Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ModiKomp.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Troll
HV Guru
Troll

liitunud: 01.06.2002




sõnum 03.12.2011 20:40:13 vasta tsitaadiga

Sa eksid, just nii see asi käibki. Väljavõte seadusest:
"...Garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga samaväärne uus garantii. "
https://www.eesti.ee/est/tarbijakaitse/tarbijainformatsioon/muugigarantii/
Petuskeemide võimalik olemasolu ei saa olla seaduse aluseks.

_________________
TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!!
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 03.12.2011 22:10:27 vasta tsitaadiga

Troll kirjutas:
Sa eksid, just nii see asi käibki. Väljavõte seadusest:
"...Garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga samaväärne uus garantii. "
https://www.eesti.ee/est/tarbijakaitse/tarbijainformatsioon/muugigarantii/
Petuskeemide võimalik olemasolu ei saa olla seaduse aluseks.

See lause ei ole selgelt üheselt tõlgendatav. Mina saan aru, et "algse müügigarantiiga samaväärne" tähendab, et garantiiaeg ei tohi kokkuvõttes olla lühem kui algul müüdud tootel olnud garantiiaja lõppaeg. Samamoodi seletati asja ka näiteks AK hoolduses kui sai seal ühte asja ümber vahetatud.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 04.12.2011 17:27:14 vasta tsitaadiga

WAV, mida seostab sinu mõttes sõnapaar "uus garantii" ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 04.12.2011 20:14:31 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
WAV, mida seostab sinu mõttes sõnapaar "uus garantii" ?

Seda, et asenduseks saadud asjale antakse uuesti garantii (kuna näiteks paljudel remonditud toodetel muidu poleks garantiid või on ainult lühiajaline standard käimamineku garantii). Samas eelmise, katkiläinud ehk asendatud toote garantii lõppes toote tagastamisega.

Ma olen näiteks korduvalt vahetanud ringi garantiiajal rikkiläinud kõvakettaid ja seni küll veel pole asemele saadetud ketta garantiikehtivus olnud pikem kui algse ketta garantiiaja lõpp oleks olnud (no paar kuud on siiski tavaliselt lisaks juurde antud, oleneb nii kuidas kunagi).
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dumbass
HV kasutaja
Dumbass

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2011 20:25:13 vasta tsitaadiga

WAV kirjutas:
mikk36 kirjutas:
WAV, mida seostab sinu mõttes sõnapaar "uus garantii" ?

Seda, et asenduseks saadud asjale antakse uuesti garantii (kuna näiteks paljudel remonditud toodetel muidu poleks garantiid või on ainult lühiajaline standard käimamineku garantii). Samas eelmise, katkiläinud ehk asendatud toote garantii lõppes toote tagastamisega.

Ma olen näiteks korduvalt vahetanud ringi garantiiajal rikkiläinud kõvakettaid ja seni küll veel pole asemele saadetud ketta garantiikehtivus olnud pikem kui algse ketta garantiiaja lõpp oleks olnud (no paar kuud on siiski tavaliselt lisaks juurde antud, oleneb nii kuidas kunagi).


Esialgu lugesin ma välja kah, et peaks nagu hakkama kehtima nagu uus 2a garantii, helistasin tarbijakaitse infotelefonile ja palusin seda punkti selgitada. icon_biggrin.gif
Mulle öeldi, et tõesti kui kesiganes selle toote sulle müüs uuele tootele garantiid ei anna, siis tõesti, uus garantiiperiood lihtsalt ei alga.
Küll aga hakkab kehtima nullist uus 2-aastane pretentsioonide esitamise õigus, need on kaks eri asja.
Pmst siis esimese kuue kuu jooksul alates pretentsiooni esitmaisest peab müüja tõestama, et tegu ei ole tehasepraagiga (kui ei suuda tõestada toimitakse nagu oleks garantii), pärast seda peab klient juba ise tõestama hakkama.
Kõige ägedam on see, et pretentsioonide esitamiseks peab olema mingi tõend, et mis kuupäeval anti sulle mis toode jne, nagu asitõend või nii icon_lol.gif

_________________
Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga icon_biggrin.gif).
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2011 21:49:45 vasta tsitaadiga

