Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
mictsekk
HV vaatleja
liitunud: 04.09.2009
|
24.03.2011 20:59:50
|
|
|
tundub liiga hollywoodilik, ei usu et siit midagi head tuleb
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
24.03.2011 21:03:32
|
|
|
See viimane on isegi veel hullem kui see naisega oli
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Terror
HV veteran

liitunud: 08.11.2001
|
24.03.2011 21:20:34
|
|
|
Probleem võib ka esitajas olla (rõhutakse 'meie' jaoks ebatähtsatele asjadele). Mees oli vahetult enne vist Crysist mänginud
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko
HV Guru

liitunud: 06.02.2003
|
24.03.2011 21:56:56
|
|
|
krt mingi jama on toimunud... aina sünnib juurde ja k(ons)oolitatakse massiliselt zombi-turgu kes sellist mängu nõuab. Tundub, et vanema generatsiooni mängurid surid välja ja on unustatud.
RPS kommid on alati head. tegijad ka muidugi, vana ukpc raffas.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
159 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kutsu
HV kasutaja

liitunud: 10.11.2009
|
24.03.2011 22:48:47
|
|
|
marko kirjutas: |
krt mingi jama on toimunud... aina sünnib juurde ja k(ons)oolitatakse massiliselt zombi-turgu kes sellist mängu nõuab. Tundub, et vanema generatsiooni mängurid surid välja ja on unustatud.
RPS kommid on alati head. tegijad ka muidugi, vana ukpc raffas. |
Kahjuks see nii on ,aga alati on ka erandeid(TRIPWIRE)
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
24.03.2011 23:29:51
|
|
|
... ja kes seda dejavu mürglit viitsib niimoodi üha uuesti ja uuesti mängida ? Mulle piisas juba selle video vaatamisest kerge nüristumisaistingu tekkimiseks. Mul on lausa kahju neist arendajatest, kes peavad nüüd paaniliselt mänguritele tõestama, et see käkk ikka kõlbab mängida, kuni selleni välja, et kuidas seda mängida. Jätke ikka midagi mängijatele kah avastada, muidu taipavad ka kõige nüristunumad, et midagi on mäda ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.03.2011 23:53:02
|
|
|
noh, mind oleks pigem huvitanud, mis toimub sellest videost edasi. seal oli äkki mingi dialoogi ka?
nii dx kui dx:iw oli üsna tihti võimalik asju ka rääkides lahendada...
highlighti oli selles videos suts vähem, vähemalt redel ja ventilatsioonišaht ei helendanud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
25.03.2011 18:20:18
|
|
|
... dialoog-dialoogiks, ükski dialoog ei muuda mängu olemust, sellist rambo stiilis läbi jooksmise võimalust ei tohiks üldse eksisteerida
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
25.03.2011 18:29:25
|
|
|
imelik, DE1 küll oli selline võimalus ja keegi ei vingunud?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
25.03.2011 19:42:06
|
|
|
Ei tule ka siit midagi erilist. Mida rohkem neid treilereid vaatan, seda vähem mäng huvi pakub. Võeti mingi Hugh Jackmani kloon, lisati Solid Snake'i kähisev hääl, jooksed kinnistes koridorides ühe nurga tagant teise taha...
Terminator 4: Salvation, Deus Ex 3: Revolution - üks ja sama jama, ainult nimi müüb... Tüüpiline Hollywoodi pahn.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.03.2011 20:00:14
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... ja kes seda dejavu mürglit viitsib niimoodi üha uuesti ja uuesti mängida ? Mulle piisas juba selle video vaatamisest kerge nüristumisaistingu tekkimiseks. Mul on lausa kahju neist arendajatest, kes peavad nüüd paaniliselt mänguritele tõestama, et see käkk ikka kõlbab mängida, kuni selleni välja, et kuidas seda mängida. Jätke ikka midagi mängijatele kah avastada, muidu taipavad ka kõige nüristunumad, et midagi on mäda ... |
Eks ta ole juba paljude ootused purustanud. Sisuliselt on tegu vaid tüüpilisest shooterist aste edasi mänguga, aga selline üsna kitsas maailm rikub selle efekti ära
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
25.03.2011 20:27:26
|
|
|
No nüüd hüppate te küll juba järeldusteni.
