Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 15:42:39 vasta tsitaadiga

pinnawaatluz kirjutas:
ühest tele2 juhtkonna tegelase kunagisest meediaesinemisest (hetkel kahjuks ei oska täpsemalt öelda) on meelde jäänud, et väidetavalt tele2 lõi parema tehnilise positsiooni 4G töölepanekuks, kuna varustas oma tugijaamad teistest hiljem ja tänu sellele kaasaegsema tehnikaga. tegelane väitis, et seetõttu 4G töölepanek üle eestiliselt on tele2 jaoks piltlikult öelda vaid "nupulevajutamise küsimus". icon_lol.gif küsikski, et kui need asjad tele2 jaoks nii lihtsad on, siis miks pole seda nuppu juba vajutatud? kas seda plaanitakse teha lähiajal, 3 aasta pärast või tuleb kauem oodata ja lõpuks saadakse 4G tööle ikkagi peale teisi operaatoreid ning mängitakse oma väidetud eelisseisund maha?


Samuti kui iga teise "ahjusooja" tehnoloogiaga on esimesed versioonid tavaliselt ebatöökindlad ning vürtsitatud tarkvaravigadega. Seetõttu ei ole meie hinnangul hetkel 4G turuletoomine kommertstootena mõistlik. 2012 on tulemas uus tehnoloogiline põlvkond, mille baasil toome teenuse ka kliendini.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 15:47:04 vasta tsitaadiga

ärihai kirjutas:
tunneks huvi, et kunas hakkab tööle 4G ja milliseks võiks hind kujuneda?


2012 jooksul. Hinna/kvaliteedi suhtelt kindlasti parim valik icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 15:48:14 vasta tsitaadiga

Vastus: Mis piirkonnaga on tegemist? Kui situatsioon on korduv ühes ja samas kohas, siis on tõenäoliselt tegu lokaalse tugijaama rikkega või selle vale seadistusega. Sel juhul palun täpsustage klienditeenindusele rikke asukoht. Samuti võib probleem olla ka näiteks Teie telefonis, eriti kui probleem sama telefoniga ka mujal.

Rasmus kirjutas:
Millest on tingitud olukord, kus telefon on küll näiliselt levialas, kuid reaalselt levi ei ole. Seda on mul võimalik näha tänu sellele, et nn "levi pulgad" on küll maksimumis, aga andmeside kiirust näitav kast, kus vastavalt on tähised G, E, H, on "seest tühjad", mis tähendab seda, et levi ei ole. Samuti ei ole võimalik ka välja helistada, vaid peale mõningat ootamist kostub kuularist "tuut-tuut-tuut" ja ühendust ei looda. Järgmisel proovimisel on levi järsku tekkinud ja helistamine jällegi võimalik. Aeg-ajalt ei ole isegi sellest abi, vaid tuleb käivitada uuesti automaatne võrguotsing, et teostada kõne.

On proovitud erinevate telefonidega ja kõigil täpselt sama asi.

Kas vastab tõele mitteametlik väide, kus aina kasvavad andmesidemahud tingivad olukorra, kus telefonid jäetakse operaatori poolt nn "puhkerežiimi", et hoida vabana maksimaalse arvu kanaleid ühes kärjepiirkonnas? Siseneva või väljuva kõne korral otsitakse uuesti levi/telefon üles ja toimub ühendamine - pahatihti esmakatsel ebaõnnestunult.

Mida tähendab väljend "Telefon, millele te helistate, ei vasta hetkel"? Kas tuleks seda mõista kui teadet, kus helistataval puudub levi või pole helistatav mingil muul põhjusel kättesaadav? Teatavasti edastatakse levi puudumisel veateade telefoni võrgupiirkonnast väljaspool või siis väljalülitatud oleku kohta ja hõivatuse korral on kuuldav lihtsalt kinnine toon.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 15:54:05 vasta tsitaadiga

Vastus:

-Mis piirkonnaga on tegemist? Kui situatsioon on korduv ühes ja samas kohas, siis on tõenäoliselt tegu lokaalse tugijaama rikkega või selle vale seadistusega. Sel juhul palun täpsustage klienditeenindusele rikke asukoht.

