Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:15:21 vasta tsitaadiga

Aitäh kommentaari eest!

Ho Ho kirjutas:
RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta
Sellele oskan ma ka vastata:
siis, kui keegi õpib ära kuidas füüsikaseadusi muuta. Ehk siis teisisõnu seda ei olegi võimalik teha (kui just reaalselt ei ehitataks üles võrku meeletu tagavaraga millest välja reklaamitakse tühine murdosa).

Mahupiirang on juba omaette teema ning selle põhjuseid võib erinevaid olla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:16:45 vasta tsitaadiga

Vastus: aitäh, see on tõenäoliselt Eesti rekord:) Palun vaata varasemaid vastuseid.

salatoimik kirjutas:
Samuti sooviks veel selle piiramatu piiratud interneti kohta küsida.

Nimelt reklaamitakse välja seda internetti kui koju püsiühenduse asendajaks. Minu 1 kuu internetiliiklus jääb keskmiselt 1TB kanti kuus. Seega, mis sajandil me jõuame sinnamaale, et ma saaks tõesti mobiilse netiga liigutada 1TB andmeid kuus ilma mingite piiranguteta?
Räägite küll vapralt et 4G pakub juba 100+ mbps jne. Kuid mis kasu on mulle sellisest kiirusest kui limiit on mingi hädine 30GB kuus? See on 1 päeva liikluse maht heal juhul. Pean siis 31 lepingut tegema? Iga päeva jaoks eraldi. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:19:40 vasta tsitaadiga

Raske on seda juhtumit kommenteerida, tõenäoliselt oli tegu kommunikatsiooniveaga. Vabandame.

iir kirjutas:
Miks klienditeenindajad midagi ei tea?
Poes on telefon müügis soodushinnaga, 248.- (vist), tulen koju vaatan kodulehel maksab 350.- Mingi nutipaketiga on 250. Helistan küsin milles asi, tema ei tea, helistab poodi ja lubab tagasi helistada. Helistab tagasi ütleb et, kõik on õige, see on nutipaketi hind. Aga poes on hinna ees soodushind. Nutipaketiga saab ka 0.- eest kätte, miks siis ei ole soodushind 0.- Raiub vastu, et kõik on õige ja see ongi soodushind, samas kui teisi soodushinnaga telefone võid kohe välja osta soodushinnaga ilma mingi lisa paketita jne.
Kohapeal klient tahab liituda nutipaketiga ja võtta telefoni, siis teenindaja vaatab paketi lehelt, et oi seda telefoni siin üldse pole ju? See on hoopis järgmise paketiga tasuta... icon_eek.gif Samas telefoni enda lehel olevas hinnakirjas on olemas, et see telefon selle paketiga tasuta. Lõpuks siis on ta nõus seda vaatama ja ütleb veel, et oi, seda peab kontrollima, kas programm ikka laseb seda sisestada, mingi IT venna viga kindlasti...
kopp.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:24:21 vasta tsitaadiga

- jah, on võimalik kõnesalvestuse asemel kasutada digitaalallkirja.
- Ei, käsitsi ei liideta arveid, aga arve koostamine on keeruline protsess, kuid elektroonilised arved saabuvad tavaliselt kiiremini
- üldiselt kliendid eelistavad näha arvel oma kasutatud teenuseid, ostusid ja soodustusi. Sellest arve moodustubki.

UB kirjutas:
Sooviksin võimalust mobiiltelefoni osta, kasutades digitaalallkirjastamist, mitte mingisugust tobedat kõnesalvestust, mis on ajaraiskamine ning juriidiliselt enam kui kaheldav võimalus isiku tuvastamiseks.

Miks arveid väljastatakse tihtipeale alles 10 päeva pärast uue kuu algust? Kas neid liidetakse seal kokku käsitsi või? Sooviks saada kindlat kuupäeva, millal ma võin arve kätte saada. On tulnud ka olukordi, kus arve polegi minuni jõudnud ning ma pean kordusarve tellima. Täpsustuseks olgu öeldud, et arved on mul tellitud SEB internetipanka, nii et teel ei tohiks nad kuhugi kaduma minna!

