Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
bush
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2002
|
11.10.2011 19:41:56
|
|
|
+1 Ei ole endalgi sniperitega probleeme olnud. Oled koguaeg esirindel ja tapad ja möllad siis pole aega vaadata, et äkki kuskil mõni istub, jooksed mööda ja asi vask
_________________ >50$ pokkeri bankroll |
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
11.10.2011 19:47:10
|
|
|
no kurat.... krdi kommi suhu panemine käib, et ikka mäng võimalikult noskilliks teha.
või üritavad client side hitregi sellega lihvida, et siis ennem võimalikku surma saab player ikka pisikese hoiatuse.
fail anyway ja ma ei imesta kui MW3 lööb veel bf3-le roundhouse kickiga näkku
Firefights in the beta prioritize reflexes over tactics, which is a departure from Bad Company 2.
fuuuu kuidas saab nii lolli paska ajada? ausõna?
kunagi cs-is teadsid, et kui sa loll oled ja mingi jamaga maha saad siis AWP tõmbab su seinale ja game over, seega mõtlesid ennem kui kukkusid lamba kombel kõvade sammudega rahmeldama või jooksid lampi peale lootes, et "äkki ta laseb mööda"
võtsid abiks smoke, flashi, distractisid grena teise kohta visates või mis iganes....
ei.. nüüd on BC2 stiilis skilled gunplay kus paned lihtsalt hollywoody rambot, fakk jeeee noh
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
11.10.2011 20:02:13
|
|
|
Ja sinu jutt ei ole loll pask?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
11.10.2011 20:02:45
|
|
|
on
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nimetu112
HV kasutaja
liitunud: 06.08.2008
|
11.10.2011 20:30:44
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Ja uskuge mind, ma ei ole 11 aastane tiinekas kes surma saades HÄKKER kisab, aga 16 - 0 skoor "magnum" püstoliga" ja HS'sse lastes on kahtlane. |
See pole midagi, ma olin mängus kus mingi vend kuulipildujaga, joostes, hüpates lasi sind automaatselt maha kui kuskilt seina tagant kasvõi korra pea välja pistsid. Ja vot tema skoor oli ulme
122-0
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
11.10.2011 20:39:15
|
|
|
Ma nägin kuidas mingi vend mööda maad ülikiirelt "roomas" lamp vastasele näkku suunatult ja kõike hetkega maha lastes. Kiirus on tollel roomajal tubli 2-3 korda kiirem kui jooksmisel.
Teine asi oli ühes servus selline, et mõned momendid peale kusagil spawnimist, max pool minti hiljem teleporteerisin mina(ja ka kaasmängijad) ühe teise vastase ette kes meid siis maha lasi. Kohati oli tüüp pikalt ühes kohas ja sai niimoodi mitu korda ikka üle terve mapi teleporteeritud Siis vaatasin küll et aitab selleks korraks.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
TaskuNuga
HV vaatleja
liitunud: 28.08.2010
|
11.10.2011 20:40:26
|
|
|
Kas mingit juttu multiplayeri soldieri välimuse muutmisest on kuulda olnud? Alguses räägiti, et tuleb midagi RPG Battlefield Heroes'i taolist kuid mitte mingeid roosasid bunny hat'se.
Ainuke asi millest hetkel kuulnud olen on specact nagu BC2, mis ainult muutsid tegelase püksid rohelisemaks . Kui see ongi kõik siis 
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
11.10.2011 20:52:40
|
|
|
Pimp my soldier
Eiei tegelt poleks midagi selle vastu tegelasele väheke iseloomuliku välimust anda vms
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
bitCON
Aeg Maha 2n
liitunud: 12.11.2005
|
11.10.2011 23:39:12
|
|
|
lauri23 kirjutas: |
piix, et seda damage modelit muudetakse. Tuleb jälle nagu bc2, kus näkku lastes vaenlane ei kuku, vaid peab veel näkku laskma. |
+1
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
11.10.2011 23:50:18
|
|
|
Krt mulle meeldis BF3 damage, kui välja jätta mõningad relvad mis olid imo OP või väga DD. Hit detection olli vähe kaka, samas osa sellest läheb pingi kaela, kuid tavaliselt mängisin 30 pingiga servudes mis ei ole üldse midagi halba ja selle kohta sai ikka liiga hilja surma olles ammu seina taga...
Samas kas tõesti ei lenda kuulid tellisest läbi või muudest veel õhematest seintest? Kuidagi väga tundsin puudust sellest.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tcih
HV kasutaja
liitunud: 30.07.2007
|
12.10.2011 00:23:54
|
|
|
Killerwave kirjutas: |
Krt mulle meeldis BF3 damage, kui välja jätta mõningad relvad mis olid imo OP või väga DD. Hit detection olli vähe kaka, samas osa sellest läheb pingi kaela, kuid tavaliselt mängisin 30 pingiga servudes mis ei ole üldse midagi halba ja selle kohta sai ikka liiga hilja surma olles ammu seina taga...
Samas kas tõesti ei lenda kuulid tellisest läbi või muudest veel õhematest seintest? Kuidagi väga tundsin puudust sellest. |
Nö. õrnematest seintest ikka lendasid läbi küll minu arust.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
12.10.2011 07:28:20
|
|
|
Imo siis kui see sein just lagunes, siis küll jah. Ning suvalise aialipi taga ei olnud ka loomulikult mõistlik olla, kuid mingi suvalise õhukese seina taga võis vabalt tiksuda kui just mõni RPG või tank seda maha ei võtnud. Isegi õhukesest plekist ei lähe läbi. Lõpuks lendab see plekk lihtsalt minema, heal juhul.
