praegune kellaaeg 19.06.2025 01:46:36
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Reinsalu
HV vaatleja

liitunud: 19.10.2007
|
10.08.2011 15:44:42
|
|
|
Läksin kuu aega tagasi Tele 2-st üle Elisasse, kust võtsin endale Nutikas 5 paketi. Olen vahtinud youtube-st videosid ja tõmmanud erinevaid rakendusi ja mänge endale alla, et võrreldes selle paketiga, mida Tele 2 pakub, tundub Nutikas 5 küll asjalik.
|
|
tagasi üles |
|
 |
psydeblo
HV Guru

liitunud: 08.11.2005
|
11.08.2011 11:01:44
|
|
|
psydeblo kirjutas: |
Mul on Nutikas5 pakett ja tellisin päevapileti, lootuses, et saan 12h täiel kiirusel netti kasutada, aga ikka on kiiruse lagi 1Mbit/s. Maha visatud 15 krooni
tsitaat: |
Olenemata tellimisviisist maksab päevapilet 15 krooni ning võimaldab sul järgneva 12 tunni jooksul kasutada mobiilset Interneti-ühendust piiramata mahus ja seda maksimumkiirustel. |
|
Saatsin too päev uuriva sisuga kirja ka neile.
Täna vastasid:
tsitaat: |
Tervist,
tänan Teid kirja eest.
Kahte teenust ei saa nn. "teineteisele otsa laduda" - Nutikas on juba
netipakett ja sinna ei saa lisada järgmist hinnapaketti pileti näol.
Tagastan Teie arvele kadunud 0.96€ kui märgite mulle oma netikaardi numbri. |
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
 |
macmillan
HV vaatleja
liitunud: 24.04.2011
|
30.08.2011 22:09:10
|
|
|
Sõbrad, teil Tartus MiNT lippab? Mul ei liigu juba teist päeva õieti miski, kuigi ühendab kenasti 3G võrku.
_________________ .. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
31.08.2011 09:55:20
|
|
|
macmillan kirjutas: |
Sõbrad, teil Tartus MiNT lippab? Mul ei liigu juba teist päeva õieti miski, kuigi ühendab kenasti 3G võrku. |
Tudengid saabuvad hordidega kohale ja ummistavad mobiililiiklust. Ma pakun
|
|
tagasi üles |
|
 |
Taavi_R
HV Guru

liitunud: 30.09.2002
|
31.08.2011 13:34:53
|
|
|
Vend käis Elisas mobiiltelefoni ostmas. Soov oli osta HTC nutitelefon millel on Android OS. Müüjale sai veel mitu korda
selgitatud, et ei soovi Windowsi telefoni. Siiski juhtus nii, et koju jõudes olid telefonil uhked Windowsi kleepsud peal.
Kindlasti oli mul vennal ka kodutöö pisut tegemata aga tema jäi uskuma teenindajat. Probleemist sai mindud rääkima
ka esindusesse aga vastus on selline, et telefoni ei ole võimalik ümber vahetada. Ei odavama/kallima vastu.
Kuidas kommenteerite? Kas on endal taolisi asju juhtunud või ongi nii, et ei saa vahetada?
Mäletan aasta-kaks tagasi otsisime vanaisale telefoni, mis paar päeva hiljem vahetati ümber, kuna nupud olid tema
jaoks liiga väiksed. Ei olnud mingit probleemi. Saime suurte nuppudega telefoni ja 150.- hinnavahe ka tagasi. EMT.
_________________ raamatupidamine | laadakalender |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
3 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
time123
HV Guru

liitunud: 11.09.2005
|
31.08.2011 23:36:16
|
|
|
Nüüdseks olen kuu aega oodanud Elisa vastust mobiilse interneti, teenuste ja küllaltki ebameeldiva privaatsust puudutava probleemi osas. Kõik kaebused on esitatud telefoni teel, misjärel on lubatud ühendust võtta. Järelepärimistel on öeldud, et kahjuks pole teie probleemidega veel tegeletud.
|
|
Kommentaarid: 203 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
 |
tennine
HV vaatleja

liitunud: 10.01.2006
|
01.09.2011 00:02:37
|
|
|
Taavi_R kirjutas: |
Vend käis Elisas mobiiltelefoni ostmas. Soov oli osta HTC nutitelefon millel on Android OS. Müüjale sai veel mitu korda
selgitatud, et ei soovi Windowsi telefoni. Siiski juhtus nii, et koju jõudes olid telefonil uhked Windowsi kleepsud peal.