See et teil sõnumid teinekord enne kohale ei jõua kui helistama hakkan ning ühendamine väga vaevaline on, loen ma võrgu iseärasuseks, sest kusagilt peab ju kokku hoidma icon_smile.gif Küll aga saate kõvasti kokku hoida selle pealt, kui paljud asjad mis toimivad meie riigis elektrooniliselt, saaks ta Teie toimima! Eks ta on vähehaaval paremaks läinud (alguses sai paketti vahetada alles uuest arvelduskuust nüüd saab isegi poolepealt toimima). Arved võite küll loogilisemaks muuta. Need täiskuuarvutamised ja mahaarvutamised arvel on ajuvabadus, võiks olla ainult arve, mitte ka tehingud, mismoodi antud summani jõuti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 30.11.2011 17:32:14 vasta tsitaadiga

Tere, kas teema on ainult interneti kohta?
Millest erinevus roamingus? Partnerist?

25.06.2011
Tere tulemast Itaaliasse! Köne Eestisse 0.47 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.18 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 3.20 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2

03.07.2011
Tere tulemast Austriasse! Köne Eestisse 0.30 EUR/min. Vastuvöetav köne 0.13 EUR/min. SMS-i hind 0.13 EUR. Andmeside hind 1.00 EUR/MB. MMS-i hind 0.26 EUR, millele lisandub mahule vastav andmeside tasu. Lisainfo +37258000000. Hädaabinumber 112. Tele2


Tele2 hinnakiri
Helistamine Euroopa Liidu riikides 0.42
Kõneminut Euroopa Liidu riikidest Eestisse 0.42
Kõneminut ühest EL-i riigist teise EL-i riiki 0.42
Kõnedele vastamine EL-i riikides 0.13

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:36:01 vasta tsitaadiga

Kas probleem on Kuressaare linnas asuvates kauplustes? Meile teadaolevalt ei tohiks Kuressaare suuremates kauplustes leviga probleeme olla...

Jah, Vanamõisa piirkonnas on esinenud probleeme. Uus mast on plaanis, kuid ehituse ajakava hetkel täpsemalt kinnitada ei saa kuna maaomanikega pole lõplikke kooskõlastusi.

võtas-uxu kirjutas:
Tere.
Esiteks see.... sooviks kommentaare icon_idea.gif
võtas-uxu kirjutas:
postitan siia ka kui tore on q-gsm teenindus....
võtas-uxu kirjutas:
võtas-uxu kirjutas:
nali elust enesest ja minust......
Eile avastasin postkastist mingi kirja. Maksehäire registrist tuli ,et olen TELE 2 ca. 12€ võlgu. Kolme sekundi pärast helistasin tele 2 kliendi toele ja tahtsin teada mis toimub.
Olen emt-s aastat 2001-2002 ja pole mingit pidi tele2-ga seotud. Helistamine ise oli juba paras komöödia..... a`la peale piiksu vajuta siis ja siis kui tahad veel mingit tagasisidet anda siis vajuta sinna. Ptsi, kellele seda sitta vaja on....
... no ok, see-selleks. Sain siis teada, et olen aastast 2005 icon_idea.gif neile võlgu ja mille eest.... lauatelefoni eest. Meibi kuskil 2003-2004 oli vist mingi leping jahh. Tule taevas appi, mis sajandis me elame. No ok, kui võlgu siis võlgu.
Läksin kõrtsist läbi panin laksu teravat ja seadsin sammud tele2 pärnu esindusse. Küsisin asja must-valgel paperil näha mis asja eest võlgu olen....
.... ja ei ole võimalik seda jama välja printida, lihtsalt ei saa ja kõik. Tundsin kuidas karvad hakkavad turri minema....
Mõtlesin sitta kahh ,et tavai köhin sula lauale ja lähme veel normaalselt lahku. Ei, raha ka mu käest vastu võtta ei saa. Täiesti eba-normaalne asutus.... ei jõua mulle see jama kohale.