- Kõne puhul ei vabastata kunagi kõnekanaleid, vaid hoitakse kõne algusest kuni kõne lõpuni (nii 2G kui 3G puhul). Jõudehetkel vabastatakse kasutaja ressurss teistele kasutajatele, aga kohe kui klient asub teenust kasutama, siis on teenus temale tingimusteta kättesaadav.

- Sellist võrguteadet edastatakse kõigil juhtudel kui kasutaja telefon ei ole võrgule kättesaadav

Rasmus kirjutas:
Millest on tingitud olukord, kus telefon on küll näiliselt levialas, kuid reaalselt levi ei ole. Seda on mul võimalik näha tänu sellele, et nn "levi pulgad" on küll maksimumis, aga andmeside kiirust näitav kast, kus vastavalt on tähised G, E, H, on "seest tühjad", mis tähendab seda, et levi ei ole. Samuti ei ole võimalik ka välja helistada, vaid peale mõningat ootamist kostub kuularist "tuut-tuut-tuut" ja ühendust ei looda. Järgmisel proovimisel on levi järsku tekkinud ja helistamine jällegi võimalik. Aeg-ajalt ei ole isegi sellest abi, vaid tuleb käivitada uuesti automaatne võrguotsing, et teostada kõne.

On proovitud erinevate telefonidega ja kõigil täpselt sama asi.

Kas vastab tõele mitteametlik väide, kus aina kasvavad andmesidemahud tingivad olukorra, kus telefonid jäetakse operaatori poolt nn "puhkerežiimi", et hoida vabana maksimaalse arvu kanaleid ühes kärjepiirkonnas? Siseneva või väljuva kõne korral otsitakse uuesti levi/telefon üles ja toimub ühendamine - pahatihti esmakatsel ebaõnnestunult.

Mida tähendab väljend "Telefon, millele te helistate, ei vasta hetkel"? Kas tuleks seda mõista kui teadet, kus helistataval puudub levi või pole helistatav mingil muul põhjusel kättesaadav? Teatavasti edastatakse levi puudumisel veateade telefoni võrgupiirkonnast väljaspool või siis väljalülitatud oleku kohta ja hõivatuse korral on kuuldav lihtsalt kinnine toon.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
timothy
HV kasutaja
timothy

liitunud: 21.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2011 15:54:49 vasta tsitaadiga

Väike vahemärge: Kirjas on, et on proovitud erinevate telefonidega. Kui ma ei eks, kurtsid saranst asja ka erinevad küsijad siin samas teemas icon_confused.gif
Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus: Mis piirkonnaga on tegemist? Kui situatsioon on korduv ühes ja samas kohas, siis on tõenäoliselt tegu lokaalse tugijaama rikkega või selle vale seadistusega. Sel juhul palun täpsustage klienditeenindusele rikke asukoht. Samuti võib probleem olla ka näiteks Teie telefonis, eriti kui probleem sama telefoniga ka mujal.

Rasmus kirjutas:
Millest on tingitud olukord, kus telefon on küll näiliselt levialas, kuid reaalselt levi ei ole. Seda on mul võimalik näha tänu sellele, et nn "levi pulgad" on küll maksimumis, aga andmeside kiirust näitav kast, kus vastavalt on tähised G, E, H, on "seest tühjad", mis tähendab seda, et levi ei ole. Samuti ei ole võimalik ka välja helistada, vaid peale mõningat ootamist kostub kuularist "tuut-tuut-tuut" ja ühendust ei looda. Järgmisel proovimisel on levi järsku tekkinud ja helistamine jällegi võimalik. Aeg-ajalt ei ole isegi sellest abi, vaid tuleb käivitada uuesti automaatne võrguotsing, et teostada kõne.

On proovitud erinevate telefonidega ja kõigil täpselt sama asi.

Kas vastab tõele mitteametlik väide, kus aina kasvavad andmesidemahud tingivad olukorra, kus telefonid jäetakse operaatori poolt nn "puhkerežiimi", et hoida vabana maksimaalse arvu kanaleid ühes kärjepiirkonnas? Siseneva või väljuva kõne korral otsitakse uuesti levi/telefon üles ja toimub ühendamine - pahatihti esmakatsel ebaõnnestunult.

