Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 63, 64, 65  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2011 22:03:16 vasta tsitaadiga

2 kuud icon_eek.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nickelby
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.10.2002




sõnum 12.09.2011 22:36:40 vasta tsitaadiga

Kuna teema oli avalehel ja jäi silma siis panen ka omad kogemused ox.ee-ga kirja. Ostsin neilt kaks WD Green 1,5TB ketast mis probleemideta töötasid ligikaudu 10 kuud. Juuli esimesel nädalal lakkas üks ketastest töötamast ning vormistasin ox-ee keskkonnas garantii. Paluti ketas neile saata mida ka omal kulul tegin. Ketas sai teele 09.07.2011 ja vastavalt sissekandele ox.ee garantii lehel jõudis see nendeni 11.07.2011. Kuna ise Rootsi kohe läksin siis ei uurinud ketta staatuse kohta kaks nädalat - selle aja jooksul ei saanud ka ise nende poolt mingit infot. Staatus oli ikka "kohale toimetatud". Kui oli möödunud kolm nädalat hakkas asi kergelt kahtlaseks minema juba ning pärisin meilitsi aru kaugel asjad on. Mulle vastati, et läheb veel 1 nädal. Läksin uuesti vahepeal Rootsi, 22.08 tuli see kettaasi jälle meelde ja palusin abikaasal helistada ja uurida kaugel asi on - tykk ootamist liinil, siis seletamist ning lubati päeva lõpuks tagasi helistada. Järgmine hommik kaasa helistas uuesti - öeldi, et nädala lõpuks, so 26.08 hiljemalt pidi ketas Tartus olema. 24. 08 muutus ox.ee garantiilehel ketta staatus - "saadetud garantiiremonti" . Kuna nädala lõpuks ei olnud ketast võtsin ühendust tarbijakaitsega ja küsisin nende arvamust (anonüümselt) kehtivate normide kohta mis puudutavad garantiiremonti - Eesti Vabariigis tuleb garantiiremont teostada "mõistliku aja jooksul" milleks tarbijakaitseamet loeb ajavahemikku 2 nädalat. Selle oli ox ületanud juba vähemalt kolmekordselt. 05.09 saatsin ox-i pretensiooni kus soovin ostu-müügilepingust taganeda ja katkise ketta eest raha tagasi saada. Vastuseks tuli teade, et minu ketas peaks olema kohal kolmapäeval, 07.09 (ka garantiilehel ox-is oli sellel hetkel staatuseks "kättetoimetamisel"). Ka selleks tähtajaks ketas kohale ei jõudnud. 08.09 hommikul helistasin ise Ox-i ja uurisin kus ketas on (olin juba eelnevalt DPD-st küsinud ja nemad polnud ketast saanud), teenindaja vastas esialgu, et ketas on kullerfirma käes, siis aga leidis et see ikka veel nende lauanurgal vedeleb ja "kuller miskipärast ei võtnud seda kaasa" . Palusin siis mitte vaeva näha, vaid vastavalt minu pretensioonile kanda tagasi hoopis selle eest makstud 80 EUR. Raha jõudis minu arvele täna, 12.09 ehk täpselt 2 kuud peale seda kui katkine ketas ox-i jõudis.. Kui vähegi võimalust siis nende inimestega mina enam tegemist ei tee ja soovitan ka kõigil tuttavatel vajalikud vidinad mujalt osta icon_evil.gif
_________________
Have A nice Day!
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Corwin
Kreisi kasutaja
Corwin

liitunud: 01.01.2005




sõnum 13.09.2011 01:50:13 vasta tsitaadiga

V2hemalt kysisid ja said ka raha tagasi, enamus inimesi ootab n2pp soojas kohas l6putult.
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nickelby
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.10.2002




sõnum 13.09.2011 07:48:43 vasta tsitaadiga

Sellistel puhkudel aitab tarbijakaitse kui müüja kuulata ei taha eriti... Võsapets ka päris hea variant on icon_biggrin.gif
_________________
Have A nice Day!
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
denzu
HV vaatleja

liitunud: 08.09.2011




sõnum 20.09.2011 09:48:28 Jätk vasta tsitaadiga

Täna läks ox.ee poole teele pretensioon.

Pretensioon
20.09.2011. a.

