sai ka mäng soetatud. Mäng liigub ilusti ja ei saa aru kuidas paljudel see nii mitte mängitav on.See Nuketown map on nagu eriti mageda välimusega See näeb välja nagu mingi kuradi sims.
Mängides võtab mäng 4GB ramist ära 70% ja prose jookseb ka suht kõrgel. Kokkujooksmisi pole olnud.
Tere! Probleem selline: mappe loadib ~2-3 minutit, väga tihti error connection to host lost, mängus vahel error mis codi crashib. Wat do?
kastis 2gb rammi, q6600, 8800GTS 512mb graafika.
Mul täpselt sama viga et mappe laeb ulme kaua.. Mõned teevad mitu killi selle ajaga kui ma mängu saan.. Olen 3x siia foorumisse selle probleemiga pöördunud kuid keegi pole osanud midagi siiani öelda..
Mis error ingames tuleb?
errorit ingames ei ole, mul tuleb errori hääl ja kõik mäng jookseb kokku, end program not responding.. Suurem probleem on mappide loadimine, mis võtab jubedalt aega, võrreldes et minu arvutist nõrgemad arvutid laevad 20-30 sekki.
Mul seda errorit ei tule, aga mappi laeb hullult kaua...
Võtaks selle teema veelkord ülesse.. Googeldasin veits ja leidsin et nii mõnelgi inimesel on sarnane mure.. Aga lahendust ei leidnud.. On äkki kellelgi mõnda ideed tulnud? Tegin isegi selle vea pärast uuesti windowsi installi kuid tulemust ei andnud...
Minu conf on siis Dell XPS16 i7,4gb ddr3 1333mhz, 500gb 7200rpm, HD4670..
Puht juhuslikult proovisin 9.12 driverit videokaardile ja laadimine on korras .. Et siis kellel mingi selline probleem siis soovitan vanemat driverit
Viilutaja, kiudoptiline juba annab võrreldes kaabliga nii 15ms pingieelise.
stv kasutab ka linxtelecomi välisühendust, mis väikeste eranditena on pingi ja ruutingute suhtes tunduvalt parem kui starmani oma.
lisaks veel starmani teatav õhtune ülekoormus ja ongi tulemus käes.
muidugi see 100-200 eu serverites on natuke liiga palju. ilmselt portugal ja kreeka, aga mitte kesk-euroopa ja skandinaavia
üldiselt ühenduse kiirus ei mõjuta eriliselt pingi, välja arvatud adsl puhul.
100-200 ping oli keskeuroopa serveris, vist saksa või belgia.
Samas mul Torrentis parasjagu uploadis mingi poole uploadi bandwithi jagu (900kb/sec on max ja 500kb/sec uploadis). See mõjutab ka pingi mingil määral?
Mängisin seda Training Campi ja krt seal on ping OK, mingi 20 näitab koguaeg kuna toimub omas masinas, FPS ka seal 40-75 vahel. Aga ikka väristab pilti ning isegi freezib mingiks pooleks sekundiks kuskil iga natukese aja tagant. Väga haige.
Jumala eest ära kunagi mängi online mänge kui sul on hulk torrenteid tõmbamas. Pole ime, et sul lääg on.
Enne patchi oli kõik korras. Nüüd viskab päris tihti keset mängimist pildi mustaks või lihtsalt hangub ja muu ei aita kui task manangerist mängu kinni panemine.
Kas tehtud emblem'eid saab kuidagi salvestada kah? Kuskilt kuulsin, et ei saa, mis on suht retarded nagu. :/ Samas PC peal saaks ehk selle emblem'i faili vb kuskile kopeerida?
Lõpp oli nagu mingi matrix pean tänaõhtu proovima kas päts aitas midagi. Endal muidu suuri probleeme polnud, lägg on tihti, kuna halb nett siin. Vahel hakib niisama kah, aga kardan et arvut lihtsalt vana. Sellised andmed muidu.
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz
2 GB RAM
Windows 7 Ultimate 32bit
GeForce 8800 GTS 320MB
Ja muud siis midagi. Huvitav on see et CanYouRunIt näitab peal windows 7 peale panemist et videokaart on 1GB kuigi tegelt on 320MB :9. Mängin 1024x768 peal või mis see on, kas peaks peale/maha keerama midagi? Ja 60Hz on, kas peaks juurde kruttima. Ise nagu ei jaga seda eriti, ootaks soovitusi kuidas mängu paremini jooksma saada. Midagi hullu pole lihtsalt vb teil mõni näpunäide.
zoomzor., mitte slsmõttes. Pigem ikka sedasi, et hiljem saad ühe nupuvajutusega aktiveerida mingisuguse varem tehtud asjanduse. _________________ TALUSILDID
Miinimum nõuded tähendavad pigem seda, et mäng läheb käima ja on enamvähem mängitav. Kui minimum tähendaks seda, et mäng jookseb nii nagu peab, siis mida sinu arust tähendab
mängudel "recomended"?