Mida tähendab väljend "Telefon, millele te helistate, ei vasta hetkel"? Kas tuleks seda mõista kui teadet, kus helistataval puudub levi või pole helistatav mingil muul põhjusel kättesaadav? Teatavasti edastatakse levi puudumisel veateade telefoni võrgupiirkonnast väljaspool või siis väljalülitatud oleku kohta ja hõivatuse korral on kuuldav lihtsalt kinnine toon.

_________________
www.minuprint.com fototrükk
3dmarket.ee filamendid 3d printerile ja 3d prinditud tooted
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 15:56:58 vasta tsitaadiga

tsitaat:
2. Miks lepingulistel klientidel pole seda "automaatset interneti päevapiletit" nagu on kõnekaartidel? Teinekord internetti vaja siis oleks maru mugav, et saab julgelt kasutada ja tead ette et läheb kindel tasu vaid arvele otsa. Samuti kui harva vaja siis pole mõtet võtta mingit internetipaketti ning keset metsa ikka ei tea küll kuhu numbrile mis sisuga sõnumi peab saatma tellimiseks. Hetkel lepingulistel klientidel vist ilma internetipaketita 25 krooni (misiganes see € ei tee) = 1 MB mis on sulaselge röövimine.

Vastus: Täname ettepaneku eest, võimalusel võtame seda tulevaste pakettide arendamisel arvesse
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:03:35 vasta tsitaadiga

1. Võrgu laiendamine on pidev protsess. Meile teadaolevalt antud piirkonnas probleeme pole. Kui Teil esineb teenuse kasutamisel tõrkeid, siis palun edastage oma konkreetne probleem klienditeenindusele.
2. Sellised modemid on juba saadaval Tele2 poes. 42 megabitti kiirusega võrk on käivitatud ja tugijaamade uuendame toimub pidevalt.

tahanteada kirjutas:
Tere,
1. Millal Mustamäel, Sääse-Siili piirkonnas mobiilinterneti tarbeks antenne juurde lisatakse ning kanalimahtusid suurendatakse.
2. Viimases arengu-uudises on jutt valmisolekust käivitada "kuni 42 megabitti" kiirusega 3,5G võrk. Millal see võrk reaalselt tööle pannakse ning millal algab selle kiiruse jaoks sobivate, "kuni 42 megabitti" kiirusega 3,5G USB-modemite ning ruuterite müük?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZaborgZaborg
HV vaatleja
ZaborgZaborg

liitunud: 08.01.2011




sõnum 30.11.2011 16:05:52 vasta tsitaadiga

Kasutan TELE2 Internetti juba üle kuu aja ja olen teenusega väga rahul. Kuid mind hakkas tugevalt häirima see 30GB piirang, mis saab väga ruttu täis (HD videod YouTubes jne). Juba esimesel kuul sai mul limiit täis kuskil 20ndal kuupäeval. Peale selle, et ühendus on nüüd väga aeglane, ei pääse ma ka ligi väga paljudele saitidele ja näiteks Facebookis, ei suuda ükski brauser minu profiilipilti laadida mingil veidral põhjusel. Ja nagu mainisin, paljud saidid ei avane enam üldse.

Äkki võiksite kaaluda mahupiirangu tõstmist, näiteks 50GB-60GB või see üldse ära võtta.


P. Pilv,
Põlvamaa
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 30.11.2011 16:17:00 vasta tsitaadiga

See, et paljud interneti lehed vahel ei avane on ka teistel. Ühel hetkel lihtsalt osad lehed ei lae. Nende suunas ei saa ka pingides ühendust. Lahendus: 1 kuni 10 restarti ruuterile. Paar korda olen ka klienditeenindusse helistanud, kus on mastist restart tehtud. Probleem on edastatud ka tehnikutele. Sealt helistati paar päeva hiljem tagasi ja kinnitati, et masti poolt on kõik korras ja kuna sel hetkel probleeme polnud, siis rohkem asja ei uuritud. Täna hommikul oli taas sama probleem, aga aitas ainult ruuteri restardist seekord. Samasugust probleemi on kirjeldanud ka paljud teised siinse foorumi kasutajad teistes piirkondades.
_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZaborgZaborg
HV vaatleja
ZaborgZaborg

