Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 473, 474, 475 ... 548, 549, 550  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 03.03.2011 13:46:12 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Carniflex, see reutersi ajakirjaniku näide on täielik lollus. ma ei kahtle hetkekski, et olukorda arvestades oleks ise helikopteri gunnerina samamoodi käitunud.


Võimalik, ma ei tea, kuidas ma sellises olukorras gunnerina käituks. Mulle meeldib uskuda, et päris mitte nii. Aga inimesed suudavad mõnikord ka iseennast üllatada oma käitumusega, kui neil on tunne, et nad on ohus.

See elektriauto uudis tuli küll ootamatult, aga iseenesest päris hea initsiatiiv. Netis leiduva järgi paistab see konkreetne mudel päris tubli, 160km läbisõitu ning max kiirus 130 km. Mass on sellel küll üsna suur millegi pärast, arvestades, et ta kasutab liitiumakusid ning elektrimootor on sama tulemuse juures kordi kergem kui bensiini oma. Nii väikese auto kohta 1 tonn. Bensiinikaga umbes samas suuruses linnaautod on kuskil samas suurusjärgus, näiteks Toyota Aygo. Samas on orienteeruvaks hinnaks pakutud 22 000 $ niiet ega seal ilmselt mingeid väga ulmematerjale ei ole saanud kasutada kaalu alla toomiseks.

Eks paistab, milles konkreetsemalt need toetusmeetmed elektriauto soetamisel seisnevad, kui see selge eks siis saab näppudel arvutada, kas need on piisavalt motiveerivad, et olla väärt seda "peab kasutama ainult rohelist elektrit". Samas küllap on, elektriauto puhul elektri hind on väga väike osa kilomeetri läbimimise kulust. Hoopis suurem osa sellest on akude vahetus. Mingi mõned aastad tagasi oli täppisteaduste suvekoolis ettekanne elektriautodest ja seal oli ka hinnakalkulatsioon tasuvuse kohta. Paar aastat tagasi oli elektriautoga majanduslikult mõistlikum sõita siis, kui bensiini hind on üle 12 krooni. See oli siis bensukal hooldused/bensiin/kulumaterjalid/remont ja elektriautol hooldused/kulumaterjalid/aku vahetus/remont. Täiskomplekt liitiumakusid oli siis umbes 200 000 krooni. Ilmselgelt on nende akude hind vähe alla tulnud, kui sellist autot on liitiumakude võimalik saada umbes 22 000 $ eest.

Esialgu oleks siiski ilmselt mingi hübriid parem. Näiteks Chevrolet volt oli see vist, kui mu mälu mind ei peta, kus oli nii, et mingi ~60 km sai akude pealt vurada ja siis oli pagasnikus mingi pisike diiselgeneraator, mis tööle hakkas ja andis sulle sõitmiseks vajalikku elektrit, geneka pealt vist päris max kiirusega ei saanud vuristada. A ma selles osas võin eksida. Enivei, idee on minuarvates hea.

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2011 13:52:39 vasta tsitaadiga

tsitaat:

kas viitsitakse seda üleval pidada. Eesti Energiaga on lihtne - on probleem, kõne, ja enamasti on vool üsna kiirelt tagasi. Kas riik suudab samasugust tuge laadimispunktidele pakkuda? Püstipanekul toetab Mitsu, kuidas leitakse raha nende haldamiseks edaspidi, küsin mina kui maksumaksja?

EE on riigifirma, kui elekter mängus, siis ilmselt suunatakse oskusteave sinna. EE müüb selle elektri sulle. maksumaksjana maksad sa teedeehitusse niikuinii, ilmselt liidetakse sellele eletktrile, mis sealt traadist tuleb ka mingi koefitsient. kui kütusefirmad neid asjakesi oma juurde ei taha, ilmselt renditakse kaubanduskeskustelt pinda: seni kui auto laeb, lähed ja poodled. poodidele ka kasu. maksumaksja maksumaksjaks aga kui pensuliiter näiteks 5€ d juba on, naudid sina siin odavamat toitu tänu sellele, et linnades saab nende kuutidega leiba ja saia odavamalt poodi viia kui maha jäänud infraga riikides. nendest sellidest on muidugi kahju natuke, kes omale linnas liikumiseks kolmetonnise pensumüraka hangivad.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 03.03.2011 13:59:11 vasta tsitaadiga



Kui see 15k eurot maksab, siis palju ostjad neile ikka leidub.
Tallinnas võiks tasuta parkimine motivaatoriks olla.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 03.03.2011 14:49:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kõik toetust saavad isikud kohustatakse elektriautole ostma ainult taastuvatest allikatest toodetud elektrit. AS Elering poolt käivitatavas süsteemis tuleb toetuse saajatel soetada rohelise energia päritolutunnistus vähemalt mahus, mis vastab elektriauto läbisõidule kulunud energiahulgale.

murekoht.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.03.2011 15:00:19 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:


Kui see 15k eurot maksab, siis palju ostjad neile ikka leidub.
Tallinnas võiks tasuta parkimine motivaatoriks olla.