Deus Ex kõige kergema raskus-astme peal ei olnud ka mingi strateegitsemise ja mõtlemise kuldteos. Püss kätte ja sõtta ning kogu moos. Mingi 5 minutilise gameplay video põhjal on ülimalt tobe sellist mängu arvustada.
Samuti oli esimeses osas missioone, mis pm. korridor shooter ainult ja kõik.
Vaevalt, et marketingi poistele oleks meeldinud plaan teha 15min pikkune trailer kus näidatakse mingit open ended ala, kus siblid mingit sidequesti tehes vms. Või hardcore difficulti juppi, kus peategelane saab missiooni alustades kuuli silmade vahel ja game over.
Ehk ilmselgelt on trailer tehtud sellise eesmärgiga, et näidata kõigile kui badass peategelane on. Ei mingit explorationit ning rahulikku kaalutlemist kuidas midagi teha ja võimaluste avastamist. Eesmärk näidata gameplay elemente ning teha seda nii, et see avaldaks visuaalselt muljet. Ehk - wham-bam, peategelane jookseb, tõmba kõigile kuulid näkku ja missioon tehtud. Wham-bam peategelane tõmbab nähtamatuks, libistab vastastest mööda, tõmba tranqulizer darti neil kanni ning miss läbi. Ja siis viimane kui kõik läbisegi vastavalt vajadusele ülbitseb.
Peale helendavate objektide ei näinud mina mängus midagi halba - suht sama nagu DX 1, parem graafika ainult. Dialoog ja VO ju samuti suurepärane - ning olgem ausad, olgu see gameplay nii hea kui tahes, siis kehva story puhul ma seda HUI mängiks.
Pigem neelan paar pisarat mõne kaotatud elemendi puhul, mis esimeses osas meeldis või liigse lihtsustamise üle nutan korraks - kui hakkan mängima DX 1 perfektset modernset koopiat, millel puudub võrdväärne story.
Sorry aga mulle tundub, et te lihtsalt mõtlete üle ja paanitsete liiga palju hetkel. Ei ole mõtet aju krussi mõelda nii vara enne mängu väljalaset.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
The Man
HV kasutaja

liitunud: 20.01.2010
|
25.03.2011 20:42:31
|
|
|
Teooria, miks peategelane nii vihaselt vastaseid hakib nugadega: keegi kommenteeris facebookis, et ta näeb välja nagu pede! Aga see on ainult kõigest tema urban look, mida ei mõisteta.
Must... kill... everybody...
_________________ Press A to disagree.
<Too late!> |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
25.03.2011 22:49:33
|
|
|
Pole küll ühtegi Deusexi mänginud, kui ainult esimest osa mingi 20 minta ja siis unistall. Aga see eest sai System Shock 2 läbi tehtud ja too minu teada suht sama mehaanikaga. Ainuke asi, mis säärastes mängudes mõtlema paneb on kuhu minna ja kust ma saan koodi uksele, enamasti mõne laiba märkmikust või mujalt. Siis käid mööda mäppi ringi ja tuhnid kõik nurgad läbi kuni leiad. Uued mängud on lihtsamad enamasti sellepärast, et levelid ja ruumid on väiksemad ja kitsamad, mis ei anna nagu palju mänguruumi level disaineritele. Mitte nagu vanades mängudes, kus mapid on ikka väga suured, kuid detaili vaesed. Vähemalt selle video põhjal tundub, et sellist lollust nagu Bioshockis ei ole, kus nool näitab kuhu minna tuleb! Et midagi tuleb ikka ise ka välja nuputada. Levelid tulevad kitsad ja tunneli laadsed paljude nähtamatute seintega aga selle vastu ei saa midagi teha, konsoolid ei luba enamat.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
25.03.2011 23:11:11
|
|
|
Archangeli viimase postitusega ma üldjoontes nõustuks. omaette mure on see, et aeg on edasi läinud. need erinevad lähenemised peavad väga hästi välja mängitud olema, et tänapäeval konkurentsivõimeline olla. enne lõpptulemuse nägemist arvamust ei kujunda, aga nähtud levelid on siiani üsna kitsad olnud.