Kindlasti oli mul vennal ka kodutöö pisut tegemata aga tema jäi uskuma teenindajat. Probleemist sai mindud rääkima
ka esindusesse aga vastus on selline, et telefoni ei ole võimalik ümber vahetada. Ei odavama/kallima vastu.
Kuidas kommenteerite? Kas on endal taolisi asju juhtunud või ongi nii, et ei saa vahetada?
Mäletan aasta-kaks tagasi otsisime vanaisale telefoni, mis paar päeva hiljem vahetati ümber, kuna nupud olid tema
jaoks liiga väiksed. Ei olnud mingit probleemi. Saime suurte nuppudega telefoni ja 150.- hinnavahe ka tagasi. EMT. |
minumeelest kehtib euroopa liidus mingi seadus, kus kliendil on 6igus 2 n2dala jooksul ostetud asi poodi tagasi viia, no questions asked.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
wiinanina
HV kasutaja
liitunud: 27.02.2003
|
01.09.2011 00:48:59
|
|
|
time123 kirjutas: |
Nüüdseks olen kuu aega oodanud Elisa vastust mobiilse interneti, teenuste ja küllaltki ebameeldiva privaatsust puudutava probleemi osas. Kõik kaebused on esitatud telefoni teel, misjärel on lubatud ühendust võtta. Järelepärimistel on öeldud, et kahjuks pole teie probleemidega veel tegeletud.
 |
Ära muretse.
Kunagi jõuavad nad tasakaaluni.
Klientide arv väheneb tasemeni, mida olemasolevad klienditeenindajad suudavad hallata.
Ootad veel kuukese ja vahetad operaatorit.
Minule näiteks unustati firma kolimisel küsimise peale pakkumine teha.
Olgugi, et eelmises kohas sai aastaid Elisa klient oldud.
Kui seadmed sai ära viidud, olid ise kah imestunud, et kuidas nii läks.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
01.09.2011 01:04:34
|
|
|
Kusjuures Elisa on jah selle koha pealt eriti debiilikari.
Isa läks oma tarkuses poodi uut telefoni otsima, vaatas et see walkmani kõige lihtsam luts 100 vms sarnane tema vanaga (w715 mis ma talle kunagi andsin), tundub hea - päris teenindajalt, et kas see tema auto sisseehitatud bluetooth hands freega töötab - teenindaja siis kohe nõustuma, et ja tal on BT ja töötab ikka. isa küsis siis, et kas saaksite mul kohe numbrid ka üle kopeerida vanast telefonist (vanal telefonil kuular katki ja polnud aega oodata uut kuularit). teenindaja tibin oli natuke klõbistanud ja öelnud, aa ei meie ei saa, mine ostke see kaabel (kirjutas mingi täpse kaabli tüübi talle). Ok, saan siis mina isaga kokku, et paneks tal telefoni autos tööle ja kopiks numbrid.
Ilmneb kohe probleem - telefon saadab sissetulevad kõned küll autoHF sse, aga väljaminevad ei saada - no mida? Proovin igat pidi, proovin teiste telefonitega, korduvad maha ja pealepanekut, uurin nii telefoni kui auto manuali ja kõik nagu õieti toimetatud. No selge, probleem. tavalise kõrva handsfreega töötab küll telefon ilusti - samas w715 väidetavalt kehvem BT ja funksib autoga ilusti.
Siis ilmnes, et antud telefoni ei saa üldse ühendadagi SE enda softiga, ehk siis numbreid ei saa läbi arvuti kopeerida (no saab ka üle BT aga see polnud point), Ehk telefon toetab ainult massifailiedastust.