Lihtsalt saadavad mingi fakk kirja koju hakka pappi köhima. Mille eest, seda sa teada ei saagi.
Jutt jäi lõpuks nii ,et helistavad esmasp.-teisip. ja siis saab asjasse ehk valgust. Lubasin klienditeenindajale kolmapäeval tagasi olla kui asi endiselt õhku jääb.



.... järjejutt jätkub icon_biggrin.gif
saatsin eile meili kus tahtsin asjale konkreetset arvet, et mille järgi ja mida ma maksan?
Kui algselt oli summa 11,25 €.... siis nüüd juba 13,78€, lihtsalt 2-3 päevaga keevitati mingi suva nuts otsa.
Nagu ma kirjast aru saan, see "võlgnevus" kustutakse icon_idea.gif icon_question.gif

Nad vist lihtsalt testivad järsku leidub mõni loll kes lihtsalt huupi arve kinni taob ja asja uurima ei hakkaks.
Seekord sattusid vale jobu otsa kes ei kavatse seda asja niisama jätta......
st. tahan kirjaliku lepingu lõpetamist ja paberit selle kohta et mul ei ole võlgnevusi ega kohustusi tele2 ees.

Spoiler Spoiler Spoiler


Teiseks, millal on plaanis saaremaal leviprobleemidega tegeleda? Suuremates kauplustes (maxima, auriga) puudeb elementaarne levi.
Vahetad telefonis kaardi mingi muu operaatori sim kaardiga ja probleem laksust kaob.

Kolmandaks, millal saab selles kohas (Kuressaarest 10km. itta) normaalselt ilma hakkimata telefoniga rääkida?
Maapinnast kuni 2m kõrguseni võimatu rääkida, ronides majakatusele on levi olemas.

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:37:53 vasta tsitaadiga

Tusti piirkonna 3G levi paraneb 2012. aasta jooksul.

taavi kirjutas:
millal siit mastist midagi rohkemat kui edge tuleb? http://maps.google.com/?q=Mast@58.4028,25.7978&z=16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:39:14 vasta tsitaadiga

Aitäh, vastus on Rasmuse kirjas üleval.

pois11 kirjutas:
Rasmus kirjutas:
Millest on tingitud olukord, kus telefon on küll näiliselt levialas, kuid reaalselt levi ei ole. Seda on mul võimalik näha tänu sellele, et nn "levi pulgad" on küll maksimumis, aga andmeside kiirust näitav kast, kus vastavalt on tähised G, E, H, on "seest tühjad", mis tähendab seda, et levi ei ole. Samuti ei ole võimalik ka välja helistada, vaid peale mõningat ootamist kostub kuularist "tuut-tuut-tuut" ja ühendust ei looda. Järgmisel proovimisel on levi järsku tekkinud ja helistamine jällegi võimalik. Aeg-ajalt ei ole isegi sellest abi, vaid tuleb käivitada uuesti automaatne võrguotsing, et teostada kõne.

On proovitud erinevate telefonidega ja kõigil täpselt sama asi.

Kas vastab tõele mitteametlik väide, kus aina kasvavad andmesidemahud tingivad olukorra, kus telefonid jäetakse operaatori poolt nn "puhkerežiimi", et hoida vabana maksimaalse arvu kanaleid ühes kärjepiirkonnas? Siseneva või väljuva kõne korral otsitakse uuesti levi/telefon üles ja toimub ühendamine - pahatihti esmakatsel ebaõnnestunult.

Mida tähendab väljend "Telefon, millele te helistate, ei vasta hetkel"? Kas tuleks seda mõista kui teadet, kus helistataval puudub levi või pole helistatav mingil muul põhjusel kättesaadav? Teatavasti edastatakse levi puudumisel veateade telefoni võrgupiirkonnast väljaspool või siis väljalülitatud oleku kohta ja hõivatuse korral on kuuldav lihtsalt kinnine toon.