liitunud: 08.01.2011




sõnum 30.11.2011 16:20:01 vasta tsitaadiga

radist87 kirjutas:
See, et paljud interneti lehed vahel ei avane on ka teistel. Ühel hetkel lihtsalt osad lehed ei lae. Nende suunas ei saa ka pingides ühendust. Lahendus: 1 kuni 10 restarti ruuterile. Paar korda olen ka klienditeenindusse helistanud, kus on mastist restart tehtud. Probleem on edastatud ka tehnikutele. Sealt helistati paar päeva hiljem tagasi ja kinnitati, et masti poolt on kõik korras ja kuna sel hetkel probleeme polnud, siis rohkem asja ei uuritud. Täna hommikul oli taas sama probleem, aga aitas ainult ruuteri restardist seekord. Samasugust probleemi on kirjeldanud ka paljud teised siinse foorumi kasutajad teistes piirkondades.


Mul on netipulk ainult, ruuterit pole millele restarti teha... Ja see hakkas pihta just peale seda kui 30GB täis sai.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:22:15 vasta tsitaadiga

Vastus:

1-4 Tehniline põhjendus on, et ülisuurte andmemahtude kasutamine mobiilivõrgus häirib teisi kasutajaid, seetõttu on mobiilioperaatorid üle maailma võtnud kasutusele meetmeid oma klientide võrdseks kohtlemiseks.

5 Klienditeenindajatel on juurdepääs võrgu staatust ja koormatust puudutavale infole. Tegeleme pidevalt klienditeenindajate koolitamise ja kompetentsi tõstmisega.

radist87 kirjutas:
1. Millal kavatsetakse tõsta kalendrikuu mahupiiri või see taaskord ära kaotada? 2011 aasta algul hõigati välja, et kõik Internet arvuti paketid on mahupiiranguta (ei olnud ka mahupõhiseid kiiruspiiranguid). Võttis ainult kuus kuud, et uuesti kehtestada mahupiirang 30 GB, millele järgneb kiiruse piiramine.

Tänasel päeval on 30 GB väga väike maht.

2. tele2 teenuste üldtingimused:
tsitaat:
5.1.2. ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, teatades sellest kliendile tingimustes ettenähtud korras;

10.9.2. Tingimuste muudatustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest teatab Tele2 kliendile teate avaldamisega massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või saates muudatused ja/või täiendused või uued tingimused kliendile kirjalikult vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamist. Kliendi soovil annab Tele2 klienditeenindus talle teavet tingimuste muutustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest.

uued interneti kasutamise tingimused:
tsitaat:
5. Tingimuste kehtivus ja muutmine
5.1. Käesolevad Tingimused jõustuvad 10. juulist 2011 ja sellega muutuvad kehtetuks varem kehtinud Interneti kasutamise tingimused.
5.2. Tele2-l on õigus muuta Tingimusi igal ajal, avaldades muudetud Tingimused enda kodulehel internetis.
5.3. Tingimuste muudatused jõustuvad muudatuste kodulehel avaldamisele järgnevast kuupäevast, kui muudatuses endas ei ole näidatud teistsugust jõustumisaega.


Uute interneti kasutamise tingimuste punkt 5.3. ja teenuste üldtingimuste punkti 10.9.2. vahel on väike vastuolu. Kliendina kehtivad mulle mõlemad tingimused, aga selgelt on näha, et uued interneti kasutaja tingimused ignoreerivad teenuste kasutamise üldtingimusi. Kumb neist siis ülemuslikum on/kehtib?

Lisaks: Kas tele2 kodulehel uute tingimuste avaldamisest piisab klientide teavitamiseks? Tele2 koduleht ei ole üldjuhul interneti lehitseja avaleht, veel vähem igasuguste tingimuste alamlehed kodulehe sügavustes. Lepinguliste klientide meili teel informeerimine igasugustest tingimuste muutmistest võiks olla elementaarne.

3. Tele2 koostab arved kalendrikuu alguse seisu järgi. Miks läheb arve koostamisele ja meili peale saatmisele endiselt 5-6 päeva aega. Kuu mahud ja arvud lööb kokku automaatika. Arved saadab välja automaatika. Meili peale jõuab ikka 5-6 kuupäeval.
Samal teemal: Kui interneti 30 GB mahupiir on ületatud ja kiirus on piiratud, siis tele2 kodulehe info järgi peaks normaalkiirused automaatselt taastuma järgmis kalendrikuu algamisega. Viimasel kuul taastus normaalkiirus alles kolmandal kuupäeval. Miks tele2 kalendrikuu ei kattu ülejäänud maailma kalendrikuuga?