Foorumites ringi uidates näen et ma pole ainuke kes seda tähele pannud. Loodan et fullis asi vähe ägedam, kuigi väga lootusi ei hellita. Kuigi kusagil käis jutt vist et betas pole destruction täiel määral tööle pandud ja BP läheks ka sinna alla ju
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
12.10.2011 07:28:51
|
|
|
Nitrub kirjutas: |
lauri23 kirjutas: |
piix, et seda damage modelit muudetakse. Tuleb jälle nagu bc2, kus näkku lastes vaenlane ei kuku, vaid peab veel näkku laskma. |
+1 |
+2 see oli ikka debiilne, tegelikkuses juba langenud sõdur natuke aega jooksis veel niisama ringi, piisavalt kaua et veel padruneid raisata.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
12.10.2011 09:25:49
|
|
|
ottf kirjutas: |
no kurat.... krdi kommi suhu panemine käib, et ikka mäng võimalikult noskilliks teha.
või üritavad client side hitregi sellega lihvida, et siis ennem võimalikku surma saab player ikka pisikese hoiatuse.
fail anyway ja ma ei imesta kui MW3 lööb veel bf3-le roundhouse kickiga näkku
Firefights in the beta prioritize reflexes over tactics, which is a departure from Bad Company 2.
fuuuu kuidas saab nii lolli paska ajada? ausõna?
kunagi cs-is teadsid, et kui sa loll oled ja mingi jamaga maha saad siis AWP tõmbab su seinale ja game over, seega mõtlesid ennem kui kukkusid lamba kombel kõvade sammudega rahmeldama või jooksid lampi peale lootes, et "äkki ta laseb mööda"
võtsid abiks smoke, flashi, distractisid grena teise kohta visates või mis iganes....
ei.. nüüd on BC2 stiilis skilled gunplay kus paned lihtsalt hollywoody rambot, fakk jeeee noh  |
igale oma.. Ostsin kunagi CSSi ja surmigav.. lihtsalt ei sobi selline mängustiil ja annaks jumal et ei tuleks veel suuremat munadesügamist ja hiilimist BFi..mingis mõttes BC2 HC meenutab CSSi.. 3st vennast 2 tahab "AWP"-d (aka olla sniper) ja siis kuulad sounde ja kogu lahing käib stiilis.. vaikus.. snaiprirelva pauk,vaikus.. meeleheitlik PIKK kuulipildujavalang..vaikus, snaiprirelv.. vaikus.. CG mütsatus..vaikus.. repeat..
krt kas see mäng peaks olema üks korralik lahing või "Läänerindel muutusteta"..? Kui ma tahan hiilida, taktikaliselt kuskil põõsas sügeleda siis selleks on paremaid pelasid.. ARMA seeria näiteks.. BFist eeldaks just segu uljast gunplayst ja tiimitööst.. kõige parem oleks kui DICE jagaks BF3 ka kaheks.. normal ja "hardcore"..siis "voolab" enamik snaipreid ära "hardcore" ja normalis saab rahulikult madistada..
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Helbeke
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2002
|
12.10.2011 10:04:08
|
|
|
sulle sobiks üldse quake 3 mängida
_________________ i like my sugar with coffe and cream |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
12.10.2011 10:06:23
|
|
|
lkits kirjutas: |
Kusjuures - mulle küll meeldis see, et nii kiiresti surma sai. Vältis igasugu rushimist ning vajas rohkem taktikat, hiilimist või meeskonna ootamist. |
Eriti hästi töötas see hiilimine ja taktika ja meeskonna järele ootamine Metros. Kohe eriti hästi.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
bush
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2002
|
12.10.2011 10:46:27
|
|
|
Ei tea mida inimesed loodavad mingisugust ulmelist kogemust battlefield 3-me mängides. Et kõik käib nende fantaasia järgi. Olge nüüd
_________________ >50$ pokkeri bankroll |
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
12.10.2011 11:54:06
|
|
|
Redikate kirjutas: |
Ma mureten vähe häkkerite pärast ka. Betas sai ikka korduvalt seistud mingite UMP vendade kõrval kellel relv koguaeg lasi (vähemalt soundi järgi)
|
Lasebki ainult heli sulle. See mingi bugi, mida esines ka BFBC2-s päris sagedasti. Kuule samal ajal välja ei lenda, aga päris häiriv kui vend pidevalt läheduses on.
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
12.10.2011 12:32:06
|
|
|
BC2's jäi vene sõidukite diiselmüra ka mängima vahepeal raundi lõpuni, kuigi tank ammu õhku lennanud ja vrakk ka ära kadunud.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
12.10.2011 12:39:20
|
|
|
lkits kirjutas: |
Ma nüüd ei saanud aru, kas see oli sarkasm või mitte, aga minu arust töötas ka. Vähemalt mina jooksin küll enda squadimeeste järgi ja katsin (medic), mis tähendab, et mängisin õiget rolli. |
Ja kohati saigi, kui vahel imekombel sattusin heasse squadi siis oli nii Metros kui ka CB mäng x korda parem ja eesmärk sai ulmeliselt täidetud. Korralikult koostööd tegev squad tõmbab tervele vastaste tiimile koti pähe kui seal koostööd ei ole, olenemata kui head mängija seal on. Kahjuks oli seda vaid paar korda, seega loodan et ehk leian siin HV-st mõne lahingpaarilise algustuseks.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
12.10.2011 13:51:19
|
|
|
metros supportiga pikki valanguid mööda koridori lasta kuniks teammated edasi jooksevad, töötas ka täitsa hästi
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
|