praegune kellaaeg 23.06.2025 15:17:10
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
19.11.2003 19:06:19
|
|
|
ZHarp kirjutas: |
Kyle räägib täiesti asjalikku juttu. Sinu sõnavõtt meenutab rohkem Beyond 3D ja Rage 3D foorumites nähtud möla. Mis sulle nüüd jälle ei meeldinud?
|
mnjah, oled kenasti ära lollitatud Nvidia PR-i ja Kyle'i poolt. [H] on küllaltki hea sait, või õigemini oleks, kui Kyle saaks vähem sõna. Too viimane editorial tema poolt, mille sa tembeldasid puhtaks kullaks, sisaldab lademetes faktivigu ja näitab autori asjatundmatust. kyle on täielikult pwned by nvidia. nii et ma ei soovita kedagi pimesi järgida, kõik teevad vigu, [H] nii suure saidi kohta paraku tihemini kui teised. teadlikud inimesed näevad hämamise läbi, kuid ilmselgelt pole kõik lugejad asjadega kursis ning võtavad frgmstr-i ütlusi sulatõena
tsitaat: |
HardOCP's täiesti õige jutt. 3D Mark 2003 ei ole olnud (ega saagi) kunagi DirectX 9 jõudluse määrajaks. Nagu mainiti on mängud ja videokaardid viimase aasta jooksul tugevalt muutunud ja punktisumma 3D Mark 2003's ei näita veel midagi. Nagu artiklis juba räägiti, ei saa ka mina aru kuidas saab ühe testi puinktisumma lambist muutuda 15% võrra nVidia kaartidel ...ilma ühegi argumendita tegijate poolt. |
ma ei saa üldse aru, kuidas saab nii valimatult lolle fakte tuua, nagu kyle seda tegi ja sina siin kordasid. nagu see, et miks futuremark pole selgitanud, miks nvidia kaartide kiirus langes... mis kuradi pärast peaks futuremark aru andma, kui ainult nvidia kaartide jõudlus langes. selgitustööd peaks tegema nvidia. ja teiseks andis kyle vaid nvidia vaate kogu situatsioonist, futuremarkiga pole kontakteerutud!
tsitaat: |
This latest patch from Futuremark is yet another revision of 3DMark03 specifically designed to defeat our Unified Compilier Technology, which evaluates shaders and in some cases substitutes hand tuned shaders, but increasingly simply applies the run-time compiler to generate optimal code.
|
veel enam hämmastab mind uskumus, et optimiseerimine on hea, kui pildikvaliteedis muutusi ei täheldata ning kiirus tõuseb. ok, see on hea. aga nagu nvidia enda mees väitis, tehakse 3dmarkis optimiseerimine KÄSITSI. kujutad sa ette, et igas võimalikus mängus, igas võimalikus levelis asendatakse kood sellisega, mis fx-ile sobiv on, KÄSITSI? see ei ole mõeldav, kuid just nii saavat parima tulemuse. järelikult see müstiline unified compiler ei ole nii hea asi kui räägitakse...
muigama ajas veel see väide derek perezilt
tsitaat: |
This compiler does real-time optimizations of code in applications to take full advantage of the GeForce FX architecture.
Game developers LOVE this - they work with us to make sure their code is written in a way to fully exploit the compiler.
|
kuidas saab midagi sellist väita? kas mängude arendajad on massohistid, et tahavad lisatööna teha mängu sobivaks fx-seeriale, peavad kirjutama eraldi back-endi fx-dele? mängude arendajate ja riistvara tootjate töö hõlbustamiseks ongi ju välja mõeldud API standardid. ning nagu margus1000 märkis, läks nvidia just seal valusalt alt.
veel imelikum on see, et ATil ei paista olevat probleeme uute mängudega - need töötavad väga hästi ATi riistvara peal. samas nvidia peab iga mängu, mängu patchi ja benchmarki jaoks väljastama uue draiveriversiooni, et tulemus oleks rahuldav. niisiis nende evga lekkinud beta draiveritega on punktiskoori tõus täiesti mõistetav - optimiseeringud. beta ei lisa kah just erilist usaldust. nõnda on futuremarki samm täiesti loogiline, et non-whql draiveritega saadud tulemusi ei aktsepteerita.
niisiis oleks 3dmark03 väga hea GPU-only bench olnud, aga saatuslikuks sai talle just populaarsus.
leidsin just ühe hea teema beyond3d-s (mis õigusega sa seal foorumis oleva asjaliku ning argumenteeritud jutu üldse mölaks tembeldad is beyond me ):
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=9094
teema algatajal on samasugune arusaam asjast kui minul, seega ma edasi ei kirjuta...
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
19.11.2003 19:49:47
|
|
|
to: traks
Olen HardOCP artikleid lugenud viimase 3 kuu vältel, nende artiklid on lihtsad ja praktilised. Vähemalt sama hea mulje on jätnud Kyle, kuigi ma pole tema seisukohtadega alati nõus. Mis puutub tema viimasesse kirjutisse siis on see argumenteeritud (kuigi sinu arvamus võibolla tema omaga kokku ei lange), ainus mille kallal saaks viriseda - ta jättis Futuremarki käest küsimata mis nemad asjast arvavad!