4. Miks tele2 ei informeeri lepingulisi kliente nende teenusepaketi vananemise kohta? Hiljuti sai avastatud, et kasutusel olnud Pere 500 kõnepakett on tele2 kodulehel arhiivi pandud ja selle asemel oleks saanud juba ammu kasutada mõnd soodsamat samasisulist uuemat paketti. Praeguse paketivahetusega kaasnes u 15€ igakuine kokkuhoid samade kõnemahtude juures. Tele2-l polnud mingit probleemi saata mulle kuude kaupa kõneteenuste arveid arhiivi pandud paketi hindade alusel samal ajal, kui minu interneti paketti kaasajastati vastavalt uuemate tingimuste tulemisega. Miks uuendatakse minu internetipaketti minu eest, aga minu kõnepaketti uuendusväärseks ei peeta?

5. Tele2 klienditeenindajatel võiks olla ligipääs mobiili mastide rikete, koormuste ja kasutajate arvu graafikule. Praegu on klienditeenindajate esimene ja viimane seletus interneti probleemide kohta:"kasutajate arvu tõus"ilma, et nad ühtegi reaalset koormuse numbrit näeks. Samal ajal on mastis mingid tehnilised probleemid, mis tehnikuni ei jõuagi, sest keegi ei saa mööda sellest "kasutajate arvu tõusu" jutust ja probleem mastiga jääb fikseerimata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:26:09 vasta tsitaadiga

Vastus: reaalset mahupiirangut tegelikult ei olegi, kuid ülisuurte mahtude juures piiratakse teiste kasutajate huvides andmeside kiirust.

RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta ning mahupiirangutega
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:30:04 vasta tsitaadiga

2012. aastal on plaanis märkimisväärselt tihendada 3G leviala Tartus, mahtude suurendamist teostatakse pidevalt. Streamingut me ei piira, palun täpsustage oma asukoht, et saaksime tugijaama või võimaliku probleemi täpsustada.

Magic kirjutas:
Kuhu on Tartus plaanis lähiajal uusi maste paigutada? (ülekoormuse tõttu ja stream piirangute tõttu muutus näiteks BBC1 vaatamine võimatuks).
EMT-ga töötab seevastu veatult icon_confused.gif Levitugevus 3,5G mõlemal sama - mast asub täpselt samas kohas.
Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.

thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:36:40 vasta tsitaadiga

Vastus: täname, et olete meie teenuse pikaajaline ja lojaalne kasutaja, tehnikaosakonnale teadaolevalt saab väga häid kampaaniapakkumisi praegu ka olemasolev klient.

Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:39:30 vasta tsitaadiga

vastus: sellist teadet edastatakse kõigil juhtudel kui vastuvõtja telefon pole oma võrgule kättesaadav.

- Vaata eelmist vastust

[VaHuR] kirjutas:
Sooviks sama teada nagu kasutaja Rasmus.

Miks pidevalt proovides kellelegi helistada kuulan mitukümmend sekundit vaikust, ning seejärel "kõne" katkestatakse?
Kuigi vastaspoole telefon on levis, kuulen teadet: "Telefoninumber millele helistate, ei vasta hetkel." Mida see tähendab?

Miks tehakse soodustusi ainult uutele liitujatele? Kas vanad kliendid pole midagi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:42:15 vasta tsitaadiga

Suured tänud lojaaluse eest, anname jätkuvalt oma parima, et olemasolevate klientide ootusi õigustada.

alliance kirjutas:
Betamax kirjutas:
Kas Tele2 plaanib ka mingeid pakette teha kliendistaaži baasil nagu näiteks EMT Topeltpluss kliendiprogramm? Olen olnud varsti üle 12 aasta Tele2 klient ja kõik arved on alati olnud õigeaegselt tasutud. Sellele vaatamata on tõeliselt soodsad pakkumised ainult uutele klientidele.