Mul on täpselt sama küsimus, arvasin, et olen ainuke aga siiski mitte. Levi pulgad kõik olemas aga ei sisse ega välja helistada. Olen pannud tähele, et seda esineb 16:00-17:00 vahel, korra ka hommikul kell 8:00 vahel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:45:41 vasta tsitaadiga

- Viga võib olla telefonis. Palun edastage täpsem info klienditeenindusele, siis saame probleemiga täpsemalt tegeleda.
- Oleme Neanurme leviprobleemist teadlikud ja sobiva masti asukohakandidaadi otsingud käivad.
- Kas probleem mobiili ID-ga on korduv? Kui jah, siis palun pöörduge täpsema uurimise algatamiseks klienditeeninduse poole.

Mart352 kirjutas:
[VaHuR] kirjutas:
Miks pidevalt proovides kellelegi helistada kuulan mitukümmend sekundit vaikust, ning seejärel "kõne" katkestatakse?


On esinenud sama asi. Vahest proovi 2-3 korda enne kui kutsuma hakkab ja teise inimese kätte saad. Saaks aru, et levi kehva aga telefonis levi põhjas. Vahest paned telefoni kutsuma ja pikka aega vaikus ja siis hakkab kutsuma alles. Vahest ongi ainult vaikus ja ei hakkagi kutsuma. Sama asi esinenud 3 erineva telefoniga. Telefon asub enamasti Põltsamaa linnas. Kuigi sama asja on ka mujal ette tulnud (Tartus, Tallinnas)

Kurdaks ka väga kehva levi üle Neanrume külas. Põltsamaalt ca 10km Tartu poole. Tallinn Tartu maantee äärest umbes 2 km kaugusel. Majas sees kõnet alustada tihtipeale ei saa. Tuleb õue minna. Samamoodi 3 erineva telefoniga selline probleem olnud sealt. EMT-ga levi põhjas ja selliseid probleeme pole ette tulnud.


Logisin täna mobiili-id'ga Tele2 iseteenindusse, väidetakse, et ma pole klient. Paremal üleval nimi õige. ID kaardiga pidevalt sees käinud ja arveid maksnud. Kas mobili-id'ga sisselogimiseks tuleb mingi lisaliigutus teha? Mujal pole nagu sellist asja ette tulnud saan nii ID kaardi kui mobiili-id'ga sisse logida icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:47:11 vasta tsitaadiga

Aitäh kommentaari eest, oleme antud piirkonnas probleemist teadlikud. Tegeleme lahenduse leidmisega.

friik1 kirjutas:
Sattusin Aegviigu juurde Kõrveküla puhkekülla - õues sain korra niipalju levi, et üks sõnum tuli sisse, muidu juba teist päeva null puhka. Lohutuseks Elisa kah ei levi, EMT igatahes annab 3G välja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:53:46 vasta tsitaadiga

Aitäh viitamast.

RCC kirjutas:
et nagunii on põhiteemad Interneti ümber SUURE algustähega, siis infoks tele2, mismoodi peab korrektne Internet välja nägema
http://forte.delfi.ee/news/digi/rootsis-pustitati-uus-vorgukasutuse-rekord.d?id=62240788
50gb kuus jääks seal ilmselt hätta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 18:06:54 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: reaalset mahupiirangut tegelikult ei olegi, kuid ülisuurte mahtude juures piiratakse teiste kasutajate huvides andmeside kiirust.

RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta ning mahupiirangutega


kulla tele2 me ei ela aastas 1970 kui tuli arpanet. ÜLISUUR maht tähapäeva mõistes on sadades tuhandetes terabaitides!
tele2 klienditeenindusega vesteldes ja nüüd sellist vastust kuuldes tõmbab tele2 endale vee peale. kui ettevõtte ei suuda "ülisuuri mahte" hallata, tuleb oma teenused kriitiliselt üle vaadata.

_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 30.11.2011 18:10:52 vasta tsitaadiga

Nojah, aga vaata EMT limiite... mahupiirita icon_lol.gif

EMT Interneti mahupiirita teenuspakettides ja makseviisides on EMT-l õigus vähendada ette teatamata andmesidekiirust, alates 15 GB andmesidemahu täitumisest kalendrikuus. EMT Internet 4G paketi puhul 30 GB andmesidemahu täitumisest kalendrikuus.