26.07.2011. a esitas *** OÜ internetis OX.EE e-kaupluses automaatse tellimissüsteemi kaudu tellimuse (nr ***) TV-tüüneri TerraTec Cinergy S2 PCI HD inkl CI Mod (tootekood 10544) soetamiseks. Vastavalt OX Eesti OÜ poolt kehtestatud ja OX.EE e-kaupluses avaldatud ostutingimuste punktile 4.5.1, mis ütleb, et tellimus täidetakse ainult pärast ettemaksu laekumist, kui ostjaga pole kokku lepitud teisiti, tasus *** OÜ OX Eesti OÜ poolt 26.07.2011. a esitatud ettemaksuarve nr *** summas *** eurot (MK nr ***). OX Eesti OÜ kinnitas makse laekumist VÕS § 62 lg 3 kohaselt, edastades elektrooniliselt järgneva sisuga teate: "Meieni jõudis 26.07.2011 11:23 vormistatud tellimuse *** eest tehtud makse summas *** €. Me alustasime teie tellimuse komplekteerimist."
VÕS § 59 lg 1 sätestab, et kui lepingupooled ei ole kokku leppinud teisiti, peab pakkuja tarbija tellimuse täitma hiljemalt 30 päeva jooksul tellimuse edastamisest. Antud juhul OX Eesti OÜ seda teinud ei ole.
Elektrooniliselt teavitas OX Eesti OÜ tellimuse täitmise põhjendamatust edasilükkamisest viiel korral. 02.08.2011 Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-08-15. 08.08.2011 Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-08-30. 25.08.2011 Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-09. 01.09.2011 Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-13. 06.09.2011 Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-16.
Tellimust nr *** ei ole OX Eesti OÜ täitnud ka pärast viimati lubatud tarneaja 16.09.2011. a möödumist, andmata selle kohta täiendavaid selgitusi mistahes kujul või vormis. Samuti ei ole OX Eesti OÜ tagastanud *** OÜ poolt ettemaksuarve alusel tasutud summat. VÕS § 59 lg 2 ütleb, et kui pakkuja ei suuda tellimust täita, peab ta tarbijale sellest teatama ja tagastama tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Ühtlasi sätestab VÕS § 102, et kohustuse täitmist takistavast asjaolust ja selle mõjust kohustuse täitmisele tulnuks teadada viivitamata pärast seda, kui takistavad asjaolud teatavaks said. Seda OX Eesti OÜ ei teinud, mistõttu esitas 19.09.2011. a *** OÜ esindaja elektroonilisel teel järelepärimise, kas e-kaupluse OX.EE kaudu on võimalik saada TV-tüünerit TerraTec Cinergy S2 PCI HD. OX Eesti OÜ esindaja teatas 19.09.2011. a läkitatud vastuses, tsitaat: "Kahjuks, ei ole laos ja ei ole võimalik tellida." Kuna OX Eesti OÜ esindaja teatel tellimust täita ei ole võimalik, ent ettemaksu arve alusel tasutud summat eelnimetatud asjaoludele tuginedes teadvalt ei tagastatud, on OX Eesti OÜ käitumine antud juhul klassifitseeritav karistusseadustiku § 209 lg 1 järgi kelmuseks varalise kasu saamise eest tegelikest asjaoludest teadvalt ebaõige ettekujutuse loomise teel.
Huvide jätkuva kahjustamise vältimiseks teen käesolevaga OX Eesti OÜ-le ettepaneku ettemaksu arve alusel 26.07.2011. a tasutud ja 30 päeva hiljem tagasinõutavaks muutunud *** euro suuruse põhisumma vabatahtlikuks tagastamiseks, lisaks VÕS § 101 lg 1 p 3 tulenevalt 0,16 euro suuruse pangateenuse hüvitamiseks, VÕS § 113 ja VÕS § 101 lg 1 p 6 alusel *** euro suuruse viivistasu maksmiseks tuginedes VÕS § 114 lg 1 hiljemalt 21.09.2011. a, tasumisega *** OÜ arveldusarvele *** (Swedbank).
Kohustuste vabathtliku mittetäitmise korral on *** OÜ valmis esitama kirjaliku kaebuse Tarbijakaitseametile ja pöörduma oma õiguste kaitseks kohtusse, kuid siis lisanduvad eelpool märgitud summale tulenevalt TsMS § 138-st tsiviilkohtu menetluskulud.


denzu kirjutas:
Esimene ja kahjuks mitte just positiivne kogemus nimetatud kauplusega. Tegin tellimuse, kuna oli tarneajaks märgitud 3 päeva, mis mulle sobis, sest tundus olevat kiirem variant, kui piiri tagant tuua või tellida. Ok, ka 7 päevane tarneaeg oleks rahuldanud. Samuti leppisin asjaoluga, et kuigi tootja annab kõnealusele kaubale 2 aastase garantii, pakub ox.ee seda vaid 1 aastase garantiiga. Kuna oli asja kiirelt vaja, tasusin koheselt sajaprotsendilise ettemaksu. Kauba komplekteerimine käib aga siiani ja lõppu veel ei paista...

