Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
25.04.2007 16:12:18
|
|
|
Üleeile esitasin tellimuse, eile maksin ära, täna jõudis kraam kohale, transport oli tasuta. Midagi halba pole öelda, 5+
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vidget
HV Guru

liitunud: 21.02.2002
|
12.12.2007 16:10:50
|
|
|
Sai sealt üks Laptop ostetud ja tõesti kiire tegutsemine. järgmine päev peale maksmist oli läpakas käes.
Negatiivse külje pealt tuleb ära minida, et nende tootekirjeldused on nirud: tellitud läpakal oli Usa klaver. Garantii kohta tuli eraldi küsida, et ka see võiks olla kirjelduses olemas. Muidu olen kaubaga rahul ja hind tuli ka üsna hea.
Ääremärkusena tuleb ära mainida, et kui olete sealt midagi tellimas, siis arvestage, et arve maksetähtaeg on 1 päev.
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gzus
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2003
|
26.03.2008 15:44:12
|
|
|
Tellisin nädalavahetusel nende kodulehelt monitori Dell 2007WFP.
Hind oli soodsam kui HV listis pakkujatel.
Esmaspäeval hommikul saadeti arve, mis sai ka kohe makstud.
Kaup jõudis vähem kui 24 tunniga ( ) kesk Eestisse mulle värava taha - ehk siis järgmisel hommikul kella 9 paiku. Vot see on tase (arvestades kohalike väikefirmade(või suuremate veebipoodide) poliitikat kus ei saada kaupa kohale toimetada 24h tunni jooksul ka siis kui kaup on poes/laos olemas... )
Lisaks on transport tasuta:
tsitaat: |
2) kauba transport on tasuta (tööpäeviti 10-17) DPD (end. Bizpak) kulleritega üle Eesti kõigile www.aate.ee lehelt tellimuse vormistanutele! |
Tellimisvormi kodulehel panin ma sinna firmanime lahtrisse enda nime - probleeme ei tekkindu sellest...
Hea võimalus(mida antud juhul ise kasutasin) on ka nende tootekataloogi sirvimisel näidata ainult laos olevaid tooteid - juhul kui kiire on ostuga ja ei ole aega tellimist oodata.
Kindlasti kasutan tulevikus sama firma teenuseid, kui kauba hind konkurentide omast oluliselt suurem ei ole 8)
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
26.03.2008 18:42:12
|
|
|
Gzus, vale väide et ei suudeta 24h'ga kohale toimetada teiste firmade poolt
eelduseks on siis see et kaup on kas müüjal endal kohalikus laos või siis hulgimüüjal eesti laos
muudel juhtudel lihtsalt pole võimalik 24h'ga kohale toimetada
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gzus
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2003
|
26.03.2008 19:53:26
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Gzus, vale väide et ei suudeta 24h'ga kohale toimetada teiste firmade poolt
eelduseks on siis see et kaup on kas müüjal endal kohalikus laos või siis hulgimüüjal eesti laos
muudel juhtudel lihtsalt pole võimalik 24h'ga kohale toimetada |
Jah, olen nõus ja olen kursis arvutikaupade impordi ja edasimüümise üldise toimimise käiguga aga tuleb tõdeda, et väga tihti just ei juhtu et vähem kui 24h jooksul tellitud kaup Eesti piires füüsilisest isikust tellijani jõuab. St ma ei väitnud, et teised ei suuda Ei pidanud vajalikuks selliseid nüansse siin eraldi välja tuua(kel pea otsas saab ka ise sellest aru - vast nõustud, et kogu tarneprobleemide/klientide arvu ja klienditeenindajate (jne jne) omavaheliste seoste arutamine läheks ülemõistusepikaks siin ).
Erinevate hinnangute andmisel olen püüdnud alati olla võimalikult objektiivne ja järgnevad paar lõiku peaks selgitama/kinnitama selle firma korrektset suhtumist:
Tihti just ei kohta veebipoodide esilehel sellist teksti nagu hetkel (keskmiselt suurema lumesajuga) võib leida Aate Group esilehelt:
tsitaat: |
Hea klient!