Beyond 3D on kindlasti üks paremaid foorumeid mida tean. Möla all pidasin silmas Kyle'i ja HardOCP pihta käivaid teemasid ...need on täis kõige mõttetumat flame. Sama Rage 3D foorumis (pean jälle silmad HardOCP pihta käivaid teemasid) ...see jutt oli seal nii villane et hoian sellest kohast lihtsalt eemale, kuigi on kahtlamata muidu asjalik koht. Kuna hetkel kiire siis ei hakka konkreetseid linke otsima ...võibolla veidi hiljem!
Mis 3D Mark 2003 patchi puutub siis arvan et Futuremark peaks siiski selgitama miks vähenes jõudlus nVidia kaartide puhul 15% võrra. See number on natuke liiga suur, selleks et lihtsalt mööda vaadata. Kuna number muutus peale Futuremarki patchi siis ootaks selgitust ka sealtpoolt! Minumeelest küsis Kyle oma artiklis väga hästi - kuidas saab keegi usaldada testi mille tulemused üle öö muutuvad sama riistvara puhul 1000 punkti võrra? Ei saagi! ...ja mismoodi kajastavad 3D Mark 2003 punktisummad videokaartide jõudlust Half-Life 2, Stalkeri, Doom 3 jne puhul?
Sinu ülejäänud jutt käis nVidia optimeeringute pihta. Ma ei näe selles midagi halba niikaua kuni jõudlus mängudes paraneb. 3D Mark 2003 puhul ei oska öelda ...võibolla see väidetav nVidia mees teadis tõesti paremini. On sul mõni link selle kohta tuua?
Edit: kirjutasin paar rida juurde ja parandasin õigekirjavead
viimati muutis ZHarp 19.11.2003 20:22:42, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
skoop
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.02.2002
|
19.11.2003 19:51:06
|
|
|
traksi viimases postis toodud lingid tasub küll läbi lugeda.
ma eriti ise nende kompilaatorite ja muu sellise hingeeluga kursis ei ole, seega kyle'i jutt tundus esialgu täitsa mõistlik. aga kui nende shaderite asendamine kompilaatoris igalt mängult mingit nvidiaspetsiifilist lähenemist nõuab, siis on nvidia ja kyle'i väited ikka väga kahtlased. hl2 benchid kipuvad ka seda tõestama.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
100 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
19.11.2003 23:06:02
|
|
|
mnjah, ei hakka neid viimaseid artikleid pikemalt uurima, sest suure tõenäosusega on tegemist poriloopimisega üksteise aadressil
aga ZHarp, 3 kuu vältel ei kujunda kindlasti saidist objektiivset arvamust. ma olen lugenud [H]-d ca 2 aastat ja näinud nii tõuse kui mõõnasid. olukordi kus Kyle on tõsiselt alt läinud ning sestap ka maha tehtud, kuid ikka ja jälle tõestab mees, et ei jäta oma jonni. ükskõik kui vale tema arvamus ja selle tõestamiseks toodud argumendid on. see on pigem kurb.
kyle tõi mõistagi ka selle viimase editoriali vaatevinkli tõestamiseks argumente ning kui nad just surmvaled ei olnud, siis oli tegemist valitud argumentidega. ja kuna tegemist on ajakirjanikuga, siis oskab ta inimesi lollitada, vähemalt väheteadlikumaid inimesi. kyle on demagoog.
alguses tunduvad kõik uued foorumid/saidid ilusad ja toredad ning seal olevad inimesed igati erudeeritud ja targad. kuid ajapikku, viibides nende seltsis, st. lugedes nende poste, võib näha nende austatud liikmete nõrkusi ja täiesti totraid möödalaskmisi ning .... nõmetsemist.
ehk siis viimaks läheb see vasikavaimustus üle
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZHarp
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2001
|
19.11.2003 23:27:09
|
|
|
Ole päris rahulik, mul ei ole mingeid kavatsust Kyle'i fännklubi asutada. Muuseas soovitan lugeda viidatud foorumiteemat HardOCP's ...see Rage 3D teema on tõesti puhas läbu
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
09.12.2003 14:59:23
|
|
|
... veel huvipakkuvat juttu samal teemal, kuid ehk tiba teise nurga alt:
http://www.beyond3d.com/articles/twimtbr/
... oma üllatuseks pean tõdema, et minu arusaam tekkinud olukorrast,
on selles artiklis esindatud nii, nagu vaataks peeglisse
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
11.12.2003 13:24:19
|
|
|
nüüd nvidia on oma lubadusest kinni pidand ja uusimas 53.03 draiveris on jälle uusimad 3dmark03 - mehhanismid
futuremark seda draiverit pole aksepteeritavate listi lisanud ja nii 3.4.0 tulemusi submittida ei saa..
aga numbrid:
orig allikas ja pildi kopirait: Muropaketti
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|