainuke etteheide uutele mängudele on see,et tahetakse liiga palju informatsiooni ekraanile toppida.menüüd ja muud värgid on liiga tegevust hajutavad ning trumpavad üle reaalse gameplay enda.Story ja gameplay võiks saada peamisetähelepanu mängija poolt.
Võibolla olen juba liiga vanakooli mängija,et ei seedi sellist üliaktiivset menüü ja akende hulka ekraanil.
Diablo tüüpi mängude puhul on näiteks igasugused igasugused clickitavad juttu mullikesed ja playerid liiast.jääb mulje tehnoloogilisest mängust mis ei toimu mitte kuskil vanal ajal,fantaasia maailmas vaid 21 sajandil või tulevikus.
Loomulikult on see kõik ainult minunägemus.Diablo 3 ma maha tegema ei hakka sest kuigi pole see nii väga minu maitsele siis näha on,et mängu on pandud palju tööd ja vaeva.
|
|
Kommentaarid: 145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
blas
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.01.2002
|
24.04.2012 16:03:02
|
|
|
Subject: Diablo 2 - A dissapointing successor to a brilliant game
The first Diablo was an atmospheric gem, and really was a lot of fun to play. I logged many, many hours on it, and played through it several times. The key word to focus on here is "atmosphere." The music was creepy, the game was dark, and you got to hack through a lot of demons. Not bad. Along comes Diablo 2, and with it rides the hopes of thousands (if not hundreds of thousands) of gamers. Unfortunately, D2 fails to deliver the intensity of the first game.
Unfortunately, D2 moves away from the "Dungeon Crawl" roots which made it so great in the first place. The outdoor levels are mind-numbingly repetitive, and some of the locales are very drab. Your opponents have also undergone some changes for the worse, and none of them are remotely as scary or interesting as the demonic hordes found in the first game.
http://videogamegeek.com/thread/556727/diablo-2-a-dissapointing-successor-to-a-brillia
Teemasse nii palju, et proovisin nädalavahes beta ära, üsna lahe aga veel ei osta:)
_________________ The truth is out there |
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus645
HV veteran
liitunud: 04.01.2007
|
24.04.2012 16:34:01
|
|
|
Jah õigus kuid antud stiil välistab selle,et kõik peaks olema ülidetailne.
Kesksel kohal on rohkem toonid ja värvid ning valgus.
|
|
Kommentaarid: 145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aeron
HV Guru

liitunud: 11.02.2002
|
24.04.2012 16:53:59
|
|
|
Tead, see kõik kõlab jõle maaliliselt, aga sa pilti ikka vaatasid?
Ma ütleks, et leia pildilt peategelane selle pudru seest... kus ta jalalabad on btw? Muude jäsemete eriastamine on ka raskendatud - vasak käsi anywone?
Me kõik teame, kus see "peaks olema", aga seda eritada... või vaatame seda näkamüüri paremal... ah ma ei viitsi isegi... art style my ass.
Panege fulliga normaalsed tekstuurid kaasa ja ongi suur samm edasi mindud. 12 aastase development tüskli järel sellist pilti näha on ikka sisuliselt solvang, kui tahta draamakviin olla ning oma veebis selle eest 60 raha küsida on näkku sülitamine... aga need seisukohad on, nagu ütlesin, draamakviinidele...
Spoiler 
Villemk2 kirjutas: |
D3 spellid näevad lahedad välja küll ja char on mõnusalt detailne, aga kui mängu mängid, siis üldpilt on see mis loeb. |
vs
Detailne?
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
sten260
HV kasutaja
liitunud: 28.09.2009
|
24.04.2012 17:21:20
|
|
|
Graafika mängudes on ainult selle jaoks, et screenidelt oleks ilus vaadata Pärast kui mängu käima lükkad, hakkad kohe süvenema muudesse asjadesse ja ei pane seda koledat graafikat tähelegi. Kas WoWil on hea graafika? On see nö dark ja täiskasvanulik? Ei, see on sita graafikaga multikas, aga siiski kõige populaarsem blizzardi mäng ning siiani ,8 a hiljem, veel top 1 mmorpg. Samuti Starcraft 2 ei ole just kuigi reaalse graafikaga, ega nö emo(?)/dark stiilis mäng. See lihtsalt on blizzardi stiil, get used to it. Miks peaksid nad seda muutma Diablo puhul, et vb 20% mängijabaasist meelejärgi olla?