Kullerfirma DPD edastast alloleva info:
Seoses täna öösel ootamatult saabunud vahva suusa- ja kelguilmaga on kogu Eesti teedevõrgustik ilmaolude tõttu raskesti läbitav ning sellest tulenevalt saadetiste kättetoimetus tõsiselt häiritud. Vabandame võimalike ebameeldivuste pärast ja palume Teilt kannatlikkust. Püüame ja anname endast parima, et tagada Teie saadetiste jaotus. |
Ja üks põhjalikeim ostuinfo leht on ka neil.
Et see OT arutelu erinevate firmade tarneprobleemidest pikaks ei veniks siis mainin ära, et kõik on suhteline ja eks me tea igaüks ise monopoliseisuses firmade klienditeenindusest
Pikka liugu mikk36
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001
|
10.04.2008 10:56:32
|
|
|
huvitav, et see teema eriti aktiivne pole
Sai 24" molu tellitud ja teenindus/suhtunime on ikka 5+
Soovitan soojalt.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markx
HV kasutaja

liitunud: 01.04.2005
|
03.07.2008 18:44:24
|
|
|
Sai korpus tellitud mida mujalt kätte ei saanud. Aega läks aga kohale toodi väga kiiresti. Siin kohal nõustun eelneva postitajaga ja soovitan ka .
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
lawri
HV kasutaja
liitunud: 06.09.2007
|
25.08.2008 18:25:24
|
|
|
Sai ka korpus ostetud, mida mujalt ei saanud. Kohale toomine võttis tiba kaua aega, aga nüüd kui korpus käes on meel rõõmus.
Soovitan ka .
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
03.09.2008 01:14:37
|
|
|
Eile tuli e-postiga tellimuse meeldetuletus.
"Tellimus võeti vastu November 15, 2006, 8:42 pm
Teie poolt tellitud kaup on lattu jõudnud.
Kas kinnitate tellimuse ja saadame arve?"
2006 aastal tahtsin tellida helikaarti, aga laos polnud ja sain raha tagasi.
See kaart on muidugi ammu olemas (ühest teisest e-poest), aga tore, et ikka kirja saatsid.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
auditehh
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2007
|
23.09.2008 22:10:04
|
|
|
Tellisin sealt omale Nexuse korpuse Clodius, kohalejõudmine võttis küll pisut aega aga kätte ma ta sain. Klienditeenindus , annavad teada kui kaup peaks hilinema ja suhtlevad kliendiga viisakalt. Tarne üle eesti tasuta see ka muidugi üks suur plus, hind selle võrra muidugi teistega võrreldes kallim aga mitte oluliselt.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nika0
HV veteran

liitunud: 03.01.2005
|
29.09.2008 02:40:53
|
|
|
5+ sai kunagi üks prose ostetud !
_________________ Motomehed täidavad kõhtu suu lahti sõites |
|
Kommentaarid: 217 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
185 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
30.09.2008 19:32:48
|
|
|
Esimene garantiikeiss ka seljataga. LCD monitor loobus peale 2,5 aastat töötamast. Kästi viia Fujitsu service-sse . Plusspunktid sinnapoole läheksidki. 2 päevaga oli asi valmis.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Peremees
HV vaatleja

liitunud: 29.03.2004
|
03.12.2008 15:26:15
|
|
|
Ei midagi positiivset, seitsmendat päeva ootan juba kaupa, mille lubatud tarneaeg oli 1-2 päeva. Teeninduse kohapealt ei ole samuti midagi positiivset lisada. Kõigepealt kinnitati, et kaup jõuab minuni vähemalt esmaspäevaks, nüüd juba lubati tellimus kindlasti reedeks minuni toimetada, eks näis.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Madlobster
HV vaatleja
liitunud: 28.09.2008
|
16.01.2009 23:11:44
|
|
|
Ise tellin ka sealt aegajalt asju. Enamasti kõik toimib suurepäraselt. Vahest on tulnud ette, et tarne on mõned päevad kauem olnud kui algselt lubatud. Aga noh sellist firmat ei ole võimalik teha, kus kõik kliendid on alati 100% rahul ja mitte kunagi ühtegi viperust sisse ei tule ja nii ka Aatega tegijal ikka juhtub. Loomulikult teeb tigedaks kui sinuga juhtub aga midagi pole teha elu on selline. Suurem osa ajast neil ikka ei juhtu ja kõik toimib hästi.