erinevalt suurest osast arvamuseavaldajatest mulle art direction ja helitaust, kaasa arvatud tüübi hääl, meeldivad. kollased helendamised sinna alla ei käi
nende melee kill animationite suhtes olen üsna kahevahel, iseenesest need mind ei häiri, kuid see üleliigne brutaalsus mõjub immersioni rikkuvalt. tore on küll kui ikka vehkida saab ja verd-soolikaid lendab, aga see ei ole mängu käiku arvestades nagu loogiline.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
25.03.2011 23:16:11
|
|
|
londiste kirjutas: |
Archangeli viimase postitusega ma üldjoontes nõustuks. omaette mure on see, et aeg on edasi läinud. need erinevad lähenemised peavad väga hästi välja mängitud olema, et tänapäeval konkurentsivõimeline olla. enne lõpptulemuse nägemist arvamust ei kujunda, aga nähtud levelid on siiani üsna kitsad olnud.
erinevalt suurest osast arvamuseavaldajatest mulle art direction ja helitaust, kaasa arvatud tüübi hääl, meeldivad. kollased helendamised sinna alla ei käi
nende melee kill animationite suhtes olen üsna kahevahel, iseenesest need mind ei häiri, kuid see üleliigne brutaalsus mõjub immersioni rikkuvalt. tore on küll kui ikka vehkida saab ja verd-soolikaid lendab, aga see ei ole mängu käiku arvestades nagu loogiline. |
X2
Probleem kipubki see olema, et osad mängutootjad tahavad kangesti eelarvet säästa ja teha hästi kitsa alaga mängu. Mina ei julgeks küll enam öelda, et see müüb
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
25.03.2011 23:54:17
|
|
|
486 kirjutas: |
Pole küll ühtegi Deusexi mänginud, kui ainult esimest osa mingi 20 minta ja siis unistall. Aga see eest sai System Shock 2 läbi tehtud ja too minu teada suht sama mehaanikaga. Ainuke asi, mis säärastes mängudes mõtlema paneb on kuhu minna ja kust ma saan koodi uksele, enamasti mõne laiba märkmikust või mujalt. Siis käid mööda mäppi ringi ja tuhnid kõik nurgad läbi kuni leiad. Uued mängud on lihtsamad enamasti sellepärast, et levelid ja ruumid on väiksemad ja kitsamad, mis ei anna nagu palju mänguruumi level disaineritele. Mitte nagu vanades mängudes, kus mapid on ikka väga suured, kuid detaili vaesed. Vähemalt selle video põhjal tundub, et sellist lollust nagu Bioshockis ei ole, kus nool näitab kuhu minna tuleb! Et midagi tuleb ikka ise ka välja nuputada. Levelid tulevad kitsad ja tunneli laadsed paljude nähtamatute seintega aga selle vastu ei saa midagi teha, konsoolid ei luba enamat. |
Tee ikka Deus Ex läbi, viimase dekaadi parim asi mis valmis tehtud
SS2 oli samuti ikka väga hea
Kusjuures nool mis järgmise "sihtmärgini" viib on olemas (vähemalt esimeses gameplay videos), kaasa arvatud vastaste positsioonid.