Dumbass kirjutas:
Esialgu lugesin ma välja kah, et peaks nagu hakkama kehtima nagu uus 2a garantii, helistasin tarbijakaitse infotelefonile ja palusin seda punkti selgitada. icon_biggrin.gif
Mulle öeldi, et tõesti kui kesiganes selle toote sulle müüs uuele tootele garantiid ei anna, siis tõesti, uus garantiiperiood lihtsalt ei alga.
Küll aga hakkab kehtima nullist uus 2-aastane pretentsioonide esitamise õigus, need on kaks eri asja.
Pmst siis esimese kuue kuu jooksul alates pretentsiooni esitmaisest peab müüja tõestama, et tegu ei ole tehasepraagiga (kui ei suuda tõestada toimitakse nagu oleks garantii), pärast seda peab klient juba ise tõestama hakkama.
Kõige ägedam on see, et pretentsioonide esitamiseks peab olema mingi tõend, et mis kuupäeval anti sulle mis toode jne, nagu asitõend või nii icon_lol.gif

Vot vot siit see segadus siis tulebki. Panen selle info kõrva taha aga ega mulle ei meeldi selline kategoriseerimine nagu garantii ja pretensioonide esitamise aeg thumbs_down.gif .Olgu üks asi - garantii. Ja kõik. Igasugu muud asjad ainult suurendavad segadust thumbs_down.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Canemy
HV vaatleja

liitunud: 12.12.2011




sõnum 12.12.2011 15:07:07 vasta tsitaadiga

On kellelgi ehk mõnda sooduskupongi koodi üle? Teeksin modikompist suuremahulise tellimuse, äkki saan natuke odavamalt icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 12.12.2011 18:59:38 vasta tsitaadiga

Neil on vist ainult 1 eurosed kupongid, et mingit megaalet sa küll ei saa icon_razz.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.12.2011 11:43:04 vasta tsitaadiga

Üks õite aeglane ventilaator Teil nimekirjas:

Fan speed (rpm) 100 @ 2000% PWM icon_lol.gif
http://www.modikomp.ee/jahutused/BL024/

_________________
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 22.12.2011 18:07:37 vasta tsitaadiga

Tere,
Kuna see foorum ootab kiitmist/laitmist, siis avaldan ka enda kogemuse.

Minu lugu on selline, et viisin garantii korras kõvaketta garantiisse.
Mõni nädal hiljem tuli vastus, et pood pakub krediiti või raha tagasi.

Augusti alguses sai ostetud ketas, mida sai ka paar kuud kasutatud. Tol ajal maksis ketas üle 30 euro. Nüüd täpselt sama mudelit ei leia, aga samaväärsed maksavad 80-120 euro kanti.
Lootsin muidugi, et pood pakub mulle samaväärse ketta asemele, kuna kodulehel on neil selline lause. Tsiteerin: „Kui toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, võtab DELIVER BALTIC OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega või paremaga. „

Kahjuks selline väide/lubadus on ainult näitlik kirjapilt, millel ilmselt puudub reaalne kasutavus.

Pöördusin ka tarbijakaitse poole, et teada enda õiguseid ja mida antud olukorras ette võtta.
Nagu arvata ongi, siis tarbijat ei kaitse mitte keegi.
Kui isegi mõni seadusepunkt näiliselt tundub tarbija kasuks, siis võlaõiguseadust lugeda, siis see tühistab praktiliselt kõik tarbija õigused.

Tsiteerin tarbijakaitse vastust: „
Vastuseks Teie pöördumisele selgitab Tarbijakaitseamet, et tarbijalemüügi puhul vastutab müüja
asja lepingutingimustele mittevastavuse eest 2 aasta jooksul asja üleandmisest ostjale
(võlaõigusseaduse (VÕS) § 218 lg 2). Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt
asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik (VÕS § 222 lg 1). Müüja võib parandamise
asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga. Eespool toodust tuleneb, et esmakordsel
pretensiooni esitamisel on kauplejal õigus asi parandada või asendada. Kui asi ei ole parandatav või
asendatav täpselt samasugusega (sama mudeliga), kuulub müügileping lõpetamisele, millega seoses
jääb defektne asi kauplejale ja kaupleja peab Teile tagastama asja eest makstud raha.
Kauplejal ei ole õigust Teilt nõuda muu asja ostmist (krediit) ja samas ka Teil ei ole õigust nõuda
samaväärse, kuid teistsuguse asja andmist. Teile jääb õigus makstud raha tagasi saada“

Tagant järgi tarkus, aga kui ma oleksin saatnud kõvaketta otse tehasesse, siis ilmselt oleks saanud parandatud või uue asemele. Poleks olnud mitte mingeid lisakulutusi mulle.
Nüüd, kus ma saan selle raha tagasi, siis ma pean kulutama lisa ~80 eurot, et saada samaväärne toode, mis mul varem oli.