Keegi siin kisendas, et neil pole CDromi vms kaupa laos. Aga Aate ei olegi pood kaupluse ruumiga ja nende rõhk ongi pandud sellele, et klient ei pea ise mööda linna ringi sõtkuma ja otisma vaid kaup tuuakse kliendile koju/kontorisse kätte. Aatel on kodukontor ja mingeid laoruume ja müügisaale neil seal pole. Seega pole mõtet neile kontorisse kohale sõita. Hindadega on selline asi, et kullamees loe kokku kõik kaubad, mis neil seal nimekirjas on, mida on võimalik tellida ja nüüd katsu see hinnakiri hoida koguaeg reaalses vastavuses hetke turuhindadega. Kui ikka mõni hind tundub juba iidamast aadmast olema ja liiga kallis siis võib alati helistada küsida, kas natuke alla ka saab Ja minu pärast nad võivad 100 kroonist asja miljoniga ka müüa kui leiavad, et ostjaid on. Kui mulle hinda sobivaks ei tehta on minu põhiõiguses seda toodet mitte osta ja leida omale sobvama hinnaga kaupmees. Ja ei ole mul tekkinud küll mingit hullu soovi kuskile hala kirja panna, et näe neil hinnakirjas selline hind ja on ikka röövlid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indre
HV kasutaja
liitunud: 06.04.2005
|
16.02.2009 11:15:33
|
|
|
Veidi üleolev suhtumine on. Helistasin, et üle küsida, kas toode on kindlalt laos olemas nagu kodulehel märgitud. Seepeale sain vastuseks, et kõik asjad on kodulehel õigesti ning vaid veel parem viis selle kontrollimiseks on "ise riiuli juurde kõndida", mida ei tehtud...
Tegin siis tellimuse ära, öeldi et meil kohapeal ikkagi pole - mis on nõme, kuna 10 minutit tagasi öeldi telefonis, et asi on kindlasti olemas. Täna tuli kiri, et toodet ei olegi üldse saada (mis on loogiline, kuna toode on tootmisest maas, lootsin neil laost viimase ära krabada).
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
derbyke
HV vaatleja
liitunud: 16.05.2003
|
16.02.2009 14:29:17
|
|
|
nad ei saa ju riiuli juurde kõndida, sest see pole pood vaid interneti-müügikoht, kaup seisab kuskil suurtes ladudes
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
indre
HV kasutaja
liitunud: 06.04.2005
|
16.02.2009 19:58:11
|
|
|
derbyke kirjutas: |
nad ei saa ju riiuli juurde kõndida, sest see pole pood vaid interneti-müügikoht, kaup seisab kuskil suurtes ladudes  |
Tegelikult on see nii vist enamikes Eesti arvutitehnikat müüvates internetipoodides - müüvad vast kõik samade ladude kaupa lihtsalt erineva hinnaga...
Kiputakse väga julgeid tarneaegu panema, kuigi laoseisud ei pruugi üldsegi automaatselt uueneda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
SvHu
HV vaatleja

liitunud: 02.11.2009
|
07.10.2010 16:50:09
Siiani igati positiivne |
|
|
Sai esmaspäeval (04.10) telekas ostetud, enne ostmist pommitasin Aate Grupi telefoniliini ka küsimustega. Igati asjalik ja abivalmis naine vastas neile ning juba täna sain teleka kätte! Hetkel seisab veel pakendis, õhtul panen tööle, siis saan öelda kas kaup ka OK on. Siiani pole olnud põhjust kahelda, vaevalt et õhtulgi karbist midagi muud leian peale imetoreda soovitud teleri.
Ja tasuta tõid koju kah!
Igati positiivne kogemus nendega.
E (08.04): Tegin paki lahti ja seadsin telku püsti. Kõik on vinksvonks korras!
viimati muutis SvHu 09.10.2010 00:30:02, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gzus
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2003
|
07.10.2010 17:52:19
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Eile tuli e-postiga tellimuse meeldetuletus.