Ma võin müüa 10K-ga cabrio. Kes tahab võtku ühendust.
Sõidulatus kuni 120km.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Terror
HV veteran
Terror

liitunud: 08.11.2001




sõnum 03.03.2011 15:44:59 vasta tsitaadiga

Carniflex kirjutas:
Mass on sellel küll üsna suur millegi pärast, arvestades, et ta kasutab liitiumakusid ning elektrimootor on sama tulemuse juures kordi kergem kui bensiini oma.
Kui liitiumakud, siis alla -10c temperatuuriga masin ei liigu icon_lol.gif Tööjuures saab talvel seda muret akutrelli peal tunda. Üleüldse tundub see elektriauto põhjamaadesse küsitava väärtusega. Talvel vaja ju salongi kütta ning selleks läheb usun, et vähemalt 2kW. Kombineerides selle tunduvalt väiksema aku mahtuvusega külmal ajal võivad need sotsiaaltöötajad talvel linnast välja sõitmatagi teeäärde jääda icon_lol.gif
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fallout3
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.04.2005




sõnum 03.03.2011 15:47:28 vasta tsitaadiga

Terror kirjutas:
Nende autode spetsifikatsioone ka kuskil on? Et palju siis täis akuga kilomeetreid on võimalik läbida. Talvel võib selle numbri vist rahulikult 2 või 3'ga jagada...
Btw mis tüüpi akud praegu elektriautodes kasutusel on?

Sotsiaalministri sõnul ei tule vist suurt midagi jagada.
http://www.e24.ee/?id=396833 kirjutas:
Sotsiaalminister Hanno Pevkuri sõnul on riigi poolt soetatavate Mitsubishi iMiEV’ide näol tegu korralike ja külmakindlate autodega, mis peaksid sotsiaaltöötajatele töökohustuste täitmiseks hästi sobima.


Terror kirjutas:
Kui liitiumakud, siis alla -10c temperatuuriga masin ei liigu icon_lol.gif Tööjuures saab talvel seda muret akutrelli peal tunda. Üleüldse tundub see elektriauto põhjamaadesse küsitava väärtusega. Talvel vaja ju salongi kütta ning selleks läheb usun, et vähemalt 2kW. Kombineerides selle tunduvalt väiksema aku mahtuvusega külmal ajal võivad need sotsiaaltöötajad talvel linnast välja sõitmatagi teeäärde jääda icon_lol.gif

Tundub et ka sellele vaieldakse vastu..
http://www.e24.ee/?id=396752 kirjutas:
Borni kinnitusel Eesti külmad talved Mitsubishi elektriautole saatuslikuks saada ei tohiks. Näiteks on iMiEV kogumas populaarust Norras, kus nimetatud elektriautot osteti ainuüksi jaanuaris sadakond tükki.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 03.03.2011 15:49:59 vasta tsitaadiga

i-MiEVi spetsifikatsioonid:

ja laadimisajad:


viimati muutis Valvejoodik 03.03.2011 15:50:39, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 03.03.2011 15:50:56 vasta tsitaadiga

No ma uurin hetkel seda külma teemat icon_smile.gif
Küsisime -30 kohta...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 03.03.2011 16:03:03 vasta tsitaadiga

Elektriauto ei ole selles mõttes all-rounder, et elektriauto on tavaliselt väike, mitte eriti võimas (kas või kiirendusomaduste poolest) ja ühe laadimisega sõidab vähem kui bensiinikas. Ideaalne linnaauto. Ilmselt kuskil külade vahel vuramisega tekib rohkem probleeme sellega, et pead 2x päevas juhtme taha panema, et sõita saaks. Paljud meist sõidavad 160 km päevas? Ilmselt mõned ikka sõidavad. Samas väga paljud sõidavad 160 km nädalas (tööle-poodi-koju) ja nende jaoks oleks elektriauto hea variant.

Teine asi on talvel sõitmisega üleüldse. Külmast juba räägiti, aga selliste lumeolude juures nagu nüüd kaks talve on olnud, on mul küll üsna kahju väikeautoga pereemadest. Ei ole mootoril seda jõudu, et ennast läbi hangede vedada. Seda juba Tallinna linnas, maakohtadest rääkimata. Siia kategooriasse käivad kõik Fiestad, Yarised, Cliod, millel mingi 1.0-1.3 liitrine mootor peal. Elektriautoga on talvel ilmselt ka kinniistumine garanteeritud.
Seega pigem selline märtsist-oktoobrini linnaauto oma majas elavale inimesele.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 03.03.2011 16:13:00 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
No ma uurin hetkel seda külma teemat icon_smile.gif
Küsisime -30 kohta...