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mart352
HV Guru
Mart352

liitunud: 05.02.2003




sõnum 30.11.2011 19:17:55 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
- Oleme Neanurme leviprobleemist teadlikud ja sobiva masti asukohakandidaadi otsingud käivad.
- Kas probleem mobiili ID-ga on korduv? Kui jah, siis palun pöörduge täpsema uurimise algatamiseks klienditeeninduse poole.


Loodetavasti leitakse üsna pea mastile asukoht thumbs_up.gif
Mobilli ID-ga tele2-e sisselogimine hetkel töötas, ilmselt pole siis korduv viga.
Tele2 Tehnika kirjutas:

- Viga võib olla telefonis. Palun edastage täpsem info klienditeenindusele, siis saame probleemiga täpsemalt tegeleda.


Täpsemat infot ei oskagi kirjutada. Umbes 3 aasta jooksul Nokia 6230i, Nokia E52 ja Samsung Galaxy S2 telefonideks olnud ja nende kõigiga on vahest sedasi olnud, et paned kutsuma telefon kõrva äärde ja on vaikus. Vaatad telefoni ekraani ja mingit valimist ei toimugi, lihtsalt ära katkenud. Proovid uuesti, enamasti hakkab kutsuma ja saad teise inimese kätte aga väga harva ka teisel korral sama asi. Viimati oli selline asi ca 2 nädalat tagasi. Enne seda ei mäletagi millal nii et mingi väga suur probleem pole aga kui ette tuleb siis tüütu küll. Väga tihe helistaja pole, ilmselt seetõttu mul esineb probleem harvem kui mõne teisel.

Minu probleem igatahes sarnane Rasmus ja [VaHuR] kirjutatuga.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=6771686#6771686
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=6772306#6772306

_________________
Imperfection is perfect
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 19:30:03 vasta tsitaadiga

Kusjuures sarnast probleemi olen ka EMT-iga viimasel ajal täheldanud.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 19:32:46 vasta tsitaadiga

Võrgu ülekoormus ehk? icon_rolleyes.gif
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 19:40:57 vasta tsitaadiga

Mine tea icon_rolleyes.gif

Igal juhul, kui Tele2 on küsimustele vastamise lõpetanud, siis HV toimetuse poolt täname Tele2-te, et tehniline osakond leidis aja vastamiseks. thumbs_up.gif
Ning loodame, et tulev 2012 aasta toob parandatud ja parendatud levialad ning kiirused thumbs_up.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 19:42:50 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
Kas probleem on Kuressaare linnas asuvates kauplustes? Meile teadaolevalt ei tohiks Kuressaare suuremates kauplustes leviga probleeme olla...

Jahh, probleem on KURESSAARE LINNAS asuvate kauplustega. Kui saaremaale satute, soovitan q-gsm-i kõnekaart osta ja asjas ise veenduda!!!


Tele2 Tehnika kirjutas:
Jah, Vanamõisa piirkonnas on esinenud probleeme. Uus mast on plaanis, kuid ehituse ajakava hetkel täpsemalt kinnitada ei saa kuna maaomanikega pole lõplikke kooskõlastusi.

See piirkond on minu teada aastaid 10 ja rohkem probleemne olnud, ja ilmselt ei parane ka. Kena värk. thumbs_down.gif

... ja põhi küsimusele jäi kommentaar tulemata, ausalt öeldes ei lootnudki. Sellisele lollusele polegi normaalset vastust. Taas kena-kena. thumbs_down.gif

Ja veel üks soe soovitus, teie infotelefon peaks ikka infotelefon olema... mitte et, helistavad pärast tagasi kui on kuskilt paberitest välja otsinud kõige elementaarsema kõneminuti hinna. thumbs_down.gif


Üldkokkuvõttes tänane inervjuu stiilis "taas uute lubaduste jagamine" on täielik läbikukkumine.
Kommentaarid: 139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ärihai
HV Guru
ärihai

liitunud: 14.04.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 19:43:53 vasta tsitaadiga

hetkel õnneks või kahjuks olen tele2 teenustega rahul ja suht happy thumbs_up.gif
_________________
Ütle siis mõtle icon_smile.gif
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 22:05:39 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
vastus: sellist teadet edastatakse kõigil juhtudel kui vastuvõtja telefon pole oma võrgule kättesaadav.