"Tellimus võeti vastu November 15, 2006, 8:42 pm
Teie poolt tellitud kaup on lattu jõudnud.
Kas kinnitate tellimuse ja saadame arve?"
2006 aastal tahtsin tellida helikaarti, aga laos polnud ja sain raha tagasi.
See kaart on muidugi ammu olemas (ühest teisest e-poest), aga tore, et ikka kirja saatsid.  |
Endal oli analoogne juhus ELFA-ga. Asjad mida tellisin ei olnud just pakilist laadi.
Aga tellimuse kinnitus tuli pool aastat hiljem.
Kuna vahepeal ei olnud mahti saanud neid osta siis maksin arve ära ja sain kauba kätte
Võttis muigama küll..
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
08.02.2011 21:02:33
|
|
|
Mis Aate e-poega ometi juhtunud on? Menüüst leitav tootevalik on ikka väga napiks jäänud, isegi UPS-id puuduvad.
Oleks siis otsing vähegi asjalikum - UPS-id saad selle kaudu ehk küll kätte, aga läbisegi kõigega, milles sisaldub "ups". Kuna otsinguga leitava kraami hulk on ilmselt piiratud, siis suure tõenäosusega kõiki UPS-e sealt nimekirjast kunagi ei leiagi.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
pohmakas,
käed värisevad

liitunud: 11.06.2009
|
08.02.2011 21:54:53
|
|
|
Paneb imestama küll, et tootevalik nadiks jäänud. Pole firmal isegi ühtegi võlga. Minu mälu järgi oli varem ka arvutite komponente müügil, hetkel ei suutnud leida.
|
|
Kommentaarid: 164 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001
|
19.05.2011 19:52:14
|
|
|
Jänes kirjutas: |
Esimene garantiikeiss ka seljataga. LCD monitor loobus peale 2,5 aastat töötamast. Kästi viia Fujitsu service-sse . Plusspunktid sinnapoole läheksidki. 2 päevaga oli asi valmis.  |
Minul hoopistükkis teised, tõsiselt ebameeldivad kogemused
Olgu kohe öeldud, et jutt ei ole Aate grupist vaid Fujitsu Services AS garantiiosakonnast (http://www.fujitsu.com/ee/). Aate grupi meeldivat vastutulelikkust mäletan veel siiani, kolm aastat hiljem. FS teostab garantiitöid Aate grupist ostetud kaubale. Sellega peate arvestama kui ostate Aate grupist kaupa!
Probleemiks on minu arvates FS kehv töökvaliteet (kontrolli puudumine probleemide lahendamisel, kommunikatsioon igas suunas, liigne passiivsus, kliendi huve kahjustavate lahenduste pakkumine ja ehk veel midagi, mis tuleb edaspidi jutust välja). Panen jutu sisse punktid, kus leian probleeme olevat. See, et millises kohas tõesti töö puudulik oli ja millises kohas ei ole rahulolematus põhjendatud, jätan FSile/Aate grupile otsustada.
Üritan piisavalt lühidalt kirjutada, sest pikka juttu ei viitsi keegi lugeda. Aga lugu ise: jämedalt kolm aastat tagasi ostsin Aate grupist Benqi hirmkalli kvaliteetmonitori, mis sellel kevadel osutus vigaseks. Viisin monitori Tartu FS osakonda, kust see liikus edasi Tallinna. Sain monitor viimisel muidugi sugeda, et esimese veakiiksu ilmudes kohe garantiisse ei jooksnud (õige mõte, aga mitte esitluse viis 1), aga see selleks.
Tallinnas diagnoositi, et paneel on vigane. Pilti näeb, aga paremal poolel suured defektid. Benq pidi saatma uue ekraani. Kodulehel on neil kavalalt kirjas töö teostamise staatus ja "uuendamise kuupäev", mis uuenes arvuti poolt automaatselt hommikust õhtu kella kuueni ehk tööpäeva lõpuni. Nii jääb kliendile ekslik mulje nagu tõsimeeli keegi iga paari tunni tagant päriselt sinu teema läbi vaatab ja vajadusel staatust uuendab (2).