EDIT: Hästi ära seletatud, miks selline graafika:
Spoiler 
We're not particularly interested in pushing graphical limits with Blizzard games. Our intent is always to provide a timeless stylized aesthetic, while allowing for a broad range of machines to view the game with similar results. The art style for Diablo III is specifically intended to appear as a moving painting, which in general avoids very crisp textures, hard lines, or graphical effects.
In addition we specifically separate background from foreground by using by using a visually unobtrusive canvas and sharper and more saturated enemies and spell effects in the foreground to elevate the gameplay. We actually specifically call it the 'canvas' because the foreground and midground elements and action are painted on top. With the screen full of enemies, spell effects, minions, and players you don't want a busy background with detailed textures and a bunch of visual effects making them look detailed, because it actually detracts from the ability to quickly and easily make important skilled choices during combat.
It's more important for us to serve the gameplay as well as design a timeless game. "Realism" in games is really only as real as the next version of DirectX or video card product cycle. By approaching with a stylized and painterly approach, we intend for Diablo III to be playable and visually appealing for as long as possible.
viimati muutis sten260 24.04.2012 17:31:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
eddy11
HV vaatleja

liitunud: 31.12.2006
|
24.04.2012 17:21:35
|
|
|
Ettetellitud ja ootan nüüd 15. Maid
|
|
tagasi üles |
|
 |
KaarelK
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
24.04.2012 17:21:37
|
|
|
aeron no oled ikka pildi diablost leidnud, isegi eelmine lehekylg siin on suva lambi pilt mingi 100x parema kvaliteediga, kus m6elda vaid k6ik jalad ja k2ed ilusti n2htavad, a nojah mby ta m2ngib mingi ybertekstuuridega custom made vms onju ?
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001

|
24.04.2012 17:26:43
|
|
|
Ma saan jälle betasse sisse, proovige teie kah
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
24.04.2012 17:31:13
|
|
|
sten260 kirjutas: |
Samuti Starcraft 2 ei ole just kuigi reaalse graafikaga, ega nö emo(?)/dark stiilis mäng. See lihtsalt on blizzardi stiil, get used to it. Miks peaksid nad seda muutma Diablo puhul, et vb 20% mängijabaasist meelejärgi olla? |
ehm SC2 graafika on küll super maxil. See mäng võiks ka selline olla.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miki-Hiir
HV veteran
liitunud: 04.03.2004
|
24.04.2012 17:58:55
|
|
|
Mis mind häirib mängu juures ... igas kohas on karjakaupa suht mõttetuid nõrku tegelasi, ronid suvalt keset karja, lihtsalt ootad kuni kari ligi ronib, korra virutad, 20 laipa. Milleks?
Kogu beta esimene ja ainus normaalne vastane oligi see boss, ülejäänud seltskond lendas iga paugu peale kahte lehte laiali. Pool tundi on äge niimoodi lammutada, edasi ammendab. Kontrast on liiga suur - võrreldes bossiga on kõik teised täiesti mõttetud. Esimene reaalne surma saamise koht oligi boss fight. Sain ka surma seal esimesel katsel kuna läksin lihtsalt tüübi kõrvale seisma ja ootama kamba kogunemist, et see siis ühe korraga laiali lüüa.
D2-s ikka suvalisse ruumi lihtsalt suvaliselt sisse ei tormanud ja samal ajal kampa laiali lüües võileiba ei nosinud.
Graafika jms osas ei hakka kobisema, üldiselt olen 100% nõus Auron'i seisukohaga, suht iganenud ja ei midagi erilist. Samuti ma ei usu, et full graafika või mängitavuse osas betast erineb.
Kokkuvõtteks beta põhjal see minu meelest küsitavat hinda väärt ei ole ja ostma ma seda ei torma. Tasuta PoE avaldab kuidagi rohkem muljet.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
24.04.2012 18:01:38
|
|
|
Miki-Hiir kirjutas: |
Mis mind häirib mängu juures ... igas kohas on karjakaupa suht mõttetuid nõrku tegelasi, ronid suvalt keset karja, lihtsalt ootad kuni kari ligi ronib, korra virutad, 20 laipa. Milleks?
blablabla... |
Vaata seda hoopis:
http://www.youtube.com/watch?v=IzhoGX_7uFY
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
24.04.2012 18:03:57
|
|
|
tsitaat: |
Spoiler 
We're not particularly interested in pushing graphical limits with Blizzard games. Our intent is always to provide a timeless stylized aesthetic, while allowing for a broad range of machines to view the game with similar results. The art style for Diablo III is specifically intended to appear as a moving painting, which in general avoids very crisp textures, hard lines, or graphical effects.