- Vaata eelmist vastust
[VaHuR] kirjutas:
Sooviks sama teada nagu kasutaja Rasmus.

Miks pidevalt proovides kellelegi helistada kuulan mitukümmend sekundit vaikust, ning seejärel "kõne" katkestatakse?
Kuigi vastaspoole telefon on levis, kuulen teadet: "Telefoninumber millele helistate, ei vasta hetkel." Mida see tähendab?

Miks tehakse soodustusi ainult uutele liitujatele? Kas vanad kliendid pole midagi?

Siiski on küsimus, et miks vastuvõtja telefon pole oma võrgule kättesaadav kui levi on?
See, et kutsuma ei hakka ja lõpuks kõne ära katkeb, on samuti esinenud mitmete telefonidega ja erinevates kohtades.

Eks need küsimused tuleb emaili teel edastada.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 30.11.2011 22:41:30 vasta tsitaadiga

[VaHuR] kirjutas:


Eks need küsimused tuleb emaili teel edastada.
kirjalikult, tähitud postiga
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 22:47:41 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

Me dissapoint, Tele2 thumbs_down.gif
Kommentaarid: 690 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rudolf112
Kreisi kasutaja
Rudolf112

liitunud: 27.04.2003




sõnum 30.11.2011 23:11:16 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

Me dissapoint, Tele2 thumbs_down.gif

Ehk peetakse siin silmas mingeid netipoe soodukaid, kus uue 18-kuulise vms tähtajalise lepinguga ka olemasolev klient midagi soodsamalt saab, aga paketindusega on neil, jah, kehvasti. Ise sai koos vanematega oldud ühe paketi peal õige pikalt ning kuigi ka see oli võrdlemisi soodne, hakati mulle paremaid hindu ise pakkuma alles siis, kui Elisa-poolsed üleminekupaberid nende lauale potsatasid. Selle peale tuli, jah, veel soodsam hind kui Elisa "parim hind Eestis" vms.

Kogu selle 3-4-5-6-7G ralli peale aga viitsiks öelda ainult ühe kommentaari, et kui mul on kasutada ainult 30GB mahus mõistliku kiirusega internetti kuus, pole enam paljudele klientidele vahet, kas see kiirus on 10, 100 või 1000mbit/s.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 01.12.2011 10:24:06 vasta tsitaadiga

Rudolf112 kirjutas:
Betamax kirjutas:
Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

Me dissapoint, Tele2 thumbs_down.gif

Ehk peetakse siin silmas mingeid netipoe soodukaid, kus uue 18-kuulise vms tähtajalise lepinguga ka olemasolev klient midagi soodsamalt saab, aga paketindusega on neil, jah, kehvasti. Ise sai koos vanematega oldud ühe paketi peal õige pikalt ning kuigi ka see oli võrdlemisi soodne, hakati mulle paremaid hindu ise pakkuma alles siis, kui Elisa-poolsed üleminekupaberid nende lauale potsatasid. Selle peale tuli, jah, veel soodsam hind kui Elisa "parim hind Eestis" vms.

Kogu selle 3-4-5-6-7G ralli peale aga viitsiks öelda ainult ühe kommentaari, et kui mul on kasutada ainult 30GB mahus mõistliku kiirusega internetti kuus, pole enam paljudele klientidele vahet, kas see kiirus on 10, 100 või 1000mbit/s.


Ainus viis Tele2 poolt odavamat kõneminutit näha on see kui nendeni jõuab üleminekusoov.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 01.12.2011 10:51:13 vasta tsitaadiga

Küsisin TELE2st lihtsalt pakkumist ja sain...
Miinimumarve — 2.99 €, kõneminut — 0.033€, kõnealustustasu 0, sek põhine kõnearvestus ja 1 sõbranr tasuta.

Minu arvates thumbs_up.gif .
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.