Eestis on ju kogaeg -30*C
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 03.03.2011 16:15:58 vasta tsitaadiga

Draax, mis ajast lumest läbi sõitmisel vedaval rattal meeletult jõudu vaja on?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2011 16:27:43 vasta tsitaadiga

Need Cliod ja Fiestad on lume sees kinni pigem oskamatute juhtide pärast mitte mootorivõimsusest tingitud asjaoludel. A noh, eks rallymehed teavad paremini kuidas linnas asfalti kaasa haarata õhtustel rallitamistel.
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 03.03.2011 16:51:40 vasta tsitaadiga

Draax kirjutas:
Siia kategooriasse käivad kõik Fiestad, Yarised, Cliod, millel mingi 1.0-1.3 liitrine mootor peal. Elektriautoga on talvel ilmselt ka kinniistumine garanteeritud.
Esimene pool jutust on täielik jama, väikeautod on väga normaalse läbivusega, kuna nad on kerged, kuid mootor vedava telje peal ja enamasti suht kitsad rehvid all. Yarist peetakse mitmete juttude järgi lausa väga heaks talveautoks. Võimsusel pole tähtsust, kuna ilma pidamiseta pole võimsusega nagunii midagi teha.
Elektriautoga aga on see probleem, et kogu moment on kohe nullist taga ja libedaga peab kindlasti mingi põnev elektroonika vahel olema, et lihtsalt sussi ringi ei laseks lootusetult.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2011 17:02:55 vasta tsitaadiga

Ühtlasi ei nimetaks ma elektrimootoreid eriti nõrgaks. Jõudu peaks neil olema oluliselt rohkem kui noil liitri-poolteise suurustel bensukatel ning jõud on olemas alati, mitte ainult alates teatud pööretest.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 03.03.2011 17:04:32 vasta tsitaadiga

Ma pean ka nõustuma sellega, et pole selle väikese autoga lumes häda midagi sellepärast, et mootor oleks nõrk. Pigem kipub häda olema selles, et põhi on tavaliselt suht madal ja jääd lihtsalt põhjapidi mingi jääkamaka otsa kõlkuma. Mul omal Toyota Aygo. See ka üks neist pisikestest, et kui turvavöö kinni unustad siis on auto seljas nagu seljakott icon_wink.gif - Võimsuse tõttu pole kordagi kinni istunud, küll aga kui tuleb paksem lumekiht maha siis kuna põhi on madal siis lihtsalt hakkab ratas all ringi käima kui proovid sisse sõitmata teepeal ennast läbi lume suruda. Viimased paar talve on ikka saanud talve peale mõned päevad lumevangis istuda. See on siis Tallinnas, Nõmmel.

Päris kinni pole õnnestunud sellega nii jääda, et nüüd olekski kinni ja ei lähe edasi ega tagasi. Samas eks endal peab ka aru peas olema selles osas, et ei roni autoga igale poole igal juhul. Maasturil on muidugi põhi kõrgem ja saab ka tallinna teedega ehk paremini hakkama, aga see ei takistanud kõige suurema lumega ka mu naabrimeest oma linnamaasturiga hange otsas kinni istumast.

Üldiselt peaks elektriautod päris tublid olema. Njuuton - meetreid on neil igahes mootoris bensumootoriga samaväärselt ja need kõik on ka madalatel pööretel kohe ratste taga. Põhiliselt hädad peaksgi olema see, et max läbisõit ei ole päris selline et maale suvitama sõita ja talvel peab midagi välja mõtlema, kui tahad salongi soojaks saada. Esimese punkti osas aitaks see laadijate võrk ilmselt ja teise punkti osas - see auto on sul enivei juhetpidi seinas, niiet keerad timeri peale ja see on juba seina elektrist soe, kui hommikul autosse istud. Selleks et seda sooja lihtsalt sõidu käigus hoida ehk ei lähe nii jõhkralt energiat, et tapaks aku ära selle ~30 km jooksul, mis sa pikema otsa korral linnas tööle vuristad.