Sama küsimus ja lisaks juurde et yle 10 a lojaalsetele klientidele võiks ikka paremad soodustused olla , kui neile keda on vaja võrku püüda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:43:58 vasta tsitaadiga

Palun vaata eelmiseid vastuseid

oksakoor kirjutas:
RCC kirjutas:
millal tuleb reaalne internet ilma KUNI-ta ning mahupiirangutega

Ma ootan ka sellele huviga vastust.
Mis seda üldse takistab?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:49:00 vasta tsitaadiga

Vastus: Venetsueelaga saame roamingu 2011 jooksul ning Nepaaliga 2012. aasta esimeses pooles. Rwandaga tegeleme, kuid kahjuks läheb veel aega. Sellisel puhul soovitame osta kohaliku mobiilioperaatori kõnekaardi.

Draax kirjutas:
Ma küsiks ühe mitte-mobiilse-internetiga seotud küsimuse ka icon_smile.gif

Elukaaslasel on Tele2 pakett ing ta reisib palju. Tihti oleme põrganud sellisele takistusele, et Tele2-l puudub paljudes riikides roamingupartner. Viimase 2-3 aasta jooksul külastatud riikidest näiteks Venezuela, Rwanda, Nepaal.
Ise kasutan EMT-d ning EMT jääb sellest loetelust hätta vaid Rwandaga, Venezuelas ja Nepaalis on partnerid olemas.

Kas ja millal on Tele2-l plaanis enda roamingu ala laiendada?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:51:21 vasta tsitaadiga

Vastus: tõenäoliselt on sõnumi seadistused paigast ära, lahendus on seadistuse korrigeerimine või SIM-kaardi vahetus.

Sixten kirjutas:
Miks on nii, et vahel, kui saadan smsi, läheb kohale see loetud minutitega, teine kord on aga sms ''sending'' staatusega 2 päeva ? icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif
Diiliga polnud 2 aasta jooksul kordagi sellist probleemi, Tele2 võrgus aga iga päev mitu korda thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 30.11.2011 16:51:37 vasta tsitaadiga

Tele2 Tehnika kirjutas:
Vastus:

1-4 Tehniline põhjendus on, et ülisuurte andmemahtude kasutamine mobiilivõrgus häirib teisi kasutajaid, seetõttu on mobiilioperaatorid üle maailma võtnud kasutusele meetmeid oma klientide võrdseks kohtlemiseks.

5 Klienditeenindajatel on juurdepääs võrgu staatust ja koormatust puudutavale infole. Tegeleme pidevalt klienditeenindajate koolitamise ja kompetentsi tõstmisega.

radist87 kirjutas:
1. Millal kavatsetakse tõsta kalendrikuu mahupiiri või see taaskord ära kaotada? 2011 aasta algul hõigati välja, et kõik Internet arvuti paketid on mahupiiranguta (ei olnud ka mahupõhiseid kiiruspiiranguid). Võttis ainult kuus kuud, et uuesti kehtestada mahupiirang 30 GB, millele järgneb kiiruse piiramine.

Tänasel päeval on 30 GB väga väike maht.

2. tele2 teenuste üldtingimused:
tsitaat:
5.1.2. ühepoolselt muuta ja/või täiendada tingimusi või kehtestada uued tingimused ja/või hinnakirja või kehtestada uus hinnakiri, teatades sellest kliendile tingimustes ettenähtud korras;

10.9.2. Tingimuste muudatustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest teatab Tele2 kliendile teate avaldamisega massiteabekanalite vahendusel, Tele2 interneti koduleheküljel või saates muudatused ja/või täiendused või uued tingimused kliendile kirjalikult vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste ja/või täienduste või uute tingimuste kehtima hakkamist. Kliendi soovil annab Tele2 klienditeenindus talle teavet tingimuste muutustest ja/või täiendustest või uutest tingimustest.

uued interneti kasutamise tingimused:
tsitaat:
5. Tingimuste kehtivus ja muutmine
5.1. Käesolevad Tingimused jõustuvad 10. juulist 2011 ja sellega muutuvad kehtetuks varem kehtinud Interneti kasutamise tingimused.
5.2. Tele2-l on õigus muuta Tingimusi igal ajal, avaldades muudetud Tingimused enda kodulehel internetis.
5.3. Tingimuste muudatused jõustuvad muudatuste kodulehel avaldamisele järgnevast kuupäevast, kui muudatuses endas ei ole näidatud teistsugust jõustumisaega.


