Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
19.05.2011 21:20:14
|
|
|
Tanel kirjutas: |
FS pakkus tõenäoliselt välja seda, mida Benq neile lubas ja rohkem ei grammigi.
Omaalgatuslikku mingit asja hüvitamist FS ei tee kunagi ja ei peagi tegema, vastutav on siinkohal edasimüüja, mitte garantiiteostaja. |
Kui Aate Group suunab mind oma toodete garantiiasjus FS-i, siis mina sinna ka pöördun. Kui FS ei suuda kommunikeerida, noh näiteks rääkida Aate Groupile pikaleveninud probleemist ja võimalikest lahendusvariantidest, siis on jama lugu küll. Kuskil ei ole kirjas, et FS peaks ise oma rahade eest midagi kinni maksma vaid lahendust otsima.
Ostetud monitori garantiiremont on ebaõnnestunud.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
19.05.2011 21:24:00
|
|
|
FS ei müünud sulle toodet ja seettu FS ei ole vastutav selle eest, kui Benq ei täida oma kohustusi ja infoliikumine on vaevaline.
FS ei puutu tegelikult üldse asjasse.
Sul on võimalik nõuded esitada vaid Aate Grupile (kes müüs sulle Benq monitori) või otse Benqile.
FS ei hakka sulle eales omast taskust heast tahtest midagi kinni maksma - see ei ole tema probleem, v.a kui Benq on nõus sulle midagi maksma.
tsitaat: |
Ostetud monitori garantiiremont on ebaõnnestunud.
|
Viimast korda ütlen, antud juhul on probleemseks pooleks Benq, kes ei suuda tarnida sobivat paneeli või pakkuda võrdväärset asendust.
FS ei ole kohustatud seda asja oma kulu ja kirjadega remontima või sulle võrdväärset asendust pakkuma. Nad võivad vaid vastu tulla ja pakkuda mingit ajutist lahendust, mida nad ka tegid.
Aga edu
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
19.05.2011 21:47:57
|
|
|
Juba ammu (E2 all) on kirjas, et olen Aate Groupi poole pöördumas nõetega. Ilmselt on see juba praeguseks esitatud. Seega pole rohkem mõtet mainida kuhu peaksin nõuetega minema.
FS on siis tankist? Kui jumal Benq midagi annab, siis FS vahendab ja kui mitte, siis "pole midagi teha" ? FS puutub väga palju asjasse! FS on see, kes ei ole suutnud monitori garantiiremonti teostada (Aate teavitamata jätmine ja kõik kõik muu). "Monitori remont on ebaõnnestunud" = kliendi jaoks tõsiasjaga, et monitor on ikka katki ja arvestatavat lahendust ei ole. Kulla mees loe võlaõigusseadust. Siin ei ole oluline "miks" vaid fakt, et ei olegi lahendust nii pika aja jooksul ja on ka ära öeldud, et lahendust ei tule! Klient ei pea kannatama selle all, et mingid osapooled ei täida kohustusi.
Ja viimast korda kordan üle: FSile panen süüks kehva töökvaliteeti garantiitööde teostamise kohta. Ma ei pane FSi süüks seda, et ta oma kulu ja kirjadega mulle monitori kinni ei maksa. Oleks väga ebaõiglane Aate teemas lahata veel Benqi firma tegemata jätmisi.
tänud
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
20.05.2011 10:15:03
|
|
|
Ja võlaõigusseadus ütleb mida? Et probleemid lahendab müüja, mitte keegi kolmas osapool. Seega kui tahad probleemi lahendust, pead pöörduma müüaja poole. Ja see on müüja mure, kuidas ta probleemid lahendab.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
20.05.2011 10:42:12
|
|
|
toivos: Aga milles probleem, asendusmonitorid on ju välja pakutud. Ja nende asendusmonitoride mittetahtmine on kahjuks juba antud hetkel teemaalgataja probleem.
Ja see, et pakuti odavamaid monitore, kui praegune algselt, tuleb väga lihtsalt - arvutatakse välja jääkväärtus ja siis vastavalt jääkväärtusele pakutaksegi asendusmonitor.
Selline üsna levinud võte, muide, kus mitu aastat hiljem ei anna keegi asenduskaupa selle hinnaga, millega alguses uus kaup osteti.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
20.05.2011 10:51:35
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
toivos: Aga milles probleem, asendusmonitorid on ju välja pakutud. Ja nende asendusmonitoride mittetahtmine on kahjuks juba antud hetkel teemaalgataja probleem.
Ja see, et pakuti odavamaid monitore, kui praegune algselt, tuleb väga lihtsalt - arvutatakse välja jääkväärtus ja siis vastavalt jääkväärtusele pakutaksegi asendusmonitor.
Selline üsna levinud võte, muide, kus mitu aastat hiljem ei anna keegi asenduskaupa selle hinnaga, millega alguses uus kaup osteti. |
Mis jutt see on? Iga asja vastu võib sulaselget jama pakkuda? Ostad poest 5970 graafikakaardi ja vastu on ok tänapäeva 6850 pakkuda? Mõtle natuke peaga. Nii lolli juttu ma ei ole ammu kuulnud.