Eks ootan enda raha arvele...

Head talve algust ja häid pühi!
Mirc
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaz32
HV kasutaja
Kaz32

liitunud: 14.11.2005




sõnum 22.12.2011 18:18:12 vasta tsitaadiga

Tarneaegadest ei peeta kinni. thumbs_down.gif Ma ei telli rohkem sealt. Kaup jõudis kohale ja nad lõpetasid kohe töölt(nagu nad oleks hiljem alles avastanud) ,seega saab järgmiseks päevaks kätte. icon_eek.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rihokala
HV vaatleja


liitunud: 25.10.2002




sõnum 23.12.2011 00:06:45 vasta tsitaadiga

Tere,

Probleem 1: Saatsime ketta maaletoojale ülavaatamiseks ja maaletooja pakkus krediiti vastu. Kahjuks see lugu lõppes kliendi poolt vaadatune pisut ebaõiglaselt, oleme tulevikus jälle targemad. Raha kanname tagasi kui pole juba kantud.

Probleem 2: Kaz32, palun anna mingigi kontakt, et oskaksin seda minu jaoks segast fakti kontrollida icon_smile.gif

Kena pühade aega,

Riho

_________________
http://www.modikomp.ee/
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 23.12.2011 00:49:49 vasta tsitaadiga

Kõrvaltvaatajana väike lisakommentaar selle kõvakettaloo kohta:

Maaletooja saadab nüüd selle katkise ketta samuti tehasesse edasi ja tehas saadab mõne aja pärast neile uue (tõenäoliselt küll "re-certified") ketta asemele vastu. Seejärel paneb maaletooja selle saadud korras ketta uuesti oma hinnakirja üles üldmüüki, peaaegu tänase uue ketta hinnaga (mõne euro võrra odavamalt). Just selliseid "re-certified" märkega kettaid üksiku eksemplari kogustena ilmub maaletoojate tootebaasidesse pidevalt. Hetkel on see nende jaoks hea puhaskasumiga lisaäri - endisele omanikule maksti tagasi ketta vana hind, kuid tasuta saadud asendusketas müüakse uuele tarbijale juba uue 2x kõrgema hinnaga.

Loomulikult ma ei kritiseeri siinkohal mitte siinset teemaks olevat müügipoodi, vaid just hulgiladu-maaletoojat.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 23.12.2011 14:35:45 vasta tsitaadiga

rihokala kirjutas:
Raha kanname tagasi kui pole juba kantud.


Veel pole kantud.
Saatsin enda nime ja pangarekvisiidi 21 detsember kell 16.53, ehk 2 päeva tagasi(Aare emailile). Nüüd tuleb ilmselt nädalavahetus ka otsa ja mine tea, kaua see asi venib.
Mis pangast ülekanne tehakse? Minu pank swedbank.

Mitte midagi halba, aga kui kellelgi on Samsungi kõvakettaga probleem, siis ärge palun viige seda poodi. Teile pakutakse hiljem raha tagasi.
Saatke parem tehasesse ära. Hetkel tegeleb Seagate Samsungi ketaste garantiiga, vähemalt olen nii aru saanud.

Muideks sellel kettal, mille mina sinna viisin oli tehase garantii veel 18 oktoober 2014.

Elu on karm...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ModiKomP
HV kasutaja
ModiKomP

liitunud: 01.06.2005




sõnum 23.12.2011 23:42:54 vasta tsitaadiga

Mirc kirjutas:
rihokala kirjutas:
Raha kanname tagasi kui pole juba kantud.


Veel pole kantud.
Saatsin enda nime ja pangarekvisiidi 21 detsember kell 16.53, ehk 2 päeva tagasi(Aare emailile). Nüüd tuleb ilmselt nädalavahetus ka otsa ja mine tea, kaua see asi venib.
Mis pangast ülekanne tehakse? Minu pank swedbank.