Uute interneti kasutamise tingimuste punkt 5.3. ja teenuste üldtingimuste punkti 10.9.2. vahel on väike vastuolu. Kliendina kehtivad mulle mõlemad tingimused, aga selgelt on näha, et uued interneti kasutaja tingimused ignoreerivad teenuste kasutamise üldtingimusi. Kumb neist siis ülemuslikum on/kehtib?

Lisaks: Kas tele2 kodulehel uute tingimuste avaldamisest piisab klientide teavitamiseks? Tele2 koduleht ei ole üldjuhul interneti lehitseja avaleht, veel vähem igasuguste tingimuste alamlehed kodulehe sügavustes. Lepinguliste klientide meili teel informeerimine igasugustest tingimuste muutmistest võiks olla elementaarne.

3. Tele2 koostab arved kalendrikuu alguse seisu järgi. Miks läheb arve koostamisele ja meili peale saatmisele endiselt 5-6 päeva aega. Kuu mahud ja arvud lööb kokku automaatika. Arved saadab välja automaatika. Meili peale jõuab ikka 5-6 kuupäeval.
Samal teemal: Kui interneti 30 GB mahupiir on ületatud ja kiirus on piiratud, siis tele2 kodulehe info järgi peaks normaalkiirused automaatselt taastuma järgmis kalendrikuu algamisega. Viimasel kuul taastus normaalkiirus alles kolmandal kuupäeval. Miks tele2 kalendrikuu ei kattu ülejäänud maailma kalendrikuuga?

4. Miks tele2 ei informeeri lepingulisi kliente nende teenusepaketi vananemise kohta? Hiljuti sai avastatud, et kasutusel olnud Pere 500 kõnepakett on tele2 kodulehel arhiivi pandud ja selle asemel oleks saanud juba ammu kasutada mõnd soodsamat samasisulist uuemat paketti. Praeguse paketivahetusega kaasnes u 15€ igakuine kokkuhoid samade kõnemahtude juures. Tele2-l polnud mingit probleemi saata mulle kuude kaupa kõneteenuste arveid arhiivi pandud paketi hindade alusel samal ajal, kui minu interneti paketti kaasajastati vastavalt uuemate tingimuste tulemisega. Miks uuendatakse minu internetipaketti minu eest, aga minu kõnepaketti uuendusväärseks ei peeta?

5. Tele2 klienditeenindajatel võiks olla ligipääs mobiili mastide rikete, koormuste ja kasutajate arvu graafikule. Praegu on klienditeenindajate esimene ja viimane seletus interneti probleemide kohta:"kasutajate arvu tõus"ilma, et nad ühtegi reaalset koormuse numbrit näeks. Samal ajal on mastis mingid tehnilised probleemid, mis tehnikuni ei jõuagi, sest keegi ei saa mööda sellest "kasutajate arvu tõusu" jutust ja probleem mastiga jääb fikseerimata.


Vastatud on justkui ainult 1. ja 5. küsimus. Ka küsimused 2-4 vajaksid sisulist vastust.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 16:51:52 vasta tsitaadiga

Palun täpsustage küsimust

keevitaja kirjutas:
Miks te valetate?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:06:24 vasta tsitaadiga

Vastus:

- Meie lähtume tootja poolt antud klassifikatsioonist
- seadme saab ilma täiendava sissemaksuta kohe kätte
- aitäh info eest, värsked uuringud näitavad siiski, et oleme teisel kohal
- tehnikaosakond võtab teie kommentaarid arvesse:)

antud telefonid võimaldavad kasutada
AKE kirjutas:
Kuidas kommenteerite neid erinevaid, viimastel aastatel avaldatud ja ilmselgelt valet sisaldavaid reklaamlauseid?