Peale ca kuist vaikuseperioodi helistasin Tallinna (siit edasi suhtlesin ainult Tartu osakonna esindajaga) ning sain lõpuks teada (3), et uus paneel olevat vahepeal saabunud, aga se osutus vigaseks ja uus paneel pidi juba teel olema. No juhtub, aga mind ei ole vaja kuuke pimedas hoida. Tegelikult oli vähemalt teine pool vale jutt (4), sest mingit paneeli uuesti, s. t. teistkordselt ei saadetud vaid siis pidi mulle juba asendusmonitor saabuma (hiljem tuli välja). Lihtsalt neiuke polnud tegeliku käiguga päris kursis ja asja uurimise asemel rääkis umbes. Aga tühja sellest. Mõtlesin, et väga hea, sest asjad vähemalt liiguvad. See monitor ei saabunud ega saabunud. Umbes kuu aega tuli ja siis tuli välja, et monitori ei saadetudki?? FS väitis, et nad ei saa näha mis liigub ja kuidas (posti liik) ning millal võiks saabuda (5). No hea küll, kui asi on Benqi poolt nii salajaseks tehtud.. aga see ei ole normaalne, et kuu aega midagi oodatakse ja see midagi tegelikult pole teele läinudki(6). Niipalju peab ikka "valgust" olema.
Järgnevaks siis uus lugu, et uus monitor pidi "uuesti" ehk päriselt teele pandama. Tegelikkuses muidugi mida ei olnud, oli monitor. Siinkohas ütles mulle FS ilusti ka kohe ära, et ega nad tegelikkuses ei tea mis toimub ja kas see molu ikka tuleb (5,6). "Kahjuks pole midagi rõõmustavat öelda. Benq`ilt pole vastust saanud, mis tuleb ja millal siis meile jõuab." Sellise vastuse puhul tegin ettepaneku FS-ile probleem Benq`is eskaleerida. Sellist jama ei saa olla, et keegi midagi ei tea. Tegin sellise ettepaneku ka hiljem. Iga kord on seda ignoreeritud(7).
Vahepeal suudeti mu garantiipaber Tallinnas ära kaotada ja ma sain sellest teada siis kui juhtusin nende kodulehel enda teema staatust uurima. Seal oli kirjas"ootab kliendilt tagasisidet". Nalja teete või? Ma rääkisin juba alguses, et molu on tööks oluline ja teie ootate minu tagant?? Teil on mu kontaktid olemas ja me suhtleme pidevalt. Teie aga ei lahenda minu probleemi, sest ootate minult väidetavalt tagasisidet ja mind sellest ei teavita (8)! Helistasime paar korda ja õnneks suudeti see dokument üles leida. See oli ainus koopia ja teie lihtsalt kaotate selle dokumendi ära? (9) Kui seda ei oleks üles leitud, siis olekski lõpp olnud. Olgugi, et Tartus tunnistati, et ilma arveta nad ei oleks saanudki garantiisse midagi võtta ja ka vastuvõtu dokumenti teha. Samas see tõik ei paistnud minu saatuse jaoks lugevat.
Nädalake tagasi ehk pea kolm kuud hiljem toimus esimene liikumine probleemi lahenduse suunas. Benq oli teinud pakkumise asendusmonitoriks (konditsioon teadmata), mis kahjuks mulle ei sobi peamiselt oma füüsiliste mõõtmete ja liikuvuse puudumise poolest. Muidu oli tehniliselt tegemist identsete näitajatega võrreldes minu vana monitoriga. Kirjutasin kohe ilusti lahti miks mulle see variant ei sobi ja tänasin mõistliku pakkumise eest. Siis natuke hiljem edastati mulle teine pakkumine, kus oli arvestatud seekord monitori liikuvusomadusi, aga kaugeltki mitte enam muid tehnilisi näitajaid nagu resolutsioon jms. Naljatilgad? Ühesõnaga pakuti tehniliselt väga nõrka ja odavat monitori. Me rääkisime juba algusest peale ära millised omadused peavad asendusmolul olema. Ma ei saa aru kuidas FS sellise pakkumise üldse minuni läbi lasi(10), sest see on ju naeruväärne pakkumine ja mul on selge arusaam, et FS tahab siinkohas minu probleemist lihtsalt lahti saada ja minu huvid (11) ei huvita FS absoluutselt mitte. Tehniliselt rumalam klient teinuks eluhalva vahetuse FS-i julgel soovitusel.