No siis viskas üle - et lähme järgmine päev poodi ja palume ümber vahetada millegi vingema vastu.
Nii kui ma oma suu lahti tegin ja probleemist rääkisin, tuli vastu üks ametlik hala ja mula "meie ei osta telefone tagasi ega ei vaheta". No piix küll, siis viskas päris ketasse, kui seda pidevalt korrutas. Siis hakkas õigustama, et osad uued telefonid ei peagi uute autode handsfreega töötama???? NO MIDA, on jultumust. Isa ei tahtnud vaielda ja aega ka polnud - ostsime uue telefoni (120€ mingi LG android, mis töötab nii nagu peab, ja isa hirm puutetundliku ekraani ees kadus ka).
Kokkuvõttes viskab ikka päris üle, esiteks valetati selgelt numbrite kopeerimise kohta; teiseks oleks võinud ju mainida, et tema ei ole 100% kindel kas töötab auto HF ga või mitte. Aga tüüpiline loll EIT seal kassas, kes jälgib ettekirjutusi ja teeb "head müügitööd" ajades suust välja mis juhtub.
Isa sai õnneks selle telefoni tuttavale pmst sama hinnaga maha müüa millega ostis, nii et rohkem ei viitsinud draamat teha.
Aga sita maitse on küll kole kõva - eriti kuna ise päris päris pikalt klient olnud. Isa veel kauem (radjolinja aegade algusest saati, vahepeal oli pool a tele2, ja siis tuli tagasi)
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
macmillan
HV vaatleja
liitunud: 24.04.2011
|
01.09.2011 06:30:08
|
|
|
AKE kirjutas: |
macmillan kirjutas: |
Sõbrad, teil Tartus MiNT lippab? Mul ei liigu juba teist päeva õieti miski, kuigi ühendab kenasti 3G võrku. |
Tudengid saabuvad hordidega kohale ja ummistavad mobiililiiklust. Ma pakun  |
Tundub loogiline (eriti, kuna elan ühikas). Nüüd öösel on kõik kombes. Päeval aga oli (sõna otseses mõttes) panka jõudmiseks kiirem viis 500m läbi linna jalutada kui MiNTi kasutada. Ehk asjalood paranevad.
_________________ .. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
01.09.2011 17:42:37
|
|
|
Ei tahaks elisa tuutu-luutut kuulata, äkki keegi siin teab: Kas elisa järelmaksu saab viisakalt enne tähtaega tagasi maksta või keevitatakse sinna see 64 eurine käsitlustasu otsa? Kodukalt nagu üheselt mõistetavat vastust ei leidnud.
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
13.09.2011 21:41:25
|
|
|
Kas elisast kliendihinnaga telefoni ostmiseks peab olema lepinguline klient või sobib kõnekaart ka?
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
time123
HV Guru

liitunud: 11.09.2005
|
13.09.2011 23:58:27
|
|
|
Viimati sobis kõnekaart ka.
|
|
Kommentaarid: 203 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mais
Piiratud kasutaja

liitunud: 11.10.2010
|
14.09.2011 08:21:52
|
|
|
Sobib ka kõnekaart, isegi sellest peaks piisama kui ütled et vennal/emal/isal on elisa vms.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewil-apple
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2011
|
19.09.2011 18:51:36
|
|
|
tennine kirjutas: |
Taavi_R kirjutas: |
Vend käis Elisas mobiiltelefoni ostmas. Soov oli osta HTC nutitelefon millel on Android OS. Müüjale sai veel mitu korda
selgitatud, et ei soovi Windowsi telefoni. Siiski juhtus nii, et koju jõudes olid telefonil uhked Windowsi kleepsud peal.
Kindlasti oli mul vennal ka kodutöö pisut tegemata aga tema jäi uskuma teenindajat. Probleemist sai mindud rääkima
ka esindusesse aga vastus on selline, et telefoni ei ole võimalik ümber vahetada. Ei odavama/kallima vastu.
Kuidas kommenteerite? Kas on endal taolisi asju juhtunud või ongi nii, et ei saa vahetada?