Mitte midagi halba, aga kui kellelgi on Samsungi kõvakettaga probleem, siis ärge palun viige seda poodi. Teile pakutakse hiljem raha tagasi.
Saatke parem tehasesse ära. Hetkel tegeleb Seagate Samsungi ketaste garantiiga, vähemalt olen nii aru saanud.

Muideks sellel kettal, mille mina sinna viisin oli tehase garantii veel 18 oktoober 2014.

Elu on karm...


a tegid ainuõige otsuse, foorumites jagatakse pidevalt valeinformatsiooni, ma ei saa sind aidata aga nii see on, pärast 2a on oleks õige otsus tehase poole pöörduda, kui garantii on pikem! Sinu raha on kontol ja soovin Sulle ning kõikidel meie klientidele rahulikke, vaikseid, pehmeid ja mõnusaid jõule oma armsama ja veel armsama tehnikaga!

Lund Teile kõigile icon_razz.gif

_________________
Lugupidamine
http://www.modikomp.ee/soodus/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 25.12.2011 12:10:23 vasta tsitaadiga

ModiKomP kirjutas:
Sinu raha on kontol

Tõesti on ülekanne ära tulnud. Tänan!
Jõulude aeg on hea raha saada, aga uue ketta ostmine valmistab juba peavalu... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.12.2011 16:01:24 vasta tsitaadiga

Mirc, sellele kõvaketta loole on ju väga loogiline seletus olemas.

Kõvaketaste hinnad on nii palju tänu tai uputustele tõusnud, et poel oli igati kasulik sulle su 30€ tagasi anda ja sinu ketas "uueks" vahetada ja kordades kallimalt maha müüa. Selle asja nimi on "Äri Eesti moodi". icon_razz.gif
Kommentaarid: 292 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 27.12.2011 16:52:56 vasta tsitaadiga

Tiäesti legaalne ja mõistetav äriasutuse poolt. Sa ise annaksid oma raha eest juurde kui mingi loodusõnnetus tuleks (mida ei saa ette väga näha)? Ikka vastavalt ostuhinnale käib see kompenseerimine.
Vahel tuleb ka mõru pill alla neelata.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.12.2011 14:36:16 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Tiäesti legaalne ja mõistetav äriasutuse poolt. Sa ise annaksid oma raha eest juurde kui mingi loodusõnnetus tuleks (mida ei saa ette väga näha)? Ikka vastavalt ostuhinnale käib see kompenseerimine.
Vahel tuleb ka mõru pill alla neelata.


Legaalne? Jah. Eetiline? Ei.

Õige käitumine oleks olnud lasta kliendil valida, kas ta tahab raha või ketast tagasi, et see ise tootjale saata. Antud hetkel oleks tootjale otse saatmine olnud odavam, kui uue ketta ostmine.

Lisaks sellele, pood saab nagunii tootjalt samasuguse/samaväärse ketta asemele, ehk siis oleks saanud pood 0 kahjudega siiski kliendile selle ketta anda.
Kommentaarid: 292 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 28.12.2011 17:34:20 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:

Õige käitumine oleks olnud lasta kliendil valida, kas ta tahab raha või ketast tagasi, et see ise tootjale saata. Antud hetkel oleks tootjale otse saatmine olnud odavam, kui uue ketta ostmine.

Selline variant oleks mulle muidugi paremini sobinud. Sel juhul oleks tehasega asju ajanud ja sel juhul oleks mul reaalselt ketas olemas. Kas siis parandatud kujul või täiesti uus. Tehasegarantii oli ju 18 oktoobrini.

Mis mind pani tol ajal tarbijakaitsesse kirjutama, oli see lause nende kodulehel "Kui toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, võtab DELIVER BALTIC OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega või paremaga. "

Järeldasin seda, et kui "tootmine on lõpetatud või remontimine võimatu", siis asendatakse uue kettaga.

Ah, mis ikka seda õhupalli puhuda.
Seaduse järgi oleks nagu kõik okei.