toivos kirjutas: |
Ja võlaõigusseadus ütleb mida? Et probleemid lahendab müüja, mitte keegi kolmas osapool. Seega kui tahad probleemi lahendust, pead pöörduma müüaja poole. Ja see on müüja mure, kuidas ta probleemid lahendab. |
Ära postita kui sa teemat lugeda ei viitsi
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
20.05.2011 10:54:56
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
Ära postita kui sa teemat lugeda ei viitsi |
Loetud. Ja tean väga hästi kuidas asjad käivad. Sa ei saa esitada mingeid nõudeid kolmandale osapoolele.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
20.05.2011 11:01:33
|
|
|
toivos kirjutas: |
Killhoven kirjutas: |
Ära postita kui sa teemat lugeda ei viitsi |
Loetud. Ja tean väga hästi kuidas asjad käivad. Sa ei saa esitada mingeid nõudeid kolmandale osapoolele. |
tsitaat: |
Juba ammu (E2 all) on kirjas, et olen Aate Groupi poole pöördumas nõetega. Ilmselt on see juba praeguseks esitatud. Seega pole rohkem mõtet mainida kuhu peaksin nõuetega minema. |
Krt kõik peab ette näitama.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
suurpealik
HV Guru
liitunud: 04.06.2002
|
20.05.2011 11:22:03
|
|
|
Kas kasutaja Killhoven üldse Aate grupiga on suhelnud ja küsinud, mis lahendust nemad välja pakuvad?
_________________ Apple business solution partner. |
|
Kommentaarid: 227 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
195 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
20.05.2011 11:23:07
|
|
|
tsitaat:
Olgu kohe öeldud, et jutt ei ole Aate grupist vaid Fujitsu Services AS garantiiosakonnast (http://www.fujitsu.com/ee/). Aate grupi meeldivat vastutulelikkust mäletan veel siiani, kolm aastat hiljem. FS teostab garantiitöid Aate grupist ostetud kaubale. Sellega peate arvestama kui ostate Aate grupist kaupa!
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
suurpealik
HV Guru
liitunud: 04.06.2002
|
20.05.2011 11:28:12
|
|
|
Piilusin Aate grupi kodulehele ja nägin, et nad müüvad ka röstereid ja muid sellist kodutehnikat, vaevalt FS neile garantiid teostab. Palju õnne kasutajale Killhoven, et ta on asjast õigesti aru saanud
_________________ Apple business solution partner. |
|
Kommentaarid: 227 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
195 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
20.05.2011 12:13:23
|
|
|
Järjekordne troll? mees loe teemat Ammu kirjas, et Aate mind FSi suunas jne.
Mina siin rohkem trolle ei toida. Samas kutsun üles - ärge enam siia postitage kui teil midagi tarka öelda tegelikult ei ole ja te eelnevalt ei ole viitsinud teemat korralikult läbi lugeda. Hoiame teema puhtana!
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
20.05.2011 12:32:52
|
|
|
Killhoven: Sorry - aga pole mõtet ära unustada ka seda, et sellisel suurfirmal, nagu Benq on täiesti ükskõik, et kas sa saad oma probleemi lahendatud 6-e päevaga või 6-e kuuga.
Ja niikaua, kui Benq seda teemat venitab, niikaua peab ka FS seda teemat venitama.
------------------------------------
Ning nagu ma eespool kirjutasin - tegi Benq Sulle juba endapoolsed pakkumised uute monitoride näol ja võib üsna kindel olla, et sellega lugesid nad ka selle keissi enda jaoks lõppenuks.
See, mida arvab asjast mingi kohalik tarbijakaitse, see Benqi nüüd küll kindlasti ei huvita.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Killhoven
OC`er
liitunud: 05.11.2001
|
23.05.2011 15:55:00
|
|
|
Täna tuli kõne FS-sit ja teatati, et Benq maksab mulle molu kinni. No mida see neil nii kaua aega võttis (nüüd juba retooriliselt) Tegid endal maine päris maha.
FS-i tagastasin molu ja tegime akti raha tagasimaksmise kohta. Poleks viimase aja poste siin kui FS oleks ennast natuke aktiivsemalt näidanud või vähemalt jätnud kliendile mulje, et nende huvide eest natukenegi seistakse. Aga see selleks. Vähemalt üldplaanis masinavärk töötab. Seda teeamt ma enam ei jahu.
Raha lubati FS-ist suhteliselt kiirelt üle kanda. Eks näis. Kohe kui laekub, saadan Aate Groupile teatise kõigist nõuetest loobumise kohta. Jätkuvalt igaks juhuks kordan, et Aate Groupi vastu mul ei ole mingeid pretentsioone ja minu arvates on tegemist auväärt firmaga.
(Austame jätkuvalt foorumit ja ärme postita kui miskit tarka öelda ei ole).
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 393 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
340 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
23.05.2011 16:04:01
|
|
|
Killhoven, sellist lubadust (molu kinni maksmist) saab garantiiteostaja pakkuda alles peale tootja kirjalikku kinnitust
Molutamise osas süüdista vaid Benqi.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
23.05.2011 19:18:27
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
FS-i tagastasin molu ja tegime akti raha tagasimaksmise kohta. Poleks viimase aja poste siin kui FS oleks ennast natuke aktiivsemalt näidanud või vähemalt jätnud kliendile mulje, et nende huvide eest natukenegi seistakse. Aga see selleks. Vähemalt üldplaanis masinavärk töötab. Seda teeamt ma enam ei jahu.
|
Suurte firmade masinavärk töötab alati. Aeglaselt aga sihikindlalt. Ainult, et sa oled kliendi suhetest valesti aru saanud. Sa ei ole FS-i klient. FS-i kliendiks on Benq.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
rikz
HV vaatleja
liitunud: 29.06.2011
|
05.08.2011 18:07:38
|
|
|
Igati normaalne firma, sai helistatud neile, vastused käes. Tehti isegi soodust natuke, mis on igati hea.
Homme peaks käes olema.
EDIT: Arvuti käes, oodatust on palju paremad asjad peal, kui algul vaadates
Väga hea kogemus, tellin kunagi veel sealt.
Pakk toodi 4 päevaga kohale, kuna sai liisiga tehtud, siis läks kauem, kui tavaliselt läheb.
Soovitan soojalt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|