Mäletan aasta-kaks tagasi otsisime vanaisale telefoni, mis paar päeva hiljem vahetati ümber, kuna nupud olid tema
jaoks liiga väiksed. Ei olnud mingit probleemi. Saime suurte nuppudega telefoni ja 150.- hinnavahe ka tagasi. EMT. |
minumeelest kehtib euroopa liidus mingi seadus, kus kliendil on 6igus 2 n2dala jooksul ostetud asi poodi tagasi viia, no questions asked. |
See kehtib internetist ostetud kaupade puhul. Kui sa ostad telefoni poest, ehk siis tutvud sellega kohapeal, siis see seadus sulle ei laiene. E-kaubamajad ja sellised kohad on sellise seadusega seotud.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
22.09.2011 23:33:20
|
|
|
Mis Teie asjast arvate -
Sain nädalakene tagasi Elisast kätte oma juuni kuu arve, tervelt 3 kuud läks selleks aega, aga kuna nad on ennegi viivitanud pikalt ning kes see ikka tahaks arveid maksta, ei teinud sellest probleemi. Probleem aga ilmnes arvet lähemalt uurides, nimelt mul on 2 telefoni numbrit, ühte neist kasutan helistamiseks, teine on www.laptopid.ee lehel olev mobiil, mille kõned suunatakse mulle edasi, kuna ei taha enda isikliku numbrit kõigile avalikult välja panna. Arve peal oli selle teise numbri, mida ma helistamiseks absoluutselt ei kasuta, lisatud 38.35€ maksev pakett, eelnevalt on selle asemel olnud mõni eurot maksev pakett. Kui ma hakkasin uurima, et kuidas see muudatus ilma minu teadmata sinna tekkinud oli, sain infotelefonist vastuseks, et nemad ei tea ja arve viibimise põhjus oli inimliku sekkumise vajadus...3 kuud sekkuti ja kästi esindusse minna. Seega läksin esindusse, kus sain teada, et vahetus oli tehtud minu kodu IP pealt 30 juuni öösel kella 3 paiku ning nemad rohkem ei tea, pean e-maili neile saatma. Ma veel kontrollisin üle, et 30 juuni on neljapäev, seega ei saanud mällerisse joonud olla ning kuutõbi pole samuti siiani kummitanud ja saatsin teate Elisa iseteenindusbüroo kaudu -
"Tere Sain mõned päevad tagasi kätte oma Juuni kuu arve ja seal oli kirjas, et numbri 56665943 kasutamata summa on 38.350€ ning vahepealse infotelefonile helistamise ning ülemiste büroo kaudu sain teada, et see on sellepärast, et pakett on vahetatud äri 500 vastu. Aga asi on selles, et mina seda teinud pole, seda enam, et paketi vahetus on tehtud öösel natukene enne kella 3 ITB-s. Ma ei saanud ka eelnevalt seda tühistada, sest lihtsalt ei teadnud, et selline vahetus tehtud on, kuna arveid pole Elisa mulle saatnud 3 kuud. Telefonis öeldi, et selle põhjus on inimliku sekkumise vajadus. Pikk jutt lühidalt - kustutage palun need äri 500 paketi arved ära, sest mina pole neid teinud ning samuti pole mul mitte mingit vajadust olnud neid teha, kuna seda telefoni numbrit rääkimiseks ei kasuta. Virgo Rikk "
Möödus mitu päeva aega ja ei miskit, lõpuks helistasin neile, hakati mingist paroolist jahuma, et muidu ei saa kontrollida, kus kiri on, ütlesin, et näete mu numbrit vaadake iseteenindus büroos selle alt, milleks teile minu parool ja no siis 1 nädala ning 1 päeva pärast peale teate saamist saingi lõpuks vastuse(way2go IT firma)