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2011 18:30:54 vasta tsitaadiga

Mujal maailmas suhteliselt levinud värk selle taimeriga auto kütmine.
Spoiler Spoiler Spoiler

Eestis on muidugi sellistel puhkudel peamiseks probleemiks vargad-vandaalid, kellele need postid kindlasti meeldiksid.
Kommentaarid: 729 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 550
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2011 18:35:28 vasta tsitaadiga

neile, kes nn väikese autoga sõitnud pole, siis on kaks asja korralik rehv ja sõiduoskused ning lisandub kolmas ehk tee, mis sul kuhu iganes mõistlikuse piirides sõita lasevad. proovi sapakaga kuskile kinni jääda, kätte saamiseks on enamasti vaja traktorit, eebud nii kaugele ei lähe, et sapaka sealt kätte saaks, kuhu see kinni jääb. hint: kaalujaotus ja madala väändega v mootor ning kerge kere. need elektrikad on täpselt samast teemast. tee on puhas, korralik rehv on all ja lenksus keegi, kes tunneb ka vahepealseid asendeud kui gaas põhjas / gaas maas ning pole häda miskit.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tbit
HV Guru

liitunud: 27.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2011 21:20:21 vasta tsitaadiga

einu see on mõnus talveauto ju, tagavedu ja elektri mootor, kui sellel energia kokkuhoiu eesmärgil mingit veojõu kontrolli sarnast asja pole siis vast suht lootusetu juhus. Oleks esivedu ja akud silla peal siis vast roniks isegi, ehk icon_razz.gif
_________________
DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus
Kommentaarid: 264 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 229
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2011 21:29:43 vasta tsitaadiga

Kõikvõimalikud juhtimisabid on suhteliselt uued asjad. Saadi ilma nendeta varem hakkama saadakse ka edaspidi
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 03.03.2011 21:45:08 vasta tsitaadiga

Roubini: nafta hind võib tõusta 140-150 dollarini

tsitaat:
New Yorgi ülikooli majandusprofessor Nouriel Roubini, kes ennustas ette krediidituru kokkukukkumist, arvab et kasvavad rahutused Lähis-Idas võivad tõsta naftabarreli hinna 140-150 dollarini barrelist ning see võib põhjustada osades Euroopa piirkondades teistkordse majandussurutise.

„Juhul kui hädad levivad riikidesse nagu Bahrain ja Saudi Araabia võib nafta hind tõusta 140-150 dollarist ning see võib vallandada teistkordse majandussurutise Euroopa äärealadel ja Suurbritannias. Tõusvate toorainehindade ja eelarvedefitsiidist tingitud raha juurdetrükkimise tõttu peaksime tundma muret inflatsiooni pärast,“ vahendab uudisteagentuur Bloomberg eile Pariisis esinenud majandusprofessori sõnu.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.03.2011 21:57:58 vasta tsitaadiga

link :: kae siit

Why the Dollar's Reign Is Near an End
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 04.03.2011 08:32:07 vasta tsitaadiga

Tbit kirjutas:
einu see on mõnus talveauto ju, tagavedu ja elektri mootor, kui sellel energia kokkuhoiu eesmärgil mingit veojõu kontrolli sarnast asja pole siis vast suht lootusetu juhus. Oleks esivedu ja akud silla peal siis vast roniks isegi, ehk icon_razz.gif
Ma sain sellest mingist videost aru, et vähemalt stabiilsuskontroll on küll olemas. Ja arvata võib, et kaalujaotus on sellel enam-vähem ideaalne.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 04.03.2011 09:03:26 vasta tsitaadiga

ihvike kirjutas:
Tbit kirjutas:
einu see on mõnus talveauto ju, tagavedu ja elektri mootor, kui sellel energia kokkuhoiu eesmärgil mingit veojõu kontrolli sarnast asja pole siis vast suht lootusetu juhus. Oleks esivedu ja akud silla peal siis vast roniks isegi, ehk icon_razz.gif
Ma sain sellest mingist videost aru, et vähemalt stabiilsuskontroll on küll olemas. Ja arvata võib, et kaalujaotus on sellel enam-vähem ideaalne.

Ega jah...Pole ju woofriga bemmil, millel on LSD peal mingit läbivuse probleemi.
Raskus loeb ikka väga palju... kui sai tööjuures lund veetud polnud tagavedu koormaga mingi probleem. Ilma istusid kohe hanges kinni icon_smile.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 04.03.2011 09:16:24 vasta tsitaadiga

Väike küsimus elektriautofännidele, et kuhu te paari-kolme aasta pärast need kutud akud panete ning kas olete ikka nii rikkad, et uued akud asemele osta. icon_wink.gif

Igatahes on akude vahetus, vanade akude utiliseerimine ja uute ostmine täiesti puuduv teema selles ülesreklaamitud elektriautode Keissis.
------------------------
Ja kui õigesti kuulnud olen, siis elektriautosid haktaksegi nii tootma, et kui akud läbi, siis peab omanik terve auto välja vahetama, kuna akusid enam ei vahetata.
- ja seda seetõttu, et mingeid valesid akusid peale ei hakataks toppima.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 473, 474, 475 ... 548, 549, 550  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.