Reaalsus on tõepoolest see, et min req tähendab, et mäng läheb hädavaevu tööle, kui kõik kellad ja viled maha keerad. Sõltub muidugi mängust, mõnel on ametilikud nõuded palju kõrgemad, kui tegelikult vaja läheb, teisel jälle vastupidi.
Recommended req tähendab tavaliselt seda, et saad med-high enam vähem normaalselt mängida.
Minu meelest oleks õigem, kui min req tähendaks seda, et saad mängu @60 FPS mängida, kui kõik graafika settingud miinimumi peale keerad. Recommended võiks aga viidata sellele, et mäng jookseb kõrge resolutsiooniga (vähemalt 1920x1080) ja absoluutselt põhjas settingutega @60 FPS. Siis oleks kõigil selge pilt, et kui arvuti jääb sinna vahemikku, on võimalik normaalselt mängu mängida. Kui on nõrgem, siis pead madala FPS'iga mängima ja riskid, et võibolla ei lähe mäng üldse tööle.
Suhteliselt idiootne, et recommended req'ile vastav arvuti ei võimalda tihti mängudest viimast võtta.
Muidugi on arusaadav, miks mängutootjad nii teevad. Neil on ju kasulik väita, et nende mäng jookseb ka nõrga arvuti peal väga hästi, sest siis on potentsiaalne turg suurem. Kui pärast kusagil inimesed vinguvad, et nende arvuti ei vea välja, siis saab alati mingit kägu ajada ning tänapäeval nagunii suurt vahet ei ole, sest 90% kasumist tuleb nagunii pre-orderite ja konsoolide pealt.
Alguses kui Black Opsi peale lasin oli sees 8500GT, asi töötas väga kehvasti... aga töötas. Soetasin siis Radeon HD 5670 ja mäng hakkas kogu aeg kokku jooksma + mapid laadisid hulga aeglasemalt. Katsetasin igast meetodeid et asi parandada kuid miski ei toiminud. Lõpuks lasin xp asemel arvutile peale Windows 7. Nüüd ei jookse enam mäng kokku aga seda mainitud jõnksutamist on ikka tunda.
Lasen nüüd 10.9 driveri asemel kõige uuema driveri peale. Vaatan kuidas see mõjub.
Kannatan ära siis. 8500 GT pealt 5670 peale üle liikumine parandas asja nii palju et kui ennem oli K/D mingi 0.7 siis nüüd on 1.6. Hip fire kingib mulle vahest väga kahtlaseid headshotte...
Viilutaja, kiudoptiline juba annab võrreldes kaabliga nii 15ms pingieelise.
stv kasutab ka linxtelecomi välisühendust, mis väikeste eranditena on pingi ja ruutingute suhtes tunduvalt parem kui starmani oma.
lisaks veel starmani teatav õhtune ülekoormus ja ongi tulemus käes.
muidugi see 100-200 eu serverites on natuke liiga palju. ilmselt portugal ja kreeka, aga mitte kesk-euroopa ja skandinaavia
üldiselt ühenduse kiirus ei mõjuta eriliselt pingi, välja arvatud adsl puhul.
100-200 ping oli keskeuroopa serveris, vist saksa või belgia.
Samas mul Torrentis parasjagu uploadis mingi poole uploadi bandwithi jagu (900kb/sec on max ja 500kb/sec uploadis). See mõjutab ka pingi mingil määral?
Mängisin seda Training Campi ja krt seal on ping OK, mingi 20 näitab koguaeg kuna toimub omas masinas, FPS ka seal 40-75 vahel. Aga ikka väristab pilti ning isegi freezib mingiks pooleks sekundiks kuskil iga natukese aja tagant. Väga haige.
Jumala eest ära kunagi mängi online mänge kui sul on hulk torrenteid tõmbamas. Pole ime, et sul lääg on.
Arvad, et ma seda ise ei tea? Ja mul ei olnud midagi allatõmbamas vaid ülesselaadimine toimus. Ning STV puhul ei olnud sellel mingit vahet, kas upload toimus torrentis või mitte. Kuid tundub, et siin võib see pingi küll mõjutada, kuna Starmani ühenduse ping on nii või naa juba tunduvalt kehvem kui STV'l.
Alguses kui Black Opsi peale lasin oli sees 8500GT, asi töötas väga kehvasti... aga töötas. Soetasin siis Radeon HD 5670 ja mäng hakkas kogu aeg kokku jooksma + mapid laadisid hulga aeglasemalt. Katsetasin igast meetodeid et asi parandada kuid miski ei toiminud. Lõpuks lasin xp asemel arvutile peale Windows 7. Nüüd ei jookse enam mäng kokku aga seda mainitud jõnksutamist on ikka tunda.