"Tere. Vabandame, et vastus on viibinud. Meie andmetel on antud numbri 56665943 paketivahetus teostatud Elisa Iseteenindusbüroo kaudu 30.06.2011. Iseteenindusse on sisse logitud IP aadressiga ( IP: 194.xxx.xxx.xxx ), varem on antud IP-ga korduvalt sisse logitud. Lugupidamisega Merle Markson Elisa klienditeenindus"
Selle peale saatsin neile sellise kirja-
"Tere Mina ei ole seda lepingut sõlminud ning ainus lepingu õiguslik isik olen mina. Palun näidake mulle leping, kus on minu allkiri all, et mina Virgo Rikk Laptopid OÜ juhatuse esimees nõustun uuendatud lepinguga, milles kinnitan, et maksan iga kuu 38€ eurot selle eest, et telefoni numbriga kõnesi ei tehtaks. Kui Teil minu allkirja või digiallkirjaga lepingut ei ole, pean kahjuks pöörduma ajakirjandusse õiguse jalule seadmiseks. Ma ei tea kas põhjus on Elisa iseteeninduse olematu turva, teie süsteemi rike, mõni pahatahtlik naaber, kes minu wifis sisse logis vms probleem ja see ei puudutagi mind, sest lepingu sõlmimise turvalisuse peab tagama Elisa, seda enam, et Elisal on selline leping, aga mina kuulsin uuendatud lepingust alles 3 kuud hiljem arve kaudu. Olen olnud päris pikaajaline Elisa klient ning pole erilist põhjust tülli minemiseks eelnevalt olnud, aga juba see, et arved venisid 3 kuud ning põhjenduseks toodi inimlik faktor paneb kukalt kratsima, kui siia lisada nende 3 kuu eest lisanduvad 38€ ning www.elisa.ee iseteeninduses sisselogimisel toimuv turva puudumine on ajakirjanikel ikka päris palju mille üle lõugu laksutada. Ja palun vastage sellele kirjale kiiremini kui 1 nädal! Virgo Rikk "
Ja eks nüüd näis mis saab, point on aga selles, et mina seda lepingut teinud pole, sisse olen loginud alati parooliga ning ka wifi on mul kodus olemas ja samuti naabrid, kes ei ole tegelikult pahatahtlikud. Aga kuidagi nende süsteem igastahes näitab, et minu IP pealt on keegi kell 3 öösel sisse loginud ja naljaviluks pannud 2€ paketi 38€ peale ning siis Elisa "unustab" mulle 3 kuud arvet saata. Eriti lõbus on veel see, et olgugi, et paketivahetus tehti kuu viimasel päeval, lajatab see täie laksuga terve kuu peale Vanasti ikka loeti päevi ja võeti %
https://iseteenindus.elisa.ee on küll turvatud, kuid sisse logimiseks tuleb www.elisa.ee telefon ning parool panna, mis teadupärast wifi võrgus on vabalt leitavad. Minu jaoks jääb kõige arusaamatumaks see, et kuidas on võimalik meie õigusriigis see, et paari hiire klõpsuga on võimalik muuta leping ükskõik kellel, kes arvuti taha satub(firefox teadupärast salvestab paroolid). Vanasti kasutati enda allkirja ning viimasel ajal ka digiallkirja, mingi parool seda nüüd küll ei asenda (kasutaja tunnus on telefoni number) ning tagatipuks oli vanasti lepingust mõlemal poolel enda eksemplar, nüüd on aga Elisal enda poolt olemas leping, aga minul on ainult 4-5 aastat tagasi sõlmitud paber kujul leping, ehk siis Elisa võib arvutis kirjutada enda poolselt ükskõik mida minu digitaalsesse lepingusse ning minul on kohtus vastu näidata ainult 4-5a vanune paber leping, mida Elisa on nagunii korduvalt ühepoolselt muutnud?!?!
Summa kokku on 115€, mis küll firma jaoks pole teab mis suur summa, aga asi pigem põhimõttes, et kuidas nii üldse võimalik on või mis teie arvate?