26.07.2011
Meieni jõudis 26.07.2011 vormistatud tellimuse XXX eest tehtud makse summas XXX €.
Me alustasime teie tellimuse komplekteerimist.

02.08.2011
Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-08-15

08.08.2011
Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-08-30

25.08.2011
Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-09

01.09.2011
Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-13

06.09.2011
Teatame, et kahjuks hilineb teie tellimuse väljastamine. Väljastamise uus orienteeruv tähtaeg on: 2011-09-16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 05.10.2011 12:25:12 vasta tsitaadiga

Lugupeetud kliendid, vabandame tekkinud situatsiooni pärast. Me teeme kõik endast sõltuva, et kliendid saaks kiirelt ja meeldivalt teenindatud.

Kui tellimuse täitmine jääb venima, pakume alati võimaluse valida mingi muu kaup või maksame raha tagasi, kliendil on õigus valida üks neist kahest variandist või oodata soovitud kaupa.

Kulleritega juhtub sageli naljakad ja vähemnaljakad lugusid, näiteks "unustasin saadetise" või "ajasin segamini, mida kellele viia". Kord oli selline juhus, et kullerid ajasid segamini külmkapi ja pesumasina. Viga tuli välja alles pärast hämmeldunud kliendi kõnet ning saadetised vahetasid kohad. Kõike juhtub. icon_smile.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 06.10.2011 13:07:26 vasta tsitaadiga

Kuhu ma peaks kirjutama, kui ma tahan oma profiili e-maili ära muuta? info ät ox.ee igatahes tulemust ei andnud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omgitspins
HV vaatleja
omgitspins

liitunud: 01.03.2009




sõnum 06.10.2011 17:42:49 vasta tsitaadiga

Ezh kirjutas:
Lugupeetud kliendid, vabandame tekkinud situatsiooni pärast. Me teeme kõik endast sõltuva, et kliendid saaks kiirelt ja meeldivalt teenindatud.

Kui tellimuse täitmine jääb venima, pakume alati võimaluse valida mingi muu kaup või maksame raha tagasi, kliendil on õigus valida üks neist kahest variandist või oodata soovitud kaupa.

Kulleritega juhtub sageli naljakad ja vähemnaljakad lugusid, näiteks "unustasin saadetise" või "ajasin segamini, mida kellele viia". Kord oli selline juhus, et kullerid ajasid segamini külmkapi ja pesumasina. Viga tuli välja alles pärast hämmeldunud kliendi kõnet ning saadetised vahetasid kohad. Kõike juhtub. icon_smile.gif


disapprove
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 07.10.2011 20:06:34 vasta tsitaadiga

omgitspins kirjutas:

disapprove


Mis täpselt?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
omgitspins
HV vaatleja
omgitspins

liitunud: 01.03.2009




sõnum 10.10.2011 02:08:01 vasta tsitaadiga

Ezh kirjutas:
omgitspins kirjutas:

disapprove


Mis täpselt?


lugege mu eelmist postitust siin teemas
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 10.10.2011 10:39:50 vasta tsitaadiga

omgitspins, kuna meil ei ole oma ladu, siis võtame kauba mitu partnerist. Kui tellimus aeg oli 7 päeva, siis see telliti euroopast ja 96 proset võib keegi laost ühe tellimusega ära osta, ja kuna saame saadavuse info mitte real time, juhtub, et kaup on juba otsas, kui tellitakse. Või partner kinnitab tellimust aga X päeva pärast ütleb sorry, out of stock. Aga see juhtub harva, teil oli ebaõnnestus.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
omgitspins
HV vaatleja
omgitspins

liitunud: 01.03.2009




sõnum 10.10.2011 21:14:19 vasta tsitaadiga

Ezh kirjutas:
omgitspins, kuna meil ei ole oma ladu, siis võtame kauba mitu partnerist. Kui tellimus aeg oli 7 päeva, siis see telliti euroopast ja 96 proset võib keegi laost ühe tellimusega ära osta, ja kuna saame saadavuse info mitte real time, juhtub, et kaup on juba otsas, kui tellitakse. Või partner kinnitab tellimust aga X päeva pärast ütleb sorry, out of stock. Aga see juhtub harva, teil oli ebaõnnestus.


tuleb välja et mul oli ebaõnnestus, täpselt samamoodi nagu oli siin ülejäänud 59 lehekülje peal teistel isikutel ebaõnnestus.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 11.10.2011 00:06:46 vasta tsitaadiga

Me oleme turul aastast 2005, kokku on juba 32 000 tellimusi. Inimesed usaldavad ja soovitavad. Isegi saadavad tänukirjad.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 12.10.2011 07:58:08 vasta tsitaadiga