Edit: Vaatasin, et nad on muutnud endal seda teksti seal kodulehel. Pm see vastus, mis tarbijakaitse mulle vastas on sinna copy/paste tehtud.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ModiKomP
HV kasutaja
ModiKomP

liitunud: 01.06.2005




sõnum 29.12.2011 23:26:09 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
Mirc, sellele kõvaketta loole on ju väga loogiline seletus olemas.

Kõvaketaste hinnad on nii palju tänu tai uputustele tõusnud, et poel oli igati kasulik sulle su 30€ tagasi anda ja sinu ketas "uueks" vahetada ja kordades kallimalt maha müüa. Selle asja nimi on "Äri Eesti moodi". icon_razz.gif


Juhin siin tähele panu asjale, et pood kannab kliendile küll raha tagasi kuna tema suhtleb kliendiga, tegelikuses annab raha tagasi tehas läbi vahendavate ettevõtete.
Pood annab tagasi selle mis teenis tehingult, müüa kannab samuti kahju nagu tarbija.
Ja fakt on see et kunagi eisa tagasi küsida rohkem kuisandnud oled. Ükskõik kui kalliks see toode ei muutu vahepeal kui on kohustus tehing tagasivõtta!
Katastroofiga tehasepiirkonnas pole siin mingit pistmist.


Edit: Vaatasin, et nad on muutnud endal seda teksti seal kodulehel. Pm see vastus, mis tarbijakaitse mulle vastas on sinna copy/paste tehtud.[/quote]

Ühtegi teksti pole mudetud pooleaastajooksul, paar päeva tagasi sai uuenduse vaid garantiiplankett

Päikest ja head vana lõppu kõigile!! beer_yum.gif

_________________
Lugupidamine
http://www.modikomp.ee/soodus/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2011 23:27:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Juhin siin tähele panu asjale, et pood kannab kliendile küll raha tagasi kuna tema suhtleb kliendiga, tegelikuses annab raha tagasi tehas läbi vahendavate ettevõtete.
Pood annab tagasi selle mis teenis tehingult, müüa kannab samuti kahju nagu tarbija.
Ja fakt on see et kunagi eisa tagasi küsida rohkem kuisandnud oled. Ükskõik kui kalliks see toode ei muutu vahepeal kui on kohustus tehing tagasivõtta!
Katastroofiga tehasepiirkonnas pole siin mingit pistmist.

nagu eelnevalt öeldud, siis jah, juriidiliselt on kõik õige. Aga ära tule siia rääkima, et pood või maaletooja, oleneb kes selle ketta tehasesse saadab, ei saa uut samaväärset või paremat ketast vastu, ilma sentigi juurde maksmata.
Fakt on see, et ostjale tõmmati kott pähe, nagu eelnevalt ka ütlesin, ilus oleks olnud ostjale ketas tagastada ja soovitada tal ise tehasesse see asi saata.
Kommentaarid: 292 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ModiKomP
HV kasutaja
ModiKomP

liitunud: 01.06.2005




sõnum 30.12.2011 00:05:25 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
tsitaat:

Juhin siin tähele panu asjale, et pood kannab kliendile küll raha tagasi kuna tema suhtleb kliendiga, tegelikuses annab raha tagasi tehas läbi vahendavate ettevõtete.
Pood annab tagasi selle mis teenis tehingult, müüa kannab samuti kahju nagu tarbija.
Ja fakt on see et kunagi eisa tagasi küsida rohkem kuisandnud oled. Ükskõik kui kalliks see toode ei muutu vahepeal kui on kohustus tehing tagasivõtta!
Katastroofiga tehasepiirkonnas pole siin mingit pistmist.

nagu eelnevalt öeldud, siis jah, juriidiliselt on kõik õige. Aga ära tule siia rääkima, et pood või maaletooja, oleneb kes selle ketta tehasesse saadab, ei saa uut samaväärset või paremat ketast vastu, ilma sentigi juurde maksmata.
Fakt on see, et ostjale tõmmati kott pähe, nagu eelnevalt ka ütlesin, ilus oleks olnud ostjale ketas tagastada ja soovitada tal ise tehasesse see asi saata.