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reinsalu
HV vaatleja

liitunud: 19.10.2007
|
22.09.2011 23:49:36
|
|
|
No muidu saaks aru, et keegi on tõesti parooli lahti muukinud ja paketti muutnud, aga miks Elisa poolt selline viivitus? Kui muud moodi abi ei saa, siis kindlasti pakub selline teema ajakirjandusele huvi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
23.09.2011 00:00:02
|
|
|
Ma veel kontrollisin üle
Mobiiltelefon: 56665943 l Virgo Rikk l
Miinimumarves sisalduvad teenused kokku 0,000
Miinimumarve kasutamata summa 38,350
Mobiiltelefoni 56665943 arve kokku 38,350
Ja nii kõik 3 kuud järjest täpselt sama jutt(tänaseks päevaks oli isegi Augusti arve juba laekunud), miks küll oh miks ma peaksin tahtma endale teha sellise lepingu, puudub ju motiiv, kui detektiiviks hakata
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Corwin
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
23.09.2011 05:55:24
|
|
|
Lisaks oleks tegemist tõesti pahatahtliku sissetungiga sinu iseteenindusse oleks küllap suudetud rohkem pahandust teha. Olles kogenud ise Elisa täielikku ajuvabadust ja eriti iseteeninduse pangesid ja vigu millepärast tuhandeid kroone nõutakse siis ma AUSALT ei imestaks kui nad ise midagi kokku keerasid ja nüüd ei suuda tunnistada/ei suuda viga leida.
P.s. ei ole kibestunud elisa endine klient. Kibestunud hetke klient
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
MaXakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2004
|
23.09.2011 07:12:02
|
|
|
See iseteenindus on SAAST! Olen ise korra sattunud panga kaudu! sisenedes võõra kasutaja iseteenindusse. Ilmselt oli isikukood kuskil vale. Ka olen kaks korda üritanud iseteeninduses muuta vana mint lighti (6.xx euri, ei ole tähtajalist lepingut selle peal) uueks mint mildiks ( 5 euri), aga see on arve tulemise ajaks kenasti tagasi lightiks vahetatud ja minu muutmise fakt on tegevuste logist kustunud
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.09.2011 08:55:00
|
|
|
wirx: Kui oled Äriklient, siis suhtle parem otse Äriklienditeenindusega. Elu kipub seda näitama, et siis liigutatakse ennast väheke kiiremini, kui mingi muu Elisa-kanali kaudu.
Äriklienditeenindus
Aadress: Sõpruse pst 145 (C korpus), 13417 Tallinn
Avatud: E-R 08.30-17.00
Telefon: 6600 620 E-R 08.30-17.00
Ööpäevaringselt telefonil 6 600 600
E-post: ariklient@elisa.ee
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
23.09.2011 09:14:17
|
|
|
Paketivahetuse lõppstaadiumis tuleb selline kastike:
Tõenäoliselt viitaksid nad kohtus allkirja nõude osas sellele kastikesele, kuhu paketivahetuseks nimi kirjutatud on.
Tavaline allkiri võib ju olla ka kas või kolm ristikest, oma nimi või misiganes sigrimigri - keegi seda ei sätesta, milline allkiri välja nägema peab.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
23.09.2011 09:20:51
|
|
|
Kas Elisas tuleb paketivahetuseks logida ID kaardi vms asjaga sisse? St ma ei saa hetkel hästi aru, mis infot on vaja, et paketti vahetada. EMT's on vaja sisse logida ID kaardi, mobiil ID, pangakontoga vms. Kas Elisas on see vähemturvaline?
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
23.09.2011 09:21:38
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Kas Elisas tuleb paketivahetuseks logida ID kaardi vms asjaga sisse? St ma ei saa hetkel hästi aru, mis infot on vaja, et paketti vahetada. EMT's on vaja sisse logida ID kaardi, mobiil ID, pangakontoga vms. Kas Elisas on see vähemturvaline? |
Kasutajanimi: telefoninumber
Parool: suvaline enda valitud sõna (mul näiteks ei vasta see isegi mingitele elementaarsetele nõuetele - pole ei numbreid ega suuri tähti)
Ja lõppstaadiumis vaja lihtsalt kirjutada oma nimi eelpooltoodud kasti.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
23.09.2011 09:31:33
|
|
|
Ehk siis antud juhul on variant, et keegi on wirx'i parooli pihta pannud? Sest numbri leiab lihtsalt.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|