Mhm väga tore on see kiidulaul muidu, aga paraku käivad minu silmis asjad teistmoodi. Tegin vea ostsin sealt kaupa üle 24 000 eegu eest ja nüüd kui on
vaja asju garantii korras välja vahetada, siis viivitakse mitu kuud ja hämatakse selle asemele et asjad kiiresti korda ajada. Praegu käib oxi-action ühe oma videokaartiga 4870x2 mis mõtles pildi täiesti tasku panna, asi peaks garantiiremondis olema kui helistad, siis lubatakse tagasi helistada aga ei helistata icon_rolleyes.gif ... masendav teenindus.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omgitspins
HV vaatleja
omgitspins

liitunud: 01.03.2009




sõnum 13.10.2011 13:27:34 vasta tsitaadiga

Ezh kirjutas:
Me oleme turul aastast 2005, kokku on juba 32 000 tellimusi. Inimesed usaldavad ja soovitavad. Isegi saadavad tänukirjad.


mitu tuhat sellest 32-st on negatiivne vastukaja?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2011 14:45:07 vasta tsitaadiga

hmm, mul läks kõva ketta garantiiga mingi 1 nädal ja mõned päevad peale... Seega ei saa nuriseda kuigi võik käia sama kiirelt kui AK-s (seal esmaspäeval saadad ja kolmapäeva hommikul uus ketas käes thumbs_up.gif )
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2011 20:25:21 vasta tsitaadiga

Tarne ei ole küll kõige kiirem, kuid tellitud asjad on kohal ning kaasa pandud šokolaad, helkur ja kondoom (Kaspersky icon_biggrin.gif) on nice touch.
_________________
Juriidiliselt on kõik korrektne!
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 21.11.2011 03:54:14 Tänukiri vasta tsitaadiga

Vot nii: blog.ox.ee/et

icon_smile.gif

BTW. Võimaldasime kaua oodatud e-maili muutmist oma profiilis.

Ja käivitasime meie uue kataloogisüsteemi (vana katalogisüsteemi all).
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LiivaneLord
Sõpradele "Olavi"

liitunud: 20.06.2006




sõnum 28.11.2011 02:05:56 vasta tsitaadiga

Ma pole riskinud ox.ee-st kaupa tellida, aga mis on seal nii erilist, et praktiliselt kõik kaubad on tunduvalt kallimad, kui igal pool mujal?
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indu
HV veteran
indu

liitunud: 03.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2011 02:13:05 vasta tsitaadiga

Tellisin ASUS EeeBox PC. Tuli kohale lubatud ajal thumbs_up.gif
_________________
http://www.lossirestoran.eu/
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 29.11.2011 23:46:07 vasta tsitaadiga

LiivaneLord kirjutas:
Ma pole riskinud ox.ee-st kaupa tellida, aga mis on seal nii erilist, et praktiliselt kõik kaubad on tunduvalt kallimad, kui igal pool mujal?


Sul on täiesti õigus.Ei kasuta ka mina seda poodi enam, mõttetult kallis ja siis kui oli aeg minna lepingut allkirjastama siis kohalejõudes Tln, viimasel hetkel siis selgus, et olemasolevat kaupa enam ei ole.Hea küll leppisin oluklorraga, läksin siis järgmine kord tln tagasi ja varem, natuke enne avamist olin seal.Peale üheksat ei olnud kedagi poes. Väljas tegid kaks poetöötajat suitsu kell võis olla 5 min 9 läbi hommikul ja siis kui sisse tuldi lõpuks siis uksetaga seistes küsiti ülbel toonil, et a´la kes teid siia maja trepikotta on lubanud.Ei tehtud mulle mingit soodust ega midagi.Ülbed ja ennasttäis teenindajad on seal.Ühelgi tuttaval ei soovita ma enam sinna minna icon_exclaim.gif

NB!Klientidest ei osata seal majas küll lugu pidada.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.12.2011 20:06:36 vasta tsitaadiga

ox.ee igaastane viktoriin on jälle lahti läinud icon_smile.gif
http://www.ox.ee/est/nyquiz/r/aen

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 14.12.2011 00:00:28 vasta tsitaadiga

Tõepoolest, kuid mis reegel see selline on, et võitmiseks peab olema vähemalt 22 eluaastat?? WTF
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ezh
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2002




sõnum 15.12.2011 15:56:13 vasta tsitaadiga

Eluaasta reegel - fixed. Vabandust.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006




sõnum 15.12.2011 16:16:09 vasta tsitaadiga

Huvitav kas www.ox.ee peabki Googlesse suunama? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 458 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OX.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 63, 64, 65  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.