Nende pikkade kuude jooksul pakuti mulle suhteliselt alguses vahepealseks ajaks (peale paneelijama) asendusmonitori. Tänasin ja ütlesin ära, sest samaväärse TN paneeliga 19` asendusmolu olin mõistagi selleks ajaks juba ise sõbralt sebinud. Mis aga harja punaseks ajas oli see, et kogu see aeg oli minu esialge molu istunud Tallinnas ja see oleks võinud juba ammu ilma minuni jõuda, et oleksin saanud seda igapäevatöös kasutada. Paar kuukest vähemalt!(12) No mida? Ma arvasin, et see on ammu laiali lammutatud ja paneel ära rännanud. Ma olen neile algusest peale rääkinud, et mul on vaja kvaliteetekraani töö jaoks ja ma ei ostnud sellist monitori netis surfamiseks. Sain sellest nädal tagasi teada kui seda kirjas juhuslikult mainiti. Kirjutasin kohe vastu, et palun saatke see monitor mulle otsekohe ja mõned päevad hiljem teatati, et oh me saadame teile teie vana molu niikauaks tagasi (just nii nagu nemad oleks ise selle peale tulnud, et tark on kliendile see asi tagastada) (13). Naeruväärne!
Lisaks tehnilistele näitajatele sai saaga suhteliselt alguses juba kirjeldatud mind rahuldavad variandid ja need on nagu ikka: remontige korda või asendage vähemasti samaväärse teise monitoriga. Kui te seda ei suuda, siis palun ärge raisake aega ja asendage teise firma tootega, mis oleks vähemalt samaväärne või siis makske raha tagasi. Et asi venima hakkab, selle jagasin juba suhteliselt alguses ära esimese fantoommonitori loo juures ning mis mind ajendas ise võimalikke uusi probleeme ennetama, sest FS ennetustega ju ei tegele vaid ikka tagajärgedega(14). Mis pimedalt saabub või ei saabu, seda saab pakkuda.
Tänaseks on Benq sisuliselt tunnistanud, et nad ei suuda minu monitori parandada ega samaväärsega asendada. Sellist paneeli ei ole enam saada ja laos sellist monitori varuna kah ei ole. Pakutakse vastu jama selle asemel, et leida muu bränd või raha tagastada ja minu korduvad palved Benq`ile leida muu lahendus on haihtunud ilmselt juba FS-is kui infovahendaja.
Täna sain lakoonilise vastuse: muud varianti ei ole. "Sellist ainult saabki pakkuda." Täpsustan: ma peaksin endale laua peale valima kas "teleka" stiilis "liikumisvõimetu" monitori või veel kahe vaid netis surfamiskõlbuliku väiksema resolutsiooniga ekraani vahel. FS tahab mulle kui kliendile kotti pähe tõmmata ja vähem targema kliendi puhul lähevad need naljad ehk ka läbi. Rohkem julgust ja tegusid kliendi huvide eest seismiseks(15)! Ärge tehke nalja! Minu palveid ise Benqiga suhelda olete ignoreerinud. Vähemasti seda võiks ära öelda kui nii ei sobi, et klient hakkab otse suhtlema. Ma saan aru, et Benq teile seda jama peamiselt põhjustab, aga see post siin ei ole Benqi probleemide lahkamine vaid FS töö kohta. Muidu olete sõbralikud, toredad suhtlejad jne, aga igapäevatöö minu arvates longab.
Rohkem ei taha hetkel seda teemat meenutada. S*** maitse on suus. Kohe oleks võinud välja maksta kui sai selgeks, et samaväärset vastu ei suudeta pakkuda. Rääkisin sellest korduvalt kui sai pilt selgeks Benqi võimetuses muid lahendusi pakkuda. Kehva firmana üritab Benq muidugi lihtsamalt ehk "odavalt" läbi ajada. Seda enam, kui FS aktiivsust üles ei näita ja loogilisi/mõistlikke lahendusi probleemile ei paku (suhtlemisest on aru saada, et istutakse käed rüpes ja oodatakse mida Benq teeb).