Tehas saadab pikale lainele, ütleb palun põõrdauge kohaliku müüa pole see on päris kindel, see on tiesti loogiline ka see pole nende rida üdse, ei maksa segamini ajad eri programme mis teevad tehased oma reitingtõstmiseks, ned on eri asiad!
Ku tahad ketta tagasi sada siis jääd ka rahastilma!
Alla kahe aasta ära mine küsimagi see pole tehasemure! Selleks on euro sedused ja väljapole ned ei kehti icon_cool.gif

_________________
Lugupidamine
http://www.modikomp.ee/soodus/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
WAV
HV veteran

liitunud: 02.03.2010




sõnum 30.12.2011 00:36:10 vasta tsitaadiga

ModiKomP kirjutas:
Tehas saadab pikale lainele, ütleb palun põõrdauge kohaliku müüa pole see on päris kindel, see on tiesti loogiline ka see pole nende rida üdse, ei maksa segamini ajad eri programme mis teevad tehased oma reitingtõstmiseks, ned on eri asiad!
Ku tahad ketta tagasi sada siis jääd ka rahastilma!
Alla kahe aasta ära mine küsimagi see pole tehasemure! Selleks on euro sedused ja väljapole ned ei kehti icon_cool.gif

See oli siinkohal küll teie poolt väga väga rumal jutt...
Mitu korda te olete ise vahetult seda tehasegarantii toimingut üldse läbi teinud?
Mina koos tutvusringkonnaga oleme kokku ca 15 korda seda teinud...
Tehasegarantii toimib reaalselt igal ajal (nii tehasepoolse garantiiaja esimesel päeval kui ka viimasel päeval), alati saab sealt reaalse ketta vastu, enamasti recertified, kuid nende puudumisel mõnikord ka täiesti uue. Sama mudeli mittesaadavusel on vastu saadetud mingi teine uuem mudel, sageli ka suurema mahuga. Näiteks kunagistele Maxtori ketastele sai mitu aastat tagantjärgi Seagate kettaid vastu. Ikka otse tehase lähimast esindusest, Rootsist, Poolast, Hollandist, Ungarist... Mitte kunagi pole olnud juhust, et tehas saadab minu rikkis ketta tagasi ja ütleb, et suhelge hoopis kohaliku müüjaga!
Kohaliku müüjaga võib suhelda, kuid tehasega saab alati ka suhelda.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirc
HV kasutaja
Mirc

liitunud: 18.08.2010




sõnum 30.12.2011 07:05:53 vasta tsitaadiga

ModiKomP kirjutas:
Ühtegi teksti pole mudetud pooleaastajooksul

Kusjuures on ikka küll!
Kui praegu ilutseb seal tekst:

Garantiiasendus:

Kui toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, võtab DELIVER BALTIC OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega või paremaga. Kui asi ei ole parandatav või asendatav täpselt sama mudeliga, kuulub müügileping lõpetamisele, millega seoses jääb defektne asi kauplejale ja kaupleja peab kliendile tagastama asja eest makstud raha. Garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga sama kestusega uus garantii. Asja parandamise puhul garantiitähtajal pikeneb (müügi)garantii parandamise aja kestuse võrra. Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

Varem polnud seal lauset nagu "Kui asi ei ole parandatav või asendatav täpselt sama mudeliga, kuulub müügileping lõpetamisele, millega seoses jääb defektne asi kauplejale ja kaupleja peab kliendile tagastama asja eest makstud raha."

Kopeeritud minu tarbijakaitse kirjast ja kergelt muudetud paar sõna.
Mirc kirjutas:
Kui asi ei ole parandatav või
asendatav täpselt samasugusega (sama mudeliga), kuulub müügileping lõpetamisele, millega seoses
jääb defektne asi kauplejale ja kaupleja peab Teile tagastama asja eest makstud raha.

Garantiilehel (link) veel ilutseb selline tore vana lause:
Garantiiasendus:
Kui toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, võtab DELIVER BALTIC OÜ endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega või paremaga. Garantiitähtajal asendatud asjale antakse algse müügigarantiiga sama kestusega uus garantii. Asja parandamise puhul garantiitähtajal pikeneb (müügi)garantii parandamise aja kestuse võrra. Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

Ma ei tahagi midagi halba öelda, lihtsalt tahtsin mainida, et minu teksti on kopeeritud ja kasutatud.
Minu jaoks on see ketta jama lõppenud ja ei viitsi enam põdeda. Tegelikult on ketas osaliselt veel vist tootmises, sest teised poed müüvad seda ketast veel. Link
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ModiKomp.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.