Võibolla jällegi nostalgia aga minu jaoks on vahe kas näiteks kood mille leidnud olen pannakse automaatselt sisse või pean selle ise trükkima. Hoiab küll aega kokku ja ei pea märkmetest otsima kuid samas kui pead ise märkmeid lappama või midagi vahelduseks meelde jätma tekitab ikka palju rohkem immersioni. Kõik sellised lihtsustamised lisavad kokkuvõttena liiga palju lineaarsust. Võibolla lihtsalt minu kiiks.
Olgu mis on aga kui nad suudaks mingi Hong-Kongi taolise leveli kokku panna langetaks mütsi ja ei ütleks ühtki halba sõna. Kardan et seda ei juhtu aga loodame.
Kel viitsimist võib ka seda vaadata:
http://gambit.mit.edu/updates/audio/looking_glass_studios_podcast/
Podcast Austin Grossman'iga räägib Looking Glass'i projektidest. (Grossman oli DX'i üks kirjutaja poistest lõpu poole)
Huvitav kuulda erinevatest asjadest mida prooviti, eksperimenteeriti, mis töötas ja mis mitte.
Võrdle siis praeguse Eidos Montrealiga, kellele paistab lihtsalt sobivat lahedate asjade kopeerimine Dx3 jaoks ilma igasuguse omapoolse eksperimentatsioonita (võibolla neil lihtsalt ei lubata oma peaga mõtelda).
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
26.03.2011 10:51:21
|
|
|
mõttetu artikkel. "teemat ei kustutatud ära = Eidos kuulab fännide sõna!"
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
26.03.2011 10:58:40
|
|
|
Krt ajasite jälle DX isu peale, läheb nüüd saja maeiteamitmendaks runniks
Kui nad võtavad DX3s selle highlighti ära, siis see on küll hea algus. Nõmedust on seal veel küllaga
@Kruvi
Nõustun täielikult, it's the little things that make a big difference.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Whiskey
HV vaatleja
liitunud: 07.10.2008
|
26.03.2011 12:03:18
|
|
|
Good damn it mehed.
Kas te ise oma kirjatud kommentaare lugedes sellest halisemisest ära tüdineme ei hakka.
Ennemuiste olid jah linnud rohelised ja muru laulis.
Minge parem õue ja mängige lumesõda või midagi =D
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
26.03.2011 12:19:07
|
|
|
God damn it mehed.
Kas loetud vingumiskommentaaride kallal vingumisest ära tüdinema ei hakka.
Ennemuiste olid mängijad taltsad ning arendajad vinged.
Minge parem õue ja mängige lumesõda või midagi =D
Twitteris ütles mingi kõrgem asjapulk, et highlight on osa agumentatsioonist, mis sulle kohe selga lajatatakse. Seega ma ei usu, et see kaob kuhugi. Juhul kui muidugi nüüd keegi ometi tõesti kritiseerijaid kuulda ei võta....
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
26.03.2011 12:29:53
|
|
|
Ennast absull ei huvita, aga alati võib asi valikuline olla. Mida rohkem asju optional on, seda mõnusam.
Brink foorumis oli näiteks sedasi, et ei olnud mingit suurt kritiseerimist, aga lihtsalt pakuti välja, et enemy highlight (kuna Brink'i customizationi tõttu võib olla vastaseid raske eristada omadest) võiks olla optional. Developerid üsna kiiresti ütlesid, et muutsid asja toggleable'ks.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
madfury
HV veteran

liitunud: 05.09.2004
|
26.03.2011 16:35:11
|
|
|
Tundub, et Eidos on natuke teistsorti dev, kui näiteks Bioware. Uurisin natuke selle asja tausta ning hetkel on Eidose foorumis see teema teravalt üleval, isegi on loodud poll - saab hääletada, mismoodi see featuur välja näha võiks. Kas tõesti see dev võttis vaevaks kriitikanooli kuulata ning kaalub võimalust mängu kohendada? Hetkel võidutsevad valikud highlightida ainult üks objekt, kui see on piisavalt lähedal manipullerimiseks ning lihtne on/off toggle võimalus.
Eidose foorum ja kaasnev POLL
_________________ Avatar by Flacko |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|