Täna, kolm kuud hiljem, probleemile lahendust ei ole.
E: Kui keegi on analoogse probleemi ees, siis lisan lihtsalt infoks, et sellistele probleemidele lahenduse saamiseks tuleb nõustamine ja võlaõigusseadus ette võtta (selle kohaselt on võimalik lepingust nüüd tagasi astuda ja raha välja nõuda). Seda teed ma nüüd viimases hädas ka lähen ja õnneks on minu jaoks õigusabi teenus tasuta. Kui teil sõpra/pereliiget ei ole, kes tasuta aitaks, siis peate arvestama, et selline lisakulu tuleb võib-olla tulevikus teha. Niiet mõelge veelkord ennem kui ostate.
E2: Kuna ostu-müügi tehingust taganemise avaldus tuleb teha Aate Group AS`i nimele, siis saab kohe varsti näha kas vana hea firma on jätkuvalt auväärt käitumisega. Tegelikult ma selles üldse ei kahtlegi. Tegin neile kaunis hea pakkumise kohtuvälise kompromissi leidmiseks. Hoian teid kindlasti kursis asjade käiguga.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
19.05.2011 20:37:28
|
|
|
Killhoven, kas sinu arvates Fujitsu Services oleks pidanud omast taskust selle monitori sulle kinni maksma Sul on süüdlased segamini nagu pudru ja kapsad.
Garantii teostaja lähtub karmilt garantiireeglitest ning mida garantiisubjekti tootja on neile ette kirjutanud ja lambist ei hakata midagi kinni maksma. Kui tootja ei suuda aktsepteeritavat lahendust pakkuda mõistliku aja jooksul, äkki tasuks teha järeldused tootja ja seda pakkuva firma suhtes, mitte garantiiteostaja kohta? Garantiipaberi ärakaotamine on loomulikult pahasti aga nagu ma aru sain, see polnud paneeli vahetamise ja Benqilt tagasiside saamise suhtes määrava tähtsusega.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001
|
19.05.2011 21:07:07
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Killhoven, kas sinu arvates Fujitsu Services oleks pidanud omast taskust selle monitori sulle kinni maksma Sul on süüdlased segamini nagu pudru ja kapsad.
Garantii teostaja lähtub karmilt garantiireeglitest ning mida garantiisubjekti tootja on neile ette kirjutanud ja lambist ei hakata midagi kinni maksma. Kui tootja ei suuda aktsepteeritavat lahendust pakkuda mõistliku aja jooksul, äkki tasuks teha järeldused tootja ja seda pakkuva firma suhtes, mitte garantiiteostaja kohta? Garantiipaberi ärakaotamine on loomulikult pahasti aga nagu ma aru sain, see polnud paneeli vahetamise ja Benqilt tagasiside saamise suhtes määrava tähtsusega. |
Mina suhtlen garantii teostajaga. Minul ei ole võimalik suhelda toote tootjafirmaga. Sellist asja ei saa olla, et "keegi" Eesti seaduste ees ei vastuta. Mina ostsin Eestist ja mina tahan, et täidetakse seadusi
Süüdlased ei ole segamini. Benq on süüdi selles, et mul ei ole aksepteeritavat lahendust ja FS on süüdi kehvas töökvaliteedis (loe ülalt).
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
19.05.2011 21:13:13
|
|
|
FS pakkus tõenäoliselt välja seda, mida Benq neile lubas ja rohkem ei grammigi.
Omaalgatuslikku mingit asja hüvitamist FS ei tee kunagi ja ei peagi tegema, vastutav on siinkohal edasimüüja, mitte garantiiteostaja.
Selliseid keisse on maailmas küllalt, kus tootjal pole enam sama head mudelit vastu pakkuda.
Siinkohal aitaks pöördumine tarbijakaitsesse, et Aate Grupp hüvitaks sulle monitori täishinna.
Selle nad võivad sisse nõuda omakorda otse Benq-ilt, kui see võimalik üldse on.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|