In addition we specifically separate background from foreground by using by using a visually unobtrusive canvas and sharper and more saturated enemies and spell effects in the foreground to elevate the gameplay. We actually specifically call it the 'canvas' because the foreground and midground elements and action are painted on top. With the screen full of enemies, spell effects, minions, and players you don't want a busy background with detailed textures and a bunch of visual effects making them look detailed, because it actually detracts from the ability to quickly and easily make important skilled choices during combat.
It's more important for us to serve the gameplay as well as design a timeless game. "Realism" in games is really only as real as the next version of DirectX or video card product cycle. By approaching with a stylized and painterly approach, we intend for Diablo III to be playable and visually appealing for as long as possible.
|
Ülihästi välja toodud jah.
Playtestingus vaatasid lihtsalt, et mängijad väsisid kiiremini ära kui lahingu ajal nii taust koos vaenlaste ja spellide jms. tähtsaga teravad olid nii et lõid süsteemi, kus õigeid asju ekraanil rõhutatakse.
See on nüüd küll mu isiklik arvamus aga liiga palju detaile ekraanil tõesti segab tihtipeale taktika või strateegia teostamist.
Ega ilmaasjata profid tihtipeale mängu graafikat miinimumi peale ei tõmba, et kõige vähem segajaid oleks.
Diablo on kõike muud kui graafika - see on atmosfäär, loot, kollide peedistamine, tegelase arendamine, coop, stoori ning pikad pikad mängutunnid.
Seda viimast liigne virvarr ekraanil just segakski.
Alati võib vaielda, et oleks võinud mingi photomode-i sisse panna, kuid kas see on tõesti esmatähtis?
Edit:
Kuigi alati jääb võimalus, et Blizz tahab lihtsalt parema graafika lisada hiljem tasulise expansion pack-iga
_________________ Slow is smooth and smooth is fast
viimati muutis aap14 24.04.2012 18:19:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus645
HV veteran
liitunud: 04.01.2007
|
24.04.2012 18:09:28
|
|
|
NJah ning arvestatakse ka sellega,et enamus diablo fänne ei istu kindlasti uusimate prosede ja gpude keskel.
Näiteks 7 aastat vana titan quest tõmbas ja tõmbab üsna kooma keskmise kahetuumalise prose ning tagasihoidlikuma video(gts 250-gtx 260).
Kuna fänne ja huvilisi on väga palju erinevate pc-de peal siis selge see,et graafika ei saa olema nr1 ja ega ei peagi.
|
|
Kommentaarid: 145 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
 |
rogue
HV kasutaja

liitunud: 24.08.2002
|
24.04.2012 18:10:01
|
|
|
No mina küll ei näe põhjust nurisemiseks nende piltide põhjal. Arvestades tänapäeva standarteid siis näevad need väga normaalsed ja üldiselt on asi siiski rohkem maitse küsimus.
_________________ Life sucks sellega oleks nigu kõik öeldud |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
24.04.2012 18:29:56
|
|
|
margus645 kirjutas: |
NJah ning arvestatakse ka sellega,et enamus diablo fänne ei istu kindlasti uusimate prosede ja gpude keskel.
Näiteks 7 aastat vana titan quest tõmbas ja tõmbab üsna kooma keskmise kahetuumalise prose ning tagasihoidlikuma video(gts 250-gtx 260).
Kuna fänne ja huvilisi on väga palju erinevate pc-de peal siis selge see,et graafika ei saa olema nr1 ja ega ei peagi. |
kle mingi areng ka võiks ikka olla. Hakkame kõigiga arvestama ei jõua me kuhugi. Pealegi PCd pole konsoolid kus ei saaks graafika settinguid maha keerata. Pangu low settingud ja fännaku edasi oma diablod. Mina arvan rohkem, et loojad ei viitsinud vaeva näha kuna max settingutega näeb ka sitt välja. Ilmselt arvasid, et WOWis käis käib ka diablos. Levelid ka tunneli ehitusega, kus on D2 suured alad.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
|