Lasen nüüd 10.9 driveri asemel kõige uuema driveri peale. Vaatan kuidas see mõjub.
Prose on Phenom x2 550 ja 3 GB mälu.
Tegin sama, et läksin 10.9 pealt 10.11 peale. Ei läinud midagi paremaks ega halvemask.
Alguses kui Black Opsi peale lasin oli sees 8500GT, asi töötas väga kehvasti... aga töötas. Soetasin siis Radeon HD 5670 ja mäng hakkas kogu aeg kokku jooksma + mapid laadisid hulga aeglasemalt. Katsetasin igast meetodeid et asi parandada kuid miski ei toiminud. Lõpuks lasin xp asemel arvutile peale Windows 7. Nüüd ei jookse enam mäng kokku aga seda mainitud jõnksutamist on ikka tunda.
Lasen nüüd 10.9 driveri asemel kõige uuema driveri peale. Vaatan kuidas see mõjub.
Prose on Phenom x2 550 ja 3 GB mälu.
Tegin sama, et läksin 10.9 pealt 10.11 peale. Ei läinud midagi paremaks ega halvemask.
Ma arvasin, et asi on directx9-s. Sellepärast lasin ka Windows 7 peale, sest see toetab kõrgemaid directx-e.
Tegin sama, et läksin 10.9 pealt 10.11 peale. Ei läinud midagi paremaks ega halvemask.
Ma arvasin, et asi on directx9-s. Sellepärast lasin ka Windows 7 peale, sest see toetab kõrgemaid directx-e.[/quote]
Minu teada nad ei kasutanud DX10/11 võimalusi, kõik mis on, on DX9-st.
See on kurb, aga lihtsad numbrid,et miks Treyarch paneb xboxile rõhku
xbox = 3mil+ kasutajat
PC = 150k+ kasutajat
Spoiler
Here is the truth, and it hurts.
PC gaming is dying. They are killing it. Nobody cares about us anymore. It's all about the money and the consoles. Hell, we didn't even get a real PC beta test did we? Last time I checked the did all the beta testing on XBox and when they were happy with what was suppose to be done with the menus and lobby's for PC, they ported the rest of the game over, patched up the code to kinda make it work and shipped it off to production.
I hate consoles, they are ruining everything for us slowly... they are the cancer of the gaming community.
100-200 ping oli keskeuroopa serveris, vist saksa või belgia.
Samas mul Torrentis parasjagu uploadis mingi poole uploadi bandwithi jagu (900kb/sec on max ja 500kb/sec uploadis). See mõjutab ka pingi mingil määral?
starmanil mängimise ajaks torrent kindlalt pausile. kuna xl reaalne upload ongi nii 600, siis 500 üles võib pingi isegi 500 peale ajada.
kui on jagatud ühendus, siis leppige kokku, et upload piirata ntks nii 100 peale ära.
mis puutub mängu, siis SP suhteliselt pointless. nii lineaarne gameplay oli juba paar codi osa tagasi vananenud, aeg oleks edasi liikuda
MP - paar configi tweaki, catalyst AI maha, steam ingame community maha (dno, kas oli abi) ja sain mapi kohta nii 1-2 suuremat läägipurset. enne oli iga paarikümne sekundi tagant. ati 4850 + e8400, 1920x1080 textures: high. _________________ eriti julm
This is a QA gathered from Treyarch PCDEV on twitter. Some really good answers on the questions. Good to see someone that steps up and explains and listen.
see kõik on full of fail...
seda kõike lubati before weekend..
uskuge mind, et ennem 2011 me korralikku BO-d ei näe ja tõenäoliselt ei näe üldse ennem korralikku FPS-i kui konsoolid on maha kantud. Mida vaevalt juhtub sest küll õigepea tulevad uued peale...
aastal 2050 mängitakse endiselt cs 1.6-te kuskil võistlustel.... win....
5 kuu pärast tuleb shit ops kinect versioon ja kõik konsooli mikid jooksevad amokki foorumites ning väidavad kui skilled stuff on käega õhku vehkides mängida..
Catalyst AI on maas, üldse sai ATI Control Panelist kõik Performance'i peale nihutatud. Tõmbasin veel custom confi ka. Vähemalt osades kaartides kadus see lagg nagu ära. Nagu Jungel, Firing range, kuid kõik lumega mapid va. see suure radari majaga (ei ole nimed veel peas) laggivad hullult. Ekraanil mul pandud see lagg-o-meter jooksma ja lihtsalt jube on vaadata kus kõik jooned hüppavad. Nii graafika kui ka packets oma
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.