Tele 2 jagab tasuta nutitelefone! Eesti soodsaim Nutitelefoni paketiga saad saad kasutada piiramatus mahus internetti kiirusega 1 mbit/sekundis, helistada oma perele 0 €/sek ja lisaks anname sulle kaasa tasuta nutitelefoni.
https://pood.tele2.ee/et/serviceplans/688
Nutitelefonide valikus pakutakse telefone, mis EI OLE NUTITELEFONID: LG T505, Samsung S5260 (Star Wifi II), Samsung S5620 Monte
Miks te kliente nii toorelt petate? Need telefonid on teie Nutipaketi valikus reklaamitud kui nutitelefonid ja klient, kes esimest korda puutub kokku smartphone'iga, saab otsesõnu lihtsalt petta... icon_mad.gif

Tele2 pakub tasuta iPade!!
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=6725149
Kas te ikka saate ise aru, mida tähendab TASUTA jagamine?? Üks asi on nullsissemaksega järelmaks ehk ilma ühtegi senti tasumata saad asja kätte, teine asi on tasuta jagamine... taaskord selline lahe vale ja sellise pealkirjaga uudised saadeti sügisel igasse uudisportaali.
http://www.tele2.ee/3262.html

Tele 2 on suuruselt II mobiilioperaator Eestis omades 33% turuosa (Tele 2 poolt tellitud “Brand Tracker Survey” andmetel)
Tegelikult ütlevad riiklikud ametkonnad, eesotsas Konkurentsiametiga, et suurima turuosaga Eesti mobiilioperaator on EMT 43%, teisel kohal asub Elisa 29% ja kolmandal Tele2 27% turuosaga. Riikliku statistika andmetel (kuhu te ise olete oma andmed ju esitanud) on kliendiarv operaatorite kaupa 2011. aasta teise kvartali lõpu seisuga järgmine: EMT 774 463, Elisa 524 030 ja Tele2 487 943 klienti.

Veel vahvaid reklaame natuke varasemast ajast:

(Nõmme tegelik elanike arv on ca 39tuhat ning Pääsküla on üks Nõmme asumitest, kus teie arvates elab sama palju inimesi, kui Nõmmel kokku)

Siia võiks lisada veel väited, et Tele 2 ületulnud klientide arved vähenevad vähemalt poole võrra http://www.tele2.ee/2420.html (ma ei tea, mul oli kuuarve alla 5 euro ehk 75kr ja te sellest poole väiksemat arvet küll joonistada ei suutnud, pigem vastupidi) ning muidugi kirsiks tordil on teie piiramatu andmemahuga internetipaketid sh Piiramatu mobiilipakett, kus tegelikult kehtib 30GB piirang ja seda ka kõige kallima kuutasuga pakettides. Vt lisa - https://pood.tele2.ee/et/services/811

Tõesti, miks te lausa patoloogiliselt valetate? monkey.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:08:05 vasta tsitaadiga

Vastus: 2012. aastal on plaanis OLULISELT täiendada Jõhvi piirkonna 3G ja 2G leviala.

green kirjutas:
Küsiks kahh mobiililevi puudutava küsimuse, et millal ja kas on plaanis ida-virus Jõhvis lisada mingeid tugijaamu vms..., sest näiteks kaubakeskuses tsentraal kaob levi üldse ära, sama probleem ka selles n.ö punase-väljaku all oleva parklaga....levi puudus...jaama tn. kandis kus on vanemad majad paksemate seintega samuti levi on ja ei ole....samas emt, elisa funkavad normilt...telefoni süüks ajada seda ei saa sest probleem juba ammune ja kasutusel old mitmed telefonid.... icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:10:39 vasta tsitaadiga

Vastus: 2012. aastal on plaanis Viimsis käivitada mitmeid uusi tugijaamu. Seni on antud piirkonnas pärssinud tugijaamade arendamist kooskõlastused maaomanikega.

keevitaja kirjutas:
terve viimsi on 3g leviauke täis, käisin ise testimas tele2 poolt antud netipulgaga!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tele2 Tehnika
HV vaatleja

liitunud: 30.11.2011




sõnum 30.11.2011 17:14:36 vasta tsitaadiga

Vastus: aitäh, see on hea vihje, tehnikaosakond edastab küsimuse arveldusele!

Nu kirjutas:
Krediidi limiit mida klient saab ise määrata toimib puudulikult. kontroll limiidi osas toimub 24h intervalliga või veelgi harvem ehk kui ühel päeval õnnestub sellest üle kulutada siis limiidi ületamise tevitus jääb hiljaks. Kas tänapäeval ei saaks seda operatiivsemaks muuta?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu - küsimustele vastab TELE2 (INTERVJUU ON LÕPPENUD) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.